Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 147012x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest {SHOWLIST artist 49066, 48979, 11660}
Waarschuw beheerder
mdma laat niet je hele serotonine voorraad in 1 keer vrij, als dat het geval zou zijn zou je stuiptrekkend op de grond dood gaan. Het zorgt ervoor dat meer serotonine in je synaptische spleet wordt vrijgegeven wat 1 van de onderdelen van het mdma effect is.

Dat klopt, maar in een relatief korte periode wordt een relatief groot deel van je serotonine voorraad verbruikt. Met 'in 1 keer' bedoelde ik dus in 1 XTC trip.
mijn opmerking dat het je serotonine weer bijvult heb ik van de verkoper uit de smartshop. Of het klopt is een 2e

Dat klopt zeker NIET. Kan het toevallig zijn dat die verkoper het over After-E pillen had waar 5-HTP of L-Tryptofaan in zit? Die vullen namelijk wel voor een deel je serotonine voorraad weer aan.
Waarschuw beheerder
Snap niet dat mensen iets van een smartshop-verkoper iets aannemen :z
Kopen en wegwezen.
Waarschuw beheerder
Snap niet dat mensen iets van een smartshop-verkoper iets aannemen
Kopen en wegwezen.

Tsja, is wel een beetje jammer dat ze vaak niet weten wat ze nou eigenlijk verkopen!

Toch slecht dat je geen, weinig of onjuiste informatie krijgt over substanties die 'legaal' verkocht worden. Vaak gaan mensen er vanuit dat het weinig kwaad kan of niet slecht voor je is omdat het toch in de smart-shop te koop is! Slechte instelling natuurlijk, al helemaal als het om drugs als Explosion gaat! Maarja... daarom hebben we gelukkig deze discussies en posten mensen hun ervaringen in dit topic!
Waarschuw beheerder
explosion is geweldig! We zijn van een half buisje pp echt keihard uit ons dak gegaan! Toen de explosion uitgwerkt was, begon de alcohol te werken, NICE!
Waarschuw beheerder
Niet alleen over explosion, maar over alles. Ze vertellen je de vreemdste (lees: onjuiste)dingen om gewoon wat verkocht te krijgen..Misschien dat het daarom zo slecht gaat met de smartshops?? 8)

Waarschuw beheerder
netjes hoor (Y)

Bij side effect zou ik alleen nog even het niet kunnen pissen toevoegen... of had ik dat als enige?
Normaal kan ik namelijk zelfs met pillen pissen, maar nu lukte het echt voor geen meter :/

En ik kon juist superrr goed slapen, net zo goed als met GHB (ja dat heb ik ook gebruikt lieve schatjes)
Maar ik weet niet of ik daar ook de enige in ben...
(Mn vriendin kon ook goed slapen voor zover ik weet, niet over gehad verder met haar, zal het nog even vragen)

Ik heb het gehaalt bij:
Innerspace
Staalstraat 5, Amsterdam
0031 (0)20 3200064

En hoezo niet combineren met alcohol? is dat preventief of?
Het ging namelijk juist PERFECT samen met alcohol.
Als ik pillen en alcohol samen gebruikt gaat het echt geheel fout bij mij, en weet ik niets meer.
Hierbij leken de positieve kanten van de alcohol juist naar voren te komen, en ik verloor totaal geen zelf controle of iets dergelijks. Was dus zeg maar een super combinatie, en dat zeg ik niet snel over drugs.
Waarschuw beheerder
wel chill dat het nu helemaal officieel is staat toch wat mooier :D

en je kan het makkelijker doorlezen :D
Waarschuw beheerder
Bij side effect zou ik alleen nog even het niet kunnen pissen toevoegen... of had ik dat als enige?
Normaal kan ik namelijk zelfs met pillen pissen, maar nu lukte het echt voor geen meter

Pissen is inderdaad een drama!! Ben over de hele nacht gezien 1x half naar het toilet geweest...
Eenmaal in de auto, UREN later, moest ik continu pissen!

Dus dat was bij mij ook zeker een side-effect!

