Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 148413x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[$]t@Lk€r top bottom 23 april 2005 18:03[!]
[$]t@Lk€r
donateur! Niet meer dan eens in de 6 weken ook gebruiken om je lichaamseigenstoffen weer op peil te brengen!!!!
Vandaar die kut ervaring wackiejacky denk...

Klopt ook hoor, de laatste x dat ik wat gebruikt had was vorig jaar, heb toen ook maar een paar keer een p'tje ges;likt, ik hou die regels altijd in mn achterhoofd.

Maar ja, dit is iets nieuws, wil gewoon weten of t wat voor me is voor die paar x per jaar.

En vorige week kon ik mn ei niet kwijt omdat ik t feest (Awake) niks vond en de muziek ook niet.

Maar ja, dan wil ik t gisteren weer proberen en dan breekt er ene vechtpartij uit. Tja, dan is bij mij de sfeer sowieso ver te zoeken.

Maar dan nog, had gisteren het gevoel dat ik iets TOTAAL anders op had als de eerste keer. Leek wel slaapmiddel ofzo juist. Compleet tegenovergesteld, eerst 2 dagen wakker en nu op 't feest zelf al in slaap vallen haha! :D Bizar hoor.

Maar goed, ben wel uitgeExplosiont! :)
Waarschuw beheerder
Heb dat andere halve buisje ook nog genomen maar praktisch niets gemerkt. Elke keer even een heel kortdurend vaag gevoel in mn hoofd en het idee dat ik ging omvallen.

Heel vaag... ik had precies hetzelfde twee weken geleden... toen ik de rest van mijn buisje opmaakte!! Dit is inderdaad geen prettig gevoel!! Dit is pas de 1e persoon waarvan ik hoor dat ie dat ook heeft gehad!!!

Dit was totaal anders vergeleken met de 1e keer...
Waarschuw beheerder
Niet meer dan eens in de 6 weken ook gebruiken om je lichaamseigenstoffen weer op peil te brengen!!!!
Vandaar die kut ervaring wackiejacky denk...

Ik had dit vage gevoel (zoals hierboven beschreven) ook de 2e keer na het gebruik van Explosion... Tussen de eerste en de tweede keer heb ik zeker 8 tot 10 weken tussen gelaten!! Ook geen andere droga (op alcohol en hier en daar een jointje na dan)... Dus dat kan (bij mij in ieder geval) niet de oorzaak zijn geweest...
De k*t sfeer daarintegen wel!!

Maar dat verklaart dat vage bijna neer/flauwvalgevoel en continue vage opkomende prikkels in je hoofd, zonder de euforie, niet helemaal denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het dus op awakenings gedaan ook 15 april... en ik raak gewoon niks meer aan 2 maanden nu!
begin juni kijk ik wel weer is... defqon is een optie :D
We zullen zien hoe het valt...
Waarschuw beheerder
Dubz0ne: Kan 't ook niet precies uitleggen. Alsof je hoofd een soort ballon is zeg maar. Mn hele lijf eigenlijk. Echt hele vermoeide benen, 't was net of ik geen kilo meer woog en gewoon een soort van zweefde. Kreeg ook sterretjes voor mn ogen, tintelachtig.

Misschien ook wel omdat ik toen schrok van die vechtpartij maar toch. Misschien was ene half buisje dan wel teveel ineens maar verder merkte ik dus helemaal niks.

Eigenlijk voel ik me nu een grote mongool ook. Weet veel te weinig over dit middel om dr mee te gaan experimenteren. Ben gewoon veel te nieuwsgierig dan weer, wil t toch weten...

Maar goed, weet 't nu, 't is ws. gewoon rare troep en je weet totaal niet hoe t gaat vallen. Heeft nog niet eens met je stemming te maken want ik voelde me verder prima. Het valt gewoon maar net hoe 't valt lijkt wel en op zoiets zit ik niet te wachten. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Toch lopen onze ervaringen nog steeds behoorlijk parallel he? :) (zouden we familie zijn ofzo?)

maar dus idd iedere keer anders en zodra er iets gebeurt dat je écht niet leuk vindt heeft dat een onwijze weerslag op de uitwerking :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb sinds vandaag eens zo'n explosion geprobeerd. Moet zeggen heb een uurtje er iets van gemerk en daarna was het al uitgewerkt. Het komt een klein beetje in de buurt van schijven maar schijven zijn toch echt beter. Maar het is eens leuk om geprobeerd te hebben vooral omdat het nu niet meer te koop is.

