Dummy,vind je jezelf niet een beetje kinderachtig,bemoei jij je maar met je eigenzaken(of heb je eigenlijk een beetje heimwee na the bridge en ga je daarom proberen te stoken?)
Al je reacties ten aanzien van de bridge kan je hier kwijt
of geldt dit niet voor mij dan?
Vind mezelf trouwens absoluut niet kinderachtig hoor

Beste stuurlui staan aan de wal zeggen ze wel eens. 4 jaar lang hebben wij moet aanhoren wat er allemaal niet goed was, dat hardstyle dikke bagger was, dat bobby v een klootzak is, dat er kutgedraaid wordt enz enz enz.
En dan geef ik hier een simpele maar doch rechtvaardige reply dat de credits van afgelopen avond toch grotendeels bij bobby liggen en dan krijg ik deze reply. Vind je dat zelf ook niet een beetje krom. Uiteraard weet ik ook wel dat het nieuwe team niet draait in 1 week maar om dan gelijk massaal aan te horen dat alles nu beter is natuurlijk sterk overdreven. Een ruim nadenkend mens ziet dat ook wel in. Heb remko ook persoonlijk gesproken en hem het allerbeste gewenst en heb ook absoluut niks tegen hem. Alleen de eigenaar van de bridge, die moet ik niet zo
Heimwee, nee dat heb ik gelukkig niet daarvoor is er teveel gebeurd daar maar zoals ook in het persbericht stond zijn we allemaal met pijn in ons hart daar weggegaan want het waren toch 4 mooie jaren