Partyflock

Forumonderwerp · 735036
1 volger · 1171x bekeken
Waarschuw beheerder
2 jaar geleden heb ik iets met een jongen gehad. Ik hield echt (nog steeds trouwens) heel veel van hem en ik was echt helemaal verliefd. TOen maakte hij het uit. Hij had er geen meer in zeiddie. We zouden vrienden blijven maja dat kwam er natuurlijk helemaal niet meer van. Nadat het uit was ben ik nog 1.5 jaar echt verliefd op hem geweest. Dat is nu ongeveer een half jaar geleden maar ik heb nog steeds een zwak voor hem. Absoluut heeel erg. Steeds als ik hem zie dan mis ik hem wel heel erg ensow. Maar nu hoor ik opeens van 4 verschillende mensen dattie me terug wil, terwijl we elkaar nooit meer spreken ensow. Ik geloofde het niet maar die mensen die praten nooit met elkaar dus ze kunnen het neit van elkaar hebben. Ik heb ook nog een gesprek gelezen waarin hij het bevestigd.
Maar wat wil ie nou!? En wat moet ik nou!? Ik weet niet meer wat ik moet doen en geloven :(

Waarschuw beheerder
als ie echt zo belangrijk voor je is dan zal je wel met hem moeten praten, heb je tenminste duidelijkheid. En als ie je terug neemt en gebruikt zoals iedereen hier zegt dan zou je maatregelen moeten treffen;) beter dat je nu gekwetst word dan, word je hard van ;) maarja wie niet waagt wie niet wint toch:D als je d'r niks mee doet dan blijf je d'r nog zo 3 jaar over inzitte, ik ken het wete:S,
Waarschuw beheerder
hahahahaha hij wilt je gewoon hard neuken niet meer en niet minder denk!
Waarschuw beheerder
hem laten barsten en gewoon een ander zoeken... heb je vanavond nog wat te doen trouwens? :P nee geintje

ik zou m laten staan.... uit is uit bij mij en dan komt er niks meer voor een 2e keer... maargoed dat is mijn mening:)

Waarschuw beheerder
ja actie ondernemen of go on!!

Communiceren, zo'n makkelijke oplossing (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee joh juist geen axie ondernemen!!!
Laat hem maar komen, als ie je echt terug wil doet ie dat zeker wel. Maar vooral niet zelf erachter aan gaan want dan krijg jij straks de verwijten als het niet klopt dat je achter hem aan loopt en lastig valt.
Hou de eer aan jezelf en zolang je van hem niks hoort gewoon verder gaan met van je leventje geniete!!!

Damn zoveel wijze woorden heb ik nog nooit uit mezelf horen/zien komen, het word miss toch nog wel is wat met me :P

Succes Nutterfly Lexicon

Waarschuw beheerder
Hij zei tegen mij, dat ie er moeite mee had dat je Bi was...
Waarschuw beheerder
noedienoedie tinkelpets!

Waarschuw beheerder
daar hebben ze nou postduiven voor :yes: :vaag:
Waarschuw beheerder
Roekoe roekoe!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet wat je bedoeld. En heb een soort gelijke ellende... 3 keer wat met elkaar gehad, met veel gedoe uit elkaar en ik weet gewoon dat als ze weer aanklopt ik er ook voor een 4e keer intrap.

Maar dit keer ga ik sterker zijn heb ik me voorgenomen. En dat kan ik je ook alleen maar aanraden.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ie jou zo graag terug zou willen dan had ie denk allang al contact gezocht met je,denk dat ie misschien wel dat in de wereld helpt met idee altijd handig iets achter de hand,kan der ook naast zitten hoor.
Maar zou der niet intrappen