Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 147141x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
In de infected-hal stond een smart-stand.
Waarschuw beheerder
gister bij GrooveFactory genomen, hier ff een verslagje;

eerst bij wat vrienden thuis een half buisje genomen, was niet de bedoeling, maar twas moeilijk te meten dus toch. ooh wat rook dat lkkr naar vanille, oooh wat smaakte dat lkkr naar gore chemische zooi, gaat dat mijn lichaam in?? niet met cola drinken, mixt niet. lkkr gevoel, heerlijke tinteling over mun hele lichaam, maar nog geen last van energie overschotten of lulkick.
op de fiets ging het erg snel, kwist niet hoe snel ik daar moest komen en ook de sigaretten gingen vlug.
eenmaal binnen kreeg ik energie van de muziek, erg lkkr maar verder nergens last van. toen de rest van het spul met jus, smaakte me prima, smaakte naar meer. dus ik tegen die barman; doe maar 2 eXplosionjus. hij kende het spul en moest er wel om lachen. mijn kaken begonnen een eigen leven te leiden, na 3 keer te hard op mun tong gebeten te hebben an de kauwgommies gegaan. 2 pakkies in anderhalf uur, best snel voor mijn doen, normaal bennik zuiniger.
ff een jointje gedraaid, altijd gezellig roken in Hedon met totale vreemden, erg gezellig... oooh de tinteling komt weer terug, heerlijk, hoe harder ik denk te gaan dansen, hoe harder mun lichaam gaat dansen. een gigantisch lulkick, ik praat tegen elke vreemde die er naast me komt staan. kwerd er ook erg geil van. nu vind ik DjDaisy ook erg aantrekkelijk en als ze je dan midden in een natte set nog geil aankijkt kan mijn avund niet meer stuk. mijn lulkick zet zich om in een danskick en ik blijf maar in beweging, aan het bouncen samen met een vriend van me, heerlijk. aha DjDaisy is klaar met draaien, tijd voor een goed gesprek in het frans. ik spreek best goed frans, maar nu helemaal (dacht ik) heel gezellig met Daisy, maar de drukte wordt haar te veel dus ze verdwijnt weer uit mijn leven. toen Dj Amok bij sommige stukken echt de proef stelde aan de geluidsinstallatie deed hij dat ook met mijn lichaam. ik ga soms echt helemaal op in de muziek, maar tegelijkertijd ben ik niet de weg kwijt. ik blijf helder in mun kop en dat is toch wel erg fijn. om half 4 is het afgelopen en tegelijkertijd zakt mijn energiepeil tot nul. kuuuuuut kmoet nog fietsen naar huis, nou met 10 km per uur zijn we eindelijk thuis aangekomen en na wat muziek geluisterd te hebben bennik vredig in slaap gevallen.
vandaag bennik helemaal niet brak en was ik zelfs voor de wekker wakker. wel in een heel relaxte staat gebeleven vandaag, wat wel een fijne nawerking is.

dit is echt prima spul en is aan te raden aan iedereen. khoop dat het een blijvertje wordt en dat het niet snel illegaal verklaart wordt. (dan gaat het vast wel in het illegal circuit, maar tis toch fijner als ik het gewoon bij de smart kan halen)

Waarschuw beheerder
eerst bij wat vrienden thuis een half buisje genomen, was niet de bedoeling, maar twas moeilijk te meten dus toch

etiketje van 't buisje afpeuteren, zie je precies hoeveel je van de totaalinhoud in je glas hebt gepleurd (Y)
Waarschuw beheerder
Ja, dat heb ik ook gedaan (etiketje eraf gehaald), want als je het spul in twee glazen giet, zie je echt niet of t gelijk is, zo weinig is t!!
Waarschuw beheerder
viezeric 19 maart 2005 19:44
Is er nog iemand die het spul gaat gebruiken op In Qontrol vanavond en aan mij wil vertellen hoe dat voelt?

PM me als je je aangesproken voelt!

Haha, wat een pauper!

Waarschuw beheerder
donateur
Sjezus, 32 buisjes :|

Wou dat ik dat had :O

Als ie een mooi verhaal wil moet ie zelf ff zo'n buisje nemen, dan komt de inspiratie wel naar boven denk ik

Idd..dan wordt er straks weer wat geschreven door iemand die gvd niet eens weet wat t nou werkelijk is..:/ Hate that shit..

