Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 147356x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
De media is toch al wel op de hoogte, in dat stukje van de Spits stond toch ook dat ze het hadden ontdekt op internet forums?! (oeps...)

Eigenlijk moet dit goedje alleen door mond op mond informatie verspreid moeten worden, maar dat is in mijn ogen utopie, dat is toch nooit haalbaar.

De media is al op de hoogte maar;

Extra aandacht van de media is natuurlijk nooit goed!

Dus mensen, blijf op je hoede, hoe leuk het ook lijkt om explosion in de media aan te bevelen, onze media-mensen maken er toch van wat ze zelf willen.

Waarschuw beheerder
:yes:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
In mijn beleving is het zo, dat als de mdma van goede/pure kwaliteit is de psychedelische kant meer vertegenwoordigd is, dit vind ik ook de leukste kant. Met explosion had ik het op Trance-nrg heel even. Als ik m'n ogen sloot zag ik geometrische patronen, dit duurde jammer genoeg niet lang, daar is het waarschijnlijk niet sterk genoeg voor.

Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat soort patronen heeft gezien, maar niet dus :) De laatste club r_AW heb ik zo ongeveer een kwartier met mijn ogen dicht gestaan, en zag ik dus ook allerlei vage patronen en lichteffecten...echter, toen ik weer 'bijkwam' liep ik even naar de chill out (omdat ik best was geschrokken) en het leek wel een hel, ik keek mensen aan die echt grote zwellingen om hun ogen kregen, ik zag kruipende beesten wegschieten, iedereen keek mij boos aan etc. etc. Ik voelde mij er echt niet prettig bij, maar later werd het gelukkig wat minder....maar nooit gedacht dat je van Mdma zo kon hallucineren.
Waarschuw beheerder
MDMA is niet voor niks een hallucinerende amphetamine ;P

<edit>
eXplosion is daar niet krachtig genoeg voor denk ik. Weet niet zeker hoe dat is als je meerdere buisjes neemt. Maar van 1 buisje ging ik zeker geen dingen zien.
</edit>
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar toch blijf ik het vreemd vinden, ik voelde me niet normaal chill, alleen maar gelachen, gedanst en gepraat en dan opeens slaat het om, vreemde shit :)
Waarschuw beheerder
Maar van 1 buisje ging ik zeker geen dingen zien.

Kreeg na anderhalf buisje wel redelijk vaag zicht... Ook heb ik met mensen staan praten die ik dacht te kennen, maar achteraf compleet vreemden bleken te zijn, dus gezichtsherkenning had ik op sommige momenten wel een beetje problemen mee... Maar verder geen hallucinaties gehad met Explosion!!

Waarschuw beheerder
ik heb er net 2 gekocht op de kokopelli in amsterdam.....15 euri per stuk....stelletje naaiers, naja, ben wel benieuwd wat het doet:D
Waarschuw beheerder
Ach het is zowiezo vaak dat het de idioten zijn die in beeld komen in de media, ook op feesten zijn het de "strak staande" mongolen die voor een camera gaan staan hossen om vervolgens op tv te komen, en als ze een gesprek over drugs houden bij een interview lukt t ze niet eens om te argumenteren omdat ze al te dom zijn om te weten wat argument betekent. Geen wonder dat drugs en gebruikers in de media als lachwekkend gezien worden.
Waarschuw beheerder
Wiekent! Tijd voor een rondje Explosion!
Waarschuw beheerder
Tijd voor een rondje Explosion!

Kom ie 't langsbrengen dat rondje gehehe :P

Waarschuw beheerder
om even op Svensson te reageren,
Dat is helemaal waar. Als er tv-ploegen op de feest komen voor het Journaal, dan komen ze 9 van de 10 keer voor 1 ding. Het weer in kwaad daglicht zetten, hoe slecht die party's zijn en hoeveel slechte dingen daar gebeuren. En ja, dan praten ze natuurlijk alleen met die lui die helemaal de weg kwijt zijn, dat geeft leuke beelden.
Waarschuw beheerder
dit moest ik ook maar eens gaan proberen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen maar ff wat halen!!

Wat is trouwens de goedkoopste shop in adam?

Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had ook gehoord dat het namelijk ergens voor 10 euro verkocht werd!!
Waarschuw beheerder
Had t gewoon in mn boxer zitte.. altijd trouwens, is tot nu toe altijd goedgegaan

Even rechtelijk gesproken - als ik het goed heb mogen zij niet in je ondergoed fouilleren als er geen acute aanleiding voor is (dus al heel wazig in de rij staan). Ondergoed fouilleren mag dan alleen een vrouwelijke politieagent of arts. Trouwens ook al meegemaakt - Antwerp is Burning. Met honden en alles stonden zij er.... Ga nooit met spul naar BE! Belgen nemen dan blijkbaar voor de ingang 2 pillen en liggen een half uurtje later dood in de hoek... Ook niks. Ik had onwijs mazzel.... hond was afgeleid.

Voor de rest gaan wij Explosion wellicht volgend weekend proberen. Wat ik raar vond was de waarschuwing voor combinatie met Seroxat en andere Seratonin Reuptake Inhibitators. Indien je aan het eind van een E-avond namelijk Seroxat of Valium neemt is de dip duidelijk minder.

Wie weet, na 2 april dus misschien ook mijn eigen ervaringen - ben benieuwd. :)

En dan heb je natuurlijk nog de dingen die je ziet, terwijl ze er gewoon niet zijn. De bekendste zijn denk ik brillen, dranghekken, hangtafels. Dat zijn volgens mij gewoon waanwaarnemingen.

Heb ik alleen als ik teveel MDMA neem. Mijn grens is 2,5 pillen - vanaf dat moment zie ik vooral tatoos op alle mensen, mijn vriendje ziet overal overvloeiend water (toilet, scherm van mobiel etc.).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tjeps....morgenavond ff buisje proberen. Zal mn ervaringen hier wel vermelden.
Waarschuw beheerder
Jahzeker kga morgen eve een buisje bestellen :p Khoor der goeie verhalen over dus ;)

Waarschuw beheerder
nouw, mensen.....ik had het niet verwacht, het spulletje is echt te gek......ik ben er nu lekker mellow van zegmaar:D

en dan hebbik maar een hallef buissie genomen.....

ok...ook nog een beetje sos en bier.....
Waarschuw beheerder
Wat ik raar vond was de waarschuwing voor combinatie met Seroxat en andere Seratonin Reuptake Inhibitators. Indien je aan het eind van een E-avond namelijk Seroxat of Valium neemt is de dip duidelijk minder.

ja daarna is het juist wel goed, maar tijdens is juist heel slecht.
Waarschuw beheerder
nou. even verslagje mijner zijde

Gezien het feit dat het meer dan een jaar geleden voor mij was dat ik de laatste keer popte (en dealers tegenwoordig alleen maar coke verkopen) heb ik ook wat buisjes gekocht.

Al voordat ik wat kon zeggen in de staalstraat (amsterdam) zij die gast al Explosion. Ja inderdaad. Ook vertelde hij mij dat het waarschijnlijk niet lang gaat duren voordat dit uit de handel gehaald wordt (dus snel even inslaan, zie verder).

Gezien het feit dat ik wat te vieren had maar voorgenomen om het die avond (gisteren) maar te doen.
om 8 uur een pizzatje gegeten, nog even een paar uurtjes gedut in mijn hangmatje (niets doen de hele dag wordt je moe van ;)) en om 12:00 richting melkweg waar LTJ bukem draaide (nog een ephedratje genomen voor de energie).

Gelijk bij binnenkomst een flesje naar binnengewerkt, veel mensen klagen over de smaak maar vind het niet veel anders smaken dan puremdma met wat zoets. Het blijft wel lang in je strot hangen dus maar 2 biertjes achterovergeslagen.
(wilde eigenlijk geen alcohol om het zo objectief mogelijk te houden, maarja).

Na ca. 15 minuten voelde ik een lichte tinteling, en na ca. een half uur begon het wel redelijk te werken. Ik denk dat de piek zo rond 1,5 uur na inname was en moet zeggen dat dit hetzelfde voelde als een redelijke pil. Ik werd zelf niet echt helemaal waus. Ik bleef lekker doordansen met andere medegebruikers want dat er een xtc sfeertje hing was van binnenkomst al duidelijk.

Alleen op 1 moment was ik even wat te lang bezig met het aansteken van een peukie en dat was voor een andere gast aanleiding om ff een praatje te maken (wederzijdse lulkick!).

