Partyflock

Forumonderwerp · 739313
4 volgers · 146191x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Aangezien deze topic het eerste en inmiddels officieele Explosion-topic van Partyflock is geworden, en daarom te lang om "even" door te lezen, een samenvatting van de inhoud in deze aangepaste openingspost:

- de openingspost:
ik ben een ervaren harddrugs gebruiker nu wil ik het op de rustige manier proberen. nu heb ik gehoord dat explosion hetzelfde effect geeeft als coke en pillen. Mastah een mix gevoel. Dus nu wil ik graag reacties van mensen die deze drugs kennen en mij kunnen vertellen waar ik het kan kopen.

- waar te koop (het is (nog) niet verboden en wordt daarom in smartshops en op internet verkocht) en wat kost het ongeveer?
De adviesprijs is € 12,-. Er zijn shops die het duurder aanbieden. De leverancier zegt hier iets aan te doen.
Tot nu toe weten we dat explosion te koop is in de volgende smartshops:

* Alkmaar - www.NaturalMinds.nl € 12,72, TranceVision
* Amsterdam - Conscious Dreams Kokopelli (rosse buurt), Conscious dreams dreamlounge (kerkstraat) € 15,-, innerspace (Spuistraat) € 12,-, Elements of Nature € 12,- (5 smartshops), Mushroom Galaxy
* Arnhem - Sjamaan € 10,-
* Den Haag - Conscious Dreams Euphoria, Dr. Paddo
* Den Helder - Flower-Power www.flowerpower-denhelder.nl/ € 15,-
* Den Bosch - Aum, Magic moments € 12,-
* Groningen: Energizer (voorheen dreamfactory)
* Haarlem - State of mind (Conscious Dreams)
* Hoorn - Mother Nature (Conscious Dreams)
* Leiden - Altered States (Conscious Dreams) € 15.-.
* Nijmegen - De Sjamaan (bloemerstraat) € 10,-
* Roosendaal - Smartshop Bazaar hyroglief (molenstraat 89)
* Rotterdam - www.Apollyon.nl (Zuid) € 12,-
* Utrecht - state of mind, Twist & Shout, Magic Minds
* Zwolle - Satisfactory
* Online: http://www.room-odoriser.com € 12,- , http://www.shayanashop.nl €17,- , http://www.methylone.nl € 12,-

net gehaal bij smartshop in amsterdam, naam ff kwijt maar was op de staalstraat 5 bij het waterlooplein, 12,50 was het

Net naar Leiden geweest, prijs is gezakt van 15 Euro naar 12,50 Euro

- is het synthetische sjeit of herbal-sjeit? (zie voor diepergaande informatie hierover de topic zelf)
Explosion is geen smardrugs maar een designer drugs

Inhoud:
280mg Methylone (2-methylamino-1-(3,4-methylene
dioxyphenyl)propan-1-one, C11H13NO3 of Methylenedioxymethcathinone)

Tis wel degelijk Methylone

tis stiekem gewoon chemische drugs

- waar kan je het 't beste mee innemen vanwege de smaak?
gelijk doorslikken. Met een ruime hoeveelheid vruchtensap of frisdrank innemen.

Ik doe het altijd in een paar slokken cassis of iets anders. Bijvoorbeeld in een bekertje/flesje waar nog een heel klein laagje inzit,dan doe je er wel wat langer over,maar dan is het toch niet zo vies

door een laatste slokje bier, doe ik altijd en dat werkt echt goed. bier is namelijk ook bitter

1 buisje in de cola gedaan, gatver wat goor ! (daarna nog een half buisje in de appelsap, toen proefde ik het niet)

- niet combineren met?
Niet combineren met alcohol of andere drugs. Niet combineren met medicijnen. Vooral niet met MAO-remmers.

- effecten?
...dat het na zo'n 20-40 minuten inslaat, de echte high ongeveer 1 a 2 uur duurt en het speedy effect wat daarna aanhoudt nog zo'n 4 uur duurt

inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.

