Partyflock

Forumonderwerp · 738355

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Ben vandaag wat ingezonden demotjes aan het beluisteren, hier even een paar algemene tips.

Zet altijd je emailadres, DJ naam, 06 nummer op de disc zelf. Heb nu een lekker techno mixje opstaan, maar vraag me niet van wie die is, want dat staat er dus niet op helaas. Stond misschien wel op 't hoesje, maar die raken altijd zoek.

En hier heb ik de grootste hekel aan! DJs die het lef hebben om een liveset van een andere (prof) DJ in te sturen!!! Kom er net weer 2 tegen, 1 die oorspronkelijk van Cristian Vogel is en een ander is een mix van Origin. (ik zal de valsspelers maar niet noemen hier)

Op het 1e gezicht zou je het niet eens merken, maar wanneer de CD in I-Tunes word ingelezen komt de aap uit de mouw! Erg zielig!
Waarschuw beheerder
donateur
kan gebeuren he
Waarschuw beheerder
donateur
Idd erg zielig..:/
Vind dat wel een beetje het trieste op dat gebied dat je kan doen..
Als je zo graag "ondekt" wil worden doe er dan ook echt wat voor en ga niet proberen de boel te belazeren..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o hopelijk ben je de mijne niet kwijt dan:(

Waarschuw beheerder
donateur
Das niet die van jou hoor, die ligt bij m'n Collega, morgen wisselen we de boel. ;)
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Das heel nep ja. :S
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest Mania
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de info :D en idd triest die mensen die setjes gaan opsturen van anderen. Eigenlijk zou je die gegevens nog moeten hebben en die mensen hun carriere lekker verpesten :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
Daar zou inderdaad een soort schandpaal voor moeten komen! :P
Waarschuw beheerder
En hier heb ik de grootste hekel aan! DJs die het lef hebben om een liveset van een andere (prof) DJ in te sturen!!! Kom er net weer 2 tegen, 1 die oorspronkelijk van Cristian Vogel is...

lol!!

dan val je hard door de mand als je met je pipo-de-clown-techno komt aanzetten :D

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
En hier heb ik de grootste hekel aan! DJs die het lef hebben om een liveset van een andere (prof) DJ in te sturen!!! Kom er net weer 2 tegen, 1 die oorspronkelijk van Cristian Vogel is en een ander is een mix van Origin. (ik zal de valsspelers maar niet noemen hier)

Hahaha, getuigd wel van zelfvertrouwen als je jezelf met Christian Vogel vergelijkt.
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met rechten (van platen/tracks) enzo met betrekking tot het opnemen en verspreiden van demo's, weet iemand dat? Ik denk dat het wel los zal lopen wat betreft rechtszaken ofzo, maar je zal net zo'n leip treffen...
Waarschuw beheerder
hehe net of je daar wat meej opschiet, als je een set van iemand anders stuurt...... mocht je ergens dan komen te draaien, kan je dr nog geen ruk van
Waarschuw beheerder
DJs die het lef hebben om een liveset van een andere (prof) DJ in te sturen!!! Kom er net weer 2 tegen, 1 die oorspronkelijk van Cristian Vogel is en een ander is een mix van Origin.

:s

Snap daar geen hol van! Wat wil iemand daar mee bereiken?

"op een gegeven moment TOCH wel door de mand vallen?"

Zie het nut daar niet van in!
Waarschuw beheerder
ik moet nog steeds een keer een demo opsturen naar je he droenez :D

komt er maar niet van :(

binnenkort toch echt maar is gaan kijken voor een demo :D
Waarschuw beheerder
binnenkort toch echt maar is gaan kijken voor een demo

FF een liveset van iemand zoeken, downloaden, branden op CD en opsturen o:)
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
hhaha

dat zou nieteens in me opkomen, een liveset van een ander jatten en die opsturen.
Dan val je echt dik door de mand.

toch jammer dat er zulke mensen zijn.

ps, ik zet wel altijd mijn dj naam en mijn o6 nummer op een cd, wel zo makkelijk idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF een liveset van iemand zoeken, downloaden, branden op CD en opsturen O:)

haha, nee zo ben ik niet :D
Ik wacht dan liever met opsturen dan dat het zo moet :)
Waarschuw beheerder
Er zaten bij de NDE ook veel DJ's die niet goed hadden gelezen wat de voorwaarden waren.

