| Betreft: | evenement: FFWD Heineken Dance Parade, zaterdag 13 augustus 2005 om 11:00 |
Beste bezoekers van de FFWD Heineken Dance Parade,
Welkom in Rotterdam op de 9e editie van de FFWD Heineken Dance Parade! Tijdens de parade van de FFWD Heineken Dance Parade zal ook de politie zich niet onbetuigd laten. Zoals te doen gebruikelijk zal de politie er vooral zijn om de parade in goede orde te laten verlopen. We willen graag dat iedereen het goed naar zijn of haar zin heeft. Veel bezoekers komen van buiten de stad en die mogen weten dat Rotterdam een gastvrije stad is, waar het goed toeven is. Maar de bezoekers moeten zich wel aan de spelregels van deze stad houden. Zo is het niet toegestaan om in de stad (zeg maar de hele route van de parade) op de ‘openbare weg’ alcohol te gebruiken of geopende flessen of blikjes bij je te hebben. De politie zal dat controleren en bij het constateren daarvan de betrokken persoon in de gelegenheid stellen om het glas of blikje leeg te gieten. Er hoeft niet gelijk bekeurd te worden. Maar de weigeraars kunnen wel rekenen op een bekeuring en die zal niet misselijk zijn. Zonde van het geld! Dat kun je beter op het festivalterrein uitgeven!
Ook heeft de politie Rotterdam-Rijnmond tijdens de laatste twee grote evenementen (Zomercarnaval en Monaco aan de Maas) preventief gefouilleerd. Dit wordt gedaan om de stad veilig te houden. Er wordt vooral op wapens gecontroleerd, maar ook alle andere verboden zaken worden meegenomen. Dus bedenk je voordat je naar de stad komt en verdovende middelen bij je hebt. De kans op een preventieve controle is aanwezig en het zou toch jammer zijn wanneer je door een hoeveelheid verdovende middelen in de cel terecht komt. Daarvoor kom je niet naar Rotterdam en de FFWD Heineken Dance Parade. Denk even na en zeg het ook tegen je vrienden en vriendinnen! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Een leuke parade toegewenst!
De politie Rotterdam-Rijnmond.
Welkom in Rotterdam op de 9e editie van de FFWD Heineken Dance Parade! Tijdens de parade van de FFWD Heineken Dance Parade zal ook de politie zich niet onbetuigd laten. Zoals te doen gebruikelijk zal de politie er vooral zijn om de parade in goede orde te laten verlopen. We willen graag dat iedereen het goed naar zijn of haar zin heeft. Veel bezoekers komen van buiten de stad en die mogen weten dat Rotterdam een gastvrije stad is, waar het goed toeven is. Maar de bezoekers moeten zich wel aan de spelregels van deze stad houden. Zo is het niet toegestaan om in de stad (zeg maar de hele route van de parade) op de ‘openbare weg’ alcohol te gebruiken of geopende flessen of blikjes bij je te hebben. De politie zal dat controleren en bij het constateren daarvan de betrokken persoon in de gelegenheid stellen om het glas of blikje leeg te gieten. Er hoeft niet gelijk bekeurd te worden. Maar de weigeraars kunnen wel rekenen op een bekeuring en die zal niet misselijk zijn. Zonde van het geld! Dat kun je beter op het festivalterrein uitgeven!
Ook heeft de politie Rotterdam-Rijnmond tijdens de laatste twee grote evenementen (Zomercarnaval en Monaco aan de Maas) preventief gefouilleerd. Dit wordt gedaan om de stad veilig te houden. Er wordt vooral op wapens gecontroleerd, maar ook alle andere verboden zaken worden meegenomen. Dus bedenk je voordat je naar de stad komt en verdovende middelen bij je hebt. De kans op een preventieve controle is aanwezig en het zou toch jammer zijn wanneer je door een hoeveelheid verdovende middelen in de cel terecht komt. Daarvoor kom je niet naar Rotterdam en de FFWD Heineken Dance Parade. Denk even na en zeg het ook tegen je vrienden en vriendinnen! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Een leuke parade toegewenst!
De politie Rotterdam-Rijnmond.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 19:35:Schuilen voor wat?
voor de kwijl spetters
Uitspraak van actief op vrijdag 12 augustus 2005 om 18:38:Waar ga jij schuilen?
