Partyflock

Forumonderwerp · 737585
2 volgers · 46162x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie gaan er nog meer naar marmaris..?

tussen 16 juli en 6 aug..

ik, cavia, Boutsen

en Partybitch paula.. zijn daar te vinden
ben benieuwd wie dr nog meer gaan!?

(K)

Waarschuw beheerder
kep zn nummer... :S maar hij werkt daar niet meer :S

ander meissie had ook nog contacten
Waarschuw beheerder
moet je het nummer hebben van iemand van de veronica bar ik geloof dat mijn vriend nog een nummer heeft van een van hun zal het wel even vragen

Waarschuw beheerder
k dan ben benieuwd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het nummer van het strand. Dara kan je ook een goed feestje bouwen!

Waarschuw beheerder
haha :P

Waarschuw beheerder
Duss nog 4 maandjes!! :D Whoeii Is dr al een aug meeting georganiseerd dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Augustus is onbelangrijk :P
Waarschuw beheerder
neen augustus is belangrijk heur :( haha

Waarschuw beheerder
Juli is de bom haha
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2875 uur :P
Waarschuw beheerder
nou wij zijn ookw el een beetje de bom :(
Waarschuw beheerder
donateur
Juli overheerst :respect:

Waarschuw beheerder
nou ik ben benieuwd naar dat nr stuur m anders ff in n pbtje ofzo :D

der komt al iets boventafel nu H H H H HOLLAND PARTY !!!

Waarschuw beheerder
Ik ga 18 t/m 28 augustus naar Marmaris, wel laat maar ja..
Waarschuw beheerder
hihi ik ga over drie weken!! :)
Waarschuw beheerder
Gezellig, ik op 7 mei.

Waarschuw beheerder
Kheb er best zin in, weer kleding kopen en hele dag lekker chillen veel slapen enz, heerlijk :D

Waarschuw beheerder
[quote]zodra ik iets weet horen jullie het,heb hem nog niet gesproken{/quote]

ik sta te trappelen :jaja:
Waarschuw beheerder
Helaas,helaas hij heeft wel een nummer van iemand maar die werkt er niet meer het zelfde probleen als wijfiej aka pepslet sorry

Waarschuw beheerder
staat er dan geen adres telefoon nummer op 1 van die sites van die clubs ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Vast wel. Als ze sites hebben dan. En je ze kan vinden :)

Waarschuw beheerder
wie wil dat ff bekijken dan ?

ondanks dat ik weinig tijd heb steeds word dat niets ,maar wel top als iemand dat ff wil uitvissen !!

wie O wie :D

Waarschuw beheerder
Marmaris is leuk! Alleen het strand is minder...
Waarschuw beheerder
http://members.lycos.nl/drimmelencrew/pfmarmaris.htm/ een site met link's naar een aantal discotheeken. Ik heb helaas zelf ook heel weinig tijd.
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Vanaf 14 juli, twee weken aanwezig! Heb er zin in!
Lig wel wat ver uit centrum (pasha bey)...maar ja...dat busje he!!haha!!

Waarschuw beheerder
Tel : (0.252) 412 52 16
Veronica Bar

wie belt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb volgens mij nog wel een nummer van een cocktail bar maar weet niet of dat dat wel de ideale plek is om een feessie te organiseren??

Waarschuw beheerder
ja bes wel 8)`
Waarschuw beheerder
donateur
In bijna elk vakantie oord is de veronica bar gezellig :) Mij benieuwen B)

Waarschuw beheerder
in de barstreet zit ook een discotheek waar hardcore enzo gedraaid wordt maybe betere plek om alle PF`ers te ontmoete toch :D
Waarschuw beheerder
Juli: reeds 86 PF`ers :zuipen:

