Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 148184x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Nee... wel over na zitten denken, maar is er nooit van gekomen... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
schiet op dan ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Wel relaxt :)
Waarschuw beheerder
Ben het met from the beach* eens., het is het net niet ik heb laatst 2,5 buisje gehad en ik had de hele tijd het gevoel van nu komt het maar het kwam maar niet :S. Maar verder is het wel een idiaal drugsje om thuis te gebruiken op een feestje :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat komt er dan :/ ¿¿¿¿

De darkraver met z'n bacardi?

Waarschuw beheerder
donateur
ook 20 besteld

Waarschuw beheerder
Ik heb gisteravond samen met een vriend voor het eerst Explosion geprobeert. We begonnen met een halfje, we waren ongeduldig en gretig dus die andere helft er maar snel achteraan gegooid toen bleek dat de eerste helft alleen wat tintelingen verzorgde (de smaak valt trouwens reuze mee, het is gewoon in 1 keer achterover te slaan zonder dat je het mixt met wat dan ook). Die 2 halfjes hakten er lekker in, we zaten nog thuis op de bank, en we zaten er wel goed eigenlijk, geen behoefte om actief te gaan doen, gewoon lekker zitten. Die vriend van mij kreeg een lulkick, wat op zich wel irritant was aangezien ik gewoon lekker wou zitten en rond wou kijken (kut lavalamp). Heb zijn verhaal dus ook niet helemaal goed meegekregen. We besloten om een uur of 1 de stad (Groningen) in te gaan en hebben vlak voordat de taxi kwam nog een halfje genomen. Hij zat er lekker in, we waren superrelaxed waar we anders nogal schreeuwerig zijn als we uitgaan. We hadden nog steeds geen behoefte om helemaal uit ons dak te gaan, gewoon ergens aan een bar zitten onder het genot van een colaatje was perfect. Er viel genoeg rond te kijken. Cola is trouwens superlekker, een sigaret is overheerlijk.. alles wat normaal al lekker was is 10 keer lekkerder met explosion. Die vriend van mij keek echt superstrak trouwens, ik had enkel grote pupillen maar keek gewoon helder. Rond een uur of 4 kwam de dip, dus we zijn maar naar huis gegaan. Ik was op 1 of andere manier moe maar was nog wel helder. Ben toch maar op bed gaan liggen, en wat ligt een bed dan heerlijk. Ik heb heel licht geslapen, maar wel gewoon relaxed, ik ben nu fit en heb nog niks van een kater gemerkt. Misschien krijg ik in de loop van de dag nog een inzinking.
Ik was van plan om explosion op sensation black te gaan gebruiken, zoals het afgelopen nacht was, het relaxed zijn maar niet de behoefte hebben aan actief zijn lijkt me dan niet het juiste middel. Maar goed, ik heb nog een beste voorraad, wellicht valt het de volgende keer anders.

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk, je kon dit gewoon op Awakenings kopen...
Van het eerste halve buisje weer weinig gemerkt, van de tweede toch wel een tijd behoorlijk vaag geweest!
Waarschuw beheerder
donateur

:o Waar dan??? Ach, is toch duur spul :/
Waarschuw beheerder
@beatbox: lsd kan heel metalig aanvoelen, vooral mn tanden voelen metalig aan maar eigenlijk mn hele lichaam. Persoonlijk vind ik t niet veel overeenkomsten hebben met paddo's, de visuals zijn toch wel anders qua vormen etc als bij paddo's. En paddo's zijn zwaarder voor mij, daarbij ga ik daadwerkelijk nadenken over heel veel dingen en voel ik er weinig voor om op een feest rond te banjeren. Terwijl lsd lang leve de lol is en met een hele grote lach rond springen tussen de mensen. Samengevat vind ik lsd socialer en makkelijker om te handlen.
Waarschuw beheerder
Gisteren mn tweede keer explosion meegemaakt en moet zeggen: het heeft idd veel weg van mdma in de zin dat t elke keer weer anders valt.

