Partyflock

Forumonderwerp · 736709
14934x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
eey zijn dr nog meer hier met 1 of meerdere fretten...

K heb er 1 van 4 jaar Hobbel tis een harlekijn ... k heb m gekregen van me oude stage adres bij stichting de nederlandse frettenclub omdat hij niet met andere samen kon,
echt een relaxt beesie :P
Waarschuw beheerder
hier wel :) ...alle 2 een mooie dikke winterjas (L)

Waarschuw beheerder
Ja dat vind ik echt schattig om te zien. Die wintervacht!!! :D Mijne heeft ook al zo'n mooie dikke jas aan! Beeldig gewoon!

Waarschuw beheerder
mijn bontmanteltjes zijn ook aardig aan het groeien :9

Waarschuw beheerder
hier ook... mijn quincy is echt zoooooooooooo mooi... niet normaal
Waarschuw beheerder
Ik ga er misschien 2 bijhalen...

Zijn van 2 kindjes die er eigenlijk niet meer naar omkijken...en de moeder vindt het zielig..

Een wildkleur man van 2.5 jaar en een sandy vrouwtje van 5.5 jaar

foto's van de man heb ik al gehad..van het vrouwtje krijg ik nog..

zit nu alleen even zonder auto , dus als ik ze ga halen dan wordt het volgende week of over 2 weken pas....

Maar wacht het eerst allemaal even af..wou er eigenlijk maar 1 oudje bij...maar deze 2 zijn zo leuk...de verleiding is zoo groot...(L)...

Waarschuw beheerder
wat leuk joh...

en er is zeker ook niemad die je even wilt brengen...

ik zou het zo doen... hihihi heb alleen geen auto:P

hier even mijn quincy in zijn lekker dikke wintervacht... tis echt me beertje...
vetzak issie. hijs helemaal niet zo dik maar hij heb enorm veel en lang haar...

Waarschuw beheerder
ow ahahha handig als ik de foto erbij doe whahhahah

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0026078eb6bad92a1a01ad8120]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/mijn%20fretjes/DSCN0274.jpg[/img]

ben af en toe ook zo slim he:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 december 2006 om 13:53:
in zijn lekker dikke wintervacht...

heerlijk is dat he, die dikke wolbolletjes weer. die twee van mij (ons) zijn ook weer lekker dich gegroeid qua vel :D
Waarschuw beheerder
nee ben bang dat niemand even wil rijden...mn vriend is chauffeur dus altijd pas laat in de avond terug dus dat schiet ook niet op...mja wacht gewoon even wat langer...:)

ik zal dalijk even de foto's van het mannetje zoeken en hier neerzetten is misschien wel leuk :)

Waarschuw beheerder
misschien??

niks misschien dat is gewoon leuk:P
of heb je ze op het forum ook geplaatst?
dan ga ik daar even kieken
Waarschuw beheerder
nee nog niet ze komen eraan :)
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=384 cacheid=00000023002607a8bfd633d91a01ad875b]http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/4182001/13414966/209736446.jpg[/img]

[img width=512 height=384 cacheid=00000023002607acf87649091a01ad875b]http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/4182001/13414966/209736445.jpg[/img]

[img width=512 height=384 cacheid=00000023002607b5644e01281a01ad875b]http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/4182001/13414966/209736262.jpg[/img]

[img width=512 height=384 cacheid=00000023002607bd3263786d1a01ad875b]http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/4182001/13414966/209736110.jpg[/img]

Hier issie dan ....ben echt helemaal verliefd op dat donkere koppie (L)....Foto's van het vrouwtje zal ik plaatsen zodra ze ze mij gestuurd heeft...

zeg nou eerlijk.....lekker ding he b) ?

Waarschuw beheerder
ja wat een knappert joh...
hijs echt donker ahhahaha...
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000d3d880026091aa2ae7f411a01adbb7c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TKNJ83ED[/img]
ons mannetje...Jan de verschrikkelijke :P

[img width=500 height=375 cacheid=000482610026091cd4b33dbe1a01adbb7c]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYLH4O4V[/img]
ons vrouwtje Jip
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand nog een recept voor frettenpap??
Tiney is oud aan het worden en alle tips om haar op krachten te houden zijn welkom!!

