Partyflock

Forumonderwerp · 736738

Waarschuw beheerder
Las net even het topic over chips, opeens dacht ik aan die lekkere chippies van vroeger -> "Bloopers" of "Hamka's Pizza" of bijvoorbeeld de overheerlijke drank uit de 80'ies "Tjolk"!

Het is er niet meer!

Ergens in de jaren 80 had je ook van campina een soort van "do it yourself milkshake", moest je flink schudden aan zo'n bekertje en daar had jij dan je eigen milkshake. Schande dat het allemaal niet meer bestaat. (al komen over die milkshake nu uiteraard allemaal leuke opties)

Wat at of dronk jij vroeger veel en is niet meer te koop?

Waarschuw beheerder
Fireballs zijn nog te koop hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Pizza met taco-smaak :'(

Oja en Punica is hier nog gewoon verkrijgbaar hoor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Trouwens ze heetten geen FireBalls maar Jawbreakers :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Oja en Punica is hier nog gewoon verkrijgbaar hoor

hier lang niet meer gezien

Wrigley's Doublemint
[img]http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/348/product-404348.jpg[/img]

die heb ik pas nog gezien, bij de AH volgens mij
Waarschuw beheerder
Pizza met taco-smaak

Die heb je tog nog van iglo. De Pizza crossa tijdelijke smaak. Of is zijn tijd nu aangebroken?
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013434400161bcad8a0f7661a008505b0]http://www.marion.ohio-state.edu/fac/schul/drp/foots.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Buikpijn frisdrank die Dr.Foots!

Ik zie ineens op het blikje Lieshout staan! Da betekent dat het in de Bavaria fabriek gemaakt wordt! Weer wat geleerd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Van die 'likkoekjes'
Die zaten in een zak, waren ronde koekies met een gekleurd zoet laagje erop, in blauw, geel, wit en rose enzo

die had een vriend van mij van t zomer gekocht gewoon bij de supermarkt:) maar ze hebben ze nu niet meer :(
lekker is dat
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat dat Caramac heet, maar die zijn nog gewoon bijna overal te krijgen.

Ohw...ik zie ze weinig meer eigenlijk!!

Waarschuw beheerder
slush puppy

Zie ik nog zo vaak :yes:

En caramac bij elke willekeurige bezinepomp te krijgen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je had ook van dat roze en gele poeder waar je een soort van fristi van kon maken.
Net zoiets als Benco..

Waarschuw beheerder
Van die ijsjes in de vorm van een stuk kaas....fuck die dingen waren echt lekker!!!! :kwijl:

Ik heb nog zo'n roze konijn van Tjolk als knuffelbeest....nostalgie!!!! :D

En je had meeuweflatsen, riooldrap, vieze luiers, enz enz!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Punica Oase
Waarschuw beheerder
donateur
Ja HrdcrRbrth , die zijn nu weer weg :( .. de smaak kerrie is er nu geloof 'k O:)
Waarschuw beheerder
En je had Raiders en nog zoiets wat er niet meer is. Het zat in een blauw papiertje. Iets van Cote d'or staat me bij.. ??
Waarschuw beheerder
áhh.., ik zie hier al 'Punica' staan...
is 'Oase' toevallig ook die met blauwe dop? wehe.. =)
dus is dat/dit idd mijn bevestiging in niet meer alle supermarkten af te stormen om het evt. opnieuw na te tjekken ;P
hottest (k)!

Waarschuw beheerder
Je had ook altijd van die bakjes met pasta. Die moest je opwarmen in de magnetron en dan had je gewoon pasta uit een soort beker. Superlekker!! Maar ze bestaan niet meer.. :(

Waarschuw beheerder
Ik zag zojuist staan "speedy ijsjes", ook zo'n toppertje!

En die grote spinnen van wine-gumm zijn ook uit de handel volgens mij!

Waarschuw beheerder
Die grote spinnen, colaschelpen, caramac enzo kan je allemaal nog halen bij de jamin of op de markt...:yes:

Waarschuw beheerder
hmz, misschien moet ik dan eens wat vaker naar de jamin gaan.

shame on me.

Waarschuw beheerder
Haha...daar moet je snoepverslaafd voor zijn...
Waarschuw beheerder
to - Ceb@s -: oh jawel hoor.. :)
ik had ut a couple of months terug nog gehad toen ik op het dappermarkt in a'dam-oost was..., 'n blauwe nam ik
en oberhausen enzo. vast ook nog wel.. ehhe...

die ene sterretjes-chips, in donkerblauwe zak...
nog steeds kom ik niet op de naam v/d chips, verrek :)
Waarschuw beheerder
to HotgirlH: wauwie.. die heb ik hier in m'n kamer liggen nog... ze moeten wel op idd..
uhuhu...

ja tjolk (en aardbeismaak ervan) was het hè idd... waahooo....
Waarschuw beheerder
dus idd to slush puppy...

aha, ik denk (voor zover ik me kan herinneren dan) dat de met blauwe dop van Punica er sowieso niet meer is..
groene wel...
blauw was m'n favo :(... :)

Waarschuw beheerder
Hey Mar leuk topic dit :D

Wat ik erg mis zijn die ijsjes in een puntvormig bekertje waar helemaal onderin een kauwgombal zit, die je er dan bijna niet uit kreeg :)
Knetterkauwgom heb ik vorige week nog gehad :)
Pomm-bear chips!!
En schuimblokken, bestaan die nog!? :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
schuimblokken bestaan nog ja :yes:
Je kan ze ook nog kopen :d

Waarschuw beheerder
donateur
groene penis kauwgom :D

basisschooltijden ow zo zuur en lekker :D

voor maar 1 kwartje :jaja:
Waarschuw beheerder
Bij ons op school kon je hoela hoep chips kopen :kwijl:
Alleen kan ze nu nergens meer vinden :-(

Niemand weet toevallig waar je ze nog wel kan halen in bijv een groothandel ofzo??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
knetterkaugom
..... jeetje:D zou je eens moeten eten als je :vaag: bent............ volgens mij hebje dan echt een soort bruis tablet in je bek:D

en slush puppy heb ik deze zomer nog gehad.......:D

nice topic!!!!