- algemene side-effects?
Tijdens de werking genoeg frisdrank of water drinken. Er kan kaakspanning optreden.

slapen na gebruik lukt erg moeizaam, (...) je slaapt heel licht en redelijk kort

Ik kon de volgende dag zonder problemen eten, wel iets minder dan normaal maar verder geen problemen daarmee

(Natuurlijk zijn de bijwerkingen voor iedereen weer een beetje anders. We hebben het hier al over grote pupillen en "strak" staande gezichten gehad, het kauwen, de één kon prima plassen en de ander totaal niet, hoewel de meeste mensen niet kunnen slapen na explosion sliep een enkeling wél goed, sommigen werden misselijk en weer anderen kregen last van hun maag...)

voor uitgebreide ervaringen, tripreports, informatie, discussies en links naar andere sites, zie de rest van deze topic
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Zeker leuk voor een feestje of thuis.. maakt niet veel uit. Tis allebei relaxed vind ik.

Half buisje is voor jou genoeg Gup.

Van pillen werd ik dus ook misselijk en ziek, hier totaal niet van.... lekker zweverig.

Je kan gewoon autorijden na een feest als je een buisje op hebt...

Waarschuw beheerder
donateur
Oke dat is mooi (Y)

Waarschuw beheerder
spul is wel chill maar erg duur :(
Waarschuw beheerder
heb het topic sinds gister beetje gevolgd lijkt me wel relaxt, dus gister maar ff gehaald :) maar tis best wel kut weer dus ken niet naar buiten. dus zit er aan te denken om gewoon op me kamer in te nemen met paar andere vrienden terwijl me moeder benede zit. kan dit of heb je net als met xtc een drang om te gaan lopen en iets te doen? en zit een filmpie kijke er niet in? en kan ik me moeder normaal aan kijken als ik naar buiten ga?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou ik nie doen ;)
Waarschuw beheerder
heb je het al geprobeerd??
Waarschuw beheerder
Ik hoorde van iemand anders die zich niet kon inhouden en het ging testen toen z'n moeder beneden zat, dat tie naar beneden was gegaan om gezellig met z'n ma te kletsen over het feit dat tie explosion op had :)

Vanavond ga ik het eens goed testen, verslagje van ~wen~ klonk al erg goed dus ik ben benieuwd hoe het is :D
Waarschuw beheerder
hahaha nah dat lijkt me niet egt een goed idee. andere keuze is om naar een gewone kroeg te gaan maar daar wordt van die kut muziek gedraaid waar ik me nooit egt goed op voel als ik pillen of sos op heb. :/

hier nog een link:

http://www.hotforum.nl/forum/index.php?go=showsubject&name=wietinfo&id=644
Waarschuw beheerder
:D stond wel een leuk stukje op een ander forum :D:D

Verslag van Alfa van het Drugs-forum:

Een uur na inname van een klein flesje van dit drankje met de hels smerige smaak ging bij mij het licht aan. Een warm gevoel in mijn borst en wat lichte tintelingen vertelde mij dat er iets begon te werken. Nog geen vijf minuten later begon de euforie: ik werd supervrolijk en kreeg een lulkick. Ik was nog niet energiek. Dat kwam 10 minuten later pas. Maar toen ging de muziek aan. Pffff! Het werd mij al snel duidelijk dat een flesje absoluut genoeg is. (Normaal ben ik met 5 goede pillen goed op dreef) De euforie werd heel heftig. Ik space-de de pan uit op trancegeluiden. Echt niet normaal. Mega high. En dansen alsof ik een hele schep pillen ophad. Als een trein. Toen ik wat lichteffecten heb aangedaan (ik heb wat lasertjes enzo), werd het helemaal een vage bedoening. Kleuren bleven op mijn netvlies hangen en kwamen heel warm over. Ik word best jolig van dat spul. Mijn vrienden lagen in een deuk. We hebben op die avond bizar veel grappen gemaakt. Maar er was niet alleen plaats voor onzin, ook normale dingen werden besproken. Iedereen was extra begaan met elkaar, zoals je bij goede pillen ook wel mee maakt. Het was mega gezellig. Hoewel je retehard gaat heb je de boel goed onder controlle. En het blijft maar gaan he, dat spul. Na 4 a 5 uur gewerkt te hebben, begon het effect minder te worden. Slapen zat er nog even niet in. Niemand voelde zich brak of had negatieve effecten gehad. (5 man) De volgende dag was iedereen er weer fris bij. Helemaal niet zoals je zou verwachten na zo' n heftig effect. Al met al een aanrader!
Waarschuw beheerder
jah nog een paar uuurtjes ;P
Waarschuw beheerder
junk :[ :P:P

