Partyflock

Forumonderwerp · 737585
1 volger · 52103x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie gaan er nog meer naar marmaris..?

tussen 16 juli en 6 aug..

ik, cavia, Boutsen

en Partybitch paula.. zijn daar te vinden
ben benieuwd wie dr nog meer gaan!?

(K)

Waarschuw beheerder
:S heb je die gevonden in marmaris dan..???
moet je die arm geven aan politie..
is dringen ! :S
Waarschuw beheerder
Jij lult wel heel beperkt he :d
Waarschuw beheerder
hoi hoi mensen hier een berichtje uit marmaris
het is hier super warm 45 graden ongeveer.
Vorige week was pavo er onwijs gaaf.
Voor de rest de kleding ýs allemaal het zelfde als vorig jaar dus dat wordt nýks kopen.
maar we al een gave tas gekocht tot over een week
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn vanmorgen teruggekomen enm het was echt super in marmaris!!!
casablanca wel vet alleen elke dag hetzelfde :O
toch nog vaak staan hakkuh daar :D
alleen jammer dat die dj´s nie kunnen mixen en dat hardstyle na hardcore wordt gedraaid :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 16:20:
heb je die gevonden in marmaris dan..???
moet je die arm geven aan politie..
is dringen !

Zeg BlondeBabe... jij doet je naam wel echt fucking veel eer aan he!! PRAAT TOCH EENS NORMAAL!!!!! :[

Waarschuw beheerder
Hmm heb vakantie eindelijk!!! :D
Woensdag eindelijk naar Marmaris!!! :D
Uitspraak van ::Se7en:: op zaterdag 30 juli 2005 om 15:01:
Vliegtijden binnen gekregen : heen 11.30 terug om 17.00, niks mis mee dus

Wat een super tijden zeg!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 15:00:
mensen, ik wens jullie een prettige tijd in nederland. Ik ga zo pc afsluiten en dan langs vrienden nog en dan richting schiphol, bye bye

Hm gonna miss you sweety!! zie je donderdag! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 juli 2005 om 20:46:
Zeg BlondeBabe... jij doet je naam wel echt fucking veel eer aan he!! PRAAT TOCH EENS NORMAAL!!!!!

Eindelijk iemand die het ook ziet :D

Pff net thuis van een feestje, erg moe :gaap: Dus gewoon naar bed, des te sneller is het dinsdag ;d

Waarschuw beheerder
donateur
Was weer super in Marmaris :D
Waarschuw beheerder
Tijden hadden niet beter kunnen zijn, nog een weekje en dan kan het feest gaan beginnen :D

Waarschuw beheerder
Zo, ben net terug. Heerlijke vakantie gehad. Maar zoals elk jaar weer een aantal dagen verrot op me nest gelegen. Ik denk dat ik niet zo goed tegen de hitte kan, want ik kan dan geen hap door mijn strot krijgen. Leuk om de jongens uit haarlem, hoofddorp en nog wat pf´ers te zien, helden! (y) Casablanca vond ik een lekkere tent om de laatste 1-2 uurtjes te knallen. Wel aardig wat narigheid gezien, maarja... Goed apartement. Tenminste.. ze lachten nog steeds toen ze erachter kwamen dat ons apartement gesaborteerd was. Vlak voor we weg gingen kwamen ze met kapotte stoelen en beddelen naar buiten, whehe.. drank maakt meer stuk.
Al met al, topvakantie! (y)
Waarschuw beheerder
Ik ben weer terug, in 1 woord Marmaris was superrrrrrr. Ik heb maar een paar pfers gezien gezellig mee gepraat. Nou ik kruip me bed weer even om bij te komen van de vakantie.

Groeten
Waarschuw beheerder
donateur
Toch leuk om al die vakantieverhalen te lezen hier :yes: Nog leuker omdat ik zelf overmorgen in het vliegtuig stap ;d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 08:09:
Maar zoals elk jaar weer een aantal dagen verrot op me nest gelegen

Ja hier nog 1.. 1e dag omdat ik wat enthiousiast aan die fishbools begon, en 3e dag ook weer op me nest gelegen, volgens mij door het eten daar ofzo..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 12:47:
volgens mij door het eten daar ofzo..

