Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 146784x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik vond het niet eens zo smerig, dingen zoals paddos eten veel ranziger
Waarschuw beheerder
redbull achter smerige dingen aan werkt ook altijd goed....
of 7up ofzo, als het maar zoet is

Waarschuw beheerder
donateur
4,5-dimethoxy-2ethoxy amfetamine

Dit gaat zeker niet lang legaal te koop zijn in nederland ,is het veel te chemisch voor...:/

Vaag dat het nu nog te koop is in smartshops eigenlijk. Kreeg net van iemand een briefje met een soort product uitleg. (staat hier ook al ergens vermeld) Alleen heet het Implosion i.p.v explosion...

Als ik zo de uitleg en dit topic zolees is het ook meer speed achtig als mdma eigenlijk :

* droge bek.
* begint vrij snel te werken.
* weinig desoriëntatie.
* kaakspanning.
* en heel erg vies ,ookal is mdma nou niet bepaald lekker natuurlijk...

Iemand die weleens speed gehad heeft (oraal) en een vergelijking kan geven in smaak?

Denk nl dat het speed met een iets andere toevoeging is welke nog niet op de opiumlijst staat :O

Echt goed voor je is het ook niet denk ik....mensen die geen harddrugs willen moeten dit niet proberen lijkt mij :)

Waarschuw beheerder
donateur
Het valt reuze mee idd...het is bitterder dan dingen die je in t dagelijkse leven naar binnen werkt, maar ff een paar slokken vruchtensap en spoelen, hoppa, weg.

4,5-dimethoxy-2ethoxy amfetamine

Als ik zo de uitleg en dit topic zolees is het ook meer speed achtig als mdma eigenlijk

Kennelijk heb je deze topic niet écht goed doorgelezen, men is er al lang achter dat het methylon is: 2-methylamino-1-(3,4-methyleendioxyfenyl) propaan-1-on

Denk nl dat het speed met een iets andere toevoeging is welke nog niet op de opiumlijst staat

Blader gerust nog even terug om te ontdekken wat t wel is (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoop dat je geen gelijk hebt

Waarschuw beheerder
donateur
@ B.M Kwa ? Uit de handel raken i.v.m de opiumlijst voor harddrugs?

Ga er maar van uit dat het niet lang duurt ;)

Amfetamine(speed) is de boosdoener in dit product.
Waarschuw beheerder
dan maar morge dik inslaan inde smartshop :)
Waarschuw beheerder
gewoon door een cola doen, dan heb je vanillecola en is het totaal niet smerig

Waarschuw beheerder
donateur
Kennelijk heb je deze topic niet écht goed doorgelezen, men is er al lang achter dat het methylon is: 2-methylamino-1-(3,4-methyleendioxyfenyl) propaan-1-on

Heb inderdaad niet het hele topic doorgelezen (22 pagina's =too much) morgen weer een dag :)

i'm out (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb inderdaad niet het hele topic doorgelezen (22 pagina's =too much) morgen weer een dag

i'm out

Had je moeten doen, het is al lang bekend dat het geen speed is maar methylon is. Denk ook niet dat het zo snel zal verdwijnen uit de handel, is voornamelijk verkooppraat denk ik.

Waarschuw beheerder
Binnenkort maar is proberen..
Waarschuw beheerder
gewoon door een cola doen, dan heb je vanillecola en is het totaal niet smerig

Klopt... heb het ook door mijn cola gedaan, dan valt de smaak zeker mee!! (y)

Waarschuw beheerder
Heb het nu net gehaald..en ben wel benieuwd..van de week eens proberen..:D
Waarschuw beheerder
Amfetamine(speed) is de boosdoener in dit product.

Ga aub geen onzin verkondigen hier...Behoort niet eens tot de amfetamine's
Waarschuw beheerder
hey ik heb net weer paar buisjes gehaald in haarlem maat had vorige week ook 2 gehaald die buisjes heb ik ook nog. maar nu zet ik die buisjes net naast elkaar en zie ik dat het buisje wat ik al had liggen ( een week ) bruiner is dan die andere die ik net heb gehaald :S die gast had wel een nieuwe vooraad dan de vorige. maar ik vraag me af of het bederft?? het ligt gewoon op me kamer en daar is het best warm. ik ken die buisjes tog nog wel nemem op inqontrol ofniej ? :/ tis wel 25 euro
Waarschuw beheerder
Het bederft niet! Dat is wat ik me ook afvraag..Die knurft die die Explosion maakt is volgens mij niet zo nauwkeurig met het maken van methylone dus vandaar dat de kleur anders is...Andere verklaring kan ik er niet voor vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb hierboven gelezen dat je chemische goedjes bijna altijd beter koud kan bewaren:O

vergelijk dat nieuwe buisje van jou met een ander nieuw buisje.. misschien zit daar ook wel verschil in?
Waarschuw beheerder
ja ik ga nog ff meer halen :/ heb nu al voor 100 eurs liggen vind het wel genoeg ;)

maar heb het nu voor de zekerheid buiten gelegd. had jij er ook last van crocop ofniet??
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik bedoel met iemand anders die ook gehaald heeft ofzo;)

Waarschuw beheerder

gelul, want....

