Partyflock

Forumonderwerp · 737585
1 volger · 49890x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie gaan er nog meer naar marmaris..?

tussen 16 juli en 6 aug..

ik, cavia, Boutsen

en Partybitch paula.. zijn daar te vinden
ben benieuwd wie dr nog meer gaan!?

(K)

Waarschuw beheerder
weet iemand een Sportschool in Marmaris? Met voldoende gewichten en geen sissy theekransen fitnesscentre ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf nooit zo prik gehaald in die 4 jaar tijd.
Maar je moet het natuurlijk voor je zelf weten het is gewoon een beetje opletten met wat je eet enz.
Vorig jaar was er ook iemand die had zich ingeeent maar was ook erg ziek geworden dus het zegt niet veel.
Maar vrijgezel of niet het wordt gewoon een groot feest :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Igorio op donderdag 30 juni 2005 om 16:07:
Ik heb hem gisteren gehaald hier kost die 91 euro het waren 2 prikken 1 voor DTP en 1 voor hepatitus A+B

vreemd ik heb dezelfde prikken gehaald en was 54 euro kwijt :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 juni 2005 om 16:17:
vreemd ik heb dezelfde prikken gehaald en was 54 euro kwijt

Waren het wel schone naalden ;).

Die prikken zeggen eigenlijk ook niet veel je kan er nog ziek van worden, hebben ze bij de ggd ook gezegd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Igorio op donderdag 30 juni 2005 om 16:07:
Ik heb hem gisteren gehaald hier kost die 91 euro het waren 2 prikken 1 voor DTP en 1 voor hepatitus A+B

Ja ik ga hem maandag halen. Ook twee prikken.. Dtp en geelzucht ofzo.. en over een half jaar moet ik dan nog een x en dan ben ik voor 10 jaar beschermd. Ik ben rond de 75 euro kwijt. Stuur de nota mooi naar verzekeringsmaatschappij op.. echt hopen dat zij dit betalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Igorio op donderdag 30 juni 2005 om 16:09:
Klopt en Fly air had al eerder een vliegverbod gehad in NL dan onur

Kutzooi fly air nu ook al! Ik vlieg gvd met Fly air of onur air.. via beachmasters! Kutzakken:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:26:
Ja ik ga hem maandag halen. Ook twee prikken.. Dtp en geelzucht ofzo.. en over een half jaar moet ik dan nog een x en dan ben ik voor 10 jaar beschermd. Ik ben rond de 75 euro kwijt. Stuur de nota mooi naar verzekeringsmaatschappij op.. echt hopen dat zij dit betalen

of je laat het door de huisarts doen (moet je wel zelf die medicatie ophalen bij de apotheek), dat scheelt je de helft. Maatje van me (zit toevallig bij dezelfde huisarts als ik) heeft zich gister laten prikken voor Hepatitis A + DTP en was 38 euro kwijt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:37:
of je laat het door de huisarts doen (moet je wel zelf die medicatie ophalen bij de apotheek), dat scheelt je de helft. Maatje van me (zit toevallig bij dezelfde huisarts als ik) heeft zich gister laten prikken voor Hepatitis A + DTP en was 38 euro kwijt.

Ja laat het ook wel door de huisarts doen, ga echt niet bij mezelf lopen spuiten ofzo he haha
Maarre 2 spuiten.. ene ook nog consult drbij is toch echt wel 75 euro..Vaag dat er zo verschil in zit dan:s

Waarschuw beheerder
die maat van me is 2 keer geprikt voor Hep A..