Yep door het weer zit je daar heel snel vol, heb de eerste dagen gehad dat ik gewooon de hele dag geen honger had:S, enigste wat ik at was een kleine pizza s'avonds. Ging later gelukkig wat beter.

Waarschuw beheerder
hýer lýve from marmarýs...thýs hýer super gezellýg..maar wa n kut turken nog erger dan ýn nl..alsjeblýeft ga nooýt naar de mango kut tent ze bezeýken je waar je býj staat bah bah..tot snel..[k] voor igor

Waarschuw beheerder
Die onur air is echt kut ja!!! Bellen ze me vandaag op !!!zondag!!! :[ op om te zeggen dat mijn vlucht 4 uur later vertrekt:s stelletje gekken!!!
Waarschuw beheerder
Wat een eikels dan. Je eerste avond dus al verloren :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 08:09:
Maar zoals elk jaar weer een aantal dagen verrot op me nest gelegen. Ik denk dat ik niet zo goed tegen de hitte kan, want ik kan dan geen hap door mijn strot krijgen. Leuk om de jongens uit haarlem, hoofddorp en nog wat pf´ers te zien, helden! Casablanca vond ik een lekkere tent om de laatste 1-2 uurtjes te knallen.

Heey, alles lekker??
Misschien had je het na sluitingstijd niet zo laat moeten maken aan het water! En een paar halve liters laten staan! haha, dat scheelt weer een dag brak op bed liggen! ;)

mazzel!
Waarschuw beheerder
Ik was op t eind van de vakantie wel blij om naar huis te gaan, maar als ik t dan weer nalees wil ik toch wel weer terug!
Beter als hier met die kutregen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op zaterdag 30 juli 2005 om 21:54:
Uitspraak van (K)AliciouS(K) op zaterdag 30 juli 2005 om 20:46:
Zeg BlondeBabe... jij doet je naam wel echt fucking veel eer aan he!! PRAAT TOCH EENS NORMAAL!!!!!

Eindelijk iemand die het ook ziet

't is inderdaad diep triest, maar d'r profiel is minstens zo erg!!! Misschien is ze aan het inburgeren en is ze pas afgelopen jaar uit het oostblok hierheen verhuist!! Dan is het nog best netjes! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Overmorgen, overmorgen, overmorgen :yes: 8)

Kan niet wachten met dat tievusweer hier :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 15:40:
Heey, alles lekker??
Misschien had je het na sluitingstijd niet zo laat moeten maken aan het water! En een paar halve liters laten staan! haha, dat scheelt weer een dag brak op bed liggen!

mazzel!

whehe.. ja lekker ouwe. Aan de drank en het laat maken ligt het niet zozeer. Ik kan gewoon niet eten in die hitte en aangezien ik normaal gesproken een groot eter ben, trekt mijn lichaampie het niet. Maargoed, misschien de combinatie van ;p

Wel 1 keer meteen doorgegaan naar het strand (rond 08:00) om daar te gaan pitten. NOOIT MEER! Met die hitte word je zo vertyft wakker..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op zondag 31 juli 2005 om 15:56:
Kan niet wachten met dat tievusweer hier

ja mooi... sta je op schiphol met 15 graden en plensbuien waar je zuur van word :/ Ik wil weer terug!
Waarschuw beheerder
donateur
Kom maar in mijn koffer :aai:

Waarschuw beheerder
whehe, is goed. Ben ik waarschijnlijk weer bijgekomen en kan ik er weer een paar weken tegen aan :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Se7en:: op zondag 31 juli 2005 om 15:29:
Wat een eikels dan. Je eerste avond dus al verloren

Ja precies :( Mja we gaan miss paar dagen extra boeken, hopen dat het lukt:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 15:56:
't is inderdaad diep triest, maar d'r profiel is minstens zo erg!!!