:yes: Dat is ook mijn ervaring na twee keer Explosion te hebben gebruikt!

Maar dat kwam omdat ik er ontzettend veel van verwachtte, grotendeels door de reports gepost in deze topic..

Ik baalde er toen van dat ik niet flink uit mn dak ging van deze shit...maar dat kwam puur vanwege het verwachtingspatroon! Nu heb ik t een paar keer op, weet nu hoe t werkt, en ben er over uit..methylon is een heerlijke drug..

Maar dat het de tweede keer anders viel heeft denk ik te maken met het verwachtingspatroon ja... De eerste keer dat ik namelijk gebruikte had ik totaal geen verwachtingen (ben dit topic pas gaan volgen na mijn eerste keer methylon) en ik heb nog nooit zo'n goede dope-ervaring gehad als de eerste keer Explosion!!

Toen kwam vorige week bij CC&F mijn tweede ervaring, maar die was echt een stuk minder... o.a. waarschijnlijk door het verwachtingspatroon... maar de methylon sloeg ook anders in, dus ik had echt zoiets van WTF, dit was niet zoals de eerste keer!! Hierdoor was ik (waarschijnlijk) veel te veel bezig met het gevoel van de eerste keer... Maar misschien kom ik er na de volgende keer ook wel achter dat het toch wel een heerlijke drug is!!

Wel denk ik dat de werking erg nauw verbonden is aan de sfeer waarin je je op dat moment begeeft... De tweede keer had ik bijvoorbeeld helemaal geen lulkick en was ik alleen maar met mijn eigen ding bezig zeg maar. Waarschijnlijk had dit ook te maken met de mensen om me heen... Bij CC&F namelijk was er lang niet zo'n open sfeertje als bij Awakenings in de Westergas... Dit heeft ook zeker veel invloed gehad op de werking!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeiendag schotel.Mijn verslagje:

Was totaal niet van plan om op Awake Explosion te gaan proberen eigenlijk. Maar het bier smaakte nar bocht en muzikaal kwam ik er niet in. Moest toch tot 7u blijven ivm de trein en toen zag ik dat er in die smartshop daar Explosion verkocht werd.

Ach what de neuk, let's try this out.

Ben begonnen met 1/3e buisje want ik ken mezelf, reageer nogal heftig.

Dat gezeik over die vieze smaak snap ik niet. Ik vond het zelfs best lekker! :D Vanillesmaakje, beetje chemisch maar dat vond ik niet vies ofzo. Zelfs puur was 't goed binnen te houden.

Na een kwartiertje merkte ik dat vooral mn kaken gingen trekken. Nog 1/3 buisje bijgenomen en toen heb ik inderdaad wel even een rush gehad die een klein uurtje duurde. De rest er maar bijgegooid ook. 1 buisje was zat voor mij, mn kaken maalden echt als een debiel.

Maar dat kwam LANG nietin de buurt bij xtc. Ik vind dit spul echt VEEL meer op pep lijken juist. Je wordt wakker, je kaken gaan strak staan (wat ik met MDMA dus nooit heb) en ik werd best op mezelf.

Had geen zin in mensen die aan me zaten en ook niet om te ouwehoeren. Zat lekker in mn eigen wereldje, beviel me wel.

Tegen het einde van het feest had ik vooral een lulkick en gewoon precies hetzelfde gevoel als met pep op. Al kon ik prima eten verder. Ook totaal niet vaag verder, gewoon helder en nuchter. Compleet slap zitten lullen in de trein ook.

Tja en toen kwam ik thuis. En toen bleek gelijk waarom dit spul 't ook niet helemaal is. Heb verdomme met moeite een uurtje kunnen maffen. Net efedra ofzo. Klaarwakker. Voelde me ook niet verrot ofzo, maar steeds als ikin slaap dach te vallen beet ik op mn tong of moest vet hoesten. :D Echt heel mn wangen liggen open. Pure speed dat spul! :D

Kan niet anders zeggen dan dat het nogal gehyped wordt allemaal. De vergelijking met X gaat echt niet op en dat dacht ik ook al. Het lieve knuffelige gevoel van X...pfff met pillen of word ik waus en wil ik zoenen en slaap ik uuuuuuuuren ontzettend lekker.