Omdat Methylone een amfetamine basis heeft en sterk op MDMA (XTC) lijkt heeft het zeer waarschijnlijk ook vergelijkbare bijwerkingen en dient het dus met dezelfde zorg benaderd te worden. Neem nooit meer dan de aanbevolen hoeveelheid (1 buisje à 180mg)

bron: unitydrugs.nl
laatste aanpassing

Artiest Timo Ulises
Waarschuw beheerder
vind het wel een grappig goedje.

Wil het zaterdag proberen in combi met mdma...

heeft iemand dat al geprobeert/ervaringen?
Waarschuw beheerder
ik heb het spul net gekocht in leiden. het was daar nu al 15 euris. beetje duur vind ik maarja ik wil het toch proberen.
ik ben een ervaren harddrugsgebruiker en ben heel erg benieuwd wat voot effect het geeft.
zo te lezen van jullie reacties lijkt het me wel kicken en laat wel horen hoe het was.
verslag breng ik morgen uit laterssssssssssss
goeten uit katwijk!!!!
Waarschuw beheerder

Ja, is lekkere combo. Mijn advies: eerst explosion gebruiken, wachten op de lekkere piek (na 15 minuutjes), dan als die piek minder wordt (na ongeveer een uur) een jointje roken, komt de piek weer terug en dan na weer een uur wat MDMA nemen. Echt lekkere opbouw, zeker een aanrader !
Waarschuw beheerder

gelul, want....

Omdat Methylone een amfetamine basis heeft en sterk op MDMA (XTC) lijkt heeft het zeer waarschijnlijk ook vergelijkbare bijwerkingen en dient het dus met dezelfde zorg benaderd te worden. Neem nooit meer dan de aanbevolen hoeveelheid (1 buisje à 180mg)

bron: unitydrugs.nl laatste aanpassing 15 maart 2005 14:51

haha :x Dan zitten ze er goed naast, want het is helemaal geen amfetamine. Als je DE topic even doorleest dan weet je wel wat het is..
Waarschuw beheerder

Dit heb ik dus gedaan omdat Expolsion te zwak vond. Goede combinatie verder, effect is toch ongeveer hetzelfde.

En het is toch wel een amfetamineachtige? MDMA is toch 3,4- methylenedioxymethylamfetamine (zoiets geloof ik). En aangezien er 1 vertakking anders is blijft het toch nog steeds een amfetamine?

Waarschuw beheerder
Klopt... heb het ook door mijn cola gedaan, dan valt de smaak zeker mee!!

De smaak valt dan idd wel mee, maar voor t effect kan je t beter puur nemen, dan klapt ie er veel lekkerder in(ja ik weet t tis wel tering ranzig)
Waarschuw beheerder
heeft er nog iemand via room odoriser besteld?
zou vrijdag op de bus gedaan zijn, maar ik heb nog nix ontvangen :(

Waarschuw beheerder
donateur
FF wat gezocht en dit gevonden

Methamfetamine is C10H15N[img width=350 height=208 width=350 height=208 cacheid=0008761900178a3e66bce5141a00a0d90e]http://www.erowid.org/chemicals/meth/images/archive/methamphetamine_2d.jpg[/img]

methylone is C11H13NO3[img width=350 height=194 width=350 height=194 cacheid=0008761e00178a4a1f2c1e901a00a0d90e]http://www.erowid.org/chemicals/methylone/images/archive/methylone_2d.gif[/img]

Van unity drugs:

Wat is het?
Methylone lijkt chemisch gezien heel sterk op XTC (MDMA). Het verschilt slechts doordat er 1 extra zuurstof (O) atoom aan de alkylgroep (de staart van het molecuul) toegevoegd is ten koste van 2 waterstof (H) atomen.

Het lijkt mij dus toch echt wel een nieuw geboren neefje in de afetaminefamilie eerlijk gezegt.

Zal het hele topic binnenkort eens doorlezen misschien dat ik van gedachte verander.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
doe dat
en er is een verschil tussen amphetamines en speed (het verschil tussen bijv. zoogdieren en honden)
niet alle amphetamines zijn hetzelfde, of hebben 't zelfde effect.
sws een stof classificeren op het effect is zeer onverstandig!