haha ja had haar profiel ook al even bekeken.. dieper dan triest.. hmz een geblondeerde oostblokker:p whahaha hoop het voor dr ;)Ze lult hier ook gewoon en niemand reageert:s net of ze tegen iemand praat die wij niet kunnen zien ofzo, zeer scary!! Beetje jammer dat ze nu dr smoel houdt.. majaaa *Lief zijn!!!* :$

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 16:40:
Mja we gaan miss paar dagen extra boeken, hopen dat het lukt

Hmm ik hoop het voor je (F) Wij gaan overmorgen om 2 uur de lucht in, maar dan alsnog is je eerste avond verloren :s Want eer je eenmaal in je hotel bent belnad, ben je ook aardig verrot van de hele dag reizen :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op zondag 31 juli 2005 om 15:56:
Kan niet wachten met dat tievusweer hier

Het is idd ontzettende kloteweer!!! Het is godsamme zomer man!! :s het lijkt wel herfst :(
maarja over 3 dagen 45 graden.. zal wel ff wennen zijn:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pien :cheer: op zondag 31 juli 2005 om 16:44:
Hmm ik hoop het voor je Wij gaan overmorgen om 2 uur de lucht in, maar dan alsnog is je eerste avond verloren Want eer je eenmaal in je hotel bent belnad, ben je ook aardig verrot van de hele dag reizen

Ja daar heb je gelijk in.. wel relaxte tijd dan zeg lekker smiddags :) Wij zouden dus 17.00 uur vliegen bellen ze vandaag dat het 21.00 uur wordt:s rare lui! Morgen ff bellen of we paar dagen extra mogen, want heb nu maar voor 8 dagen geboekt en daar gaat nu dus al 1 dag vanaf.. en als je pech hebt op de terug weg ook nog een dag:(

Waarschuw beheerder
ja kutweer ben et nu alweer zat hier:(

ach 2 weken is opzich lang genoeg, genoeg geld er doorheen gejaagd:S
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen die al geweest zijn: vriendin van me zit nu in Alanya, daar komt vaak de zon pas in de middag door... Hoe zit dat in Marmaris?? Hele dag of ook pas laat?

Waarschuw beheerder
uur of 9.00, voor de rest was ik nooit voor die tijd wakker, moesten toen raften namelijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ja één keer vroeg opstaan in een vakantie is genoeg!!:P Maar hopen dat et zo blijft, halve dagen bewolkt zitten we niet op te wachten natuurlijk!!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brandy op zondag 31 juli 2005 om 16:53:
Voor de mensen die al geweest zijn: vriendin van me zit nu in Alanya, daar komt vaak de zon pas in de middag door... Hoe zit dat in Marmaris?? Hele dag of ook pas laat?

om 08:00 al ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 17:14:
om 08:00 al ofzo

Mooi zo B)

Hmm ja ik ga 12 dagen, eerste dag ben ik wel kwijt, terug vliegen we om 12 uur snachts, had wel wat eerder gemogen maar ach ik klaag niet O:) Vriendje wel, die moet me midden in de nacht op schiphol op komen halen ;d
Waarschuw beheerder
Hoi mensen voor degene dýe nog naar marmaris komen...
1 aug the prophet
8 aug technoboy
15 aug dj luna
22 aug dj dana ýn the craizy daisy .
en als je lekker wýlt eten moet je naar jan de wit of den tol :)
tot 6 aug ga weer lekker genieten van het weer hier
Waarschuw beheerder
stelletje klootzakken, de heenreis is om half 3 smiddags ( dat kon erger) maar terug om 10 voor half 7 sochtends, echt flink genaaid weer!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat wel vaag is, is dat de zon er om 21.00 uur alweer vandoor gaat!!! Soms lijkt het nog wel eerder, omdat ie achter de bergen verdwijnt. Da's aan de ene kant wel jammer, maar eigenlijk heb je tegen die tijd al genoeg gezweet, dus is het wel lekker als het ff afkoelt!
Waarschuw beheerder
donateur
Is het s ávonds nog wel warm, ja toch? 8)
Technoboy zal ik aanwezig zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :woep:Lady Chrissie:woep: op zondag 31 juli 2005 om 18:05:
marmaris schijnt de zon al heel vroeg dan ben jij nog niet wakker hahahaa

of nog wakker dan??? :D
Waarschuw beheerder
hee mensen ik had ook gehoord dat er strand feesten zijn die pas beginnen als de rest dicht gaan een soort after beach party is dat zo of zijn dat sprookjes????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pien :cheer: op zondag 31 juli 2005 om 18:28:
Is het s ávonds nog wel warm, ja toch?