goeie nacht gewenst :D
Waarschuw beheerder
dankje gaat wel lukken hoop ik:D vertel morge wel hoe het was ;)
Waarschuw beheerder
we horen het wel :d
Waarschuw beheerder
donateur
of niet natuurlijk :[
Waarschuw beheerder
Ik lees veel positieve verhalen, ga volgende week ook maar es effe hier in R'dam bij de shop langs :-D Twee vraagjes voor mensen die het al geprobeerd hebben:
1. Hadden jullie de volgende dag moeite om (delen van) de avond te herinneren ? (vind ik altijd nadeel van XTC -> dat je veel van zo'n super leuke avond gewoon niet meer weet)
2. Hoe voelde je 3 dagen na gebruik (normaliter de dinsdag, waar iedereen altijd het meeste moeite mee heeft) ?? Ik heb zelf namelijk altijd weinig problemen met de dag na gebruik, zit meestal juist nog in een prettige 'afterglow'. Kan alleen vooral op de dinsdag wel merken dat het serotonine niveau wat lager is dan normaal.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou mensen, degene die er erg veel van verwachtte is teleurgesteld..:/

Gesteldheid:

2 Broodjes pate als ontbijt (11:30), 1 whopper :9 als -soort van- lunch om n uur of 14:00. Goed uitgeslapen, niet erg veel gedronken de vorige avond. Daarna niks gegeten om n soort "nuchter effect" te hebben..

Ik zal t even in n kort tijdschema weergeven:

17:30 Inname (met vruchtensap, iets van hero ofzo, spoelt lekker weg, en de bittere smaak ben je ook direct kwijt)

17:45 Ik begin al n verandering in waarneming te voelen, weet nog niet direct wat t is, maar het is er. Merk wel overeenkomstigheden met MDMA.

18:00 Het klapt er dik in nu. Ik ben er echt ondersteboven van, maar vaar nogsteeds op jullie reacties hier, ik denk dat ik n heftige nacht toegemoet ga.

18:45 Ik loop buiten, ik heb t warm en koud tegelijk (het is winderig en koud buiten) en ik voel me helemaal in mn element, eigenlijk zoals ik verwachtte. Ik duik n coffeeshop in waar ik t gelijk erg warm krijg...jas uit jas uit!!! (De verkoper ziet er nog vager als ik uit ;))

19:00 We lopen nog n stukje verder en beiden merken we dat t gevoel wegzakt. Ik vind t te vergelijken met t nemen van n half pilletje, waarbij je binnen n half uur iets van voelt, het lekker inslaat, maar wat je na n uur vaak alweer kwijt bent.

19:15 Al het enthousiastme van t begin is verdwenen, omdat ik me steeds meer "nuchter" begin te voelen. Soms als ik stilsta of in n warme omgeving ben, lijkt t alsof ik iets meer voel. Mn grote verwachtingen, van alle reacties hier, zijn compleet verdwenen.

19:30 We duiken n kroeg in om n biertje te gaan pakken. Ik voel me nog wel energiek, beetje peppie á la sos. Erg praterig. Enigszins koudzweet. Bier smaakt perfect en naar meer.

21:30 Ik voel me nogsteeds t zelfde als hierboven beschreven, energiek, praterig, wakker. Alcohol doet me vrij weinig..apart, want ik heb erg weinig gegeten deze dag..

(Er valt trouwens tijdens t hele gebeuren erg weinig te zien aan mn ogen en uitdrukking, volgens mijn eigen indruk en die van mn maat)

22:30 Ik heb t gevoel dat ik alles kwijt ben wat betreft t gevoel van Explosion, het maakt enigszins plaats voor alcohol.

Resumé:

Zwaar tegenvallende experience. Slaat erg lekker in en voorspeld veel goeds, maar is na 1 uur al verdwenen. Wel veel trek in roken en kauwen (kauwgom, zoals ik dat altijd heb met drugs), maar dit zakt ook snel weg na n uur.
Ben verbaasd hoe de impact was: Erg vergelijkbaar met MDMA vind ik, en best sterk. De impact zet aan tot meer verwachtingen. Die kwamen helaas niet bij mij. Evenmin bij mn maat. Ik bleef wel energiek voor n uur of 4, ik vond dat enigszins vergelijkbaar met n tikkie sos, maar niet zoals de uitwerking met bv. mdma.