Dit was gewoon een soort pep vond ik. Maar dan zonder het verotte gevoel.

Eigenlijk al een beetje wat ik verwacht had. Leuk om eens te doen maar doe mij maar gewoon mn biertje verder en eens per jaar een MDMA'tje. :)
Waarschuw beheerder
Dubz)ne: grappig dsat jij 't precies andersom had. Ik vond de sfeer op Awake dus veel te "gemaakt", teveel mensne helemala naar de klote die dan ineens toffe gesprekken willen gaan voeren. Of steeds tegen je aanliepen. Pfff rot op man! :D Ik wilde gewoon losgaan maar de muziek viel echt zwaar tegen. Kon mn ei niet kwijt zeg maar terwijl ik wel lekker energie had.

Vandaar dat ik dus ook eindigde met een lulkick en ws. ook niet kon slapen thuis. Mn energie was er nog niet uit.

Op het feest zelf juist totaal geen zin om te praten enzo. Lekker op mezelf. Net als met pep.
Waarschuw beheerder
Uh..moet je ook niet 1/3 buisje nemen (ook al is het verstandiger)..Als je volle effecten wil dan moet je ook met een vol buisje beginnen. Maar het is, zoals Bass-o-holic al zei, geen MDMA maar een stof met eigen unieke trekjes!
Waarschuw beheerder
:D Sorry maar als ik een halve pil slik sta ik al te kotsen. Ik ben echt veeeeel te gevoelig. Heb een keer een dopje GHB op en toen ben ik ookl zwaar para geworden.

Ik vond die rush die ik kreeg pirma zo. Ik hoef niet hard te gaan verder. Voor mij was dit de perfecte dosering, had ik een half buisje in een keer gepakt dan had ik echt mn tong eraf gebeten.

Bedoel, ben nondeju nog steeds wakker, dat zegt al genoeg.

Nee, als ik meer had gepakt was ik alleen maar meer speedy geworden.

Was sowieso best op mezelf, dat knuffelige neppige drugsgedoe had ik toch geen zin in.

Waarschuw beheerder
fockin verslavende shit...
Vandaag al de 3e dag dit weekend dat ik strak sta. Koppijn wil je niet weten, maar ben wel relext (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat overigens WEL heeeeel erg relaxed is, is dat je gewoon niet verrot bent. Al gebruik ik niks, als ik een nacht niet slaap ben ik naar de tering.

Heb geen oog dichtgedaan nog maar ik voel me helder en lekker.

Eigenlijk is het dus bijna de ideale pep. je krijngt er energie van maar wordt niet verrot.

Het zou ECHT ideaal zijn als je wel zou kunnen slapen als je dat wilt zeg maar. :D

Waarschuw beheerder
donateur
doorfeesten , niet slapen :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de vergelijking met MDMA zeker wel opgaan, maar het hangt wel van de keer af..
ik krijg ook zeker wel een love rush, HEERLIJK! de vorige keer begon mijn gezicht ook gruwlijk te tintelen, net alsof er een spinnenweb overheen lag.. dit heb ik alleen mogen meemaken met MDMA... en ik vind het ook echt gruwlijk lekker om bier te zuipen als ik methylone op heb, daar word je ook echt lkkr vaag van.. zonder twijfel!
volgende week vrijdag ga ik er maar weer is aan :P

ltrszz
Waarschuw beheerder
:D Ja dat tintelen van je kop heb ik dus altijd met pep juist. Nooit gehad met xtc. En met dit spul had ik ook effe zo'n trekkerig gevoel.