Deze zijn wel beoordeel maar eigenlijk is dat wel vreemd.
Je maakt het voor jezelf behoorlijk moeilijk.

Daarnaast vond ik de presentatie van sommige cd's en de brieven die er bij zaten ook erg slecht.

Gelukkig zat ik niet in de jury.
Waarschuw beheerder
wat was er slecht aan? (wil een goede demo maken binnenkort :P)

en hoe moet het volgens jou?

Waarschuw beheerder
donateur
is het uiterlijk van een cd hoesje niet zo belangrijk dan? ik hoor juist vaak dat wanneer de look gelijk al goed is... ja een puntje voor wil ik niet zeggen.. maar is zeker niet onbelangrijk toch..?
Waarschuw beheerder
Tuurlijk kan een leuk hoesje punten scoren! In het onderbewustzijn van mensen kiezen ze eerder ervoor om zo een mixje te luisteren, maar uiteindelijk gaat het uiteraard om de mix zelf :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik let zelf eigenlijk amper op de buitenkant, brief die erbij zit lees ik eerlijk gezegd ook niet echt. Ik zet de setjes op me Mp3 speler en luister ze onderweg naar me werk etc. :)

Maar ik ken inderdaad wel voorbeelden dat een net hoesje voordelen kan hebben.

Ik zie je demo wel verschijnen Cohn! ;)
Waarschuw beheerder
ja, binnenkort weer nieuwe platen halen en dan moet het toch echt eens gebeuren :D
Waarschuw beheerder
Ey Droenez hoe zet je ze op mp3 speler? wel super handig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe? Dat heet Ipod, kan je 40gb op kwijt. Je zet CDs in 2 minuten op je speler. :)
Waarschuw beheerder
donateur
DJs die het lef hebben om een liveset van een andere (prof) DJ in te sturen!!!

wat een daap ben je dan.... Dan ben je ook echt trots met veel voldoening als je dan een boeking krijgt...:S:S
Waarschuw beheerder
Als er bijvoorbeeld gevraagd wordt om een email te vermelden en dat dan niet doen vind ik behoorlijk slordig.

Lees altijd goed de voorwaarden voldoe daar echt minimaal aan. Vermeld zoveel mogelijk wetenswaardige informatie.

Daarnaast is het idd slim om de basisinformatie ook nog eens op de cd zelf te schrijven.
Waarschuw beheerder
eeej kan ik bij 2 dance ook mijn techno nummertjes kwijt :D????

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ik stuur altijd demo's van dj vince op. Dan lijk ik vet goed enzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
GVD:(

dat was dus mijn demo, SNERT!

Waarschuw beheerder
ja heb soms ook, dat ie als ik een mix luisteren via i-tunes een andere naam bij zet, terwijl het zeker een mix vanmezelf is, is een foutje van het programma, maar waarom zijn er mensen die een nepmix opsturen? als je live moet draaien val je alleen maar harder door de mand
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Aanvullend is een tracklist ook altijd heel prettig. Snap niet dat mensen een cd branden en dan gewoon blanco opsturen, dat worden meestal frisbees :D

Zet ajb de namen van de fakers hierneer, als ik ergens kwaad om kan worden zijn t wel mensen die een mix van iemand anders als demo gebruiken. Heb ooit eens afgesproken een b2b met iemand te doen die me een supervette demo gaf. Wat denk je? Die gast kon nie draaien! Snapte HELEMAAL NIKS van hoe je 2 platen aan elkaar mixt. :@
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon vanuit gaan dat je zelf een mix zo goed in mekaar zet dat het gewoon lekker klinkt snap je.