:P
Waarschuw beheerder
Elke keer even een heel kortdurend vaag gevoel in mn hoofd en het idee dat ik ging omvallen.

Kan 't ook niet precies uitleggen. Alsof je hoofd een soort ballon is zeg maar. Mn hele lijf eigenlijk. Echt hele vermoeide benen, 't was net of ik geen kilo meer woog en gewoon een soort van zweefde. Kreeg ook sterretjes voor mn ogen, tintelachtig.

Dat korte vage lichte gevoel vind ik juist heel prettig. Je moet er van genieten en dan voel je je echt super chill.... Ten minste zo ervaar ik het.

Maar goed, weet 't nu, 't is ws. gewoon rare troep en je weet totaal niet hoe t gaat vallen.

Volgens mij ligt het wel heel erg aan je eigen stemming en de omgeving. Hetzelfde als blowen, lekker over je heen laten komen en op zoek gaan naar wat jij lekker vindt voelen en dan genieten......

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt..

De 1e x vond ik het niet zo bijzonder en heb ik ook gewoon geslapen,ik was toen op een feestje dat onwijs tegenviel en allemaal wazi's waren!!

De andere keren waren de feestjes wel leuk en explosion toen ook (Y) Het werkte toen wel en nu kon ik niet slapen..
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber; 2 buisjes Explosion af te halen tegen kostprijs (15,-per stuk) te 's-Hertogenbosch 06 286 324 53
Waarschuw beheerder
Naar mijn idee slurpt het ook een beetje serotine op, en ik heb al met meer mensen gemerkt die normaal gesproken ook xtc gebruiken, dat die minder "vaag" worden van explosion, dan mensen die bijvoorbeeld alleen maar ephedra's gebruiken.

Maar het was een mooi tijd, wachten tot er weer een nieuwe variant uitkomt :)

Waarschuw beheerder
verkoop maar aan je moeder (y)

[edit]damn, rond dit tijdstip dat je dan nog tegelijk met iemand ander een berichie post :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziek! :D

Maar toevallig heb ik ook nog een buisje explosion achter de kiezen, misschien is het daardoor toeval :P

Waarschuw beheerder
hier nog 1 :bloos:

1,5 om precies te zijn, en zowaar, ik kan niet slapen :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar het was een mooi tijd, wachten tot er weer een nieuwe variant uitkomt

Hoezo? je kan het nog gewoon kopen hoor.
Of bedoel je dat niet ?

Waarschuw beheerder
Ik heb het op awa gepakt en vond het aan de ene kant erg vet spul.

Eerst super blij vrolijk en vol energie, toen werkte het een beetje uit en nog maar wat bijgepakt.
Toen werd ik dus echt enorm vaag en ook enorm slappe benen.
Heb afgelopen week echt bij moeten komen alsof ik aan e pillen had gezeten.

Voor mij dus geen explosion meer, dan kan ik net zo goed aan de echte pillen of MDMA poeder gaan.

maar heb het qua pillen ect sowieso wel gehad, paar dagen nodig hebben om bij te komen van het weekend zie ik niet meer zitten.

En zijn genoeg andere dingen die ook leuk zijn en waarbij dat niet zo is :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
M'n moeder heeft niet zoveel met drugs...... Gisteren voor het eerst gebruikt en tevens de laatste keer. Wat een ontzettend a-relax spul is dit! Kon niets om me heen verdragen (mensen, muziek) Heel de nacht op 't randje van een bad (paddo achtige)trip gelegen, vandaar dat ik mijn laatste 2 buisjes wil verkopen. Bij een smart-shop in Den Bosch gekocht, is pure Explosion dus niet verdund

Waarschuw beheerder
strakkezak wrote:M'n moeder heeft niet zoveel met drugs...... Gisteren voor het eerst gebruikt en tevens de laatste keer. Wat een ontzettend a-relax spul is dit! Kon niets om me heen verdragen (mensen, muziek) Heel de nacht op 't randje van een bad (paddo achtige)trip gelegen, vandaar dat ik mijn laatste 2 buisjes wil verkopen. Bij een smart-shop in Den Bosch gekocht, is pure Explosion dus niet verdund

Je krijgt er wel een strakkezak van:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gisterennacht weer een buisje op:S het is kei chill alleen slapen lukt echt niet!
Waarschuw beheerder
Ja het werkte goed alleen van slapen is niet veel terecht gekomen verdomme...
Waarschuw beheerder
Dat korte vage lichte gevoel vind ik juist heel prettig. Je moet er van genieten en dan voel je je echt super chill.... Ten minste zo ervaar ik het.

