annie van het kampie
is nooit uit toch?
Hallo, ik ben de koningin, vriendin van Annie DT. De manier waarop jullie haar aanspreken bevalt mij totaal niet. Ze is een lieve mooie geile griet en spot niet met haar. Wie aan haar komt, komt aan mij, Tessa H. en het kamp uit heel nederland! En hoe komen jullie in godsnaam op de vraag wat in is, goud of zilver? De vraag alleen al zegt al genoeg over jullie, want het is toch overduidelijk: Goud rulez!!
Met jullie rotsmoelen!
Een glitterige Gouwe Groet van de Koningin!!!
Bling Bling
Met jullie rotsmoelen!
Een glitterige Gouwe Groet van de Koningin!!!
Bling Bling
Miss moodswing.. tering tering.. wat ben jij zielig.. je ziet er idd als een kerel uit, en dan zeg je ook dat je een goed leven hebt, laat me niet lachen, met zo'n porum kan je toch niet normaal over straat!! Annie is en blijft 100x mooier en vrouwelijker dan jij.. en heb je iets tegen lesbischen of bi-sexuelen? Ga jij eerst jezelf eens leren kennen en stop die vinger lekker in die kleine kinderkut van je, kom op zeg.. wordt eens volwassen. Je bent heel erg negatief bevooroordeeld over kampers.. wacht maar tot je er eens eentje nodig hebt.. maar nee, ik zal kamperland inlichten dat ze je nooit moeten toelaten.. zo'n doebe zit niemand op te wachten!!
p.s. die gouwe naamplaat met Dana, dat is dus de mijne!!
bling bling
p.s. die gouwe naamplaat met Dana, dat is dus de mijne!!
bling bling