Ben nog steeds verbaasd over het feit hoe helder ik ben. En nog steeds niet moe. :O

Hoop niet dat ik vd week een dikke terugslag heb. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Sjaak... ben het grotendeels met je eens (Y)

Ookal neem ik maximaal 1 keer per jaar 'n pilletje normaal gesproken, dit is het net niet... dan liever 'n pilletje en het gevoel helemaal dan dit... ik zat echt te wachten totdat het hoogtepunt kwam, maar dat bleef gewoon uit :/

Waarschuw beheerder
dat tintelen van je kop is volgens mij echt niet goed hoor!!
Ik had x ephedra gedaan en stond bij dat je er geen cafeinne bij mocht nemen aangezien je dan hartstilstand kon krijge..

Heb dus toch gedaan (overigens niet expres) en kreeg ook gigantisch last van dat tintelende..Denk dat de kans best groot is dat dat gewoon de bloeddruk in je kop is die stijgt.
En dat kan nooit goed voor je zijn!!

Waarschuw beheerder
donateur
en morgen heet nederland amerika , oftewel je gaat niet dood :O

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder

GVD als ik dat eens had geweten :(

Waarschuw beheerder
heb ut gewoon in de coffeeshop gehaald, alelen daar verkope ze niet meer sinds een inval, ut werkte wel goed, alleen was 12,50:S

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het gisteren ook geprobeerd!
is zekers goed spul, en ging er echt wel hard van!
khad er wel kaaktrekkingen van enzo en het voelde bijna hetzelfde als pillen maar iets minder sterkt, je gaat er niet helemaal van naar de spacewereld toe,
maar je blijft nog wel gewoon redelijk op de normale wereld.
en energie krijg je er zekers wel van!!
ik heb er ook gewoon bij gedronken en ging allemaal goed,
niet te veel natuurlijk!!:P

alleen fucking duur!!
dus eigenlijk niet de prijs waard!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=615 height=461 cacheid=0008b8f600186c8ca4cdcd061a00ae983c]http://members.lycos.nl/hallucinator/explosion.JPG[/img]

ik met een paar maten van me gisteravond.. half uurtje nadat we die flesjes achterover gegooid hadden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Sjak> Ik denk ook wel dat het per keer verandert was je voelt!
Ik heb het al een aantal keren genomen en soms merkte ik echt niets...
En vanacht was ik super vaag, na twee keer een half buisje genomen te hebben.
Kon geen smsjes meer lezen, vrolijk en blij blij gevoel, graag willen praten en knuffel (terwijl ik echt helemaal geen knuffel en aanraakpersoon ben, zelfs niet met mdma)

Waarschuw beheerder
donateur
k met een paar maten van me gisteravond.. half uurtje nadat we die flesjes achterover gegooid hadden

hahaha KEREL!! (Y)
extreem , ziet er goed uit :O
wat vond je er nou van?
Waarschuw beheerder
Nou op zich is het wel mooi geweest nu...ik heb nog steeds niet kunnen slapen! :D

Haha en serieus, ik slaap van alles (op efedra na). Zelfs met pep op kan ik pitten.

Maar dit? Niet normaal. Ben nog steeds wakker. Klaarwakker. Voel me verder totaal niet vaag of slecht ofzo. Maar het irriteert me wel mateloos aangezien ik morgen gewoon weer naar school moet.

Op zich denk ik dat het gene verkeerd idee is dat dit middel illegaal wordt hoor. Dit is veel te heftig om zomaar in een smartshop te kunnen verkopen.

Het is gewoon net zoiets als MDA maar dan zonder het hallucinerend effect. Een soort amfetamine vind ik het. Tintels op je kop, niet kunnen slapen, kaaktrekkingen, droge muil....sorry maar van pure MDMA krijg ik dat allemaal niet.

Maar goed, ga mezelf maar bezighouden tot ik naar school moet, slapen lukt toch niet.

:(

En dat van 1 fucking buisje zeg, was dus duidelijk meer dan genoeg voor moi!