You got a point, zou goed kunnen. Vraag me wel af wat er dan in zit wat t in oplossing houdt..
Trouwens wel een superverzadigde oplossing, je hoeft maar even het dopje er af te draaien en er vormen zich binnen no-time kristallen aan t randje"

Ik las op drugsforum.com dat xplosion voor 98% puur is, 2% kleurstof plus aroma bevat en opgelost is in olie.

Ah, dat verklaard dat het bv niet mixt met cola (waterig)

Haha...die aroma is dan het "kamerparfum" zeg maar 8) (nog geen 2% )

Kijk trouwens nog even op www.room-odoriser.com, die gast heeft nu een aromalampje erbij aangeboden! :D Fuckin' hilarious :D :D (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=205 height=248]http://www.room-odoriser.com/images/Aromalampje%20Robuust%202.jpg[/img]
whehehe :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm dat lampje loopt goed, is al uitverkocht!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Da's gewoon gelul natuurlijk! :D

En al die mensen die een lekkere vanillelucht in hun kamer willen hebben zich maar afvragen waarom er zoveel poeder overblijft in het bakje (y)

Haha..:D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb het zaterdag ook uitgeprobeerd!
Voordat we bij in qontrol naar binnen gingen een half buisje genomen... Maar was dus moeilijk te zien, dus bleek al bijna 1 heel buisje te zijn.
Jeetje wat een gore troep zeg!
Ik heb sowieso een erg gevoelige maag, dus werd eventjes misselijk in het begin... Maar gelukkig begon die snel af te zakken. Na 10-15 minuten voelde ik dat het al begon te werken.
En een heel apart gevoel in me lichaam! Moeilijk te beschrijven maar wel erg fijn.
Verder erg vrolijk, en goed wakker en energie.
De muziek klonk ook een stuk intenser en je beleving veranderd ook wel iets.
Ook lekkere lulkick en werd af en toe beetje irri :D papiertjes uit mensen hun handen slaan haha (sorry mensen)
Verder ook enige gevoel van geilheid haha of heb het gewoon van mezelf ;) Maarja...
Ook had ik moeite met het lezen van m'n smsjes net als met pillen.
Later in de nacht nog een buisje genomen, want het werkt redelijk snel uit :( (ong 2 uurtjes werkt het)
Wat ik wel lekker vond aan het spul is dat je er redelijk normaal uit blijft zien, je weet wat je doet en wat je zegt.
Ook afgelopen nacht niet lekker geslapen, beetje onrustig in me lijf!

Waarschuw beheerder
Vind het toch ook wel verdomde veel op speed lijken. Zou me niks verbazen als dat er ook in zou zitten.
Waarschuw beheerder
Oké... om even terug te komen op de bullshit verhalen die het smart-shop personeel in de wereld helpt:

Liep zaterdagmiddag ff de Sjamaan in NMGN naar binnen om twee buisjes te halen. Ik vroeg aan de verkoopster achter de balie (om even een klein gesprekje aan te gaan over Explosion), of ze enig idee had hoelang het nog zou kunnen duren voordat het verboden werd.

Hierop kreeg ik het 'geweldige' antwoord:
'Nou, ik hoop lang, want het is toch voor de helft minder schadelijk dan XTC en het is niet echt van die chemische zooi' :S :S :S ... dus dan weten we dat ook weer haha ;) !

Ik wilde eigenlijk vragen hoe ze aan deze wijsheid kwam... maar had eigenlijk weinig zin in die discussie en moest de trein halen!

Maar het is toch wel erg triest dat ze in de smart-shop totaal niet weten waar ze het over hebben, waardoor de gebruikers totaal verkeerd voorgelicht worden?!

Waarschuw beheerder
ja idd...
Maar wie heeft dan wel de wijsheid om te vertellen hoe het wel zit???
Waarschuw beheerder
jah want wie zegt dat die smartshop verkoper wel gelijk heeft misschien is dat wel bullshit al wil ik het natuurlijk graag geloven :D
Waarschuw beheerder
Haha... tsja wie zal de wijsheid hebben?!?!?
Ik helaas niet ben ik bang... sorry! ;)

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat wij op dit forum al veel verder zijn qua 'facts' dan de verkopers in de smartshops van dit spul, die ook voor een stukje voorlichting moeten zorgen!! Die lui zouden ook eens een stukje 'research' moeten doen... Of vaker dit topic moeten doorlezen :P !!
Waarschuw beheerder
ik heb het dit weekend gebruikt na 6 jaar niks meer gedaan te hebben .. nou ik voelde me topie . en geloof idd niet dat dit nog zo lang verkocht gaat worden via de smart shop .
jeetje wat een werking (Y)
Waarschuw beheerder
Er was ook nog een shabby journalistje die vrienden van me vroeg over de werking van xplosion, hij kwam over als een sensatie-jagertje. ik geloof dat ie het aan het parool wilde verkopen, zijn verhaal. Ben benieuwd

Viezeric -> Een op sensatie (lees: loopt stage)beluste journalist die een artikel over Explosion/Methylone aan het schrijven is. Wil je dat Explosion LEGAAL BLIJFT GEEF DAN GEEN INTERVIEWS

Idd..dan wordt er straks weer wat geschreven door iemand die gvd niet eens weet wat t nou werkelijk is..Hate that shit..

Het brengen van nieuws is altijd een deel sensatie. Anders is het namelijk geen nieuws. Wees blij dat deze journalist iig de moeite neemt om ook informatie te verzamelen bij mensen die gebruiken. En geen interviews geven omdat het dan langer legaal blijft? Wat een onzin. Wat denk jezelf? Dat een gezamelijke 'afspraak' van alle explosion gebruikers ervoor zorgt dat het niet bekend wordt dat er nieuwe drug in omloop is? Haha. Er staat hier in dit forum al genoeg info en denk je dat de GGGD en Jellinek niet al op de hoogte zijn?
Het brengen van nieuws over een nieuwe drug hoeft niet bedoeld te zijn om er voor te zorgen dat deze illegaal wordt.
Hierop kreeg ik het 'geweldige' antwoord(van medewerker smarshop)
'Nou, ik hoop lang, want het is toch voor de helft minder schadelijk dan XTC en het is niet echt van die chemische zooi' ...

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat wij op dit forum al veel verder zijn qua 'facts' dan de verkopers in de smartshops van dit spul, die ook voor een stukje voorlichting moeten zorgen!! Die lui zouden ook eens een stukje 'research' moeten doen... Of vaker dit topic moeten doorlezen !!

Helemaal mee eens!
En journalisten hebben nou net de taak misstanden aan de kaak stellen en zaken in de openbaarheid te brengen. Dat kan in dit geval het onsamenhangende drugsbleid zijn, maar ook het feit dat smartshops spullen verkopen waar ze niet van weten wat het is terwijl ze wel vaak doen voorkomen of ze alleen herbal 'gezonde' spullen verkopen. Het is nog twijfelachtiger dat het ook nog eens op een groot feest verkocht wordt. Het is goed dat mensen hierover geinformeerd worden en als gebruiker je steentje bijdragen aan het debat kan geen kwaad. En voor de geinteresseerden: hou het parool in gaten, misschien vanmiddag al O:)

jah eerste om 11 uur. 2e om half 3 en daarna nog 2x een halfje. idd gelijk cker teveel maar gaat best snel en d8 er eigelijk niet eens meer bij na...

Ik het zaterdag op IQ zelf voor het eerst ook uitgeprobeerd en zag dit zelf als een 'klein' gevaar. De eerste rush is na 2 uur wel uitgewerkt. Daarna blijf je heel actief en helder. Ik had echt een aantal maal zoiets van 'misschien nog een beetje want het was zo lekker!' Het lijkt een beetje verslavend op het moment zelf. En dan het is wel gevaarlijk als je op het feest nog meer kan kopen van iemand die niet weet wat het precies is....
Waarschuw beheerder
Op IQ 2 buisjes en 2 pillen gehad en heb me de hele avond wel goed gevoeld... 'tegen 't einde aan ff flink bier gezopen en ik sliep als een roosje :D echt rlxt spul, en van mij mogen ze 't wel op ieder feessie verkopen, hoef je ook niet meer moeilijk te doen om het zelf mee naar binnnen te nemen :D
Waarschuw beheerder
ik had op in qontrol ook zo'n ding...wat een smaak :S...echt paddo's waren er lekker bji :P...Maar 4 uur lang me echt super goed vermaakt en ook bijna geen bij effecten of brakheid

EXPLOSION :respect:

Hoe lang zal dat nog legaal zijn :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geen idee, niet lang denk ik. Het staat vanaf vandaag wel in de krant.

http://www.parool.nl/nieuws/2005/MRT/21/ams1.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er staat inmiddels een stuk in het Parool over Explosion. Ook op GeenStijl.nl is hierover bericht en wordt er verwezen naar dit topic!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003784.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oow no :S