Waarschuw beheerder
vreselijke stinkbeesten zijn het!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 15:51:

:[ niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 15:51:

als jij jezelf niet verzorgd ga je ook stinken, zeikerd :[

Waarschuw beheerder
dames, willen jullie op duncan stemmen :D?

http://www.babyplaats.nl/fun/fotohoek/foto.aspx?id=246

Waarschuw beheerder
8)

heb je je nieuwe fretjes al?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 14:49:
dames, willen jullie op duncan stemmen ?

gedaan hoor :D
Waarschuw beheerder
OoooooooooooH joycie!!
Wat een schatje!!!!!
Ik ook helemaal verliefd op dat lieve kereltje!!! (L)

Waarschuw beheerder
Ik ga nu ook even stemmen

Waarschuw beheerder
ik heb ook al gestemt vanmiddag...
vraag me af of je maar 1 keer kunt stemmen of elk 24 uur

Waarschuw beheerder
dr staat 1x per computer per maand :vaag:

Waarschuw beheerder
ow okee. ik ben nog deze maand bij me ouders.. zal daar ook stemmen als ik eraan denk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harimau op donderdag 7 december 2006 om 12:07:
als jij jezelf niet verzorgd ga je ook stinken, zeikerd

je kan toch niet ontkennen dat je ze ruikt toch?? het zijn best lieve beestjes daar niet van maar ik ben gewoon meer een katten liefhebber!
Waarschuw beheerder
Honden hebben ook een lucht..katten ook...fretten ook...maar geen stink lucht !!
Waarschuw beheerder
Haha nee nog steeds niet....k was eigenlijk op zoek naar 1 fret voor binnen erbij...dus deze staan zeg maar op de 'reserve'lijst ...snappie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 08:20:
je kan toch niet ontkennen dat je ze ruikt toch?? het zijn best lieve beestjes daar niet van maar ik ben gewoon meer een katten liefhebber!

net wat ik zeg, als je jezelf niet verzorgd ruik je jezelf ook. Uiteraard hebben fretten een eigen lucht, maar geen stinklucht. Een natte hond stinkt meer. en een kat daarentegen ook!

dan kom ik terug op je eerdere uitspraak dat fretten vreselijke stinkbeesten zijn: NOT dus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 08:20:

als ze geholpen zijn ruik je ze helemaal niet meer :no:

Uitspraak van Harimau op maandag 11 december 2006 om 19:28:
Een natte hond stinkt meer. en een kat daarentegen ook!

een natte fret ruikt naar zwitsal babyshampoo O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Para J [JWT] op vrijdag 1 december 2006 om 14:56:
ben echt helemaal verliefd op dat donkere koppie

das te begrijpe:D echt schattig!!

Waarschuw beheerder
Ik heb een vraagje.

Ik heb sins 2 maanden 2 fretjes en ik heb nu een bak voor ze gekocht met rijst erin want het vrouwtje is helemaal gek van graven. Maar als ze erin zit ligt het hele huis onder de rijst.

Heeft iemand dit ook en heeft iemand een oplossing hiervoor gevonden? Ik wordt namelijk helemaal gek an het 6 keer per dag stofzuigen.. :$

En het vrouwtje wil mij en mijn vriend (vooral mij)af en toe nog wel eens aanvallen. Dat gaat ze helemaal flippen en bijt ze echt hard. Is dat dat ze nog moet wennen ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe oud zijn je fretjes ??

en wanneer valt het vrouwtje jullie aan ??

Ik had ook altijd een rijstbak en had hetzelfde probleem...ik heb toen een curver bak met deksel gekocht en er een gat ingeboord....dan kunnen ze er via het gat in en uit en scheelt een hoop zooi....Heb hem trouwens nu vervangen voor een zandbak

Waarschuw beheerder
Het mannetje is 1,5 en het vrouwtje is 1 jaar.

