Partyflock

Forumonderwerp · 736825
Na al een paar maanden een goede relatie te hebben weten wij, M. :') en ik , zeker dat we voor elkaar bestemd zijn. Nog nooit zijn wij in een relatie zo gelukkig en zo onszelf geweest.

Het heeft wat traantjes gekost hoe we elkaar hebben leren kennen, maar het is het absoluut 100% waard geweest..

Het enige wat nog mist is dé kroon op onze relatie, het laatste stukje, de bevestiging: Onze bruiloft! Bij deze kondigen wij dus apetrots en overgelukkig aan dat wij eind mei op het strand van Curacao in het huwelijk zullen treden!

Mensen die al op Curacao verblijven zijn uiteraard van harte welkom deze geweldige dag bij te wonen, anderen die ook graag willen komen zijn ook welkom, alleen worden jullie wel geacht zelf je ticket aan te schaffen..want ja, zo'n bruiloft kost niet niks!

Nog even een PSje zonder dat ze het weet: Poezeltje, ik hou van jou..voor altijd! Net als onze ringen: No beginning, no end..forever yours.. Tam :kusje:
laatste aanpassing
Vandaag hebben we 3 maanden (L)
:D:D jaaaaaaaaaa

(L) Poezeltje (L)
:$
Ey hou je mond jij :@
oke kev soms maar dan ook egt

SOMS WEHEHEHEHHEH :yes:
Ah pffff..
:[
En dan weer slijmen...

<<Treasure>> toch was het tussen ons ook wel goed :cry:
Zeker Chris.. Ik moet toegeven, ik mis je nog steeds :'(

Gelukkig heb ik Poezeltje om m'n leegtes te vullen, wat ze dan ook prima doet. Maar jij, ik denk nog zó vaak aan je.. Hoe ik je mis, hoe ongelofelijk jij mij wel niet moet missen, hoe je nu thuis zit en zelf geen ander iemand hebt om leegtes bij te vullen.. In 't kort: ik zal altijd van je blijven houden Chris (F)

hoe je nu thuis zit en zelf geen ander iemand hebt om leegtes bij te vullen

ik ben bezig met een projekt, maar hou die laatste gedachte vast.
Natuurlijk.. Jij hebt een enorm warm plaatsje in mijn hart lieverd. En die zal nooit, maar dan ook nóóit verdwijnen. Zou jij, Chris, alsjeblieft voor altijd in dat warme plaatsje willen blijven zitten?

bedoel je dat intieme warme "vochtige" plaatsje verscholen tussen die dodelijke dijen van je
Nee, dat warme plaatsje in m'n hart 8)

oh nee dat wil ik niet. ik wil op dat andere plekje B)
Allebei dan misschien?
van harte meiden :knuffel: :flower:
Thnxxx :knuffel:
Zit je nou gewoon een Master of Houhak te knuffelen?? :vaag:

gefeliciteerd!!(f)
Zeg mag ik dat even zelf uitmaken, die jongen feliciteert me.. En als ik elke houthakker moet weren dan kan ik beter thuisblijven van alle feestjes waar ik heenga he 8)

Thnx mokkababe (K)
Hartelijk Gefeliciteerd alvast (L) hopern dat jullie vele jaren gelukkig zullen zijn :kusje:

gefeliciteerd (f)
gadver!!!!!
gadver!!!!!

Jou hoofd bedoel je?

Idd je hebt gelijk bah :|
laatste aanpassing
Gefeliciteerd (F)
na 3 maanden trouwen??? op je 21e???
heheheh veel succes!
Zeg mag ik dat even zelf uitmaken, die jongen feliciteert me.. En als ik elke houthakker moet weren dan kan ik beter thuisblijven van alle feestjes waar ik heenga he

:D

:P

Gefeliciteerd he! O:)
na 3 maanden trouwen??? op je 21e???
heheheh veel succes!

Sorry maar we gaan pas over 4 maanden trouwen

Dus hebben we 7 maanden nou misschien beetje snel maar ik weet gewoon zeker dat ik de rest van mn leven met Tamara wil delen (L)

We zijn voor elkaar gemaakt (L)

gefeliciteerd:d
gefeliciteerd naamgenoot en poesje:lief:

jullie bruiloft word toppie:D

:kusje:
Wordt zeker toppie :yes: :D

Gekke Gerben, praat jij altijd tegen jezelf??

Zoals gezegd weten wij héél goed dat we wel degelijk bij elkaar horen en van elkaar houden. Ja het is misschien snel, maar na van beide kanten een paar relaties die wél langer duurden maar alsnog afliepen weten we wel ongeveer of iets goed zit ja of nee! Wij hebben voor elkaar gekozen, willen ons leven delen. Het zou fijn zijn als mensen gewoon "leuk voor je, gefeliciteerd" zouden zeggen in plaats van te gaan zeikstralen omdat het iets is wat ze zelf waarschijnlijk nooit mee zullen maken (al dan niet omdat niemand het in z'n hoofd haalt met diegene te trouwen). En als je er dan achteraan wilt zeggen "ik moet er zelf niet aan denken", prima (Y). Maar ga nou niet proberen onze blijdschap te minderen, das zonde van je tijd!
En nu huppp, buitenspelen ofzo!
:respect: voor mn liefje

En vooral dat gezeik omdat 2 vrouwen gaan trouwen

BOEIE laat ons we zijn gelukkig (L)
Tja er was maar 1 smurfin dus smurfje zal nooit bi-vrouwen gezien hebben, geeft niks hoor. Heb je als je in een paddestoel woont en geen sex kan hebben (Y)

En dank u poezeltje (L)
Tja er was maar 1 smurfin dus smurfje zal nooit bi-vrouwen gezien hebben, geeft niks hoor. Heb je als je in een paddestoel woont en geen sex kan hebben

En dank u poezeltje

Zo is het liefje (L)