15 volgers · 157354x bekeken
Ik eet smorgens helemaal niet. Ook niet echt gezond
Dus aan de havermoutpap.
Bruin bammetje met kaas in vloeibare vorm
Kan ook.
Kan, maar niet met havermout.
Probeer eens sojamelk.
Zelf gebruik ik rijstmelk.
Sojamelk tijdje gehad maar er achter gekomen dat ik net als mijn dochter, overgevoelig ben voor Soja. Toen ik erop ben gaan
Letten (want in 80% van al het prefab voedsel zit sojalectihine) en wij het dus niet meer nuttigen, merk ik dat ik een betere huid heb, en overall beter in mijn vel zit. Rijstemelk is idd top. Alleen ik vind t prijzig. Plus Brinta hoef ik niet te koken etc, gewoon water erbij en s'ochtends snel weghappen met water gaat prima
OT: BBQ, dus veel vlees sla en saus
Rijstemelk is idd top. Alleen ik vind t prijzig.
Idd. ik koop altijd een voorraad bij aanbiedingen 2=1
BBQ
Ik eet het liefst gegrild vlees bereidt uit een (gas of elektra) oven; dus door de hete lucht gegrild.
Vanaf de BBQ let ik op dat het vlees niet erg aangebrand is of ik haal het verbrande er van af voordat ik het eet.
Zoals men beweerd dat de schadelijke stoffen van de aanmaakblokjes/middelen zich ophopen in het vlees.
En veel mensen kunnen door ongeduld niet wachten totdat de kolen alleen gloeien, dus niet meer vlammen.
dus veel vlees
laatste aanpassing
2=1
Haha ja, misschien moet ik wat meer koopjes gaan jagen. Ben ik vaak te Lazy in. In vlammen BBQen is niet goed idd. Gebruiken zelf altijd de Afrikaanse bbq, 2 muurtjes van stenen met daartussen gloeiende kool en roosters ertussen. De echt BBQ smaak verkrijg je helaas never elektrisch. Het is altijd zoeken naar de middenweg tussen lekker en gezond. Ik denk altijd maar niks is slecht mits met mate
De echt BBQ smaak
De verbrande smaak.
Maar de sausje bieden de oplossing.
gezond
blijkt dan soms weer ongezond.
OT:havermoutpap
Een Turkse pizza
_0_ Dat was m`n ontbijt vandaag.
ot:
![[img width=609 height=225]http://static.afbeeldinguploaden.nl/1603/148800/fqoEiYeh.jpg[/img]](http://static.afbeeldinguploaden.nl/1603/148800/fqoEiYeh.jpg)
Lekker gezond dagje
Pizza tonijn