Eerlijk gezegd baalde ik wel dat t zo snel wegzakte, ik ging zowat nog op zoek naar n smartshop in t centrum van A'dam om nog wat te halen.

In vergelijking met alle posts hier ben ik best verbaasd wat voor n uitwerking t op mij heeft gehad.

Overall: een slechte beoordeling..:/ Het voelde in t begin lekker, maar daar was ook alles mee gezegd.

Wat ik me nu wel afvraag, waar ligt dit nou in godsnaam aan man!?! :@ Eigenlijk heb ik maar 1 uurtje écht genoten van Explosion. Daarna was ik alleen wat peppie en ongevoelig voor alcohol (zoals met sos).

Slight note..ja, hij wordt ook klein, net zoals met n heleboel andere shit. WC-bezoeken geen probleem (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Slight note 2: Ik ben wel ÉRG wakker nu.

Ok, ik heb n aantal uren geleden n aantal tikkies sos op, maar ik weet dat dat niet zo lang blijft hangen.

Misschien heeft Explosion (methylon) wel n groot effect op je slaapvermogen..ik heb er ook nog echt geen zin in nu.

Mn comedown post ik morgen (al is deze niet helemaal fair, ik heb, na t merkbare uitwerken, best veel gedronken en n paar tikkies sos op).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Slight note 3:

Misschien wel n "goede oplossing" voor mensen die wel ns n pilletje of mdma willen nemen, maar niet erg hard overvallen willen worden ofzo. Methylon heeft n veel mildere uitwerking naar mijn idee.
Waarschuw beheerder
volgens mij is dat gewoon iets waar juh self moe 8terkommuh:P:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is balen Bass-o-Holic...
Maar gebruik jij nog vaak andere drugs misschien??
Misschien werkt het wel alleen echt goed bij mensen die verder geen of weinig drugs gebruiken..??
Of misschien wordt het effect wel minder als je erbij gaat drinken??
Nou ja soms weet je gewoon ook niet waar het aan ligt.
Had je 1 buisje op??Misschien verwachtte je gewoon echt te veel,maar wel jammer joh :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik nam om 10 uur een heel flesje samen met iemand anders, na een half uurtje voelde ik me al wat raar en besloten we naar buiten te gaan. het waaide hard en had het ook de ene keer koud en dan weer warm, na een uurtje was het net als of ik spacede was wel lekker gevoel maar dat nam na ongeveer een uur alweer af.

daarna heb ik anderhalf uur in een snackbar gezeten waar ik het wel gezellig vond had veel zin om te praten en voelde me wel lekker, nog beetje trillen met me benen omdat ik zoveel energie had.

toen ben ik daar om 1 uur weg gegaan en ben ik terug gaan lopen waar ik eerst stond, op dat moment dat ik naar buiten ging voelde ik me weer wat meer space en relaxter. dan binne waar ik een beetje up en downs had.

nadat ik daar nog een rondje heb gelopen ging ik om half 2 naar huis omdat ik alleen nog over was met degene waar ik het mee genomen had, dus besloten we maar om naar huis te gaan toen ik naar huis liep wou ik eigelijk alleen maar verder lopen had geen zin om stil te zitten en het lopen voelde wel goed. toen ik eenmaal thuis kwam ben ik in me bed gaan liggen en d8 ik dat het ongeveer wel zou gaan uitwerken na 4 uurtjes en dat ik zo zou kunnen slapen het was toen kwart voor 2. helaas de laatste keer dat ik op de klok keek was het 5 uur :/ dat vind ik tog wel een groot nadeel dat je zolang niet kan slapen.

over de hele avond had ik ook veel zin om te roken ( rook normaal nooit ) en ook veel trek in kauwgom had meteen 3 pakjes gekocht :D opzich was het wel gezellig maar denk dat je het beter kan doen als je egt ergens heen gaat en nog lang op moet blijven.