Tja, verder het gebruikelijke xtc verhaal, werd behoorlijk geil en het gezellige sfeertje was dan ook uitstekend geschikt om wat met zeeer mooie vrouwen een praatje aan te knopen. (behalve 1tje, die was zo mooi dat ik echt niet wist waar ik moest beginnen behalve te zeggen dat ze echt heeel mooi was ;)

Maar we dwalen af, de piek was vrij snel voorbij. Dat was wel een tegenvaller. Of het nou door de ephedra/eten/alcohol of simpelweg dat ik vrij groot ben (190/75k) valt niet te zeggen. Daarna volgde wel een zzeeeer chille comedown, of eigenlijk geen comedown het was een continue warme deken. Ik baalde wel dat ik mijn andere buisje niet had meegenomen want ik vond die piek toch wel te kort.

Ik was zo rond 5en thuis (helaas alleen, maar echt presteren had ik toch niet meer gekunt). Daarna even een half uurtje op de bank roerloos zitten genieten en daarna nog even de chillste plaatjes in mijn collectie een draaibeurt te geven.

Wat betreft na effecten, ik werd vanochtend!!! gebeld, zeer serieus gesprek over nieuwe baan, en ik was gelijk helemaal bij de les.. geen vaagheid whatsoever. Maar wel tot 4uur in bed liggen natintelen.

conclusie, uitstekend!!!. dit is dan natuurlijk ook gewoon eigenlijk mdma met een toegevoeld zuurstof atoompje. Voor de ervaren gebruikers hier zou ik toch willen aanraden 2 of meer flesjes mee te nemen (als je er dan toch echt voor gaat)

Gezien de prijs is dat wel een dure grap maar je weet dan ook wel zeker dat je kwaliteit binnenkrijgt.

Ik hoop echt dat dit blijft. Ik denk dat de overheid gezien de grote hoeveelheid vervuilde pillen die rondzwerven maar eens een oogje moet dichtknijpen.

ow. en even geinspireerd een trekkie gemaakt, is wel niet de stijl van de meeste mensen hier maar wel toepasselijk

eXplosion
Waarschuw beheerder
Voor de ervaren gebruikers hier zou ik toch willen aanraden 2 of meer flesjes mee te nemen (als je er dan toch echt voor gaat)

erg verstandige bijdrage voor iedereen die het wil gaan nemen. Thumbsup
Waarschuw beheerder
Thanx voor al die info :p Kga vandaag of morgen ff bestellen kben nu wel nieuwsgierig :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
gister in amsterdam gehaald op hard bass maar effe proberen:D
[img width=640 height=480]http://home.zonnet.nl/raaphorst92/pics/explosion.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
gisteravond de derde en laatste keer explosion voor mij, 't is wel weer mooi geweest (Y)
Waarschuw beheerder
wel erg hoor vorige week flink wat naar binne gewerkt en nu eigelijk hele week savonds zin om weer te nemen, maarja hou me in tot volgende week :)

Waarschuw beheerder
heeey,
ben een meer dan vrij regelmatige drugsgebruiker...
afgelopen avond voor het eerst buisje EXPLOSION gehaald bij altered state in leiden.

en het resultaat is prima het is niet extreem maar zeker het beste wat een smart shop te bieden heeft.
ik zou het omschrijven als een soort van xtc achtige roes maar net iets helderder.. en telkens op een gelijke hoge lijn.. dus niet veel pieken en dalen.

en nu volgende dag... gewoon werken en nergens last van geen buikpijn niet moe voel me prima.

Waarschuw beheerder
donateur
Toch nog druk hier geweest, kon helemaal niet op PF de afgelopen 1,5 dag! :O

:@ Had Explosion besteld voor vanavond, heb ik t niet binnen..bummer :/

Magoed, zal de pret niet drukken!

gisteravond de derde en laatste keer explosion voor mij, 't is wel weer mooi geweest

:O Betekent dit dat...? :'(

Waarschuw beheerder
yup, ik heb 't weer gezien met de explosion! :jaja:

Waarschuw beheerder
heb gister echt een supertrip gehad op minder dan één buisje. het feestje waar ik was: superleuk, de sfeer, de mensen, de gesprekken, echt cool (Y)
maar vanochtend werd ik alweer na 2,5 uur wakker (klaarwakker) met een kapotgekauwde tong en het besef... nee, de realisatie dat het wel weer afgelopen mag zijn.
na bijna twee jaar geen synthetische drugs te hebben gebruikt, ineens in twee maanden drie keer explosion doen? en het elke keer zó geweldig lekker vinden? tóch te geestelijk verslavend naar mijn mening. :jaja: en daarnaast vind ik het te risicovol om nog vaker te doen omdat nog niet duidelijk is welke schade het aanricht (sowieso gezien mijn gezondheidsomstandigheden momenteel, maar da's een ander, niet interessant verhaal).
bovendien wordt 't straks toch verboden, en ik ben de ervaring inmiddels toch al rijker.
mooi moment om weer te kappen dus (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben wel benieuwd wat't is...