Onder mijn mooie kapotte paraplu
Die dus écht wel mee gaat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 00:28:ik heb het ff uitgevogelt voor je TRAMLIJN 4 moet je hebben vanaf CS bij nieuwe binne weg of mathenesserlaan uit stappen als die daar stopt maar vraag je gewoon ff aan tramchaufeur
tramlijn 4 rijd een aangepaste route, aangezien die normaal over een goot deel van de route gaat.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 10:42:Denk dat ik zo de metro naar de stad pak.
Dat denk ik ook
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 10:43:Dat denk ik ook
Me 2!!!!!
huphup.. ben opweg naar de Erasmusbrug
laten we er een kicke dag van maken!
Dance Parade zet Rotterdam op zijn kop
13 augustus 2005, 12:41:10
ROTTERDAM (ANP) - De eerste vrachtwagen van de negende FFWD Heineken Dance Parade is omstreeks 12.00 uur vertrokken van de Mathenesserlaan in Rotterdam. De laatste truck, de veertigste, zal rond 13.30 uur wegrijden, zo liet een woordvoerder zaterdag weten.
Volgens hem is het weer goed en is het ,,best druk aan het worden''. Sommige soundsystems van wagens zijn al aangezet. ,,Om warm te draaien'', aldus een woordvoerder. De parade, met Dj's en danseressen, is volgens de organisatie de langste van Europa. De optocht zal over de ruim viereneenhalve kilometer zes uur doen.
De parade, die volgens de organisatie de langste van Europa is, is de opening van de Heineken FFWD Dance Parade. Na de aankomst van de optocht in Katendrecht moet daar een groot housefeest losbarsten.
De politie raadt bezoekers aan de parade aan gebruik te maken van het openbaar vervoer, omdat de binnenstad en de Kop van Zuid grotendeels afgesloten zullen zijn. De organisatie verwacht, afhankelijk van het weer, ongeveer 350.000 toeschouwers.
13 augustus 2005, 12:41:10
ROTTERDAM (ANP) - De eerste vrachtwagen van de negende FFWD Heineken Dance Parade is omstreeks 12.00 uur vertrokken van de Mathenesserlaan in Rotterdam. De laatste truck, de veertigste, zal rond 13.30 uur wegrijden, zo liet een woordvoerder zaterdag weten.
Volgens hem is het weer goed en is het ,,best druk aan het worden''. Sommige soundsystems van wagens zijn al aangezet. ,,Om warm te draaien'', aldus een woordvoerder. De parade, met Dj's en danseressen, is volgens de organisatie de langste van Europa. De optocht zal over de ruim viereneenhalve kilometer zes uur doen.
De parade, die volgens de organisatie de langste van Europa is, is de opening van de Heineken FFWD Dance Parade. Na de aankomst van de optocht in Katendrecht moet daar een groot housefeest losbarsten.
De politie raadt bezoekers aan de parade aan gebruik te maken van het openbaar vervoer, omdat de binnenstad en de Kop van Zuid grotendeels afgesloten zullen zijn. De organisatie verwacht, afhankelijk van het weer, ongeveer 350.000 toeschouwers.
Uitspraak van actief op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:01:GODVERDOMME, Waarom moet iedereen nou altijd ruzie zoeken bij de B2S WAGEN
hahaha ik zag het ook ja!
Ik vond het echt een superdagje!! hele dag lekker in de zom op de erasmusbrug gestaan
jup k zag het ook vooral op de erasmus 
maar k ben ff flink uit me dak gegaan op dana rob&mcjoe en the darkraver met panic was echt super
maar k ben ff flink uit me dak gegaan op dana rob&mcjoe en the darkraver met panic was echt super
Uitspraak van La Martinos op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:45:jup k zag het ook vooral op de erasmus
wat deed die kerel eigenlijk want die gasten in die gele shirtjes beukte me aan de kant om m te pakken je weet wel die brede gasten die voor die truck liepen, nadat ie pak slaag had gehad gingen ze weer voor de truck lopen toen was trouwens ffkes de sfeer eruit was wel jammer
maarja k heb me zeker vermaakt
maarja k heb me zeker vermaakt
Heb me weer super vermaakt 
Weinig relletjes gezien, alleen op het laatst vrienden van me die bonje hadden dat was wel ff minder
Maar verder was het een gezellig middagje
Weinig relletjes gezien, alleen op het laatst vrienden van me die bonje hadden dat was wel ff minder
Maar verder was het een gezellig middagje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:54:Jammer van alle vechtpartijen die ik heb gezien, hoog vanaf een kar kan het je dat helaas goed zien!