trouwens nergens last van voel me gewoon normaal. alleen moe omdat ik zo weinig geslapen heb
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het gisteren ook eens goed uitgeprobeerd. Ik had 2 buisjes mee naar Trance Energy waarvan 1 voor driekwart gevuld (had eerder al ongeveer een kwart uitgeprobeerd) en de ander nog helemaal vol. Om 23.00 het al aangebroken buisje in m'n cola gegooid en in één slok weg (smerig :D). Ongeveer een kwartier later voelde ik al duidelijk effecten, energieker, lulkick, kriebels etc. De effecten waren erg vergelijkbaar met MDMA alleen dan zonder de enorme vaagheid die erbij hoort. Rond een uur of 1.00 voelde ik de effecten al minder worden. Gelukkig had ik nog een buisje dus ik ging even wat bijnemen. Ik was eigenlijk van plan om gewoon het dopje vol te schenken en er hiervan 2 in m'n drinken te gooien. Na een mislukte poging op het toilet (waar het hardstikke donker was) besloot ik het toch maar gewoon op gevoel erin te gooien. Dus ik deed er een scheut in en toen nog maar wat omdat ik nog niet dacht dat ik de helft erin had gedaan. Weer in één slok weg en weer een kwartier later voelde ik hem alweer. Maar ik had blijkbaar bijna het hele buisje erin gegooid en hierdoor voelde ik me een uurtje enorm wazig (wel lekker, maar dus meer in de buurt van XTC-wazigheid). Na ongeveer 2 uur voelde ik de effecten alweer verminderen. Rond 4 uur besloot ik het laatste beetje te nemen en ik was dus onaangenaam verrast dat er nog maar een klein bodempje in zat. Maar een kwartier later voelde ik toch weer de effecten opkomen (vrij verrassend want dat had ik niet verwacht). Maar helaas was de periode ook een stuk korter en na ongeveer een uurtje voelde ik de effecten alweer verminderen. Ik voelde me nog wel energiek en had niet veel last van vermoeidheid maar ik voelde wel de come-down. Niet zo erg als bij XTC maar toch wel aanwezig. Toen ik thuis kwam rond half acht kwam ik achter het grootste nadeel van Explosion.. je kan er dus echt niet van slapen :(
Ik heb misschien 2 uur licht geslapen en voor de rest heb ik allemaal liggen woelen en draaien. Erg vervelend als je gewoon wel wil slapen. Maar ik voel me nu gelukkig niet extreem moe, ik voel me nog wel redelijk fit.

Dingen die me wel opvielen:
- Als ik de effecten voelde verminderen en ik weer lekker actief ging doen (dansen e.d.) dan voelde ik het weer een beetje terugkomen.
- Toen ik in m'n bed lag was m'n hartslag erg 'zwaar'. Ik voelde hem dus door m'n hele lijf, dat hield me dus ook uit m'n slaap :)

Over het algemeen ben ik er dus wel positief over. Volgens mij kun je ook het beste beginnen met een half buisje aan het begin van de avond en de verspreid over de avond gewoon een paar keer een dopje bijnemen (om het uur ofzo). Als je gewoon de hele avond het gevoel van Explosion wil hebben.
Waarschuw beheerder
jah en dat vind ik tog best wel kut dat je niet kan slapen dacht dat sos erg was maar dit is gewoon nog veel erger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd. Ik kon gewoon niet in slaap komen, echt enorm vervelend. Ook had ik het op sommige momenten ook erg warm en zweette ik me rot. Ondanks de hoge prijs vind ik het toch wel voor herhaling vatbaar, zeker als ik gewoon beter doseer zal ik er toch de hele avond plezier van kunnen hebben.
Waarschuw beheerder
:DEVIL: gisteren hellbound was top :P:D

Waarschuw beheerder
2 Bass-o-holic

je bent tot nu toe de enige wat ik hier zo snel lees die een negatieve ervaring ermee heeft. Gister hebben een aantal maten van me et ook geprobeerd en die zeiden ook ''wat een heftig spul'':D

nja kan per persoon verschillende zijn denk ik, of je vaak gebruikt en wat enzo zal et ook veel mee te maken hebben:)

ik vindt et toch nog steeds een van et beste spul wat ik heb gehad( gebruik wel al een dik jaar geen harddrugs meer)
misschien heeft et daar ook mee te maken...;-)

Waarschuw beheerder
donateur
GUP, BassSpirit,

Ik gebruik af en toe drugs. Laatste keer xtc/mdma was 2 weken geleden, daarvoor was de laatste keer 4 dec. Verder heb ik tussendoor nog n keer truffels gegeten en n keer wat sos. Ik vind dat niet echt veel, lijkt me dat dat hier geen effect op heeft gehad!

Ik denk dat de meesten die hier een positieve reactie op Explosion hebben geplaatst, ook zeker regelmatig drugs gebruiken (kan t mis hebben, maargoed..(y)), misschien nog wel meer dan ik.