GGD wil er dus een hoop op verdienen. En je krijgt een pasje waarop staat waarvoor je bent ingeent en die krijg je bij de huisarts dus niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:41:
Ja laat het ook wel door de huisarts doen, ga echt niet bij mezelf lopen spuiten ofzo he haha
Maarre 2 spuiten.. ene ook nog consult drbij is toch echt wel 75 euro..Vaag dat er zo verschil in zit

Pure winst, wij hebben vorig jaar gekeken. Bij traffel clinic en ggd. Dat scheelde ook zo veel, trafel clinic was vet goedkoper
Waarschuw beheerder
ik ben allergisch voor prikken :(

Waarschuw beheerder
donateur
een paar jaar geleden was toch dat hele gedoe van dat hepatites :/ dat iedereen inge-ent moest worden ofzo :S

of was dat wat anders
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar gaan prikken gehaald en dit jaar ook niet. Gewoon goed opletten, komt alles goed :yes:
Waarschuw beheerder
weet iemand een Sportschool in Marmaris? Met voldoende gewichten en geen sissy theekransen fitnesscentre

Bij mijn hotel zit een sportschool(tje) gevestigd :d

Hepatitis A + DTP

Heb ik vorig jaar ook gehaald (half jaar daarna een herhaling) en ik ben voor 10 jaar ingeent ofzo.. tenminste dat heb ik me laten vertellen door me huisarts.

Waarschuw beheerder
Ik ga ook heerlijk vrijgezel op vakantie. ff die baard wegscheren, mijn haar weer eens wassen, nieuwe kleren kopen en ik ben weer helemaal het heertje! Dat gaat helemaal goed komen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:50:
een paar jaar geleden was toch dat hele gedoe van dat hepatites dat iedereen inge-ent moest worden ofzo

In reispapieren van vorig jaar werd het nog steeds aangeraden en ik denk dit jaar ook gewoon. En je bent dan toch voor 15 jaar beschermd.
Waarschuw beheerder
dokter en reisbureau:er is tegen mij gezegd als je echt de binnenlanden in trekt moet je het doen maar als je gewoon aan de kust blijft en goed op let waar je eet of wat je eet,dat je met die hitte voldoende drinkt ,geen ijs langs de boulevard koopt(schepijs).
lijkt me allemaal wel logische toch??
Ik ben in 4 jaar nog nooit ziek geweest en heb gewoon alles gedaan.
als je een slechte weerstand heb zou ik het wel doen.
Waarschuw beheerder
Hepatites ben ik nu 1 jaar voor ingeent en als ik hem volgend jaar weer haal ben ik voor 15 jaar, misschien ligt dat aan de prijzen die ze vragen bij de verschillende instanties.
Waarschuw beheerder
Net als ik net zei er waren mensen die werden gewoon ziek terwijl ze ingeeent waren.
Turkije wordt steeds een populairder land.
En je moet zelf gewoon goed kijken wat je daar doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op donderdag 30 juni 2005 om 17:19:
dokter en reisbureau:er is tegen mij gezegd als je echt de binnenlanden in trekt moet je het doen maar als je gewoon aan de kust blijft en goed op let waar je eet of wat je eet,dat je met die hitte voldoende drinkt ,geen ijs langs de boulevard koopt(schepijs).
lijkt me allemaal wel logische toch??

kijk daar heb ik wat aan (y)
Waarschuw beheerder
Ja toch ???
je bent er zelf bij.
Maar even een ander onderwerp als je 40 pagina's terug gaat kan je het allemaal weer lezen hahahaha.
ik heb echt zin nog 25 dagen geloof ik heerlijk
Waarschuw beheerder
40 pagina's terug? daar had ik ff geen tijd voor ;)

moet nog bijna 2 mndn wahcten :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nog maar 6 daagjes inmiddels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Igorio op donderdag 30 juni 2005 om 14:34:
Dat word dus losgaan voor jou

En niet zo'n kleinbeetje ook!!