(damn, ik moet duidelijk mijn scheikunde eens gaan oppoetsen...)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Dat Unity niet tot op de bodem gaat begrijp ik ook niet..(n)

Je kan het via verschillende wegen bekijken vind ik;

Ja, het is een (meth)amfetamine-analoog omdat het een bèta-keto variant is van een (meth)amfetamine.

en:

Nee, het is geen amfetamine, want een amfetamine is gedefinieerd als: alfamethylfenylethylamine

In amfetamine staat het dikgedrukte "et" voor ethyl, maar daar behoort methylon niet meer toe omdat het afgeleid is van propanon ipv ethyl.

Hoop gedoe hier of t nou n amfetamine of niet is, maargoed, het is het dus niet en berust op vastgelegde regels wat betreft de chemische benaming van stoffen.

Waar t om gaat is dat je er plezier mee hebt! (y)

Discussie voorbij nu? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wow BOH, jij bent echt de scheikunde kampioen! :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Well thank you, ik heb er ook 5 jaar voor gestudeerd (y)

Waarschuw beheerder
blaat.

pagina 6.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat er in t begin naast, I admit, maar heb in de tussentijd wat research gedaan (y)

Uitgeblaat, Divine? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Krijg nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erge zin in zaterdag!!
Waarschuw beheerder
maar dat explosion is tog niet een of andere speed variant ofzo ? :S ik gebruik juist explosion omdat ik geen pillen meer wil maar zit nu eigelijk aan de speed?:S:S :/
Waarschuw beheerder
Moeilijk he lezen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee man dat zegt ie net:)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou wel grappig zijn denk je goed bezig te zijn:D:D
Waarschuw beheerder
En het is 280 mg methylone en niet 180 mg..
Waarschuw beheerder
Iedereen denkt nu goed bezig te zijn :D:D Are you though? :D
Waarschuw beheerder
nahja t is idd moelijk lezen ik heb voor dat ik in dit topic kwam nog nooit van metholyne of al die andere stoffen gehoort en als iedereen dan om de zoveel tijd alles door elkaar gaat lopen roepen met speed mdma en alles worden mensen zoals ik niet echt wijzer van. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Haha idd ik snap er ook echt totaal geen zak van wat ze allemaal over alfamethylfenylethylamine, 4,5-dimethoxy-2ethoxy amfetamine, 2-methylamino-1-(3,4-methyleendioxyfenyl) propaan-1-on zeggen:P

Om maar een paar woorden uit deze pagina te halen:/
Wil geeneens weten wat het is, voelt redelijk levenloos aan.
Waarschuw beheerder
ik wil t zaterdag op in qontrol uitproberen :-)
Waarschuw beheerder
ik neem t ook meej op inqontrol wordt cker wel relaxt :bounce:
Waarschuw beheerder
is 2 genoeg voor de hele nacht BM?
Waarschuw beheerder
tsjah tis te hopen ik neem er ook 2 meej denk t wel eigelijk hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar die energie die je ervan krijgt lijkt me kkrelaxt op een feest.
Waarschuw beheerder
ik las ergens anders dat je er juist niet veel energie van krijgt, klopt dat?
oh ja, na hoe lange tijd kun je een 2e flesje nemen?

Waarschuw beheerder
donateur
Bass-O-Holic 15 maart 2005 20:23

donateur! Omdat Methylone een amfetamine basis heeft en sterk op MDMA (XTC) lijkt heeft het zeer waarschijnlijk ook vergelijkbare bijwerkingen en dient het dus met dezelfde zorg benaderd te worden. Neem nooit meer dan de aanbevolen hoeveelheid (1 buisje à 180mg)

Dat Unity niet tot op de bodem gaat begrijp ik ook niet..

Je kan het via verschillende wegen bekijken vind ik;

Ja, het is een (meth)amfetamine-analoog omdat het een bèta-keto variant is van een (meth)amfetamine.

en:

Nee, het is geen amfetamine, want een amfetamine is gedefinieerd als: alfamethylfenylethylamine

In amfetamine staat het dikgedrukte "et" voor ethyl, maar daar behoort methylon niet meer toe omdat het afgeleid is van propanon ipv ethyl.

Hoop gedoe hier of t nou n amfetamine of niet is, maargoed, het is het dus niet en berust op vastgelegde regels wat betreft de chemische benaming van stoffen.

Waar t om gaat is dat je er plezier mee hebt!

Discussie voorbij nu?

Tnx voor je reply (Y) Jij weet duidelijk waar je over praat en na je uitleg begrijp ik ook dat het indd geen amfetamine is. Had misschien ook iets beter op moeten letten bij scheikunde dan :O :bloos:

De duscussie is wat mij betrefd ten einde hoor ;)