Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
kleuters over de rooie
Vreemd mn Prins slijmt opeens bij BoA ?
gemeenschappelijke irritatiebron
mn Prins
wel lief van je dat je mij jouw prins noemt
hahahahah ik ga echt stuk om die opmerking!!
oja kdenk dat ik als een van de weinige hier kan zeggen dat ik op het podium heb gestaan met een mic voor 80 man.
fantastische zin
props voor jou gooz
weetje wat nog t mooiste drvan is
je skill was van zo'n hoog niveau
dat je nog steeds je kutteksten op internet moet droppen
kutteksten of niet mag het publiek beslissen
Ow dus als je op podium staat is je niveau hoger dan wanneer je hier teksten tikt?
Ik denk dat als je n kritisch publiek voor je hebt, dat je van t podium werd geboooood..
Als je zelfde in de mic spit als wat je op n toetsenbord tikt iig
Ik zou me ergeren aan je wacke rijmschema's, simpele inhoud en bagger flow als ik in t publiek stond
En ik doe t nu bijna nooit meer, maar dr was n tijd dat ik freestyles kon spitten, slimmere rijms dan jij verzint als je dr n poosje op zit te denken, weet ik zeker
Ik kan ook rijmwoorden voorspellen van goeie rappers, op basis van de vorige rijm
Omdat n goeie rapper denkt in multi's, jij rapt in enkelvoudige rijms
Dan kan ik niet voorspellen wat je gaat zeggen, omdat je je niet aan klanken houdt
Dat wil zeggen dat jouw niveau niet hoog genoeg is
Tis pop-muziek, enkelvoudige rijms..
Dus je kan wel op podium gestaan hebben, wil niks zeggen over je kwaliteiten
En n zuipend, overal yeaaaah-op gillend publiek is niet echt n kritische factor lijkt me
Je kan rappen over koeien en kippen en de meeste mensen zullen t geweldig vinden
Ga dan in n battle rappen, fuck n mic.. kom voor me staan als ik in n zone zit en spit uit je hoofd
Zoiezo.. in n tekst-battle verlies je 9 vd 10 keer
ik kan beter rijmen dan jij t kan
Das t hele idee dr achter
als we nou niet meer zeiken en gewoon dissen droppen ?
Ja waarschijnlijk wel met een textbattle dan. Maar als je goed kan rijmen in een textbattle wil niet zeggen dat je hele text vet is. Naast rijmen, multi's, punchlines en woordspelingen moet je ook wat te zeggen hebben.
Plak s n tekst van je asjewil