Partyflock

Forumonderwerp · 737625

Waarschuw beheerder
Ik geef vaak vers vlees, ook brokken, ook geef ik weleens eendagskuikens of een verse lamsmaag.Wie geeft nog meer vers vlees aan zijn hond of kat?

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel verse he?

Waarschuw beheerder
donateur
Dan ijn het geen eendags meer
Waarschuw beheerder
donateur
Oke diepvrieskuikens dan.. ;)

Ze worden wel verkocht onder eendags volgen mij..

Waarschuw beheerder
donateur
Je wordt gewoon genept :D

Waarschuw beheerder
mijn hond krijgt eukanuba brokken

Dat er nog mensen zijn die die zooi kopen?:(

Waarschuw beheerder
Nou, als het echt zulke zooi zou zijn, zouden ze het ook niet meer verkopen.

Maar onze hond heeft altijd brokken in zijn bakje zitten, en savonds krijgt hij een zakje met vlees.(Kat trouwens ook)

Ook wel vaak iets van ons zelf, boontjes die over zijn ofzo.

Hij lust alles:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan wordt er gewoon zooi verkocht, je kan een compleet voer zo op de markt gooien bestaande uit koeienhoeven en veren, kiezelstenen en pindadoppen, en dat flink malen en wat heb je dan???Dierlijk eiwit, vezels en koolhydraten en mineralen.Niet super, maar je hond blijft er gewoon van leven.Dus helaas is er genoeg teringzooi te koop, nog steeds.

Eukanuba noemen ze niet voor niks Jeukanuba omdat van dat merk de meeste huidproblemen ontstaan, en laat ik maar zwijgen over welke dierproeven hun hebben uitgevoert om hun voer te testen.
Beagles hun maagje volpompen met brokken en dan na een uurtje of wat opensnijden en kijken hoe het in hun maag verteerd, en daarna dichtnaaien en op een vuile grond pleuren, en er liggen er een heleboel he?Stembanden worden doorgesneden want het blaffen is vervelend......zoek zelf maar eens op de site van Trosradar en het filmpje van Iams.

Waarschuw beheerder
In NL?

En hoe lang is dat geleden dan?

Heb er nog nooit wat over gehoord, op het nieuws ofzo of in de krant.

Waarschuw beheerder
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=iams

Waarschuw beheerder
?

Waarschuw beheerder
Wat is dat voor filmpje?
Met die hondjes of niet, anders hoef ik het niet te zien,.

Waarschuw beheerder
Als je het niet wilt zien , dan moet je ook geen Jeukanuba voeren, beetje hypocriet als je het zielig vind maar je voert wel het merk wat die proeven doet.

Waarschuw beheerder
Waha, oke lees even beter wat ik zeg ja?

Staat er ergens dat ik dat voer aan mijn hond geef?
Nope...

Ik vroeg me alleen maar af waarom jij zei dat het rotzooi is, dat voer...

Die van mij krijgt Pedigree, dus lees invervolg even beter joh:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh sorry, ik dacht dat jij Eukanuba voerde maar was een ander....sorry[img]http://www.hondenforum.nl/phpBB2/images/smiles/66.gif[/img]

Pedigree, worden ook tests meegedaan, als je dierproefvrije brokken wil geven, kom je uit op denkadog, royal canin of happy-dog of Duck om er een paar te noemen.
Tests zijn in feite ook compleet overbodig geworden aangezien TNO een test heeft ontwikkelt die overeenkomt met de werkelijkheid en dat is FIDO, die op hun site staat.Er zijn ook veel merken die er gebruik van maken, Pedigree zou dat ook toepassen, maar heb er niks meer over gelezen eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Onze hond eet maar al te graag met de 'pot' mee

hij is o.a. dol op zalm, spagetti, makreel, en ossehaas

Waarschuw beheerder
Oke:)

Maar smoke dan? of ken je dat merk niet, zulke brokjes krijgt hij....

Is brokjes met rijst, en van pedigree krijgt hij alleen vlees....:9

Waarschuw beheerder
Je bedoelt Smolke?
Smolke is gewoon een van de bekende brokkenmerken die teren op naamsbekendheid net zoals Pedigree, het is niet slecht, maar het kan gewoon niet op tegen een merk als Royal Canin.
Maar goed, als je hond gezond is en hij heeft geen last van jeuk of allergie, dan zou ik gewoon geven wat ie nu eet, tenzij je wilt veranderen met het oog op evt. dierproeven, dan zou ik Royal Canin voeren.
Of Smolke eigenlijk die doerproeven doet weet ik niet, als je ze mailt dan zeggen ze van niet, maar op engelse sites waar de merken staan die niet testen komt Smolke er niet op voor.

Waarschuw beheerder
Oke:)
Ow smolke kan ook wel ja.

Maar onze hond is zeker gezond ja, iets te gezond.

Altijd hyper, vrolijk en irritant:D
laatste aanpassing