Partyflock
 
Forumonderwerp · 736134


Wie wil er nog meer een Megarave, Queensday edition in Condor City?? Na de geslaagde oud en nieuw editie zou dat wel kick zijn!!

Zelfde geluid, alle zalen open en feesten maar!! :bounce:
elke maand een feesie daar zou veel beter zijn:D
laatste aanpassing
 
dan word t wel weer zo gewoon he
heb me op deze megarave goed vermaakt, dus kijk wel wat ik doe :) maar vond het ook kutuitsmijters.
ik had mijn waaier van nightmare in rotterdam meegenomen, pleuren ze die bij de ingang weg, ik mocht hem niet mee naar binnen nemen :@
en wat zie ik binnen: allemaal mensen met waaiers :@
 
lijkt me strak plan

mogen zowiezo wel meerdere feeten gegeven worden daarzo ook wel door andere organisaties

condor city(Y)
Hulde voor de uitsmijters! Eindelijk doen ze goed hun werk.
Natjuh™ [Ondergrondse Herrie] 3 januari 2005 20:16
osm in die zaal --
nou dat denk ik niet hoor
zo veel lui komen er niet meer op OSM af :p


Nou dat valt nog wel hard mee hoor ;)


Maar ik stem voor (y)
Een super feest was het
Megarave hoordt in Rotterdam!

Ik wil een grote OSM, vette ESU party! Wordt het veel vetter!!!!!!!!!!!!

Toxic 1ne zaal Osm andere zaal!
Er is nix meer in R'dam om het in te geven remember??

En Condor City is een waardige vervanglocatie, en dat geluid jongen... blijf er bij .. echt :k
Reactor heeft ook een lokatie "gevonden", en er is genoeg in de omgeving waar het ook zou kunnen worden gehouden!

We hebben hier met extranza, hot-events, vip-productions en eastsideunderground veel potentiele organisaties die gebruik kunnen maken van condorcity maar wanneer rige 2 x per jaar gebruik gaat maken van condorcity
kunnen die het wel vergeten!

Rige terug naar R'Dam en in mei of april een feest van een "echte" organisatie uit het oosten!
 
:no:

hoezo megarave was toch vet
We hebben hier met extranza, hot-events, vip-productions en eastsideunderground veel potentiele organisaties die gebruik kunnen maken van condorcity maar wanneer rige 2 x per jaar gebruik gaat maken van condorcity
kunnen die het wel vergeten!


Jammer dan, dat heet concurrentie... Komt alleen maar ten goede van de bezoekers :yes:
2 keer Rige in enschede vindt ik juist wel een goed idee(y)
muziek was eindelijk eens goed te noemen bij megarave, lekker hard:d

dus zou het wel waarderen als het weer in condor city is:d
 
idd (Y)
hm...ja dat lijkt me wel wat! Vondt t met oud en nieuw ook wel vet feessie dus! :D
met oud en nieuw was echt gruwelijk!!!!

alleen lokatie is me een beetje te ver eerlijk gezegd...denk dat ik toch echt naar hellbound ga (Y)
(y),ben er zeker weer van de party dan:yes:
Haha Geert zal t ff doorgeven aan George...maar denk niet dat t in de planning ligt... igg volgend jaar oud & nieuw weer....:D :yes:
Dan moet ie de planning maar aanpassen!! :-9 In ieder geval genoeg animo voor ;-)
laatste aanpassing
 
Natjuh™ [Ondergrondse Herrie] hoezo boos aan kijken dan?
 
ga er zeker weten bij zijn ben nog steeds doof van de vorige keer!!!!!
een beter teken kun je niet hebben naar het weekend geen twijfel mogelijk ben er bij!!!