Dat is ook zeker relaxed!! Dat lichte gevoel is ook zeer goed, mits er 'euforie-rushes' bij zitten... zoals bij de eerste dosering (3/4 buisje) het geval was! Maar toen ik na ongeveer twee uur de rest pakte... kwamen de 'rushes' en rare tintels op mijn hoofd weer terug... maar geen euforie, wat resulteerde in wat wackiejacky en ik hierboven beschrijven! En dat vond ik zeker geen prettig gevoel!! Je voelt je redelijk helder, geen 'waus' gevoel... maar staat te draaien op je benen en hebt totaal geen evenwicht meer en het gevoel dat je ieder moment om kan vallen... En dit wordt dan nog meer versterkt doordat je ook echt denkt dat je ieder moment 'knock-out' kan gaan...

Misschien komt het dat het kwart buisje erachteraan net niet genoeg was om weer over die 'drempel' te komen... maargoed, heb de eerste keer gemerkt dat 2 buisjes teveel is voor mij.

Vind het dus ook zeker geen voorspelbare dope!!
Waarschuw beheerder
Relaxed? Nou ik word er knettergek van at the moment. Heb een behoorlijke kater ja, heel de dag al licht in mn hoofd en bij alles wat ik doe zie ik sterretjes. Is gewoon net alsof je flauwvalt steeds.

Dat heb ik dus ook bij een pillenkater, vandaar dat ik nog zelden xtc gebruik.

Willow78: Met mijn stemming is niks mis, evenmin met de omgeving. Het is gewoon dat ik niet van dat vage gevoel hou. Ik wil ten alle tijden de controle kunnen houden en me helder voelen. Dat had ik in t begin bij xtc, later werd ik alleen maar vaag en slap. Ik heb gene zin om als een zoutzak in ene hoekje te gaan liggen chillen als ik op stap ben.

Nopez weet 't nu definitief, dit was weer genoeg voor mij.

Ik drink weer lekker ene biertje volgende week. dat drugsgedoe heb ik gewoon wel gehad. Steeds weer probeer ik t toch nog een keertje maar 't is gewoon niet meer zoals 't was. Dan maar liever de herinneringen aan vroeger en gewoon voor lief nemen dat het daarbij zal blijven.

Ben denk ik gewoon te verstandig geworden en te bewust van de gevaren voor mn geest en lichaam. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg ofzo. :)
Waarschuw beheerder
Relaxed?

Nee, DAT gevoel is ook zeker niet relaxed!!

Waarschuw beheerder
Ik wil ten alle tijden de controle kunnen houden en me helder voelen.

dan moet je een multivitamine nemen.

Blijft vreemd dat je zo ongelofelijk moeilijk loopt te doen over explosion nemen en dat, als je het eindelijk een maal hebt geslikt, jezelf nauwelijks tijd gunt en je tweede lading neemt. (vindt het niet zo wackiejacky, eerder neuroticjackie:frusty: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lanfear: Ik heb mn redenen om moeilijk te doen en heb weinig zin dat hier uitgebreid te gaan bespreken. Misschien moet je eens niet zo snel je conclusies trekken over mensen die je totaal niet kent.

Ongelofelijk moeilijk...stel je niet zo aan gast. Ik heb alleen gezegd dat 't best dom is om 't te nemen aangezien er nog weinig over bekend is. Verder stond ik er juist voor open, maar WEL met mn verstand erbij.

Tja de eerste keer merk ik amper wat (had verdorie alleen een paar dopjes genomen :D), alleen slapeloosheid, en ik wil dan ook gewoon weten hoe 't op mij werkt. En heb geen zin daar nog maanden over te wachten. Dus neem ik het nog n keer, dan ietsje meer. Nou nu had ik ws de juiste dosis en ik vond t niet prettig. Te vaag. Als 't me wel bevallen was had ik dit meegenomen naar DanceValley, nu is 't niet bevallen dus neem ik t niet mee.