Ik ken wel een jonge dj van een paar jaar geleden die had een band gekocht van een feest en die had de hele tijd een dj bekeken en dat wou hij dus ff nadoen.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor de geinteresseerde, demotjes zijn altijd welkom bij ons. DJ's die er echt uitspringen proberen we altijd een keer uit te nodigen. :)
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
heujj collega :) ik zal je wel weer es een cdtje geven binnenkort :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de geinteresseerde, demotjes zijn altijd welkom bij ons. DJ's die er echt uitspringen proberen we altijd een keer uit te nodigen

Dat geldt voor alle soort stijlen? (y)
Waarschuw beheerder
donateur
goed dat ik dit nu lees :d want heb ook altijd alleen m'n gegevens op cd hoesje staan en niet op cd zelf namelijk :P

thanks for the tip !;)

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
en leuk is ook as je een reactie terug krijgt
weet je waar je aan moet werken etc..

Feedback is wel belangrijk

alleen sommige die reageren nooit meer of zeggen :
komt binnenkort .....

wanneer dan ????? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, comentaarn is nooit erg mits het onderbouwd is, en dan heeft diegene er zelf ook nog wat aan..:)
Waarschuw beheerder
donateur
comentaarn

????? :p
Waarschuw beheerder
donateur
?????

Ga je moeder vervelen joh, of ga eens stage lopen..:@
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
t is alleen maar dom om demo's van andere in te sturen stel dat je geboekt wordt en je moet optreden en je kan er zak van nou e dat leed blijf ik liever bespaart
Waarschuw beheerder
Had voor de NDE n demo opgestuurd,netjes aan de regels gehouden,voorwaarden goed doorgelezen,belangrijkste punten op de brief met tracklist gezet en gewoon niks meer van gehoord:/

en dat is geen slordigheid?
Maargoed heb er gelukkig niet nachten van wakker gelegen ofzo:P

Waarschuw beheerder
donateur
Als mensen zich afvragen waarom ze nog geen reactie gehad hebben. We hebben op dit moment 6 feesten in de planning. Binnenkort plannen we een nieuwe editie van Disturbed, dan word er even kritisch geluisterd naar de demotjes en zullen we de beste uitnodigen om die avond te komen draaien. :)

Waarschuw beheerder
niet zo chill hoor als steeds de hoesjes zoek raken...:s

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er hier Cristian Vogel kenners? De betreffende DJ beweert dat het z'n eigen set is... ik geloof er echter weinig van. Ik kan de set online zetten om hem door te sturen. :)

Deze set is echt TE perfect voor iemand van 16 jaar!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
he wil ff wat zeggen.

denk dat die cristian vogel van ons bedoelt.

maar wij hebben toch echt onze eigen setjes gestuurd, en hun denken er niet eens aan dat het bij hun ook fout kan zitten.

maar ja nu wilt hij het openbaar maken dat wij zogenaamd nep djs zijn die niet hun eigen demo"s kunnen maken.

maar overal waar we gedraait hebben moesten we demos sturen en hebben er nog nooit klachten over gehad.

maar ja DROENEZ ging dreigen dat als wij niet toegaven dat wij een demo hadden gestuurd van cristian vogel, dat hij het openbaar ging maken, en dat we dan nooit meer geboekt zouden worden. hahahah

dus dat wou ik ff kwijt.
Waarschuw beheerder
en we hadden we 3 keer aan je gevraagd welk nummer op welk minuut kwam
ik ben ook aangemeld op discogs zodat je me platen kan kijken
en nog het leukste

Christain Vogel??
Heb ik nog nooit een setje van gehoord en nog nooit gedownload.

Waarschuw beheerder
donateur
Deze set van Cristian Vogel stamt uit 95'
Alle platen die erin gedraaid worden ook, toen was jij 6 :P

Als ik de CD converteer op me PC staat er zelfs waar de set is opgenomen @ Tresor tour 1995 Aufschwung Ost, Kassel

En heeeeel toevallig heb ik dit zelfde bij de set van je collega/vriend Castro le China, maar dan met een mix CD van DJ Origin.

Het is mij allemaal een beetje te toevallig. :)