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb altijd maar de avond van het uitgaan :/ wazig dan hoor ,

Waarschuw beheerder
donateur
Op zich denk ik dat het gene verkeerd idee is dat dit middel illegaal wordt hoor. Dit is veel te heftig om zomaar in een smartshop te kunnen verkopen.

ik zeg WÉL verkopen aan mensen ouder dan 18 :D
Waarschuw beheerder
donateur
sorry maar van pure MDMA

Weet je ook zeker dat je pure MDMA heb? Is ut getest? ben je bij het productie proces geweest? Misschien slik je wel fructofuranoside
Waarschuw beheerder
Nou ik ben goddomme 27 maar ik zit hier nog steeds als een razende te typen hoor! :D Leeftijd wil weinig zeggen denk ik. Is gewoon moeilijk te doseren en nog te weinig over bekend.

Je kan mij niet wijsmaken dat het gezond is om 2 nachten niet te slapen.

Heb al van alles geprobeerd maar het lukt gewoon niet. Merk ook echt wel dat mn lijf moe is maar mn geest is nog veel te helder. Voel me ook goed zo.

Maar ebn wel bang voor een ENORME kater. Mede omdat ik ook al 2 dagen aan t drinken ben in de hoop dat dat speedy gevoel dan wat minder wordt.

Volgens mij ga ik dinsdag echt dood ofzo. :D

Waarschuw beheerder
donateur
nou nou , van mdma gaan mijn kaken als een trein hoor.maar dat ff terzijde.
Je moet gewoon diep :respect: tonen voor explosion , DAN pas laat ie jou slapen . Drink warme melk en eet een banaan(Y)

Succes gegarandeerd
Waarschuw beheerder
donateur
joh!! is het echt zo heftig?? ik heb er wel veel over gehoord en gelezen, maar ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn...

hou vol wackyjacky !!
Waarschuw beheerder
[$]t@Lk€r top bottom 18 april 2005 04:02[!]
[$]t@Lk€r
donateur!
sorry maar van pure MDMA

Weet je ook zeker dat je pure MDMA heb? Is ut getest? ben je bij het productie proces geweest? Misschien slik je wel fructofuranoside

Ik heb mn dope altijd laten testen hoor. :) Ik heb gewoon nooit slaapproblemen gehad. Met pep gaat het wel moeilijk mar na een nacht overslaan gaat het altijd vanzelf op een gegeven moment. Mn lichaam trekt het dan niet meer.

Het enige waar ik echt twee nachten van wakker lag altijd was efedra. Sowieso kolerespul en dat was toen ook gewoon legaal te koop. Brrrrr wat een troep, trekt mijn lichaam echt niet.

Zoals ik al zei, ben nogal gevoelig. Misschien was een buisje wel teveel (al voel ik me prima hoor).

Maar dan nog blijf ik het raar vinden.

Ik vind het verder ook niet erg ofzo, maar heb die slaap gewoon nodig. Zonder slaap ga je echt naar de tering. Heb wel gewoon gegeten enzo maar krijg een drukke week en had geen idee dat dit zo lang zou doorwerken. %)

Waarschuw beheerder
donateur
oh!! is het echt zo heftig?? ik heb er wel veel over gehoord en gelezen, maar ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn...

word niet bang , dit heeft nu net 1 persoon.Explosion is chill , en 10x beter als pillen (vind ik)

Waarschuw beheerder
donateur
en heb genoeg ervaring :P:9
Waarschuw beheerder
the mara: Dat is het rare. Het werkte bij mij helemaal niet zo heftig. :D Ik heb wel een rush gevoeld ofzo maar verder was het vooral een lulkick en gewoon wakker zijn. Kon prima eten ook, niks aan de hand.

Maar toen ik vanochtend gedouched had (wat normaal met dope niet eens lukt hehe, dan trek ik dat water op mn kop niet) was ik nog steeds klaarwakker. Helder ook.

Ben ik bed gaan liggen en lag daar maar. Voelde me vet relaxed maar slapen ging echt moeilijk. Ontspanningsoefeningen gedaan, warme melk gedronken, maar steeds als ik BIJNA op het punt van in slaap vallen stond beet ik vet hard op mn tong! :D Echt ZO irri! :D Mn kaken gingen ook echt trekken ja, dat heb ik alleen van pep.