Waarschuw beheerder
die dinosaurus koekjes met chocolade :(
Waarschuw beheerder
donateur
kikkers en muizen :(

die zijn er alleen met sinterklaas :cry:
Waarschuw beheerder
zours zure snoepjes...

kun je alleen kopen bij america today :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ben Bits kauwgom.
Die moest je alleen niet op een warme plaats, zoals in je broekzak bewaren, dan waren ze zo ongeveer gesmolten en zeker niet meer te kauwen.

ijsjes in een puntvormig bekertje waar helemaal onderin een kauwgombal zit, die je er dan bijna niet uit kreeg

Haha .. ja, die heb ik echt onwijs veel gegeten vroeger en idd als je die kauwgombal eruit gekregen had plakte je zo ongeveer aan alle kanten 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En Fido Dido Ijs ;) Daar had iedereen ook ineens Tshirt emn petjes enzo van :)
Waarschuw beheerder
1. die "kaas"ijsjes
2. meeuwenflatsen
3. dr Foots.

dr.Foots verkochten ze vroeger bij de Basismarkt(soort van Aldi) maar die is er niet meer.
Meeuwenflatsen was echt the bom had je vroeger altijd die reclames van je had ook mierenneukers, vieze luiers, enz.
Maar op 1 blijven toch zeker die ijsejes ik weet niet meer waar het naar smaakte maar het was een echte smaaksensatie!!

Kaasijsjes rule!
Waarschuw beheerder
donateur
En schuimblokken, bestaan die nog!?

idd :D
sie bestaan nog ja, je ziet ze alleen niet veel meer:/
lekker laten smelten in je mond :9

k had ooit es honing blokken, wit en hard, kan je uren met ZOET zijn... nooit meer gezien

:(

Waarschuw beheerder
en zo hadden we ook nog, soort lange sticks die eindigen in een punt met een soort honing-achtige toestand erin. Zat soort papier omheen, die zijn ook weg!
Waarschuw beheerder
Borsthonig dat is ook zoooooo lekker :kwijl:
Zijn witte blokken, die je bij de drogist kon kopen.

Mar> precies die honing stokjes :d
Die kan je als het goed is soms nog weleens op de markt vinden, en bij de tuinen op zuidplein hadden ze die ook. Weet alleen niet of ze die nog hebben :-$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en zo hadden we ook nog, soort lange sticks die eindigen in een punt met een soort honing-achtige toestand erin. Zat soort papier omheen, die zijn ook weg!

niet bij de jamin/ kruidennier
daar heb ik ze nog zien liggen

Waarschuw beheerder
Die hebben ze bij de V&D in dat Restaurant, bij de kassa :)
En Dr Foots?!?! Dat hebben ze hier nog gewoon hoor!!
Schoot me trouwens te binnen dat ze vroeger ook blikjes Sisi Orange hadden, alleen dan heel mini :)
En Smarties in een kokertje, en Hubba Bubba FRISDRANK! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ephedra :(

Waarschuw beheerder
raiders :9
hondenscheten en allemaal die andere grappige snoepjes van die grappige reclames
Waarschuw beheerder

Stroopsoldaatjes heetten die geloof ik, kun je bij de Tuinen krijgen...
Waarschuw beheerder
donateur
PommBear chips is er nog geloof ik :jaja: ..
En idd , die vanille-aardbei ijsjes in 'n puntig bakje , met die plak-kauwgombal onderin :9 waar zijn die ?
Waarschuw beheerder
PomBear chips is er zekers te weten nog! van het merk Wolff!

Schoot me trouwens te binnen dat ze vroeger ook blikjes Sisi Orange hadden, alleen dan heel mini

Zitten tegenwoordig gewoon in een flesje!

Waarschuw beheerder
En idd , die vanille-aardbei ijsjes in 'n puntig bakje , met die plak-kauwgombal onderin waar zijn die ?

kauwgombalbekers

Waarschuw beheerder
Pandabeertjes ontbijt in drie verschillende smaken :'(

en die snoepjes zoals meeuwenflatsen, mierentietjes, apensnot etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
die meeuweflatsen e.d. waren wel lekker :)
en die hete kaugomballen heb ik ook vaak gehaald... er waren ook altijd hele zure

wat ik ook lekker vond waren van die flipz ofzo... van die zoute krakelinggevallen met een chocoladelaag eroverheen
maar die zijn er niet meer :(

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik erg mis zijn die ijsjes in een puntvormig bekertje waar helemaal onderin een kauwgombal zit, die je er dan bijna niet uit kreeg :)

Pas nog op :jaja:
"Gompie" heten die :jaja:

En de Twister-ijsjes. Ze bestaan nog wel, alleen met hard waterijs. Vroeger had je ze ook in een soort soft-ijs uitvoering, die waren pas lekker :D
Waarschuw beheerder
Hoelahoep chips! Ow wat waren die dingen lekker!
En Tuc pizza smaak... 2 jaar geleden nog wel op GRan Canaria gevonden maar voor zover ik weet hier nergens meer te krijgen :(