Partyflock

Forumonderwerp · 735947
600x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft iemand misschien nog kittens te koop of die weg mogen rond de 8 a 12 weken..??

Mn vriend en ik zoeken der 1/2 .. Thnx alvast

Waarschuw beheerder
kittens zijn er altijd wel
is niet seisoens gebonden
het ligt aan de poezen opzich kunnen poezen elke week krols worden dus kunnen ze ook elke week gedekt worden
behalve als ze natuurlijk zwanger zijn
bij de ene duurt het een maand voor ze krols zijn de ander een week
daarna hebbie ook nog dat een poes 64/65 dagen moeten lopen voor de kittens er zijn

maaruh veel suc6 met het zoeken van kittens
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week heb ik jongen kittens :yes:
Kijk er nu al naar uit

Waarschuw beheerder
bij ons zijn de katten zwanger als het goed is ze beginnen dikker te worden

Waarschuw beheerder
Dat het niet het seizoen is voor kittens heeft er volgens mij weinig te maken dat het dan allemaal "mongooltjes" zouden moeten zijn...of iig niet gezond...Heb vaak kittens gezien die niet uit het seizoen kwamen en die kern gezond waren...

Lijkt me best cool eigenlijk, zo'n mongooltjes kat, dat ie dan de hele dag lacht enzo :devil:

Chris

Waarschuw beheerder
das zielig
wij fokken katten en we hebben wel eens een kitten gehad die dood geboren was en in de vlies nog zat en we dachten dat er maden waren maar het waren de darmen die daar buiten groeide
en bij andere mensen heb ik kittens gezien met pootjes die naar binnen stonden dat is echt zielig
je kan wel mislukte katten krijgen als je hele veel intilt hebt bijvoorbeeld broer met zus of dochter met vader
kittens zijn er het hele jaar door als het goed is
Waarschuw beheerder
donateur
onze kat heeft in september ofzo één kitten gekregen, helaas doodgeboren.

Het duurde niet lang voordat ze weer zwanger was, we hebben nu twee kerngezonde en schattige kittens (l) :D
Waarschuw beheerder
zal maar eindelijk eens een foto plaatsen van onze kleine ziggy :P

[img cacheid=000000450001da866c8c4e7f1a0090ad9d]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=1979075&key=I4FEIR8Z[/img] (L)

Waarschuw beheerder
Echt een schatje:yes:
Waarschuw beheerder
ik zou er wel 2 nemen...
ik weet niet hoeveel jullie thuis zijn maar zo leuk vinden de meeste katten alleen zijn niet.

Katten zijn toch solitair levende dieren???????
Waarschuw beheerder
die van ons vermaakt zich prima in zn eentje...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil ook een katje, maar we hebben al 2 honden en een kat...dussuh jammer:(!

Maar je moet idd goed kijken naar zo'n katje en beste bij een asiel het kost wel wat, maar dan wordt dat beest voor dat geld gesterriliseerd, geend en een wormenkuur etc!

Haal ook nooit zomaar ergens een katje bij iemand thuis! Me zus had een verkeerd katje getroffen...die was na een half jaar dood en dat beest heeft 1000 euro gekost aan medicatie etc...Je laat zo'n beest niet lijden, maar tis een dure grap een ziek katje!