Partyflock

Forumonderwerp · 736126
Betreft: evenement: Mayday, zaterdag 30 april 2005 om 18:00
Dames en Heren,

Wie gaat er mee?

Vanuit enschede met een SchönerTagTicket kost het vanuit enschede maar EUR 54,- per 5 personen... (nog geen 11 euro per persoon)

Ticket kost EUR 50,-

Bruut feestje.. (Kan ik zonder voorkennis zeggen!!)
laatste aanpassing
Denk idd ook dat dat pas vrij laat zal zijn...
't Zal mij echt benieuwen hoe of Luke Slater en Chris Liebing gaan draaien.. Van laatstgenoemde heb ik nog een Tresor-setje (van de Abschlussfeestjes) op mijn gehoormembraan draaien...

ik ben die ene met die ogen!
Die grote ogen ?
Ik ben die ene die als laatste overblijft om een uurtje of 11 voor de main :p

Denk dat ik zo'n beetje de hele nacht wel in de main te vinden ben, behalve als de Wighnomy Brothers en Galluzzi draaien in de Brandenburger Allstars zaal.

Tot morgen!

ghehe nee gewoon: ogen:p

lulde maar wat

maareh ik zal denk ik het meeste in de mayday gigolo staan..

savas pascalidis MOET ik zien!
en ook x-lover, david carretta & hell wil ik supergraag zien!

verder ook wel wat main natuurlijk
Irritant, dat je van gekkigheid niet weet wat je wilt zien.. :p (luxeprobleem noemt men dat ook wel).
Artiest {SHOWLIST artist 87534, 3403}
01.00 Uhr: DJ Set Tomcraft (Showroom 1)
02.00 Uhr: DJ Set Joey Beltram (Area 1, Mainfloor)
02.30 Uhr: Live Set M.O.M (Area 1, Mainfloor)
02.50 Uhr: DJ Set Westbam (Area 1, Mainfloor)

dit gaat m wel worden denk ik.......:yes:

vooral beltram...al jaren niet meer gehoord,laatste x in parkzicht:s, das al ff terug...;-)

en kai tracid voor tomcraft natuurlijk...:bounce:
laatste aanpassing
Nou kaartje is binnen, het was btw echt de laatste :D

Nu vanavond eerst ff naar Ghosttown, en dan morgen ga ik kennis maken met het fenomeen Mayday......

Stiekum hoop ik toch dat ze iets hards gaan draaien :yes:

dit is het 3e jaar alweer,,, en heb er weer net zoveel zin in!!!!
jammer dat de kaartjes zo duur worden!!! maar ja dat heb ik er wel voor over!!!
veel plezier allemaal die er heen gaan!!! en we 'breken'de boel af daar!!!!!
en we 'breken'de boel af daar!!!!!

Klinkt goed :yes:
whahaha ook al zijn we in ons hart hardstylers .....deze drie +maikel zijn feestbeesten ....duzz we maken er wel wat van ........
Zo is dat maatje, jammer alleen dat die middelste smurf er niet bij is ;)

Ik hoop dat het een vet feest wordt vanavond voor het eerst in mijn leven naar een technofeest normaal gesproken ga ik alleen naar hardstyle feesten dat wordt even omschakelen dus
Ben solidair met je burgemeester :yes:

Al is het maar half zo tof als Ghosttown net was, dan heb ik iig een superavond :D

Goedemorgennnnnnnnnnnn :D

02.00 Uhr: DJ Set Joey Beltram (Area 1, Mainfloor) :yes:

Nog een paar uurtjes...*zucht*
We gaan rond +- 12.00/13.00 hiero weg, aankomst in hotel..nog wat relaxen ect..en dan :bounce:

irritante medereiziger meldt zich

ik ga helemaal niet naar amsterdam, gaarne in enkelvoud spreken:[
Doe ik toch :p
Net wakker.. goed uitgeslapen.. :P

Zoveel zin in... :jaja:

MAYDAY MAYDAY MAYDAY!!!oneoneonehondredeleven

Grtzz
Vanavond weer genieten van hoe de duitsers laten zien hoe een feest gegeven moet worden (y)
Tis nu een uurtje voordat we vertrekken, krijg er steeds meer zin in :D

