Partyflock

Forumonderwerp · 734659
1 volger · 26161x bekeken
Betreft: evenement: Sonne Mond Sterne, vrijdag 12 augustus 2005 om 18:00
Waarschuw beheerder
De datum is eindelijk bekend gemaakt. Blijkt het tegelijk te zijn met Nature One. De keuze was al snel gemaakt. Sonne Mond & Sterne 2005 natuurlijk!!! :d
PuRa ViDa, MaE! en ik zouden vorig jaar al gaan. Maar door omstandigheden niet gelukt.
Maar ik heb er nu zoveel veel over gelezen, en hoe meer ik lees, hoe vetter ik t ga vinden. TNX partyreporters. Nu hebben jullie ervoor gezorgt dat het nog heel lang gaat duren voor het zomer is.:D

Maar is het handig om ergens anders in een huisje te gaan zitten of gewoon lkkr op de camping???

SMS 2004 verslag van Pascalle aka Envy me
[img]http://www.sonnemondsterne.de/galleries/43/pics/05.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wil alle mensen bedanken voor deze fantastische ervaring.
Vooral Paulus,Wes,Lorenzo,Roemer,Neal(wat ken die gast onzin lullen),Kirsten,Milos,Koers,Dustin.
Heb echt een te tof wekend met jullie gehad en zoals iedereen zegt....Teveel gelachen.

volgend jaar weer ouwe ;)
Waarschuw beheerder
werk jij nou ergens in den haag koers? zoiets meen ik me te herinneren..

Waarschuw beheerder
hmmmzz
Zeker deze week met ze allen zuipen in Tiel

merk al dat donderdag voor de meesten dan niet goed uitkomt.....dat zou jammer zijn..

maargoed...ik heb mezelf weeekendje rust belooft na zo'n hels barbaars weekendje;)......dus mischien beter allemaal langskomen op de zaterdag:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:57:
dus mischien beter allemaal langskomen op de zaterdag

Dat zou heel erg goed uitkomen :yes:

Waarschuw beheerder
hey maar komt de groep dit weekend naar Tiel toe?
Waarschuw beheerder
donateur
De Zoetermeer klika wel als het goed is (Y)
Werkzaam bij Livesets.com
Waarschuw beheerder
Twas een zwaar relax feestje. Twas leuk om een aantal van jullie te ontmoeten...

Xantrex> leuke foto's gemaakt op vrijdagavond?? Geen controle gehad van je bandje met die cam van je (nadat ik hem naar binnen gesmokkeld had) ;)

Foxy> heb ook een paar leuke plaatjes van jou. Mijn serie is hopelijk snel te zien op www.LiveSets.com (beetje problemen met uploaden, harde schijf op de LiveSets.com siteserver zal wel weer eens vol zijn)

Wie waren die ridder en die indiaan eik?? Geniale foto van jullie ;)

Tiestö was idd zwaar ruck... alhoewel ik backstage in een dronken bui heb gezegd tegen hem dat ie wel lekker gedraait had... naja jammer dan... ;) :D

Tom> Alle foto's al uitgeselecteerd?? Je had er ver over de 1000 volgens mij (ben al lekker klaar;)) Geen rare Dessie plaatjes plaatsen he!!!! ;) Anders zal ik de rare Tom plaatjes ook plaatsen. Ben nu netjes aan het selecteren geweest.... Dat kan natuurlijk anders ;)
Waarschuw beheerder
ik moet vrijdag ook werken dus zaterdag zou mij ook het beste uitkomen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:56:
werk jij nou ergens in den haag koers?

in een van die strandtenten. 'Binnen'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:59:
De Zoetermeer klika wel als het goed is

hoe gana jullie daarheen dan? beter kan ik evt met jullie meerijden anders zit ik zo in mn remi in de trein en LOOR heeft een hekel aan treinen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:57:
dus mischien beter allemaal langskomen op de zaterdag

ik ben duidelijk van de party.........begin weer gelijk een beetje uit mijn gaarheid te komen :) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:01:
'Binnen'

ahhh lache dat ken ik! kom wel een x een kijkje nemen

Waarschuw beheerder
hey mensen...waar kan ik al die foto's vinden?