Niet dat ik n negatieve reactie op Explosion heb gehad, helemaal niet, ik vond t erg lekker, maar t duurde gewoon erg kort en het had geen blijvend effect op me. Het enige was dat ik erg wakker en energiek was.

Waarschuw beheerder
Precies, had ik ook....

Tis heerlijk spul, maar veeeeels te kort....

Bij mij was hij na anderhalf uur verdwenen, was broodje nuchter ineens, heel helder.. maar voelde nog wel een lichte rush.... maar kreeg al snel de neiging dat ik weer bij moest nemen om weer even dat heerlijke gevoel terug te krijgen... vooral die lulkick ;-)

Ik kan ook niet in slapen komen... heel vervelend.. maar ik blijf het lekker spul vinden !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd..moment van "inslaan" voelde erg lekker..niet superheftig, maar wel dat ik weer denk..:O wooooww komt ie hoor (y)

Ik laat t dan altijd maar lekker op me afkomen, ff voelen wat t met je doet. Maar al snel zakte dat weg, dan denk je ook direct bij jezelf, kut, t is weg! :/ Nahja, misschien zo wel weer..maar nee hoor :no:

Peppie gevoel bleef, kan me indenken dat mensen met n lagere treshold dat ervaren als nogsteeds uit hun dak zijn.

Waarschuw beheerder
Jaah indd dat had ik ook.. je denkt dat het heel relaxt gaat worden, en dan heb je de hele tijd het gevoel dat je iets mist.. word het eindelijk beetje chill.. duurt het maar heel kort.. was wel beetje jammer.. moet je eigenlijk 2 buisjes hebben.. maar das meteen weer zo duur..

Waarschuw beheerder
donateur! Idd..moment van "inslaan" voelde erg lekker..niet superheftig, maar wel dat ik weer denk.. wooooww komt ie hoor

das idd ff lekker ja, bij mij hield dat gevoel wel langer vol als 1,5 uur moet ik zeggen...

k kan ook niet in slapen komen... heel vervelend..

dat had ik ook ja, heb nog bijna 2 uur wakker gelegen in me nest, das niet relaxt:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben blij dat ik vroeg begonnen ben met t spul, dat ik nog enigszins op tijd kon slapen!

Waarschuw beheerder
ja ik om 1.30 nog, niet echt slim:(

Waarschuw beheerder
aan de verhalen te horen is het wel relaxt! ga cker ffies proberen! ben gestopt met chews omdat k me volgende dag altijd zo vertieft voel! dit lijkt mij de oplossing:P

Waarschuw beheerder
maar kreeg al snel de neiging dat ik weer bij moest nemen om weer even dat heerlijke gevoel terug te krijgen

Deze neiging had ik iid ook heel sterk, al duurde t bij mij wel iets langer voor t uitgewerkt was..(+-2uur) na 3uurtjes nog een half buisje naar binnen. ik denk ook dat je als je dit gebruikt op een feest niet meer dan 2 buisjes moet meenemen, aangezien de drang om meer te nemen naar mijn mening erg sterk is.
Waarschuw beheerder
jah binnekort waarschijnlijk van het weekend ff kijke ofhet relaxt is om het te nemen als ik uit ga, heb me kaartje voor inqontrol al thuis liggen maar heb geen zin om pillen te gebruiken dus neem denk 2 flesjes meej :) veel beter niet kapot aan het eind en wel een relaxte nacht gehad.

Waarschuw beheerder
hoe neem je dat mee naar binnen door de sequrity??
Waarschuw beheerder
't zijn echt hele kleine flesjes
't is trouwens wel de beste (en langstwerkende) "wakker-blijf"-drug die ik ken :D
Waarschuw beheerder
hoe neem je dat mee naar binnen door de sequrity??

Ik had het gewoon in m'n boxershort gestopt, maar in m'n schoenen had ook gekund omdat ze daar niet hadden gekeken.