-Toha: nog voetbal vanavond?
-OBL
-Delibasic
-E.
-De man met de H!
-Pauperjong
-Wijffiej Aka Pepslet
-Emile'
-Willow!
-dRoOgkLoOt079
-MegaPauper
-TechniXX
-ma2rleen
-Bonjorno
-Lady Chrissie
-Mendiiee
-Dennis $*$
-P+sc+l~MOC CREW~
-Punk
-Bassline Junk a.K.a. Dj SinSuline
-!!Danny!!
-BassSpirit
-STUR
-fabs
-Frums
-Boyakasha
-razzle
-berrys.
-Devillien
-Liset ©
-Karly19
-Jeanette...
-Da Os en Juud
-Hardcore_Harry
-MoerSauzert
-cavia aka mahonie
-boutsen
-partybitch
-foxxy
-slonsdale
-Partygirl1982
-Snoezepoes
-Unicum lady
-P@sc@l
-La-Chica
-The Rubenizer
-Ansjovisman
-Renéetjuh..!!
->**Koersje**<
-Scuba,
-Bartjoo aka mammoet
-Chopper
-Hugi
-Wortol
-SuperSuus
-Bonjorno
-LVP
-Frums
-Jos_T
-Daantje!!
-gizzmo
-Raymion (coko)
-dj Dannix (coko)
-12" (coko)
-schoutuh
-tha
-marian e
-raver dave
-spiedkoren
-coko productions
-Snoggy
-Larson
-Cookie
-Wollie
-rude violence
-Aapiej
-Mr. Blonde
-mystery
-Nicole
-VinnyB
-Lippy
-Ewaus
-Het Monster
-_Cooper_
-Stoplicht
-Myrabelle
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand al keer in Halici Holiday Village geweest??
Waarschuw beheerder
Halici Holiday Village
Waarschuw beheerder
Ik ben vorig jaar in Halici Holiday Village geweest

Waarschuw beheerder
ja casablanca blijf het kickste :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga ook in juli :D

Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel ja, ben er vorig jaar ook geweest :)

Waarschuw beheerder
ja wordt weer vet he terrorlady:O
Waarschuw beheerder
De Greenhouse

De Greenhouse is in tegenstelling tot de meeste andere onderstaande discotheken gewoon 'indoor', dus met een dak erop. Voor wie van hardstyle trance houd en flink wil stampen kan hier compleet los.

De Crazy Daisy

De Crazy Daisy behoort tot de beste discotheken van Marmaris, zoniet de beste discotheek van Marmaris. De Crazy Daisy is een openlucht discotheek compleet met podia, lasers, dansers en nieuwe en oude bekende trance nummers. Hier vindt ook wekelijks een schuimparty plaats. Wie even wil uitrusten van het gefeest kan plaats nemen op het terras.

De Backstreet

De Backstreet is net als de Crazy Daisy ook een openlucht discotheek met boven eromheen een terras. In de Backstreet word voornamelijk trance gedraait afgewisseld met hier en daar wat top40 muziek. De Backstreet staat ook garand voor een avondje feesten, met vuurwerk van het personeel. Ook hier podia en dansers.

De Galleon

De Galleon is een (kleine) openlucht discotheek voor de r&b en rap liefhebbers, want dit is de stijl van deze club. Bekende nummers maar ook minder bekende nummers worden gedraaid (remixen e.d.). De serveersters die je drank komen brengen maken het wel relaxed, de Galleon is leuk ter afwisseling met de trance discotheken.Naast de Galleon zitten er in de Bar Street nog een aantal vergelijkbare clubs met namen als: Mango, Casablanca en Celtic Tigers.

The Brothers Fun Pub

Als je op zoek bent naar een pub vol met shows en entertainment dan zit je bij 'the brothers' goed. Hier worden vaak shows gehouden met veel artiesten die verkleed zijn als bekende artiesten.

Verder is de Brothers ook heel leuk om te gaan eten. Brothers ligt aan de boulevard naast Atlantis waterpark. Is ook vooral op Nederlanders gericht, de menukaart is ook in het Nederlands, volgens vrienden van… gaat het in 2005 trouwens Faros beach pub heten. Super lekker eten en je krijgt altijd een heel bord vol, er zijn ook elke avond shows ( Michael Jackson show, Grease show enz.)

De Beachclub

De Beachclub is een van de weinige discotheken die zich echt langs de boulevard aan het strand bevinden en dus niet in de 'Bar Street'. Het is de grootste discotheek van Marmaris en er wordt voornamelijk trance gedraaid. Check de link voor meer informatie en foto's.

Equinox

Equinox is de strandtent waar wij onze zomerse dagen en soms ochtenden doorbrachten. Overdag kan je er op bedjes liggen en is het 1 van weinige stukken strand waar geen grote stenen in het water liggen maar gewoon (donker) zand. Elke avond word er een standaard show opgevoerd. Wanneer je teug komt van het uitgaan kun je daar lekker doorzuipen tot vroeg in de ochtend. Deze tent sluit pas als de laatste weg zijn.!!! Dit is bij kleine tentjes vaker in Marmaris.

JOY

De JOY is een openluchtdiscotheek midden in de barstreet. Deze discotheek wordt door enorm veel jongeren bezocht die eens lekker uit hun dak willen gaan. In de JOY wordt naar ieders smaak muziek gedraaid. Je kan er uren lang door gaan om te dansen en drinken in het bruisende hart van Marmaris. De JOY is erg fraai van binnen ingericht. Er zijn verschillende verhogingen en blokken waarop je kan dansen. Wanneer je binnen komt loop je door een soort poort en boven op deze poort kun je zelfs staan!!!
Tip: Absoluut bezoeken!! Super leuke sfeer en leuke muziek!

