Partyflock

Forumonderwerp · 737119
Hier te downloaden hij herkend meer dan Ad-aware en Spybot bij elkaar.

http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/default.mspx

hier te downloaden

http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=42033
laatste aanpassing
Als jij kazaa installeert met Hitmanpro op je pc wat gebeurt er dan niks.

Microsoft Antispyware waarschuwt dat je bezig bent om spyware te installeren. En houdt het tegen totdat jij toestemming geeft om verder te gaan om spyware te installeren.
Het is gewoon een afweging. Dat soort realtime protecties kosten gewoon resources. Persoonlijk heb ik dat er niet voor over, voor AV ook niet.
Gister werd mooi dat msn virus tegengehouden door Microsoft antispyware.
laatste aanpassing
Dat soort realtime protecties kosten gewoon resources.

Bij dit programma valt het best mee hoeveel resources het gebruikt hoor!
www.hitmanpro.nl idd TOP tooltje, wat ik klanten aanraad die bellen met problemen (spyware dus)
www.virushelp.nl/spyware.htm
daar moet je 6 stappen uitvoeren.
Ookal gebruikt het maar weinig recources, toch schakel ik alle processen die ik niet nodig heb uit. AV uitschakelen doe ik toch maar niet, krijg nog wel eens een meldinkje van norton bij het bezoeken van een cracksite.

hitman pro is ook goed www.hitmanpro.nl

ik denk in combinatie met adware heb je toch wel aardig wat bescherming.
Ik vind het actieve blokken wel tof en de tools die je kan gebruiken.
Vooral dat je je settings van je internet weer terug kan zetten.
Komt toch verreweg als beste uit de test van de consumentenbond. Hitman Pro op nr 2, maar aangezien dat een script is dat een verzameling van programma's aanstuurt is het niet echt te vergelijken
bij mij vond de scan van microsoft Antispyware maar 2 infecties (ben helaas vergeten hoe ze heten :( )

effe een vraagje.
Ik had de scan gedaan nadat ik systeem herstel had gedaan naar 2 dagen terug. (en daarna pas microsoft antispyware geinstalleerd)

1.heeft systeem herstel nou ook spyware verwijderd (had ik last van)

2.vind micosoft Antispyare alle spyware ook die in de mappen van Systeem herstel.

3 of is het beter om alle herstel punten te wissen
En dan weer nieuwe punten maken. (En hoe doe ik dat) ?

4. kan ik Microsoft antispyware zonder problemen op me pc laten staan (active) of is het beter om hem er weer af te halen ?

Kan iemand me misschien met 1 van deze vragen helpen.
Want ik ben bang dat ik toch nog spyware op me pc hebt staan :( Of dat de hij later weer active word.
laatste aanpassing

wat een vragen zeg :P
heb een hele goede tip...koop een nieuwe pc met alle bijbehorende zooi! hoef je nergens bang voor te zijn (F)
Een nieuwe pc kopen :(
Bedankt voor de tip ;)
Maar ook een nieuwe pc is binnen 1 dag al verouderd.
Als je zorgt dat je de goede sofdware download (update)
Heb je minder kans op Virussen en andere shit ;)
bij mij vond de scan van microsoft Antispyware maar 2 infecties (ben helaas vergeten hoe ze heten ) :(

effe een vraagje.
Ik had de scan gedaan nadat ik systeem herstel had gedaan naar 2 dagen terug. (en daarna pas microsoft antispyware geinstalleerd)

1.heeft systeem herstel nou ook spyware verwijderd (had ik last van)

2.vind micosoft Antispyare alle spyware ook die in de mappen van Systeem herstel.

3 of is het beter om alle herstel punten te wissen
En dan weer nieuwe punten maken. (En hoe doe ik dat) ?

4. kan ik Microsoft antispyware zonder problemen op me pc laten staan (active) of is het beter om hem er weer af te halen ?

Kan iemand me misschien met 1 van deze vragen helpen.
Want ik ben bang dat ik toch nog spyware op me pc hebt staan Of dat de hij later weer active word.
Op vraag 1 en 2 is het antwoord dat je zelf geeft 3 inderdaad geen overbodige luxe.

Herstelpunten verwijderen google

http://www.google.com/search?q=Herstelpunten+verwijderen&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8

4 Voorkomen is beter dan genezen dus als je op veel foute sites zit dan zal ik hem actieve houden.
danie----> bedankt.

het is me gelukt. ik heb systeen herstel uitgezet en daarmee zijn gelijk alle herstel punten verwijderd :)
Daarna heb ik mijn pc weer gescant met norton en met Microsoft antispyware (vonden alle bij niets)

Toen weer Systeem herstel aangezet en een herstel punt gemaakt.

Ik laat hem er gewoon opstaan (Microsoft antispyware)