Waarschuw beheerder
mijn ervaring samengevat

extra informatie

- van tevoren normaal gegeten en drie baileys gedronken
- begonnen met een half buisje, ingenomen met een slok bier
- totaal ingenomen: één buisje
- tijdens de trip geen alcohol gedronken, alleen water en cola
- geen andere drugs gebruikt tijdens trip
- weinig gedaan tijdens trip. spul genomen op een verjaardagsfeestje dus voornamelijk binnen in een huis gezeten/gestaan met muziek aan. plus een wandelingetje buiten door de regen gemaakt (wat niet zorgde voor toe- of afname van het effect).

pluspunten

- effect, namelijk inderdaad sterk vergelijkbaar met pure mdma. echter zorgt explosion voor een lange, stabiele piek waarin het "lekker"-gevoel overheerst en je verder compleet helder bent. verder geen wausheid aan de orde, en al helemaal niet zichtbaar. je behoudt volledige controle over jezelf, behalve een toename van knuffeligheid. zintuigelijke waarneming wordt op een prettig niveau versterkt, dat wil zeggen, een peuk wordt als "wouw, lekker peukje hoor!" ervaren en muziek is nóg leuker en opzwepender dan normaal. een normaal gesprek blijven voeren gaat prima omdat je zo helder blijft. pure gevoelsdrugs dus.
- duur, bij mij heeft één buisje minstens zes uur lang zijn volle effect gehad.
- verkrijgbaarheid, gewoon op internet te bestellen (zonder verzendkosten) of in de smartshop te krijgen.
- side-effect, er is namelijk totaal geen sprake van een kater. je ziet er niet extreem opvallend waus uit behalve dan vergroting van de pupillen, en de kaakspanning valt reuze mee. geen last van maagdruk of gebrek aan eetlust naderhand. (zie echter ook de minpunten).
- vorm, aangezien op de verpakking staat dat het "room odoriser" betreft wat "not ingest"-ed moet worden, valt het niet op dat je drugs bij je draagt. oke, meenemen naar een feest zou misschien voor de nodige verwarring kunnen zorgen bij de securety, maar in het handschoenenkastje van je auto zal meneer de politieagent er niet bij stil staan dat je het wel eens op zou kunnen gaan drinken.

minpunten

- side-effect, namelijk niet kunnen slapen. één buisje zorgt voor bijna twee dagen wakker zijn. verder krijg je er wel een droge bek van (maar lang leve smint).
- smaak, inderdaad erg bitter maar niet extreem smerig. met een slok bier innemen is aan te raden.
- prijs, althans... voor de effecten vind ik het fantastisch en ben ik best bereid twaalf euro neer te leggen. maar vergelijkbaar met ander spul... voor mij geldt alleen dat ik geen ander spul gebruik. niet écht een minpunt dus voor mij persoonlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee inderdaad zo zie ik het ook,normaal drink ik alleen op feestjes en ik lust geen bier of wijn,dus alleen die dure drankjes,en bij explosion zou ik niks drinken,dus ben ik eerder goedkoper uit....

Van het weekend komt mijn testverslag ;)
Ik neem dan sowieso maar een half buisje,want ik deel hem en dan kan ik altijd de volgende x nog beslissen wel een hele te nemen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik had, zoals jij, hiervoor ook al ruim anderhalf jaar geen harddrugs meer in m'n lijf gehad. bovendien reageerde ook ik meestal vrij sterk op drugs.
nou wil ik je niet aanmoedigen om meer te gebruiken dan je van plan bent, maar de tweede helft van het buisje was toch ook wel erg lekker hoor... O:)
een voordeel: waarschijnlijk kan je wel eerder slapen als je maar een half buisje neemt, en voor het volle effect is een half buisje inderdaad voldoende.
although dan dus waarschijnlijk wat korter (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het afgelopen eindelijk geprobeerd en het viel me 100 % mee :) Leuk spul is het, alleen het werkt net als xtc te snel uit wat erg jammer is . De inslag was trouwens behoorlijk heftig wat ik echt niet verwacht had :vaag:
Ik ben nu van plan om een flink voorraadje in te slaan, maar wil niet de hoofdprijs in Leiden betalen :no: Weet iemand waar je het goedkoop kunt halen in Zuid-holland/Noord-holland ??? Of kun je het via internet bestellen ???
Ik hoor het graag van jullie ;)

Waarschuw beheerder
i-net: http://www.room-odoriser.com

Waarschuw beheerder
Kijk, dat zijn betere prijzen ... 10 stuks voor 110 euro is te doen :yes:
Mijn dank is groot ~wen~ (y)

Waarschuw beheerder
nou, ik zal ook maar even een tripreportje neer zetten van afgelopen zaterdag op hellbound :D

