Partyflock

Forumonderwerp · 738062
Waarschuw beheerder
Gewoon kutuitsmijters daar..

Echt teringlijers daar :@ Als je argumenten gebruikt, zorg er alsjeblieft voor dat je jezelf niet tegenspreekt :frusty: Ik had volgens hem een hoogbegaafde vocabulaire :| Zegt meer over zijn IQ als over mijn vocabulaire :p

khad ff geen kleingeld

Ben weggelopen zonder hem aan te kijken, gedag te zeggen en fooi te geven! Dikke middelvinger kan je krijgen :@

Kom er toch nooit meer! Kom er waarschijnlijk niet eens meer in ;)

Waarschuw beheerder
thats my girl :hug:
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
hahaa stelletje lijers..

Milos..kheb zin in de zomer..!!

Waarschuw beheerder
mn broertje was dr heen gegaan......maar is niet binnen gelaten omdattie nog 18 is ........kereltje gaat harder los dan driekwart binnen.beetje jammer...
moet 21 zijn zeggen ze dan...fuckoff...zou betekenen dat ik na 5 jaar feesten ook nog niet binnen had kunnen komen .pfff foute zaak.

dit is niet normaal..wij werden gewoon geweigerd..echte techno-liefhebbers...kenker-tent..had die preach zo graag willen zien. stonden gasten voor me met nog geen eens de leeftijd 17 :S...zwaar kut...zijn we maar naar de poema gegaan..tenmimnste een tent waar ze niet zo moeilijk doen..goeie tip trouwens milos er werdt lekker gedraaid door Dano en Daniel Leeflang (Y)

Waarschuw beheerder
Milos..kheb zin in de zomer..!

hier nog een maatje.......ons feessie gaat kkvet worden;)

goeie tip trouwens milos er werdt lekker gedraaid door Dano en Daniel Leeflang

wheheh roemie...das een en dezelfde persoon jungske....maargoed zeker perfecte dj!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Dano en Daniel Leeflang

Dano én Daniël Leeflang ?! :vaag:

Edit* Milos je bent me voor :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oeps..hahaha denk nog een beetje van de kaart...hahahahahahahahaahaha solly :vaag: