Ik heb hem gisteren gehaald hier kost die 91 euro het waren 2 prikken 1 voor DTP en 1 voor hepatitus A+B
Ja ik ga hem maandag halen. Ook twee prikken.. Dtp en geelzucht ofzo.. en over een half jaar moet ik dan nog een x en dan ben ik voor 10 jaar beschermd. Ik ben rond de 75 euro kwijt. Stuur de nota mooi naar verzekeringsmaatschappij op.. echt hopen dat zij dit betalen
of je laat het door de huisarts doen (moet je wel zelf die medicatie ophalen bij de apotheek), dat scheelt je de helft. Maatje van me (zit toevallig bij dezelfde huisarts als ik) heeft zich gister laten prikken voor Hepatitis A + DTP en was 38 euro kwijt.
Ja laat het ook wel door de huisarts doen, ga echt niet bij mezelf lopen spuiten ofzo he haha
Maarre 2 spuiten.. ene ook nog consult drbij is toch echt wel 75 euro..Vaag dat er zo verschil in zit
een paar jaar geleden was toch dat hele gedoe van dat hepatites dat iedereen inge-ent moest worden ofzo
dokter en reisbureau:er is tegen mij gezegd als je echt de binnenlanden in trekt moet je het doen maar als je gewoon aan de kust blijft en goed op let waar je eet of wat je eet,dat je met die hitte voldoende drinkt ,geen ijs langs de boulevard koopt(schepijs).
lijkt me allemaal wel logische toch??
Ik ben in 4 jaar nog nooit ziek geweest en heb gewoon alles gedaan.
als je een slechte weerstand heb zou ik het wel doen.
Waren het wel schone naalden .
Kutzooi fly air nu ook al! Ik vlieg gvd met Fly air of onur air.. via beachmasters! Kutzakken
Ik ben in 4 jaar nog nooit ziek geweest en heb gewoon alles gedaan.
als je een slechte weerstand heb zou ik het wel doen.
ik ga de 24ste voor 11 dagen... jij?