Was helemaal niet van plan t vaker te gaan doen, gebruik al een half jaar niks meer en de keren dat ik t deed daarvoor waren sporadisch. Ik blow niet, ik rook niet, ik snuif niet...Ik heb er niet eens behoefte aan. Ik wil 1x per jaar uit mn dak en dat is op DanceValley. Toevallig hoorde ik over dit spul dus dan probeer ik dat uit ja. Niet met de intentie 't vaker te doen want die behoefte heb ik niet eens.

Dus kom niet aan met dat gezever alsjeblieft.

En neurotisch? Ja dat klopt, ben nogal neurotisch aangelegd.
Lijkt me meer mijn probleem dan het jouwe. Als jij je irriteert aan mn posts lees je er toch lekker overheen ofzo.

Pff zeg.

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen nacht 2 buisjes genomen. Het was echt weer superheerlijk. Mijn ervaring is nu dat je absoluut geen halve buisje moet nemen, hiermee bereik je niet het ultieme effect. Om 10 uur het eerste buisje, om 12 uur het tweede buisje. Het was echt hemels, 1 en al euforie (wat ik ook wel 100 keer van het balkon heb afgeschreeuwd). Zijn rond een uur of 2 de stad in gegaan, helaas hing er een kutsfeer vanwege de wedstrijd Groningen - Feyenoord. Er waren al veel Feyenoord supporters in de stad, dus veel ME/Politie op de been. En juist als je explosion op hebt voel ik me een soort van rust zelve die boven al het dronken agressieve gepeupel staat. In de verschillende discokroegen enorm genoten van de muziek en lichten. Geen behoefte tot dansen, kijken was genoeg (net als vorige week). Ik heb 1 biertje geprobeert, het was 1 bittere meuk, niet te zuipen. Rond 6 uur richting huis gegaan, ik kon direct slapen, om 12 uur wakker geworden. Fit. Nu naar bed om morgen niet brak te zijn.. explosion is de bom!
Waarschuw beheerder
dan moet je een multivitamine nemen

Geen wijze opmerking voor een man met de leeftijd van 104.

@wackiejacky; je hoeft je niet naar anderen te verantwoorden voor je keuzes, het zijn jouw keuzes.
Do your thing girl. (y)

Waarschuw beheerder
En neurotisch? Ja dat klopt, ben nogal neurotisch aangelegd.
Lijkt me meer mijn probleem dan het jouwe

Heb ik geen enkel probleem mee hoor maar weet je nu zelf wel wat je wilt.
Lees je eigen postings eens terug. Dan weer wil je explosion gaan gebruiken om de nieuwe ervaring en niet om het X gevoel te krijgen en als je eenmaal doet vindt je het weer totaal niet te vergelijken met X %). Dan weer zeg je dat je het alleen a1 maar doet voor de ervaring en gelijk de week ernaar neem je weer en loop je te zeuren als het niet lekker valt %)

En beatbox het was ook niet wijs bedoeld en ze hoeft zich al helemaal niet aan me te verantwoorden. Vind er alleen super neurotisch..

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ik moet nog wat krijgen van Apollyon, hoop dat dat nog doorgaat! :D
Waarschuw beheerder
Lanfear: Ik ben gewoon best para als t op dope aankomt. Nogal veel meegemaakt op dit gebied, niet alleen met mezelf maar ook met vrienden. Ik wil eerst precies weten hoe een middel in elkaar zit en heb zo'n beetje alles wat er te lezen viel gelezen voor ik dat Explosion geprobeerd heb.

Ik heb vanaf het begin aangegeven dat ik erg benieuwd ben omdat ik eigenlijk een vervanger zoek voor xtc. Al WEET ik dat het nooit zo zal voelen als mn eerste pilletjes. Maar zo voelt xtc tegenwoordig ook niet meer.Ik heb dus NOOIT verwacht dat het zou voelen zoals mn EERSTE keren x. Dat is wat hier beweerd werd en daar ben ik niet vanuit gegaan. Hoopte gewoon dat dit ene beetje in de buurt zou komen maar dat ik de verschrikkelijke hangover die ik van x krijg, niet zou krijgen.

