Partyflock

Forumonderwerp · 737749

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik probeer de laatse tijd alcohol te gebruiken op feestjes
maar het lukt me niet ik zie dan iedereen er doorheen zijn
en dan gebruik ik ook maar weer heb dan weer een vet feest alleen de volgende dagen weer spijt (omdat ik verneem dat mn hele gedrag erdoor veranderd)

zijn er hier ook nog anderen die er last van hebben???
dat die focking drang zo groot is

Waarschuw beheerder
SPEEEEEED stiunkt
als je niet eens een feesie kan volhouden zonder drugs dan ben je een....................LOSER ook als je drugs gebruik trouwens :P

Waarschuw beheerder
Als de verleiding te groot is blijf dan weg op plaatsen waar de verleiding het grootst is, opstap bijvoorbeeld.

Waarschuw beheerder
soms is de verleiding er bij mij wel..maar dan keer ik mn kop om en dans ik verder :) Tis meer dat ik het effect grappig vind dan dat ik het echt nodig heb om door te stampen

Waarschuw beheerder
peppep

Waarschuw beheerder
.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou hey wat je zegt :S

vieze troep
Waarschuw beheerder
van alle dope is idd speed de grootste zooi die er is!!!!!
kun je alleen al zien aan de prijs ervan goedkope chemische shit:yes: niet dat ik zo braaf ben maar speed:nee:
Waarschuw beheerder
op lange termijn is 't beter dan sosa :>

Waarschuw beheerder
Doe mij ook ff wat snats dan..
Waarschuw beheerder
Vind speed ook echt troep :s bah bah, maar het is idd moeilijk om ervan af te blijven (y) suc6 dr mee hopen dat het lukt!