1 volger · 38484x bekeken
Nee pixxure en el hadji, jullies scoren het echt helemaal bij meisjes als mijn meisje
hahahahah jullie zijn er ook zo gelovig en standvast in he?
hoe zou het toch komen dat jullie allebei vrijgezel zijn?? Misschien moet je toch een keer eerst kijken of een meisje al een vriend heeft he. Ik vind het gewoon zielige stokerij uit jaloezie en daarom stuurde ik naar jullie beiden een PB. Ik snap niet dat jullie er zo veel lol in kunnen hebben om mij jaloers en opgefokt te noemen terwijl ik het helemaal nie ben, waarom zou ik? Ik ben hier toch immers niet de jaloerse vrijgezellige ...?
Moeilijk he als iemand een vriendin heeft die je zelf niet kan krijgen? Prettige dag verder heren.
Volgende keer zal ik me bij het forum houden, was ff een intermezzo (waar niemand op zat te wachten..ik weet het..
)
Volgende keer zal ik me bij het forum houden, was ff een intermezzo (waar niemand op zat te wachten..ik weet het..
laatste aanpassing
2 tha lady.. ik wel hoor.
2 kingoftrance: Geachte pannenkoek, als je dan toch niet jaloers bent, waarom zijn er dan verschillende personen die van jou jaloerse opgefokte berichtjes ontvangen?
en ik probeer helemaal niet te scoren bij jouw vriendin, dat zou ook geen zin hebben want blijkbaar valt ze op loosers
2 kingoftrance: Geachte pannenkoek, als je dan toch niet jaloers bent, waarom zijn er dan verschillende personen die van jou jaloerse opgefokte berichtjes ontvangen?
en ik probeer helemaal niet te scoren bij jouw vriendin, dat zou ook geen zin hebben want blijkbaar valt ze op loosers
Weer een nutteloos quttekoppen topic, opgestart door een of ander dom wezen, niet in staat om op een normale manier te discussiëren over de ethiek van het menselijk lichaam.
Moehaaaahaaa.
wicht.
Neej, je bent er een, das voldoende....
Moehaaaahaaa.
wicht.
wat vinden jullie van me nieuwe plaatje....ik heb er geen met kutje....hahahah
Neej, je bent er een, das voldoende....
Nee pixxure en el hadji, jullies scoren het echt helemaal bij meisjes als mijn meisje hahahahah jullie zijn er ook zo gelovig en standvast in he? hoe zou het toch komen dat jullie allebei vrijgezel zijn?? Misschien moet je toch een keer eerst kijken of een meisje al een vriend heeft he. Ik vind het gewoon zielige stokerij uit jaloezie en daarom stuurde ik naar jullie beiden een PB. Ik snap niet dat jullie er zo veel lol in kunnen hebben om mij jaloers en opgefokt te noemen terwijl ik het helemaal nie ben, waarom zou ik? Ik ben hier toch immers niet de jaloerse vrijgezellige ...? Moeilijk he als iemand een vriendin heeft die je zelf niet kan krijgen? Prettige dag verder heren.
HAHAHA die kingoftrance... je zit er echt mee he..
HAHAHAHA wat een pannekoek!!! he zielig ventje nog een prettige dag verder he.. en geef je vrouwtje
van me
... oh shit wat zeg ik nu... ga jij mij nou ook van die lieve berichtjes stuuren 
HAHAHA die kingoftrance... je zit er echt mee he..
HAHAHAHA wat een pannekoek!!! he zielig ventje nog een prettige dag verder he.. en geef je vrouwtje
Blablablablabla
oo oo oo wat lig ik hier toch wakker van zeg blablablablabla
Stoere guys hier, echt stoer. Als ik mensen gewoon irritant en dom vind en ze dat vertel wil niet gelijk zeggen dat ik dan jaloers op diegene ben, ik lach ze gewoon uit
en dus keert men het om en zegt men dat ik jaloers ben
en daar heeft men dan lol in blablabla zullen we nog even zo doorgaan???
Snap echt niet wat sommigen hier nou willen bereiken hoor. Eeej ik ga naar huis me tas inpakken, tis weer weekend en ga me poepie verwennen ipv van me bezig te houden met jaloerse pikkies die mij zogenaamd zo goed schijnen te kennen (ruk ze vanavond
).
king of trance .. geloof jij je zelf wel?...HAHAHAHA ouwe verhalen man!!! of moeten we je vriendin der bij haalen?
he stoereboys wedden dat ie vanavond ruzie met zijn vrouwtje gaat maaken!!

en trouwens als je der niet wakker van ligt... waarom kom je dan toch steeds weer met die leuke verhaaltjes van je? HAHAHA lol@partyflock
en ga A.U.B door .. het begin net leuk te worden..
on topic... waar blijft die poes nou?
he stoereboys wedden dat ie vanavond ruzie met zijn vrouwtje gaat maaken!!
en trouwens als je der niet wakker van ligt... waarom kom je dan toch steeds weer met die leuke verhaaltjes van je? HAHAHA lol@partyflock
en ga A.U.B door .. het begin net leuk te worden..
on topic... waar blijft die poes nou?
el hadji dat verhaaltje komt mij bekent voor!!
toch niet stiekem van piXXure gestolen he
?
toch niet stiekem van piXXure gestolen he
?