Misschien vat jij mn posts gewoon berkeerd op, ik typ veel ja, dat klopt. Zolang IK maar weet hoe t zit lijkt me.

Ik was gewoon benieuwd maar weet nu dat dit middel het gewoon niet is voor mij. Te moeilijk te doseren, te onvoorspelbaar. Dat heb ik op mijn eigen manier ondervonden en it works for me.

Dat JIJ dat neurotisch over vindt komen...tja lijkt me dan eerder jkouw probleem.

Als jij na het lezen van een paar posts van een persoon die je nog nooit in levende lijve ontmoet hebt al met psychische stoornissen gaat smijten zegt dan meer over jou als over die persoon lijkt me. ;)

En nu back on topic, ik heb ook idd helemaal gee zin om me te lopen verdedigen, ik post gewoon mijn ervaringen, niet meer en niet minder.
Waarschuw beheerder
in Den Haag was het uitverkocht :(

de leverancier nam zijn telefoon niet meer op omdat hij waarschijnlijk de vraag ernaar niet aankan...

iig ze wisten niet meer wanner ze het zouden krijgen..

Waarschuw beheerder
Dan kun je het beter in je dagboek gaan schrijven en niet op een forum. Want dan kun je replies verwachten (leuke en minder leuke)

ha toch nog wat wijze woorden dan he beatbox
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En beatbox het was ook niet wijs bedoeld

Slechts een geval van sarcasme versus sarcasme.
Vind er alleen super neurotisch..

Dankjewel voor je persoonlijke mening die erg on-topic is.
Als haar posts je persoonlijk raken doe er dan aub iets positiefs mee, liefts on-topic.

Waarschuw beheerder
doe er dan aub iets positiefs mee, liefts on-topic

oke bij deze dan TIP:
jackie wrote: En neurotisch? Ja dat klopt, ben nogal neurotisch aangelegd

Gebruik dan geen drugs want dan kan het weleens verkeerd vallen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben niet achterlijk hoor Lanfear, weet heus wel hoe het hier werkt, zit hier ook al ieeeeeetjes langer dan jij. :D Ik trek discussies prima maar heb weinig zin in mensen die gelijk hun oordeel klaar hebben.

Maar goed, je mag zeggen wat je wilt en denken wat je wilt hoor. :) Misschien kom ik op jou neurotisch over, tja, shit happens. Of verwacht je nu dat ik mn hele internetgedrag ga aanpassen om jou een plezier te doen? ;)

Anywayz, back on topic.

Ik heb vandaag dus alleen last gehad van duizelingen, maar verder geestelijk helemaal nergens van. Denk dat dit idd de kracht van Explosion is. De kater is niet zo heftig. Al is de precieze werking nog steeds heel vaag omdat echt iedereen er totaal anders op reageert.

Las op een ander forum zelfs een verhaal van een meisje die in t ziekenhuis terecht kwam na ademhalinsgproblemen, die kreeg ineens weer last van Astma wat ze al vanaf kinds af aan niet meer had gehad. %)

Echt maf zeg.

Vraag me trouwens af of er al malloten zijn die ECHT dachten dat dit hetzelfde is als luchtverfrisser en die gewoon een potje Ambi Pur hebben leegezopen?! :D
Waarschuw beheerder
Lanfear 25 april 2005 00:13[!]
Gebruik dan geen drugs want dan kan het weleens verkeerd vallen.

Kappen nou gast! :D Vat eens niet alles zo serieus op man. Ik ben gewoon een hypertje ja en kan nogal zenuwachtig zijn. Ben geen gestoorde neuroot hoor! :D Ik ben 27 en studeer Psychologie, ga mij niet vertellen hoe je om moet gaan met dope aub. :) Die paar keer per jaar dat ik een minimaal kwart pilletje slik of een doopje Explosion probeer zullen me heus geen psychiatrisch patient maken hoor.

En kap nou effe met dit persoonlijke gedoe, dat kan prima per PB lijkt me, dan zal ik daar netjes antwoord geven op al je vragen. Lijkt meniet dat dr hier ook maar iemand op zit te wachten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat klopt idd

ik heb mijn buisje al binnen gehad terwijl het pas in mei zou komen dat is dus wel relaxt

Waarschuw beheerder
zucht...
Waarschuw beheerder
Nou, jongens ik heb net 3 kwart van een buisje op. En het is echt heel erg lekker. XTC maar dan toch redelijk helder. Erg lekker mellow tussendoor.