Idd, maatje van me werd bij de Decibel Truck in mekaar getrapt voor niets
En iedereen vanaf de B2S truck en ernaast maar kijken, en geen politie te bekennen (die stonden allemaal onderaan de erasmusbrug met de handen in de zakken
Wel hoop gouwe Hardstyle/Jump klassiekers voorbij horen komen bij de Decibel truck! Outland truck was ook heel erg gezellig! Hoop vette jump kwam voorbij
heb overigens lekker veel bekende gezien op de karren
op de erasmus brug zo hard staan snoeien.. egt woest! tog maar niej naar de after gegaan, want me beentjes waren op en kost mij iets te veel waar ik tog weinig van verwacht..
zon scheen lekker.. zoals verspeld
2 jaar geleden een keer geweest, nu weer.. egt leuk
wel een nadenkertje voor volgend jaar.. die drukte is soms ook niej leuk.. vanuit een kar zou wel leuk zijn
alleen daar kom je nie zo makkelijk bij 
rellen waren er helaas ook, vooral bij de karren
zelf ook bij 1 betrokken
sommige mensen *zucht* zo sneu..
en wak ook beetje sneu vond waren al die gozers die helemaal zaten te schreeuwen bij sommige karren naar die danseressen.. enthousiasteme is ok.. maar sommige
stond er soms egt van te kijken
zon scheen lekker.. zoals verspeld
2 jaar geleden een keer geweest, nu weer.. egt leuk
rellen waren er helaas ook, vooral bij de karren
en wak ook beetje sneu vond waren al die gozers die helemaal zaten te schreeuwen bij sommige karren naar die danseressen.. enthousiasteme is ok.. maar sommige
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:26:Volgend jaar zeker weer bij alleen dan op een kar
Hou ik je aan
ik ga sinds '99 elkl jaar maar vond het dit jaar toch wat tegenvallen eigenlijk
er werd veel te weinig hardcore gedraait veel te veel hardstyle bagger en die andere trucks boeiden me ook niet behalve Matika(waar ik volgend jar ga staan denk ik)
heb hele tijd bij b2s geweest en was echt te druk waren best veel irritante ,opgefokte mensen en ruziezoekers kreeg een stamp omdak ikzelf door iem werd omver geduwd nah lekker pfffffffff
weer viel wel mee vandaag das pluspuntj maar nu k thuis ben heb ik toch zoiets van : nah tis dat t vo mij een jaarlijkse traditie is maar tis nog net een oke waard vond er dus ni veel aan
en heb hoop en al 10hc platen ofzo gehoord gezien het grote aantal hc liefhebbers had ik toch echt verwacht dat er veel meer hardcore was maargoed ze hebben 1 van me favo platen gedraait(met goede herinneringen) dj rob vs marc acardipane: planeet X kippevel moment
er werd veel te weinig hardcore gedraait veel te veel hardstyle bagger en die andere trucks boeiden me ook niet behalve Matika(waar ik volgend jar ga staan denk ik)
heb hele tijd bij b2s geweest en was echt te druk waren best veel irritante ,opgefokte mensen en ruziezoekers kreeg een stamp omdak ikzelf door iem werd omver geduwd nah lekker pfffffffff
weer viel wel mee vandaag das pluspuntj maar nu k thuis ben heb ik toch zoiets van : nah tis dat t vo mij een jaarlijkse traditie is maar tis nog net een oke waard vond er dus ni veel aan
en heb hoop en al 10hc platen ofzo gehoord gezien het grote aantal hc liefhebbers had ik toch echt verwacht dat er veel meer hardcore was maargoed ze hebben 1 van me favo platen gedraait(met goede herinneringen) dj rob vs marc acardipane: planeet X kippevel moment
Uitspraak van actief op zaterdag 13 augustus 2005 om 20:01:GODVERDOMME, Waarom moet iedereen nou altijd ruzie zoeken bij de B2S WAGEN??
Waar was die vechtpartij dan... Ik ben vanaf begin van de Erasmusbrug tot en met het einde van de brug meegelopen met de B2S-truck maar heb geen vechten gezien...
Was trouwens wel super druk bij de truck