Waarschuw beheerder
Ook interessante info

http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_methylone.html
Waarschuw beheerder
Willow78: Ben je nou blij, kneus? :S Laat me eens raden, je studeert Journalistiek in Utrecht? :/
Helemaal mee eens!
En journalisten hebben nou net de taak misstanden aan de kaak stellen en zaken in de openbaarheid te brengen. Dat kan in dit geval het onsamenhangende drugsbleid zijn, maar ook het feit dat smartshops spullen verkopen waar ze niet van weten wat het is terwijl ze wel vaak doen voorkomen of ze alleen herbal 'gezonde' spullen verkopen. Het is nog twijfelachtiger dat het ook nog eens op een groot feest verkocht wordt. Het is goed dat mensen hierover geinformeerd worden en als gebruiker je steentje bijdragen aan het debat kan geen kwaad. En voor de geinteresseerden: hou het parool in gaten, misschien vanmiddag al

Tief op met je mooie praatjes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Willow78: Ben je nou blij, kneus? Laat me eens raden, je studeert Journalistiek in Utrecht? Tief op met je propaganda.

:gaap:
Waarom zou ik blij zijn?
Propaganda? Voor een open democratie met persvrijheid? Ja ben ik schuldig!
En vragen of dat ik een student journalistiek student ben, is dat een argument ergens voor?
Beetje loos allemaal....
Waarschuw beheerder
:no: Knuppel.

Waarschuw beheerder
Je hebt wel gelijk dat ze het niet als smartdrug hadden moeten verkopen op een groot feest. En als jij er nu niet over geschreven had dan was het morgen wel iemand anders geweest. Ik voel me nu na een half buisje en 2 dagen later nog steeds een beetje vaag. Dus het is niet echt snel uit je systeempje.
Waarschuw beheerder
Ik stel voor om die ERIC VAN DEN BERG (VIEZERIC als LID hier) eens op te zoeken :jaja:

Waarschuw beheerder
Ook interessante info

http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_methylone.html

De nadelen die hierbij staan horen idd bij xtc, maar daar heb ik juist géén last van bij explosion :S

Waarschuw beheerder
Ik wel, zij het in lichte mate
Waarschuw beheerder
Knuppel.

Sterk punt weer....:( :frusty:

Ik ben overigens niet degene die het stuk geschreven heeft.(wel jammer, dan ik er nog wat aan verdiend :-))En was het niet vandaag dan was het wel morgen geweest dat het in de kranten verschenen zou zijn. Het schijnt dat RTL nieuws er ook al mee bezig was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm... Ik krijg toch een beetje de kriebels als het ineens zo bekend wordt... Vond t juist zo handig dat je het gewoon kan kopen. :-(

(Trouwens nog steeds niets van www.methylone.nl ontvangen, hoewel op 4 maart besteld en betaald... Dus heb nu voor de derde keer geld terug gevraagd.)
Waarschuw beheerder
Trouwens nog steeds niets van www.methylone.nl ontvangen, hoewel op 4 maart besteld en betaald... Dus heb nu voor de derde keer geld terug gevraagd

Bastards! :[
Waarschuw beheerder
Ik had het juist supersnel binnen van die gasten op www.methylone.nl
Denk ook als ze de boel proberen te belazeren, ze het heel moeilijk krijgen...

Waarschuw beheerder
Het schijnt dat RTL nieuws er ook al mee bezig was.

Dan zal het wel snel uitverkocht raken.
Waarschuw beheerder
Het schijnt dat RTL nieuws er ook al mee bezig was.

Sterker nog... Las net op fok! dat het al op het nieuws was!
Waarschuw beheerder
Waarom zou je Explosion nemen?

De schadelijke gevolgen van Explosion zijn vergelijkbaar als van XTC en de evt. kater, dinsdagdip enz. is echt wel aanwezig hoor.

Explosion wordt uiteindelijk wel verboden, alleen duurt het waarschijnlijk nog ff. De legaliteit word gerekt omdat de verkoper nagedacht heeft. Om het namelijk onder het mom van een luchtverfrisser te verkopen.

Explosion is dan wel legaal, maar is 5-6 keer zo duur als een pilletje
Waarschuw beheerder
:no:

Het zal me verder ook aan m'n reet roesten, gebruik methylone niet en heb er ook geen behoefte aan. Zat betere alternatieven!
Waarschuw beheerder
2 Nowy:
Waarom zou je Explosion nemen?

De schadelijke gevolgen van Explosion zijn vergelijkbaar als van XTC en de evt. kater, dinsdagdip enz. is echt wel aanwezig hoor.

doe eens wat duidelijker en verwijs de mensen die dit forum lezen naar een betrouwbare site met onderzoeksgegevens... of beter: lul niet mee om het lullen
Waarschuw beheerder
Ja joh jij bent lekker duidelijk...
Waarschuw beheerder
Het zal me verder ook aan m'n reet roesten, gebruik methylone niet en heb er ook geen behoefte aan. Zat betere alternatieven!