Ja zeker!! Je hoeft echt geen lange broek en lange mouwen aan 's nachts! Het blijft behoorlijk warm. Na het stappen ff de zee in is dus wel lekker! ;)

Uitspraak van G'd Up op zondag 31 juli 2005 om 18:42:
hee mensen ik had ook gehoord dat er strand feesten zijn die pas beginnen als de rest dicht gaan een soort after beach party is dat zo of zijn dat sprookjes????

Eeehmmmz 't is maar net hoe gezellig je het zelf maakt, maar van zulke georganiseerde feesten (na sluitingstijd) heb ik niet gehoord.
Wel zijn wij naar een Full-moon-party geweest, dat werd ook op het strand gehouden. Eerst met een busje 45 min rijden langs een paar beste afgronden(!!) om vervolgens een feest te hebben op het strand en een boot die er aangemeerd ligt. Klinkt leuk, ware het niet dat die muts van een DJ 0,000 Hardcoreplaatjes bij zich had (niet eens een verdwaald happy plaatje)!!! Daardoor werd er dus erg weinig gedanst en zijn wij al vroeg richting appartement gegaan!

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens ik kreeg net een leuk PB-tje

:cheer: ~*BlondeBabe*~ :cheer: 31 juli 2005 19:12
hou je bek over mij...

weet je alles beter over mij dan...? NEE DUS..!!!

IK WEET ZELF BETER..! IK KEN JE NIET DUS IK KAN OOK NIKS OORDELEN OVER JOU VERTELLEN.
MAAR JIJ KENT MIJ NIET.. EN HOE KOM JE DAARBIJ JE OVER MIJ OORDELEN

JE BNET TOCH ECHT TRIEST HE..!

IK BEN GEEN TRIETS DAT IK PRAAT NIET OVER ANDERE MENSEN WAT IK NIET HUN KENT..!

ghehe als je het niet erg vind stuur ik je ff niks terug! :P laterzzz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 19:22:
trouwens ik kreeg net een leuk PB-tje

~*BlondeBabe*~ 31 juli 2005 19:12
hou je bek over mij...

weet je alles beter over mij dan...? NEE DUS..!!!

IK WEET ZELF BETER..! IK KEN JE NIET DUS IK KAN OOK NIKS OORDELEN OVER JOU VERTELLEN.
MAAR JIJ KENT MIJ NIET.. EN HOE KOM JE DAARBIJ JE OVER MIJ OORDELEN

JE BNET TOCH ECHT TRIEST HE..!

IK BEN GEEN TRIETS DAT IK PRAAT NIET OVER ANDERE MENSEN WAT IK NIET HUN KENT..!

ghehe als je het niet erg vind stuur ik je ff niks terug! laterzzz

Whahahaha juist ik kreeg dus net hetzelfde berichtje!! Whahaha Oehhh scary man!!! Aahwwwwww!!!

:[
Waarschuw beheerder
goed bezig dan weet ik dat bedankt man

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van G'd Up op zondag 31 juli 2005 om 19:35:
goed bezig dan weet ik dat bedankt man

U'r Welcome!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 19:30:
Whahahaha juist ik kreeg dus net hetzelfde berichtje!! Whahaha Oehhh scary man!!! Aahwwwwww!!!

Laat d'r dan bij zo'n berichtje even iemand laten controleren of er niet tig fouten inzitten! (foutje maken is menselijk, maar je kan het overdrijven!) Ik tel er 10, jullie?!

Waarschuw beheerder
hahahaha wat zijn jullie nog erger triesten..!
ik vind niet erg dat je hier gooide

je zegt ook niks terug en schaam je zeker..!