Oja... en een ander side-effect wat bij mij waren een soort van 'flashbacks' in de weken erna (zie elders in dit topic)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die samenvatting aan het begin is idd een goed idee(y) Thnx!
DubzOne : idd had ik ook last van(hebben we t al eerder over gehad;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt FlyingD... val op dit moment zelf in herhaling! ;P
Waarschuw beheerder
hmm ik had totaal geen last van pissen
Waarschuw beheerder
Op InQontrol zal een smartbar aanwezig zijn van De Sjamaan. Deze staat tussen de Chill out en de Infected hal.

€10,-
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nog mensen die er misselijk van geworden zijn???

Waarschuw beheerder
donateur
interessant! :jaja:

misselijk :nee:
Waarschuw beheerder
damn, dus op in qontrol zijn ze nog goedkoper dan op internet :-)

Waarschuw beheerder
Een vriend van mij had wel last van misselijkheid, op t moment dat ie ging bewegen (Lees: stampen;)) ging t over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij side effect zou ik alleen nog even het niet kunnen pissen toevoegen... (...) nu lukte het echt voor geen meter

volgens mij verschilt dat echt per persoon... of zie ik dat verkeerd?

En ik kon juist superrr goed slapen

daar ben je denk ik één van de enigen in.

maar ik zal wat dingetjes laten toevoegen aan de openingspost (Y)
Waarschuw beheerder
neej naar mijn mening zie je dat niet vekeerd neej :D
Waarschuw beheerder
Tis inmiddels wel een "hot" topic geworden zeg...

Waarschuw beheerder
donateur
Wen, goed initiatief! (y) :yes:

dan gaat 't ineens wel heel hard met de bekendheid ervan

gevolg 1: meer vraag naar explosion, nóg eerder uitverkocht... waarvan het gevolg ook weer kan zijn dat meer mensen met methylon gaan stunten in een labje, wellicht meer-verontreinigde "explosion" op de markt...

gevolg 2: vanwege de explosieve bekendheid (check mijn woordspeling ), sneller onderzoek vanuit de overheid, meer haast om een reden te vinden om het te verbieden...

Ik ben bang dat dit er een heel realistisch beeld van is! :/ Bekendheid stijgt heel snel nu, merk je ook weer direct met de voorraden die ze inslaan..Denk wel dat die voorraden die ze eerst hadden, gebaseerd was op een veel kleinere omzet, lijkt me vrij duidelijk dat je bij een grotere omzet ook meer gaat inkopen! En laten we nu maar hopen dat de overheid er lang met zn tengels van af blijft! :[

Even terugkomend op je post B.M.;

Methylone is a very friendly and comfortable mood enhancer that has its best use as an integration tool. It synergises well with other drugs and is easy to enjoy in social situations. The optimum dose is in the 180-240mg range. Larger amounts can become very effective when used as medium doses staggered apart 30 minutes each. Redosing can maintain the effect of the drug later, but the initial euphoria is not achieved. It lasts approximately 4 hours, and the ramp-down is rather long; about 8 hours before sleeping is achievable, and effects are felt into the next day.

Komt op t volgende neer: Methylon is een vrij milde "stemmingsverbeteraar". Het werkt goed in combinatie met andere drugs en er valt makkelijk van te genieten in sociale situaties (lees: verjaardag/feestje; je bent er niet zo vaag van, je hebt nog alles onder controle).
De optimale dosis ligt ong. tussen de 180 en 240 mg (inhoud Explosion: 280 mg methylon). Grotere hoeveelheden kunnen erg effectief worden als er meerdere kleine doses genomen worden, verdeeld over stappen van 30 min. Herdoseren zal het effect op de lange termijn behouden, maar de "euforische inslag", zoals in het begin
ervaren wordt, zal niet meer behaald worden.
Het duurt ong. 4 uur, maar de totale uitwerking is nogal lang; ong. 8 uur voordat slapen mogelijk is en de effecten zijn de volgende dag merkbaar.

Er valt een hoop nuttige informatie te vinden (over allerlei drugs) op www.erowid.org, neem zeker eens een kijkje daar!