16 dagen te gaan 8)

Waarschuw beheerder
Sow nog dikke maand en dan echt compleet losgaan! Tjeempie wat heb ik daar behoefte aan:D
Waarschuw beheerder
voor mij nu 22 dagen nog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Igorio op donderdag 30 juni 2005 om 16:18:
Waren het wel schone naalden .

hahaha hoop het wel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 juni 2005 om 16:27:
Kutzooi fly air nu ook al! Ik vlieg gvd met Fly air of onur air.. via beachmasters! Kutzakken

ik ook :(

Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op donderdag 30 juni 2005 om 17:19:

wil niet gelijk zeggen dat je dit jaar ook niks op kan lopen? Nichtje van me is vorig jaar voor de 3de keer naar Marmaris geweest, eerste 2 jaar nergens last van gehad en het 3de jaar ging het fout, 3 1/2 maand nadat ze terug kwam van vakantie was het zo goed als over....

ligt ook echt niet altijd aan je weerstand.

maar goed je moet het zelf weten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weerstand :s ik weet niet eens hoe je vietaminu speldt :p

Geef mij maar 2 prikken, ik hou wel van vage shit in mijn lijf...had ze ook bij de apotheek gehaald en ja kan ze er gewoon zelf in rammen of laten doen, iedereen kent toch wel een doktersassistente of een junkie :d
Waarschuw beheerder
En ondertussen is het moment aangebroken, de Juli groep gaat nu officieel van start.

En morgen eindelijk AWFS, met mooi weer :bounce:

en bericht nr 3333
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pilsgast op vrijdag 1 juli 2005 om 07:26:
En morgen eindelijk AWFS, met mooi weer

:yes:....:D
Waarschuw beheerder
We zijn van start gegaan nog maar 20 dagen en dan zit ik in het vliegtuig, hmmm dan ben ik er eigenlijk al rond dit tijdstip want ik vlieg s'nachts. Maar ik goed ik ben wel toe aan vitamine V.

Waarschuw beheerder
Nog 15 dagen te gaan, Can't Wait!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 00:15:
ik ook

Ga jij ook met beachmasters naar Marmaris?? Zo ja, cool:D Ben je de 1e waarvan ik het hoor. dacht al dak de enigste zou wezen:p Wanneer ga je?

Waarschuw beheerder
Met beachmasters, gingen wij altijd mee vorig jaar..
kroegentocht enzo.

was wel lachen!!
Waarschuw beheerder
gewoon aanhaken in die polonaise toch ;)

Waarschuw beheerder
Ja meestal beginnen ze bij een kroeg vlakbij de barstreet
moet je een rij maken en dan pleuren ze alcohol in je muil..

Stiekem aansluiten :P
Waarschuw beheerder
12 days to go guys !!!!

heb er zin an, nog maar paar dingen voor shcool en volgend jaar regelen en dan feest in Marmaris !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom maar op met die polonaise
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 1 juli 2005 om 11:22:
en dan pleuren ze alcohol in je muil

wat vervelend nou :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juli 2005 om 11:03:
Ga jij ook met beachmasters naar Marmaris?? Zo ja, cool Ben je de 1e waarvan ik het hoor. dacht al dak de enigste zou wezen Wanneer ga je?

ik ga de 24ste voor 11 dagen... jij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pilsgast op vrijdag 1 juli 2005 om 11:33:
wat vervelend nou

Mij hoor je niet klagen ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 juli 2005 om 11:44:
ik ga de 24ste voor 11 dagen... jij?

Ahw oke ik 3 aug voor 8 dagen.. Maak ik je miss nog een dagje mee:p hihi Nu hopen dat we met Transavia vliegen!!

Ja ik ben vorig jaar ook met beachmasters geweest naar Calella.. Die kroegentocht is idd altijd erg gezellig! :D Leer je alles en iedereen ook gelijk beetje kennen!
Waarschuw beheerder
donateur
Bah alcohol :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga die prikken niet halen, ik geloof het wel ;) Of papa moet ze betalen O:) Maar vorige 2 keer Turkije nix geen last gehad :)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Morgen AWAKENINGS FESTIVAL :D :D Damn heb zin :9 :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Zal cker lukken :D Thanx (F)

Waarschuw beheerder
donateur
15 dagen O:)