Deutschland wir kommen!!
Net wakker (van Ghosttown) nu nog ff filmpie kijken, douchen, eten en dan wederom gaan met die banaan ;)
wij vertrekken rond 19:00 die kant op, iedereen veel plezier op mayday. :bounce:
Same for you!
laatste aanpassing

Ja veel plezier allemaal!

en zie jullie vannacht misschien (ongemerkt:p)
Kans is klein, but jenever ken tell ;)
Mijn muziek was het niet echt, maar het was wel supervet!!!!! Wat een lokatie, en wat een sfeer :respect:
Zojuist thuiswaarts aangekomen, alwaar er een heerlijk ontbijtje wachtte (goed thuiskomen)..

Kort verslagje (kan wel).. Op de heenweg, net voor de afslag naar de Westfalenhallen (misschien 10km ervoor) gestuit op een controle'tje.. Hier zonder kleerscheuren doorheengekomen, de wanhoop was op de gezichtjes van de vrouwelijke Polizei-beambten te zien (gne)... Vrij snelle binnenkomst, ware het niet, dat mijn camera geweigerd was (waarom eigenlijk ? -> dat stel minkukels aan fotografen wat er rondliep, was nergens te bekennen (oftewel, helaas geen herinneringen van een mooie eerste Mei-dag)..

Door het korte oponthoud kwamen we binnen tijdens de set van Ferry Corsten (was fijntjes).. Hoogtepunten (voor mij persoonlijk) waren : de set van Luke Slater ; Joey Beltram en Dr. Motte (himself).. Verder best veel reacties gehad (met name van gekke Duitsers) nav mijn Tresor-shirt (echt komisch)..
En daar komt Luke Slater (liveset) fijntjes binnenlopen :-)
Fok wat stond het hard. Niet normaal meer

En dan Joey Beltram en tien full color laserbanken rondom de vloer. Vette shit. Luke Slater ook top. Ferry Corsten nog effe snel handje geschud op het podium, maar Kai Tracid verkozen boven hem. Die draaide overigens de sterren van de hemel, lekker heur. Publiek schreeuwde de longen uit het lijf. En Denki Groove... mijn god de tribunes trilden zo'n beetje kapot. Westbam was wel aardig om effe te chillen, Tom Novy was onze laatste DJ van de avond. Die begon saai maar kreeg al snel de smaak te pakken. Al met al een perfecte Mayday, aangezien Kai Tracid (aardige gozer trouwens) eigenlijk de enige DJ was die we in ieder geval wilde zien. De rest hebben we 'over ons heen laten komen'.

O ja, Members of Mayday hadden niet hun standaard nummertjes zoals 10in01. Leuk voor de verandering maar stiekem wel jammer.

Onze vrienden van de Polizei stonden weer op dezelfde plek op ons te wachten. Zelfde verhaal als vorig jaar, maar nu had ik er wel lol in. Beetje babbelen over Queensday en zo. Ze vroegen zich namelijk af waarom er dit jaar zo weinig Hollanders waren. Ze wilden niet eens de kofferbak inkijken hehe. De remixen van DJ Jean (zie elders op PF) deden het wel leuk op de heenweg overigens ;)

Beste Mayday sinds 2002

Pics: http://www.phono.nl :)

Vond het een leuk feest, sfeer geluid en licht net als vorig jaar. Persoonlijk vond ik de muziek wat (zeg maar: een stuk) minder dan vorig jaar, alhoewel Tomcraft mij aangenaam verraste, evenals inderdaad Slater. Beltram, voor mij volledig onbekend, krijgt een 3e plaats, met Ferry Corsten een eervolle vermelding (was leuk maar te standaard platen)
Joey Beltram - Energy Flash ken je toch wel? (1991)

Die staat op z'n beetje elke oldschool top zoveel verzamel CD :)
zijn er ergens al livesets te vinden? O:)
joey beltram.....:respect: wat een topfeest weer!
Ik heb Luke Slater al binnengehaald, en ik zag Ferry Corsten ook al (waar ik zelf geen belang bij heb overigens).. Zo nog maar een guckje wagen

Dit is er :

