| Betreft: | evenement: Hookers and Pimps, vrijdag 31 december 2004 om 22:30 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Reactie op Haagse Marco: en dat zegt een lelijke dwerg als jij.. whahahaha.. ten 1e fok je me echt op vanwege je racistische uitlatingen.. dat is dan ook de enige reden waarom ik hier nog op reageer.. mensen kunnen alles tegen me zeggen zolang er maar geen racitisch tintje aan zit.. en laat me al helemaal niet door zo'n smurf als jou vertellen wat ik wel of niet kan doen.. pff.. jij loopt cker altijd op stelten te hakken als je naar feesten gaat.. haha.. of nee natuurlijk niet.. jij wordt nergens toegelaten.. zelfs niet in de supercoole attracties van de pretparken.. jij haalt de 1.50 m dus cker niet.. beetje jmmer voor je.. misschien een idee.. moet je van die schoenen met plateauzolen halen.. ben je weer 10cm langer..
.. weetjewat? krijg je voor je verjaardag.. om het goed te maken 
Voor de overige mensen.. ik weet dat dit allemaal nergens over gaat, dus zal me ook verder ook niet meer mengen in deze gare topic.. kon het alleen ff niet laten om te reageren op deze loser.. sorry daarvoor..
Voor de overige mensen.. ik weet dat dit allemaal nergens over gaat, dus zal me ook verder ook niet meer mengen in deze gare topic.. kon het alleen ff niet laten om te reageren op deze loser.. sorry daarvoor..
ja joh je hebt helemaal gelijk slim van je hoor
ik neem me stelten overal mee naartoe dus kom zowieso wel binnen dus snap niet wat je loopt te ijlen? en het was lief bedoeld nog ik ken veel erger zijn hahaha, goed idee trouwens die plateau zolen, weet je toevallig waar ik die kan halen of niet "held"? ik neem geen dingen van vreemden aan en zeker niet als ze er zo uitzien, en wie zegt dat je uitgenodigd bent voor me verjaardag, denk niet dat er veel gasten nog komen als jij komt maarja veel plezier nog he met mensen afkatten meer ken tog je niet zo te zien