Nou ja goed, ben maar gaan lezen (ging ook perfect), net nog op bezoek geweets bij iemand, bacootjes gedronken, filmpie gekeken, maar nog steeds wakker. :D

En geen greintje vaagheid. Dat is dus het rare. Ik word altijd als eerste para. :D Trek het nooit zonder slaap.

En nu? Niks. Alsof ik dus gewoon broodjenuchter ben.

MDMA werkt bij mij gewoon een nacht door, dan kom ik thuis, ga maffen en het is weg.

Dit is een middel met een korte maar heftige rush, die daarna afzwakt en dan blijf je dus zitten met dat wakkere gevoel.

Niet echt iets voor iemand die toch al hyperactief van zichzelf is dus.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga slapen ;) zou jij ook es moete doen :O
ga gewoon in je nest liggen en wacht een uur :)
maar als jij al met de gedachte IK kan toch niet slapen je nest ingaat dan lukt het helemaal niet :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem me dat elke keer voor ook... maar ben nog steeds vrij helder van de Supernova II 15 ml + 1 buisje explosion en 2 liter jus d'orange ofzo...

Enigste waar ik me nu kut van voel is de pijn in me nek die ik zelden heb gevoelt maar dat komt gewoon van het flink los gaan op de explosion... maar ik ben ook bang dat ik morgen dus zo brak ben of dinsdag als wat.... ik heb nog maar 4 uur superlicht geslapen vanaf vrijdag 10 uur s ochtends... normaal heb ik zeker 8 uur nodig eigenlijk... maar dat zijn er meestal ook maar 4 :o a 5 ofzo 6 8 ik onregelmatig ritme :9

Ik moet ook is van die PF verslaving af en geef me zelf nu een schop onder me hol en duik me nest in...
Waarschuw beheerder
Methylone: Ik heb ongeveer 6 uur in mn nest gelegen al zonder resultaat. Ken mn lichaam goed genoeg om te weten dat het nu toch geen zin heeft. Ga zo wel liggen hoor, daar rust je ook van uit. :) Zal vast wel een beetje doezelen maar de wekker gata alweer om 9u dus echt fit zal ik vast niet zijn morgen.

Ik reply morgen weer over hoe t dan met me gaat! :)

Truste allemaal! :D

Waarschuw beheerder
donateur
inmiddels heb ik t nu twee keer geprobeerd, maar ik regageerde beide keren echt totaal anders :vaag:

eerste keer: meteen maar een heel buisje omdat ik (i.t.t. WJ) juist nooit echt heftig reageer... ik kreeg t na een half uur ontzettend warm, begon onwijs te zweten (terwijl het helemaal niet heet/benauwd was), kreeg trillende knieën, later begon ik me nogal opgefokt/asociaal te voelen, had helemaal geen zin om met mensen te babbelen enzo (da's echt *niks* voor mij) en had een tijdje het gevoel dat ik "ergens" zwaar strak van stond, maar alleen maar dát... dus geen rush, geen energie, geen zin om te dansen (ik heb t hele feest bijna alleen maar stilgestaan :S ) of zelfs maar te knuffelen (ook al helemaal niks voor mij)... zodra dat gevoel wat was afgezakt ben ik maar gewoon weer aan t bier gegaan en dat beviel me een heel stuk beter. Na afloop thuis als een blok in slaap gevallen. Had t idee dat het "mislukte experimentje" iets te maken had met het feit dat een aantal van mijn Pf-vriendjes t om een uurtje of één, half twee al wel gezien hadden en naar huis gingen en dat dat nogal mijn stemming had beïnvloed, ook al omdat t niet helemaal mijn soort muziek was. Heb verder wél leuke fotootjes gemaakt ;)

