hakkuhbar was een perfect weerspiegeling van het stereotype gabber van die periode
in dat opzicht is hakkuhbar gewoon slim en goed neergezet
De mensen die hethele hakkuhbar ding mogelijk maakten waren al artiesten en traden al op met eigen orginele dingen en hadden zichzelf min of meer bewezen op andere vlakken en konden dus best experimenteren met karikatuur, want dat is het in feite... En tjsa ze hebben er behoorlijk aan verdiend en dat is ze gegund

in dat opzicht is hakkuhbar gewoon slim en goed neergezet
De mensen die hethele hakkuhbar ding mogelijk maakten waren al artiesten en traden al op met eigen orginele dingen en hadden zichzelf min of meer bewezen op andere vlakken en konden dus best experimenteren met karikatuur, want dat is het in feite... En tjsa ze hebben er behoorlijk aan verdiend en dat is ze gegund
laatste aanpassing
Idd misschien vinden jullie ouderen wel dat ik poep praat of dat ik er geen verstand van heb... maar wat maakt t nou uit dat er happyhardcore & hakkuhbar is/was! zoals iedere echte gabber toch wel blijft zeggen: HARDCORE WILL NEVER DIE!!!
haha idd volgens mij heette er 1 boem-boem-bart, komt me iig bekend voor 
haha vond t zkr wel humor, heb hier ook nog ergens n videoband liggen
wel jammer dat t gekopieerd werd, door bv gabber piet enzo; dat vond k niet grappig, eerder suf...
en mensen die denken dat door gasten als hakkuhbar de hardcore dood is gegaan moeten nog maar s goed na gaan denken...
haha vond t zkr wel humor, heb hier ook nog ergens n videoband liggen
wel jammer dat t gekopieerd werd, door bv gabber piet enzo; dat vond k niet grappig, eerder suf...
en mensen die denken dat door gasten als hakkuhbar de hardcore dood is gegaan moeten nog maar s goed na gaan denken...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 januari 2005 om 16:38:Wie kent ze nog? de gabbersaurus, gabbertje, feestbeest
hehehe zag laatst op real hardcore 3(vet ouwe cd