1. Chris Liebing - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (29:42)
2. David Carretta - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (26:16)
3. Deichkind - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (18:12)
4. Diana Drouz - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (15:29)
5. Discoboys - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (46:12)
6. Hell - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (44:14)
7. Joey Beltram - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (13:47)
8. Lexy And K Paul - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (21:12)
9. Luke Slater - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (19:13)
10. Members Of Mayday - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (20:44)
11. Tom Novy - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (31:01)
12. Westbam - Live @ Mayday 2005 (30.04.2005) (51:32)

Nu nog het wachten op de mensen die het online gaan knallen.
hoewel techno niet mijn shit is ........heb ik n superavondje gehad ........toplocatie..leuke sfeer ....alleen de volgende keer moet Q-dance er maar iets organiseren!!!!
Rot op met je Q-dance (no offence).
Maar Westfalenhallen = Mayday !!
Dit is er :

En dat vind ik......waar ?

Bvd
pfff gelukig kan ik me overal vermaken ......en voel ik me niet beter dan andere muziek(style)liefhebbers .....en wat ik er mee wilde zeggen is dat de Maydayambiance perfect is...voor welk feest dan ook!!.....en ach ieder zijn ding ........feesten en laten feesten
En dat vind ik......waar ?

Heb wat op ls.com en USB gevonden.
was weer super gisteravond op Mayday.

Ook wij hadden last van de polizeicontrole vlak voor Dortmund maar bij het aanzien van de enorme puinhoop in mn kofferbak liet oom agent mn auto voorgezien en mocht ik verder rijden

Joris Voorn was ok. Alleen jammer dat hij maar 20 min had. Verder waren Joey Beltram en Hell ook super

Was het nu alleen niet zo druk als vorig jaar? Ik vond het aantal mensen dat binnen was een beetje tegenvallen. Niet dat ik het erg vond ofzo maar het viel me gewoon op
laatste aanpassing
en wat ik er mee wilde zeggen is dat de Maydayambiance perfect is.

Dan kwam volgens mij niet geheel hetgeen je bedoelde uit je post naar voren. Maar inderdaad, de ambiance, de hele sfeer om Mayday heen en historie :-) .. Lijkt me trouwens wel ultiem om een Mayday mee te maken, zoals deze 10-12 jaar geleden gehouden werd !!
Als je bij de Members of Mayday kijkt was dat zeker zo, waarbij in voorgaande edities je gewoon de verdrukking werd ingedrukt, kon je nu zelfs een beetje tanzen mit Lebensraum.
Het wordt sinds 2001 elk jaar rustiger inderdaad. Beter want vroeger zat je als sardines in een blik. Helaas is de sfeer ook wat minder uitbundiger geworden. Maar het blijft een topfeest :D
Nou ik vond het (misschien wel tegen verwachting in :$) TOP :respect:
Hoor ik daar iemand 'video' roepen? ;)

Download: Tom Novy at Mayday :D

laatste aanpassing

het was echt een fantastisch feest!!

geluid: 10
duitsers met hun enthousiasme en dansjes: 10
muziek: 10
en dan nog van 18.00 tot 10.00, echt te vet!