Ik zou zeggen probeer het! :vaag: :)

Waarschuw beheerder
donateur
Lanfear, je begint net zo'n irritant ventje te worden in deze topic als die Rikkie, misschien ben je wel dezelfde zoals Ironfist al eerder suggereerde..Je loopt alleen maar te spammen hier. Denk dat iedereen je liever kwijt dan rijk is. Dus (y)

Waarschuw beheerder
...voorspelbaar...zucht
Waarschuw beheerder
Dat is ook zeker relaxed!! Dat lichte gevoel is ook zeer goed, mits er 'euforie-rushes' bij zitten... zoals bij de eerste dosering (3/4 buisje) het geval was! Maar toen ik na ongeveer twee uur de rest pakte... kwamen de 'rushes' en rare tintels op mijn hoofd weer terug... maar geen euforie, wat resulteerde in wat wackiejacky en ik hierboven beschrijven! En dat vond ik zeker geen prettig gevoel!! Je voelt je redelijk helder, geen 'waus' gevoel... maar staat te draaien op je benen en hebt totaal geen evenwicht meer en het gevoel dat je ieder moment om kan vallen... En dit wordt dan nog meer versterkt doordat je ook echt denkt dat je ieder moment 'knock-out' kan gaan

Ik geniet iig heel erg van dat soort rushes waar je helemaal van ondersteboven raakt. Ik vindt dat bij XTC ook altijd heerlijk. Lekker mee spelen, heerlijk spacen.
Maar ik begrijp dat die rushes iets te heftig zijn geweest bij jou. Het gevoel dat je ieder moment knock-out gaat is niet echt prettig lijkt me.

Willow78: Met mijn stemming is niks mis, evenmin met de omgeving. Het is gewoon dat ik niet van dat vage gevoel hou. Ik wil ten alle tijden de controle kunnen houden en me helder voelen.

Als je graag controle wilt houden dan kan je idd beter geen harddrugs gebruiken. De meest gebruiken (hard)drugs juist om even alles los te laten. Daar is drugs juist heel geschikt voor.

En je hebt gelijk dat mensen niet over je moeten oordelen op basis van posts. Maar goed, als je dat vervelend vindt kan je het beter voor jezelf houden lijkt me.
Net als de opmerking:
Ik ben 27 en studeer Psychologie, ga mij niet vertellen hoe je om moet gaan met dope aub.

:S
Zie het verband niet helemaal.....
Waarschuw beheerder
donateur
vandaag btw explosion binnengehad van http://www.methylone.nl wat 4 weken geleden besteld was ;)

raar dat ze nu weer explosion verzonden hebben ipv blutz
Waarschuw beheerder
als ik hier zo die ervaringen hoor lijkt het of je verschil hebt in explosion. Dat net als bij pillen het ervan afhangt wat er in zit.
Waarschuw beheerder
Neej, je hebt verschillende mensen die er verschillend op reageren.
Waarschuw beheerder
En Lanfear aka RiKKie rot een end op aub :z

Waarschuw beheerder
donateur
op www.methylone.nl

In afwachting op een juridisch onderzoek zijn alle activiteiten van deze site tot nader bericht gestaakt.
In expectation on a legal research all activities from this site have been put on hold.

:/
Waarschuw beheerder
iron, ik heb al een aantal mensen gehoord die het meerdere keren gebruikt hebben en steeds andere ervaringen ermee hadden. Je kan me niet zeggen dat dit alleen door stemming enz. komt.

Waarschuw beheerder
bij mij viel het ook niet zo goed. Maar kwam denk door de voedselvergiftiging die ik dag daarvoor was opgelope. Voelde me al zwaar kut (zere pens, koppijn...) en na de explosion werd het alleen maar 10x erger :S

Heb zelfs vandaag nog 3x boven de plee gehangen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar kwam denk door de voedselvergiftiging die ik dag daarvoor was opgelope

Uhh knakker met voedselvergiftiging loop jij heus niet rond hoor :/

of was je gewoon aan de schijt??