:S Wat lul je nou CroCop?!

Hieronder bijvoorbeeld een quote van je eerder in dit topic:

Met mdma weet je het eigenlijk nooit Met explosion is het gewoon happy en energiek.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom niet lullen om het lullen? Dan lees jij die post toch gewoon niet? En niet iedereen weet hoe wetenschappelijke onderzoeken in elkaar zitten, laat staan waar ze te vinden zijn.

Gewone meningen van gewone mensen zijn toch ook meningen? Als alles wat we zeggen wetenschappelijk onderbouwd moet zijn, wordt het hier saai en vooral voor velen onbegrijpelijk denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
't was net in het nieuws op de radio...

Verder geen nieuws ;-P
Waarschuw beheerder
Anyway, mijn ervaring van het afgelopen weekend:

om een uurtje of elf (23) een hel buisje tegelijk. Wat vroeg genomen gezien de berichten dat het langer zou werken dan een pilletje.
Al na een kwartiertje of zo kwam het eerste, niet onprettige gevoel omhoog.
Het leek een beetje op het gevoel wat je hebt als je voor het eerst een xtc pilletje slikt, maar dan niet zo diep en vaag. Meer in control zeg maar.
Na een goede anderhalf uur zat het gevoel op zijn piek dus na 2 uurtjes een beetje ghb er bij genomen. Tot vijf uur in de ochtend afwisselend een joint en een beetje ghb in combinatie met Explosion. Geen eens een tweede pilletje en ik voelde me er echt beter bij!
Ook het tweede buisje Explosion is niet aan de orde geweest. Het is nu maandagmiddag en ik voel me topfit, beter dan na een pilletje in het weekend.
Alleen vraag ik me wel of of ze geen banaan of aardbei hebben, want vanille is niet echt mijn smaak.
Explosion, methylone, geef het beestje maar een naam, is voorlopig even mijn favoriet voor wat betreft drugs.
Waarschuw beheerder
Gewone meningen van gewone mensen zijn toch ook meningen? Als alles wat we zeggen wetenschappelijk onderbouwd moet zijn, wordt het hier saai en vooral voor velen onbegrijpelijk denk ik...

Het gaat ook niet om meningen!!

Maar als mensen bijvoorbeeld gaan roepen dat de schadelijke effecten hetzelfde zijn als XTC, dan zijn dat dingen die helemaal niet zeker zijn!!

Hierdoor worden mensen verkeerd voorgelicht en dat is nou juist net NIET de bedoeling denk ik zo!!
Waarschuw beheerder
Wat lul je nou CroCop?!

Het zal me verder ook aan m'n reet roesten, gebruik methylone niet en heb er ook geen behoefte aan. Zat betere alternatieven! <-- Ging over dat kranten-artikel. Je kunt er van uitgaan dat politici zoiets lezen (zeker als het in Parool staat)en daarop reageren. Dit versnelt alleen het verbod op methylone. Ik vind het jammer dat er van die apen zijn zoals die Willow en die "viezeric" die dat toejuichen. Mensen hadden een alternatief voor MDMA (wat behoorlijk schadelijk is)maar nu niet meer. En zoals ik al zei, het zal me aan m'n reet roesten wat er met Methylone gebeurt, ik heb m'n alternatieven. Methylone zal op de illegale markt verdwijnen, en je weet,denk ik, zelf wel wat daar de nadelen van zijn?

Hieronder bijvoorbeeld een quote van je eerder in dit topic:

Met mdma weet je het eigenlijk nooit Met explosion is het gewoon happy en energiek

MDMA is niet voorspelbaar, Methylone grotendeels wel. Bij methylone zul je niet vaak hangerig zijn en lam zoals vaak bij MDMA het geval is. Methylone is meer speedy dan MDMA (allemaal RELATIEF).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MDMA is niet voorspelbaar, Methylone grotendeels wel. Bij methylone zul je niet vaak hangerig zijn en lam zoals vaak bij MDMA het geval is. Methylone is wat speedier.

Dat ben ik ook zeker met je eens... snapte alleen je voorgaande post niet, vandaar!
Waarschuw beheerder
Minder hangerig ben ik er inderdaad van geworden dat is waar!
Denken jullie echt dat alles wat lekker is per definitie zal worden verboden? Ongeacht of het schadelijk is of niet?