Ik was van plan om xtc met explosion te combineren, en heb dat dus ook gedaan :) Ik had een snoepie bij me (ong. 110 mg, een blauwe love, vorm van een wiebertje) en 2 buisjes explosion. Ik heb de hele avond FANTA gedronken, want fanta rouleert ;P

Om 7 uur 's avonds voor t laatst gegeten (broodje kebab)
rond 23.00 uur de eerste helft van het snoepie genomen, en een half uur later de tweede helft, het snoepie was ckr lekker maar niet erg heftig.
Ong. 2,5 uur later 3/4 buisje explosion genomen. Al na een kwartier voelde ik dat de explosion al wat ging werken. Nog geen 5 minuten daarna, sloeg die echt lekker hard in (maar komt ook door het snoepie denk ik) Ik kon niet meer stil staan, en begaf mezelf direct op de dansvloer om een stevig potje te gaan hakken :D:bounce:
Ik had wel het gevoel dat ik behoorlijk strak stond, en mijn gevoel werd bevestigd door mensen die langs liepen en mij een beetje raar aankeken :) maar toch had ik ook nog volop euforie, en genoot ik van elke seconde van de hardcore muziek die ik hoorde.
Maar toch duurde het effect van explosion niet zo heel lang, wat ik erg jammer vindt, en heb 1,5 uur later nog een half buisje genomen. Hier kwam het gevoel zeker weer terug, maar was ook weer snel weg. Het euforische gevoel maakte plaats voor een soort strak staan, wat wel best lang aan hield, en van vermoeidheid was ook nog geen sprake.

Toen het feest afgelopen was, rond 06.20 uur, uiteraard naar huis gegaan. Bij een huis aangekomen effe lekker chillen :D dus nog maar de resterende (3/4 buisje) explosion naar binnen gewerkt (bleh smerig spul zeg)
Ook dat was wel weer relaxt, maar ook snel weer weg... jammer...:( Toen kreeg ik wel een beetje een dipje, beetje hangen op de bank enzo. Dit was rond 15.00 uur ofzow wel weer over, en werd weer wat energiek.
Ik heb wel de hele zondag een lichte hoofdpijn gehad (niet irritant ofzo, gewoon lichtjes) Maar ik denk dat dat ook wel kan komen door het vele roken.
Tot 6 uur 's avonds daar gechillt, met lekkere hardcore muziek enzo, en vervolgens richting thuis gegaan, wat 1,25 uur met de trein was :/
Thuis aan gekomen, kon ik na een bak koffie prima in slaap komen :D
12 uur geslapen, en vandaag gewerkt, nergens last van gehad.

Dus, het is wel lekker om te combineren, want dan wordt je niet zo waus, al heb je natuurlijk wel af en toe van die momenten ;P dat is dan ook wel weer leuk. Alleen jammer dat explosion niet zo lang werkt, en je op een gegeven moment behoorlijk strak staat :P maar verder een top-aaf gehad :D

gegroet Soko
Waarschuw beheerder
Hmmm.. dat niet kunnen slapen vind ik toch wel groot nadeel zeg... Maar ja, moet deze zooi toch es geprobeerd hebben, ga deze week wel effe langs de shop :-)
Waarschuw beheerder
~wen~, voelde je na een half uurtje pas echt duidelijk dat het werkt of voelde je na een kwartier al duidelijk merkbare effecten? Want na een kwartier voelde ik al duidelijk dat het begon te werken. Misschien heeft de snelle werking bij mij ook te maken met het feit dat het al vrij snel begon af te nemen.

Iemand trouwens al Explosion een keer met en zonder een joint geprobeerd? Want ik stond even bij de Unity (drugsvoorlichting) stand op Trance Energy en één van die gozers had het 2 weken eerder ook al gebruikt en hij raadde het roken van een joint wel aan (ook al raden ze bij Unity zelf af om drugs te combineren :)). Dus heeft iemand dit al geprobeerd en wat is dan de meerwaarde ervan?
Waarschuw beheerder
ik heb 't ook gecombineerd met xtc op helraiser. En 't vlakt 't gevoel van vaagheid voor m'n gevoel af maar of dat echt zo is? Een meisje zij tegen mij ''ik heb je nog niet eerder zo raar gezien'' dus...
Waarschuw beheerder
btw. Ondanks alle ophef in verschillende fora valt 't me nog mee dat de pers en de overheid er nog niet bovenopzit.
(mooi zo houden!!!)