Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
krengen stinken slopen je hele huis
Dat ligt helemaal aan jezelf van dat stinken dan. Als je hun hangmatjes en slaaplappen regelmatig uitwast (2 a 3 keer in de week) ruiken ze gewoon naar wasmiddel hoor of in ieder geval fris. En de fretten regelmatig vachtverzorging geven helpt ook goed. Na castratie ruiken ze ook minder.
Als wij ons niet wasssen dan stinken we ook.
Nou het is dus zeker ,....volgende week vrijdag ga ik in maarssen kijken.....
Als ik nog iets van Breda hoor ga ik daar natuurlijk heen maar daar hoor ik niet van dus ja ....dan ga ik wel ergens anders kijken mja vrijdag zullen we wel zien.....
en of ik nog iets hoor zien we ook wel
Ze zou er sowieso 1 apart voor me houden omdat ze de ene week een hele zooi fretten heeft en de andere week helemaal niks......mja ik ga niet eeuwig op antwoord wachten dus ik heb al paar dagen geleden gemaild dus ja en wil het gewoon deze week ff proberen omdat ik dan tijd heb en ja als !! ze nog mailen ga ik natuurlijk naar breda
Je bent zelf een stinkend kreng
hahaha dank u
Pups zijn best veeleisend hoor je moet er echt tijd voor hebben en er kan heel veel mis gaan rond en tijdens de bevalling zo kan je ook de moeder kwijtraken in het erge geval .....schijnzwangerschappen komen ook heel vaak voor .....maar je meot vooral tijd hebben VEEL tijd je moet ze zelf ook leren om op de bak te zetten enz.
tis een klote klusje geloof me heb er ervaring mee
Je moet er goed over nadenken, of je het gaat doen en je er echt heel goed in verdiepen!! Ik bedoel, zolang heb je ook nog geen fretjes...
Hey jou ken ik van het frettenforum
Joyce1986
Ik zit ook wel eens op het forum, maar meer om mee te lezen dan zelf echt actief mee te doen!!!
En als we de pups niet kwijt zouden kunnen dan blijven ze bij ons. Mooi niet dat we ze de opvang in sturen
oke nu we het toch over helpen hebben: wat kan ik dan het beste doen?? ik heb een vrouwtje, als ik haar laat helpen heeft ze dus kans op tumoren (is mij verteld) en als ik haar niet laat helpen is er een kans dat ze doodziek word of dood gaat.
vertel maar wat hebben jullie gedaan??
bloed ze dood van dr menstruatie en als je dr wel helpt komen er vaak nare bijwerkingen