Zoals boven beschreven staat, je zou er de volgende dag nog wat van merken..maar iedereen is het er unaniem over eens dat het juist een kater-vrije drug is!

aangepaste openingspost, is dat ook weer opgelost

Netjes, ik ga alleen nog even zeuren, er staat:

Inhoud:
180 mg EMM (4,5-dimethoxy-2-ethoxy amfetamine)

Maar dat moet zijn:

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Verder is het ook wel handig om erbij te zetten dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt.

Mee eens! Viel me ook al op nl. (y)

Combineren met alcohol is ook geen probleem, al zou ik dat nooit "promoten"..

Bij side effect zou ik alleen nog even het niet kunnen pissen toevoegen... (...) nu lukte het echt voor geen meter

volgens mij verschilt dat echt per persoon... of zie ik dat verkeerd?

Ik had ook totaal geen last met pissen, zelf in de eerste 2 uur ben ik gewoon geweest! Ik was er ook niet erg zwaar uit mn dak van, maargoed..
Waarschuw beheerder
Ik had bijna niets gedronken en moest elk half uur plassen, echt enorm vermoeiend!!

En ik kon dus ECHT niet slapen, dat was echt kut. Mijn vriend had daar trouwens geen last van.

Wel enorme lulkick in het begin, maar dat ging snel over.

EN ook opvallend vond ik dat het 'hoogtepunt' zeg maar pas na 2 uur kwam ofzo...
Waarschuw beheerder
Soko 17 maart 2005 23:10
denk niet dat je dat al te serieus moet nemen soko

nee idd k vind t ook een beetje ongeloofwaardig

zou best kunnen, op dance valley stond er ook een kraam met smart producten:d

wheheh iedereen op iq aan de explosion :P

Waarschuw beheerder
ik heb me vandaag 4 buisjes gehaald :d ben benieuwd of het knallen word op in qontrol :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je van plan die 4 buisjes alemaal zelf te nemen op IQ? :|

Niet doen :no:

Waarschuw beheerder
daar ben je denk ik één van de enigen in.

Ja dat wil ik ook wel geloven, aangezien ik ook altijd na pillen kan slapen :P
en een luilak ben O:)
Waarschuw beheerder
hummz vaag dat ze dat op inqontrol verkopen :S sommige verdwaalde die andere drugs gebruiken kopen het mis en gaat het helemaal fout :/ maarja zie wel ik zelf ga alleen aan de explosion en de bier (y) prima cominatie

bass heb je op die site gekeken of staat er nix op?? mis is het wel nix hoor maar ik zag dat ze daar een beetje onderzoek hadden gedaan naar methylone en dat was al in 2001
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja ik heb bij deze ook besloten om op de explosion te gaan
En als de explosion uitverkocht is ga ik wel op de bier :flower:

Inslaan word dat meneer Sjamaan :D
Waarschuw beheerder
Tip voor mensen die misselijk worden van xplosion: drink melk of eet yoghurt van te voren, dit maakt de slijmlaag op de maagwand dikker, dus kan je maag meer hebben.

Als je niet kan pissen; red bull, of nog beter, isotone drankjes drinken.
Waarschuw beheerder
ff 4 the record; Xplosion is ook te koop in Zwolle, Satisfactory à la 15 pleuro per buisie.

kga as zaterdag het spulletie proberen bij een mooir hardtechno feessie in Hedon (GrooveFactory) maar khad ff nog een vraagie: wat geeft een beter gevoel
-eXplosion + bier
-eXplosion + softdrux
-eXplosion + eXplosion

meestal wordt er flink geblowd in Hedon omdat het daartoegstaan is, maar kvraag me af wie wat nou de beste combinatie vind
Waarschuw beheerder
xplosion plus softdrugs is beter, het euforische/spacy gevoel houdt langer aan. combi met bier zorgt voor een verrottere volgende dag.