Veronica-bar

De veronica-bar is een grote airconditioned bar / discotheek voor jong en oud. Op zondagavond is er een Hollandse avond met uiteraard veel Nederlandstalige muziek. Je kunt hier voetbalwedstrijden en formule 1-races bekijken op groot scherm. Tussen 19.30 uur en 22.00 uur kun je 2 drankjes halen voor de prijs van 1 (uitgezonderd mixdrank en sterke drank).

De Rembrandt

Feestcafe De Rembrandt is een grote kroeg/discotheek met echt alleen maar Nederlanders die daar komen om te zuipen en te feesten. Er werkt daar ook gewoon Nederlands personeel achter de bar. Er wordt ook veel Nederlandse muziek gedraaid in deze tent. Als je wil feesten en van carnaval houdt zit je hier zeker goed. Perfecte tent voor een ultieme zuipavond.

TIP: Wanneer je wil weten waar dit cafe ligt moet je even kijken bij Restaurants en dan klikken op Den Tol!!

Cafe van Oranje

Cafe van Oranje ligt iets voor het bruggetje van den Tol (als je uit de richting van Ataturk komt) aan de boulevard, en is eigenlijk meer een groot terras. Er is een groot scherm waar je nederlandse tv kan kijken, hoef je goede tijden niet te missen, er wordt ook vaak voetbal uitgezonden. Je hebt er ook superrelaxte banken....Specialiteit van cafe van Oranje is tafelwokken, dan krijg je een heel bord vlees en groente wat je zelf in een wokpannetje kan klaarmaken, lekker en gezellig om te doen!

TIP: Wanneer je wil weten waar dit cafe ligt moet je even kijken bij Restaurants en dan klikken op Den Tol!!

Hotel Lydia

Wanneer je nog niet genoeg hebt gehad na een nacht stappen in de Barstreet dan heb je altijd nog een afterparty club in hotel Lydia, dat gaat nog door tot s morgens vroeg, is zeker een aanrader, vage muziek en vage mensen. (trance & trechno)

B52

In de B52 draaien ze ook r&b en hiphop, best kleine tent maar ook heel gezellig, in het binnen gedeelte kan je ook waterpijp roken. Dus wanneer je een avond wil chillen is dat hier goed te doen. Ga eens een kijkje nemen.

De Arena

De nieuwste discotheek van Marmaris is de Arena. Hier draaien ze vooral trance muziek en het is de grootste openlucht tent van Marmaris.

B Club

B club en Ambianz zijn tenten waar ze veel Turkse popmuziek van o.a. Tarkan en Mustafa Sandal draaien, daar komen ook veel Turkse jongeren. Dus wanneer je eens wil proeven van het echte turkse uitgaansleven kun je hier eens binnen gaan.

Prijzen:

Entreeprijzen:
Wij hebben zelf nog nergens entreegeld moeten betalen bij discotheken. En we verwachten ook niet dat het dit jaar het geval is. Wel kan het zijn dat je verplicht met een meisje naar binnen moet. Maar dat valt meestal wel te regelen. Een leeftijdgrens die kennen ze volgens mij niet. Je ziet echt vanalles. Ouders met kinderen in een discotheek. Het is allemaal mogelijk in Marmaris

Drankprijzen:
Bier: Voor een flesje bier (33cl) betaal je 6 lira, dat is ongeveer € 3,50 ligt ook aan de koers.
Frisdranken: Meestal ook 6 lira maar dit kan wel eens verschillend zijn.
Water: De prijs van flesje water ligt rond de 3 a 4 lira. Let wel op dat je fles altijd dicht is want ze willen hem wel eens vullen met een kraan en dat is niet te drinken.
Mixdranken: Meestal 8 a 9 lira.
Cocktails: Ja dat ligt er maar aan wat voor een cocktail en waar je het haalt. Meestal begint het rond de 10 a 11 lira. Beetje duurder maar super lekker.

Bron: http://www.vriendenvan-marmaris.tk/
Waarschuw beheerder
mag ik niet op de juli lijst? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Als je in augustus gaat, dan niet :)
Waarschuw beheerder
Heeft hier nog nooit iemand van Copy - Paste gehoord?
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe volgens mij zijn ze gewoon lui of ze denken dat ze toestemming nodig hebben :)
laatste aanpassing