tweede keer (afgelopen zaterdag op Awake rond 11 uur toen t nog niet zo druk was): toen kwam dus wél die rush, ff heel lekker gedanst (ik had echt zo'n gevoel van "toch wel leuk dit" ;) ) TOTDAT t voor mijn gevoel gewoon TE druk begon te worden (wat ik nooit prettig heb gevonden) en toen kwam dat aso-gevoel weer een btje bovendrijven, alleen een stuk minder dan de eerste keer, waarschijnlijk omdat er deze keer meer mijn soort muziek werd gedraaid (dus dansen lukte nog prima, alleen op TE weinig ruimte). Toen t om half vijf iets rustiger begon te worden heb ik er dus maar gauw stiekum een ptje achteraan gegooid en heb van vijf tot zeven toch weer behoorlijk lekker staan te springen. Heb thuis een halve pizza genuttigd, een stuk of 30 contactberichtjes beantwoord (ik hou er niet van om voor de ochtendploeg vuilnis achter te laten) en had opnieuw helemaal geen moeite om in slaap te komen.

Conclusie (voor mij tenminste): ik reageer iedere keer volkomen anders... de enige overeenkomst was eigenlijk dat als er iets gebeurt dat ik normaal gesproken ook nooit leuk gevonden zou hebben, ik er opeens nogal gesloten van word.

Waarschijnlijk is t bij mij toch geschikter voor iets als Awake Festival ;) (mijn laatste 3 buisjes gaan dus ook tot juli definitief de koelkast in)
Waarschuw beheerder
ik had supernova genomen ook zaterdag.
had daardoor echt moeite met slapen toem ik wou slapen

zelfs de volgende dag nog steeds
Waarschuw beheerder
donateur
khad het zaterdag dus genomen en vannacht zondag/maandag ben ik na 2 uur slapen wakker geworden en heb ik 2 uur wakker gelegen hehe.. daarna gelukkig wel weer verder kunnen slapen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon gisteravond gewoon lekker slapen na 1½ buisje...
Werd alleen om 5 uur vanmorgen wakker en kon niet meer slapen! Maar ben toch vrij vandaag, dus ga vanmiddag lekker slapen :)
Waarschuw beheerder
Dubz)ne: grappig dsat jij 't precies andersom had. Ik vond de sfeer op Awake dus veel te "gemaakt", teveel mensne helemala naar de klote die dan ineens toffe gesprekken willen gaan voeren.

wackiejacky: Ik was niet naar de afgelopen Awake geweest... De eerste keer dat ik Explosion gebruikte was op de 2e awakenings in de Westergas... ik geloof dat dat 19 februari was!! En de 2e keer was vorige week op CC&F...

Ik hou wel mijn 'pauzes' ertussen hoor ;)

Maar dat 'gesloten' gevoel had ik ook best erg de 2e keer... De eerste keer was ik juist super open en bleven de 'euforische rushes' maar komen! De tweede keer daarentegen heb ik me ook maar ongeveer 1,5 uur super goed gevoeld, daarna vooral duizelig en zweverig zonder de euforie.. das ook geen prettig gevoel! (maargoed, mijn verslag van vorige week zaterdag staat een paar pagina's terug!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb dus toch gedaan (overigens niet expres) en kreeg ook gigantisch last van dat tintelende..Denk dat de kans best groot is dat dat gewoon de bloeddruk in je kop is die stijgt.
En dat kan nooit goed voor je zijn!!

Die tintels heb ik ook bij MDMA... En volgens mij worden die veroorzaakt doordat er meer serotonine vrijkomt in je koppie... Maargoed misschien zit ik er ook langs hoor!
Waarschuw beheerder
Die tintelingen worden veroorzaakt door een sterke activering van het ortho-sympatische deel van je zenuwstelsel. Deze zijn in je hoofd en ruggemerg het meest aanwezig, vandaar dat je daar tintelingen kan voelen. In bloedvaten zitten niet zoveel zenuwen dat ze het gevoel van tintelingen kunnen veroorzaken.
Bij een verhoogde bloeddruk zal je letterlijk druk in je hoofd voelen en je hartslag sterker voelen dan normaal.
laatste aanpassing