Waarschuw beheerder
ey beatbox, waar kom jij eigenlijk ineens vandaan met al je weetjes? B)
Waarschuw beheerder
'k ben veel naar feestjes geweest (vanaf 1993 tot nu), veel gesnoept met vrienden, daardoor veel ervaringen opgedaan. Ik volg dit forum al een tijdje en besloot gisteren mee te doen, ook vanwege mijn positieve ervaringen met xplosion

Waarschuw beheerder
ahá (Y)

Waarschuw beheerder
...maar wel onder een nieuw danwel fake profiel dus?
Waarschuw beheerder
Redbull + Methylone haha goeie combo.. =/
Waarschuw beheerder
hoezo fake?

het gaat niet om de combi, red bull verhoogt de stofwisseling van je lichaam, de B-vit helpen de energie processen in je lichaam, caffeïne werkt ligt vochtafdrijvend, gevolg toileteren is weer beter mogelijk.

o ja, mijn streven is altijd om de damage met dope zo laag mogelijk te houden, vandaar de foefjes die kunnen helpen.

Waarschuw beheerder
hoezo fake?

ik vroeg me af of je, náást je normale profiel, speciaal een profiel had aangemaakt om hier te kunnen reageren... of dat de topic als gast hebt gevolgd en écht nieuw bent hier :)
Waarschuw beheerder
'k ben echt nieuw, 'k heb geen reden om een speciaal of nieuw profiel aan te maken, zoals je merkt lukt het me niet mijn schermpjes dezellfde kleur als de rest te krijgen.

Waarschuw beheerder
zoals je merkt lukt het me niet mijn schermpjes dezellfde kleur als de rest te krijgen.

ghehehe :D iedereen ziet z'n eigen posts in het groen en die van de rest grijs (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm, oké, weer wat geleerd

Waarschuw beheerder
wel eens van ghoord ja

Waarschuw beheerder
donateur
xplosion plus softdrugs is beter, het euforische/spacy gevoel houdt langer aan. combi met bier zorgt voor een verrottere volgende dag.

Ik heb, tot nog toe (!), die ene keer Explosion gecombineerd met een flinke lading alcohol, ongeveer zo'n 12 tappies. Ik had de volgende dag (na slapen van 3:00 tot 12:00 ofzo) eigenlijk geen kater. Totaal geen drugs(lees:mdma)kater, maar een beetje iets van; oef, ik heb wel wat gedronken gisteren (y) Écht niet verrot.

Tip voor mensen die misselijk worden van xplosion: drink melk of eet yoghurt van te voren, dit maakt de slijmlaag op de maagwand dikker, dus kan je maag meer hebben.

Zoiets geldt ook voor alcohol oid..als je dezelfde avond/nacht voordat je gaat zuipen "vettig" eet, zal er een soort vet cq. slijmlaag op je maagwand vormen waardoor er minder stoffen via je maagwand ingenomen zullen worden. Het helpt al als je bv. een bakje roomijs (bij voorkeur Häagen Dazs Macadamia Nut Brittle) naar binnen werkt :9

Wat bedoel je, CroCop, waarom niet, zou best kunnen..in Red Bull (zie t dan ook niet als drugs+drugs combi) zitten genoeg stoffen die je lichaam een extra energieboost geven (wat ook sneller verbruikt zal worden tijdens het gebruik van n drug als methylon)
Eerlijk gezegd zal ik niet van n biertje af kunnen blijven, so no RB4Me.

het gaat niet om de combi, red bull verhoogt de stofwisseling van je lichaam, de B-vit helpen de energie processen in je lichaam, caffeïne werkt ligt vochtafdrijvend, gevolg toileteren is weer beter mogelijk.

Klopt (y)

o ja, mijn streven is altijd om de damage met dope zo laag mogelijk te houden, vandaar de foefjes die kunnen helpen.

Zo heb ik al altijd gedacht (y)

'k ben echt nieuw, 'k heb geen reden om een speciaal of nieuw profiel aan te maken, zoals je merkt lukt het me niet mijn schermpjes dezellfde kleur als de rest te krijgen.

