Partyflock

Forumonderwerp · 739257
1 volger · 1366x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Nou via deze weg probeer ik toch even rond te zoeken. Binnenkort hou ik met nog 4 andere vrienden een verjaardag. Locatie is al geregeld, geluid en licht ook. Nu zat ik te denken aan een leuke hardstyle dj. Het in de omg. Enschede. Je hoeft niet prof te zijn ofzo maar als je maar leuk kunt draaien. Weet niet of het op deze manier lukt maar degene met stomme opmerkingen mogen hem wel ergens anders plaatsen. Mensen met interesse moeten me maar even een pfberichtje sturen ook met wat je ervoor terug wilt...
Groetjes!!
Waarschuw beheerder
donateur
rood, doe niet zo retarded, en bekijk zijn site en thunderdome profiel... hij liegt dat hij barst over "zijn" muziek... (hij heeft een bestaand nummer onder een andere naam op z'n thunderdome account gezet)

kijk even verder dan je neus lang is, want omdat je het nu opneemt voor zo'n faker zet je jezelf ook ontzettend voor lul...
Waarschuw beheerder
2 Wannabe Nebosja.

:o zo'n dj set kun je kopen bij de kijkshop!!!!
kerrel met zo'n dj-set ben je tha man!!

Ok haat ik het dat je jezelf talent noemt.
IK HAAT HET ALS MENSEN ZICHZEL TALENT NOEMEN.
Maakt niet uit hoe goed je bent, het laat gewoon zien hoe zielig jij eigenlijk bent met je eigendunk.

Je moet gaan trouwen met Dj Sergen.

*Hoort jou nummer van Thunderdome site*
OMG JIJ BENT ZIELIG, STEEL NIET!!
DAT IS GEEN RMX, dat is... eehmm... eeeehhh ROMMEL!!
Haal dat nummer nu van die site af!!!

Waarschuw beheerder
100% gelul jonge
Waarschuw beheerder
100% gelul jonge

Neej is echt waar!! Hij is te koop bij de kijkshop in Emmen!!!! :P Van 1 of ander zielig merk!! Past best wel bij jou ;).

Het is gewoon zo, jij noemt jezelf talent.
Je schreeuwt het van de daken op die site's van jou.
Je steelt het nummer van een ander en noemt het een Remix.
Ik haat dat gewoon!!

Hoe ben je trouwens op het idee gekomen dat je talent bent??
Je hebt Chipz remix gemaakt en aan je ouders laten horen?

Waarschuw beheerder
HHHooligan/triple H VS Raymion :D

Waarschuw beheerder
Nebosja ..

maak jezelf waar, kom ff draaien op DOTF Radio, nodig je bij deze uit. Dan kan je iedereen voor lul zetten en laten zien dat je de beste bent.

Wanneer schikt je?

Waarschuw beheerder
DOTF Radio :O

kan ik n keer n setje draaien daar O:)

Waarschuw beheerder
Nebosja is duidelijk minder bekwaam als hij doet lijken, ik hoop maar dat hij dat zelf niet door heeft waarmee hem niets te verwijten valt.

Heb hier een msn gesprek en 2 "demo's" waar je niets mee te maken wilt hebben.

Oefenen Nebosja ... wellicht komt er dan nog iets van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Raymion (coko) 16 januari 2005 18:38
HHHooligan/triple H VS Raymion

huh? wanneer?