Ze vraagt meestal als ik alleen ben om aandacht en da wil ze me wel eens bijten. Af en toe denk ik dat het pubertijd is maar bij mijn vriend doet ze het bijna nooit. :S
Spelen zit er dus ook meestal niet in omdat ze dan gewoon echt keihard bijt. Als ze dat doet krijgt ze wel straf. Moet ze een tijdje de carrier in. Maar daar leert ze niet van.

Vind het wel vreemd want ik heb heel veel informatie gezocht en op elke site werd wel gezegd dat als een stelletje samen is dat ze elkaar corrigeren. Hij doet geen vlieg kwaad en sloopt alle speeltjes en zij sloopt mijn vingers..

Wij wilde er ook een gat in maken maar die deksle brak helemaal door de midden. Morgen maar even een nieuwe gaan halen dan :)

Maar is het dan niet zo dat het hele huis onder het zand ligt? Want als we met haar in de tuin zijn graaft ze de hele tijd in de aarde en neemt ze het ook mee naar binnen..
Waarschuw beheerder
Valt hier wel mee.....ligt wel wat zand maar niet veel....stuk minder als met rijst....

Misschien moet je eens oefenen met vitaminepasta...beetje op je hand doen en haar er dan aan laten likken , dan leert ze misschien dat handen niet eng zijn....heb zelf ook een bijtertje en zo heb ik het bij haar een heel stuk uitgehaald....

Waarschuw beheerder
Ok dank je wel! Dat is wel een goede tip

Wat voor pasta's zijn goed? Heb al heel veel soorten gezien maar vind het toch altij wel moeilijk om uit te vissen wat echt goed is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ferre-T-sup(er)vite is een goede zitten geen suikers in, in de andere meestal wel ....

weet niet of het bij jou ook gaat werken hoor....ben zelf ook nog regelmatig gebeten toen ik er net mee begon....maar na een tijdje kwam ze zelf aan mn vingers likken.....zonder te bijten.....

O ja en vooral veel geduld hebben.....Heeft bij mij ook ruim een half jaar geduurd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha geduld heb ik ook wel.. Het is natuurlijk ook niet zo dat ze na een dag al aan je gewend zijn en dat ze heel erg eigenwijs zijn. Tis verder echt een schatje. En ben ook helemaal verliefd op die 2 ukkies.. Ze heeft iig wel een toepasselijke naam gekregen: gruella 8)

Proberen kan geen kwaad.. Als het niet werkt op die manier heeft ze iig der vitamine binnen.. :D
Waarschuw beheerder
Wel mee oppassen....er zitten geen suikers in maar teveel is ook niet goed ;)

Waarschuw beheerder
echt TE vette beesten gewoon :P

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc00263121f55826971a01b1624d]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/mijn%20fretjes/DSCN0309.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0026312a81344b531a01b1624d]http://img.photobucket.com/albums/v444/abbylief/mijn%20fretjes/DSCN0317.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Para J [JWT] op dinsdag 12 december 2006 om 16:12:
Misschien moet je eens oefenen met vitaminepasta...beetje op je hand doen en haar er dan aan laten likken

inderdaad, dat was bij mij ook een goede manier, ons vrouwtje heeft zo nu en dan ook acties tegen mij. denk dat het vrouw-vrouw reactie was, want bij mn vriend deed ze het niet. Als er weer zo;n fase is begin ik weer met stroop :yes:

Waarschuw beheerder
wat mijne ook erg leuk vinden, is een bak met water :lol:
Waarschuw beheerder
Mijne niet !! die haten water haha !
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens als het goed is woensdag een afspraak in een opvang.....

het gaat nu om 1 fretje van 5,5 een wildkleur vrouwtje ze heet Cismo.
schat van een beest volgens haar....alleen is ze een beetje bang van andere fretten.

Ze is door de dierenbescherming weggehaald bij haar vorige eigenaar, daarna nog een keer geplaatst bij mensen maar daar was ze in een week tijd 100 gram afgevallen , dus hebben ze haar weer terug gebracht.