Ge-WELDIGE reply!! :D

Whahaha! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet wel wat voor combi en MDMA op mij heeft. Redbull is ook niet heilig ;)
Waarschuw beheerder
bedankt voor de tips (y) cker met dat naar de wc gaan had ik laatste keer erg last van. lig ik in me bed en denk ik de hele tijd dat ik moet maar sta ik eenmaal voor de wc en lukt het niet, best wel irritant :/

Waarschuw beheerder
Van Methylone had ik minimaal 170 mg nodig om een beetje effect te krijgen. Explosion werkte na 5-10 minuten al, terwijl methylone er een uur over deed. Maar ik heb Methylone maar 1 X geprobeerd. Er is wel degelijk onderzoek gedaan naar methylone. Vooral door uitvinder Alexander Shulgin. Shulgin heeft het ontworpen als anti-depressiva en wil het als zodanig op de markt gaan brengen. Daar zijn behoorlijk wat onderzoeken voor nodig. Ik weet niet hoever het daarmee staat, maar er zijn er wel een aantal. Ik zal het bij elkaar zoeken en op het forum posten.

bron: http://www.drugs-forum.com/

Waarschuw beheerder
Kleine beetjes exposion nemen werkt niet er is zeker een treshold, dus dat kan je vergeten. Ik zie geen bedenkingen van shulgin over deze stof. Het enigste is dat hij geen resultaat kreeg bij een lage dosering en bizar veel stoffen te testen had met een heel gelimiteerd aantal mensen. Van alle stoffen uit PIHKAL, TIHKAL en de komende isoquinilones beschrijvende boeken, zijn er over heel weinig van deze goede onderzoeken gedaan. Toch zeggen weinig van ons nee tegen 2c-b en dergelijke. Als je de redenering van shulgin volgt, zoals hij die in PIHKAL bespreekt, zou een schadelijk aspect van een stof zich in microvorm moeten openbaren tijdens de normale werking. Zo geven verschillende stoffen uit zijn boeken zogeheten 'catnaps' (het even wegvallen van de gebruiker) Dit is voor Shulgin een aanwijzing dat zo'n stof bij hoge doseringen de gebruiker buiten bewustzijn kan doen raken. Zo zijn er heel veel voorbeelden te noemen van dergelijke signalen. Als er een ding opvallend is aan explosion is het wel de afwezigheid van allerlei bijwerkingen die we van veel drugs gewend zijn. Dit is voor mij een goede indicatie om hier positief over te zijn. En bovendien; laat jij elke pil die je neemt analyseren, zodat je exact weet welke stoffen erin zit(dit zegt nog steeds niets over de kwaliteit van de stoffen in de pil)? Ik heb het dus niet over een doe het zelf test of een snellen vergelijkingstest bij de testservice.

bron: http://www.drugs-forum.com/
Waarschuw beheerder
Ik las op die site trouwens dat sommige gebruikers het idee hadden dat hun lichaamstemperatuur sterk omhoog ging, is mij nog niet opgevallen. Mocht dat zo zijn, dan zouden er wel eens extra risico's aan de combo Explosion + XTC kunnen zitten, aangezien hoge lichaamstemperatuur bij XTC gebruik momenteel wordt aangewezen als een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het intoxicatie proces van de synapsen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tijdens de combi xtc en xplosion heb ik geen last van temperatuursverhoging gehad. Eerst xplosion, toen na 3,5 tot 4 dat deze afnam heb ik een half xtc tabletje genomen. Dat ging prima, later met nog een halfje aangevuld, over een tijdsbestek van 8 uur. Zonder alcohol en veel frisdrank.

Ik kan me voorstellen als xplsosion aan het inwerken is en je dan ook nig xtc neemt, dat je lichaamstemperatuur behoorlijk kan stijgen.

Ander punt is de factor alcohol, die het bloed verdunt en net als xtc en xplosion water onttrekt aan je lichaam om afgebroken te worden. Water in combinatie met mineralen (zouten) zorgen voor de afkoeling van het lichaam. Als door die combi's minder water beschikbaar is, is het logisch dat je lichaam opwarmt.

Wederom als tip; isotone drankjes tussendoor drinken.

Waarschuw beheerder

Als je niet kan pissen; red bull, of nog beter, isotone drankjes drinken.

(y) thnx ik zal t ff doorgeven.
Waarschuw beheerder
Is er nog iemand die het spul gaat gebruiken op In Qontrol vanavond en aan mij wil vertellen hoe dat voelt?

PM me als je je aangesproken voelt!