deze namen heb ik gezien:
21.30 - 23.00 The Disco Boys, duitse lokale helden ofzo...die lui werden helemaal gek op een of andere wazige deutsche musica
21.30 - 22.30 Tune & Efect , vette acid
23.00 - 00.30 Kai Tracid , derb - dfc (scot project remix)
22.35 - 00.15 Mick Wills, gewoon electro
23.40 - 00.00 LIVE: Lexy & K-Paul, vicious love..girls get it first
00.00 - 01.00 Luke Slater, opende met een gruwelijk electronummer waarna hij super goeie techno draaide waarvan 1 met gruwelijke acid-geluiden
01.00 - 01.30 LIVE: Denki Groove, opende zwaar electro
00.30 - 02.00 Tomcraft, paar nummertjes gehoord maar
01.10 - 02.50 Savas Pascalidis, wereldset, lekker de ruimte toen daar en onder andere the nathan fake - the sky was pink (james holden remix)
01.30 - 03.00 Wighnomy Brothers, lekker minimal, maar een paar nummertjes geweest
02.30 - 02.50 Members of Mayday, mayday anthem, sonic empire, prototypes
02.50 - 03.50 Westbam, right on, verder mix electro en techno
03.30 - 05.00 Dr. Motte, weet dat ie paar hele verrassende vette platen draaide waardoor we bleven hangen maar weet niet meer wat
03.45 - 05.25 Hell, supersuper set, echt die platen die hij allemaal draaide wil ik echt allemaal hebben
05.25 - 07.05 Tiefschwarz, heerlijk! veel eigennummers in eerste deel, tweede deel schakelde die over naar minimal (erg relaxt op dat tijdstip ook)
07.05 - 08.00 Romina Cohn, ging weer naar wat hardere techno, niet echt voor in de stemming toen
06.30 - 08.00 Martin Heyder, calvanize en nog veel meer nummers die tussen pop en electro in hingen, draaide een beetje als 2 many dj's
07.30 - 08.30 Moguai, wereldset..lekker progressive en electrotunes, heerlijk op de vroege ochtend (l)

Echt stuk voor stuk dus helemeel geweldig!!
en kippenvelmomenten waren:
- Savas Pascalidis die the sky was pink draaide
- hell zn hele set
- enthousiasme bij lexy & k-paul en bij members of mayday (in de main)

en naja toen om half 8 was ik behoorlijk kapot, kom je na een paar uur in de electrozaal in de main, staat daar nog een zaal te spacen :D
moguai die gewoon progressive en electroachtig draait..zo relaxt! kon echt geen harde shit meer horen maar toen kwam ie aan met nummers als jerome sydenham & dennis ferrer - timbuktu (staat op sound of the fifth season) en spectrum - kinda new (tiefschwarz remix).
te ziek!
leefde weer helemaal op..:)

na moguai toch maar naar huis gegaan maar was ook al half 9 en dan kom je buiten lekker zonnetje :)

allemaal superrelaxt omdat je er niet om 7 uur uitgeveegd wordt maar iedereen tussen 5 en 10 naar buiten druppelt..

volgend jaar zeker weer!

en het mooie van die duitsers is ook dat het niet altijd moet beuken, relaxt electroenthousiasme ofzo :)

kan ook gewoon geen minpunt bedenken: mijn muziek met een supergeluid en supermensen.
supertoll!:respect:

top 5:
1. Savas Pascalidis
2. Hell
3. Moguai
4. Luke Slater
5. Tiefschwarz
laatste aanpassing

Het wordt sinds 2001 elk jaar rustiger inderdaad. Beter want vroeger zat je als sardines in een blik. Helaas is de sfeer ook wat minder uitbundiger geworden. Maar het blijft een topfeest

daar ben ik juist supersuperblij mee!

en beetje de ruimte is voor mij 1 vd belangrijkste dingen die een feest maken voor mij!

Mijn muziek was het niet echt, maar het was wel supervet!!!!! Wat een lokatie, en wat een sfeer

haha toch nog geslaagd dus (y)

Onze vrienden van de Polizei stonden weer op dezelfde plek op ons te wachten. Zelfde verhaal als vorig jaar, maar nu had ik er wel lol in. Beetje babbelen over Queensday en zo. Ze vroegen zich namelijk af waarom er dit jaar zo weinig Hollanders waren.

mayday is toch altijd op koninginnedag?
Tot '94 was er ook een 'wintereditie' in december. Ook is het niet altijd in Dortmund gehouden. Het 'Mayday' komt oorspronkelijk van het redden (Mayday signal) van een radiostation door middel van een benefietfeest. Later kwam het toevallig mooi uit dat Mayday op 30 april gehouden wordt aangezien Duitsers op 1 mei vrij zijn.

In ieder geval waren er sowieso minder mensen en vooral minder Nederlanders. M'n vrienden van de Polizei hadden niet veel te doen in ieder geval. De reden zal wel het 25-jarig jubileum van de koningin zijn, in combinatie met veel feesten op 29 en 30 april. Misschien sprak de line-up ook niet veel Hollanders aan. De vaste NL bezoeker gaat sowieso wel, maar dat is een kleine groep.