Maar die buisjes,
krijg je die gewoon naar binnen gesmokkeld op een feest dan?

Waarschuw beheerder
als jij goed kan smokkelen wel natuurlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Dan is t idd een goed plan te stoppen wen! :) Don't overdo it..en dat geldt niet alleen met Explosion. (y)
Waarschuw beheerder
als jij goed kan smokkelen wel natuurlijk

Hehe, tsja valt wel mee denk.
Zal binnenkort een cursus volgen :P

Maar zijn die flesjes zo klein dan dat je ze mee kan nemen naar binnen?
Of mag je ze gewoon meenem (lijkt me sterk)
Waarschuw beheerder
donateur
zijn klein genoeg om te kunnen verstoppen
Waarschuw beheerder
ze zijn idd vet klein ja, die douw je makkelijk in je anus :P

Waarschuw beheerder
die douw je makkelijk in je anus

Dat gaat me iets te ver, sorry ;)

Waarschuw beheerder
alsof blowen uberhaupt nuttig is :D (ja, tenzij je natuurlijk chronisch ziek bent blabla :[ )

Waarschuw beheerder
donateur
in Utrecht was het uitverkocht net
en ze wisten niet wanneer het weer kwam :cry:
Waarschuw beheerder
gister 3 kwart buis genomen, en toch wel redelijk veel drank en ik moet zeggen het voelde best lekker :D

ik vond het wat meer op pure mdma lijken dan op xtc, want van explosion ben je toch wel uit je plaat alleen je blijft er vrij helder onder geen slap gelul enzo...ik had toch wel vrij grote doppen en me kaakspier is ook nu nog aardig te voelen :)

moet zeggen wel aardig spul, alleen voor de prijs denk ik dat je beter een gewoon pure mdma ken halen ongeveer dezelfde space alleen je word er wat brakker van maar wel stukken goedkoper :)
Waarschuw beheerder
Vorige week zaterdag er een genomen op een techno feest in Zwolle. Ik heb soms last van astma, die avond ook helaas. Heb toch een buisje geprobeerd, wilde eerst een halve doen maar toen ik hem opgedronken had bleek dat ik al 3 kwart in mun drankje had gedaan. Doseren is moeilijk:P
Heb echter helemaal niks gemerkt van astma voor de rest van de avond. Erg vreemd..
Na 15 min begon ik het te voelen, kreeg erg veel zin om te dansen en kreeg veel energie. Ik bleef wel heel helder in mun hoofd, kon nog goed praten etc..
Piek was na een uurtje ongeveer en de uurtjes daarna was het gewoon energiek. Na 3,5 uur ongeveer was ik wel helemaal kapot. Slapen ging echter niet zo makkelijk als ik dacht.
De volgende dag geen dip of iets dergelijks. Heb de volgende dag weer heerlijk gewerkt:P
Kvind het super spul, al neem ik de volgende x toch wel een extra buisje mee voor het geval dat. Na die 3,5 tot 4 uur was ik redelijk moe..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap wat Wen bedoelt met de reden om het niet meer te doen terwijl ze het wel leuk vindt.
Hier een beetje hetzelfde verhaal...
Ik heb alleen nog wel 4 buisjes liggen en als die op zijn denk ik dat ik daarna ook beter kan kappen.
Heb 3 jaar niks meer gedaan en nu dit steeds weer :/

Waarschuw beheerder
Die moeten we maar eens proberen, als het toch legaal is waarom niet
Waarschuw beheerder
ik geef Jroen helemaal gelijk in zijn mening, 1 buissie is echt te weinig. om het effect langer te behouden moet je er een tweede na drinken, mijn vraag; wat gebeurt er als ik er 2 in ene keer achterover sla...???

Iemand ervaring met hoge dosissen??

Waarschuw beheerder
donateur
Zo weer een hoop buisjes ingeslagen! Maar nu 15€ in de warmoesstraat :S

Waarschuw beheerder
dosissen

doses (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar smaakt het na? viezer dan ghb?

utrek kosten ze 12,50 p/b
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind GHB persoonlijk viezer..
Dat ruikt ook niet lekker, Explosion wel..;)