Waarschuw beheerder
De Zoetermeer klika wel als het goed is

kijk gezellie...wil alles filmpies die onze paulus gemaakt heeft wel is zien ;)

Waarschuw beheerder
hoe gana jullie daarheen dan? beter kan ik evt met jullie meerijden anders zit ik zo in mn remi in de trein en LOOR heeft een hekel aan treinen

zo goed als iedereen kan hier blijven slapen:D
dezelfde SMSbedjes weer mee.......pasen wel mannetje of 10 hier in mijn gedeelte van het huis.dus dat word een doldwaas reunietje......met VEEL alcohol en VEEL muziek en VEEL terugblikken! DOPE!
Waarschuw beheerder
jezus ik ben weer helemaal uit mn brakheid door al die fotos,filmpjes en heerlijk gepraat over de party.
Er schijnt hier ook een heerlijk zonnetje.
Ik ben alweer zin te krijgen in bier enz....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desron op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:00:
Wie waren die ridder en die indiaan eik?? Geniale foto van jullie

Hehe thanx :bloos:

Ik ben de indiaan en Housewerk is die ridder. En naast me staat ook nog de cowboy Koersknabbelaar.

Althans neem aan dat je het over die foto heb stukje hierboven :)

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:01:

Ja kut moet nog ff kijken hoe en wat. We wouden ook nog naar Lowlands gaan namelijk :S Maar als ik ga ga ik sowiezo met de auto. En dan is er vast nog wel plek voor jou :)

Waarschuw beheerder
hahahahahah goed idee milos :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:06:
Hehe thanx :bloos:

Ik ben de indiaan en Housewerk is die ridder. En naast me staat ook nog de cowboy Koersknabbelaar.

Althans neem aan dat je het over die foto heb stukje hierboven :)

Yup daar heb ik het over.... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Xantrex> leuke foto's gemaakt op vrijdagavond?? Geen controle gehad van je bandje met die cam van je (nadat ik hem naar binnen gesmokkeld had)

nope
daarna niet meer (y)

komen maar 74 foto's online
Na Prodigy geen enkel foto meer gemaakt 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:14:
nope
daarna niet meer (y)

komen maar 74 foto's online
Na Prodigy geen enkel foto meer gemaakt 8)

Uitstekend. Jammer dat je niet meer plaatjes gemaakt hebt. Zet het linkje naar jouw plaatjes hier maar ff neer dan bekijk ik ze als ze online staan... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Desron op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:20:
Jammer dat je niet meer plaatjes gemaakt hebt

op zich wel
maar wou lekker feesten
had al op N1 700 gemaakt, waarvan 290 online

link is gewoon www.partyvibes.nl ;)
Waarschuw beheerder
Ze staan er nu allemaal op, incl die laatste van Housewerk:
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_001_Prodigy.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_002_Prodigy_Firestarter.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_003_Mainstage_Sunday_morning.wmv
http://www.xs4all.nl/~helsie/sms2005/sms2005_004_2nd_stage_sunday_morning.wmv
Waarschuw beheerder
Goed bezig Helsie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Staan online hoor, klik maar

[img width=500 height=333]http://www.partyvibes.nl/pictures/albums/SonneMondSterne05/SMS66.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Tom> Alle foto's al uitgeselecteerd?? Je had er ver over de 1000 volgens mij (ben al lekker klaar) Geen rare Dessie plaatjes plaatsen he!!!! Anders zal ik de rare Tom plaatjes ook plaatsen. Ben nu netjes aan het selecteren geweest.... Dat kan natuurlijk anders

*kuch* ik zal geen bezwaarlijk materiaal plaatsen :P

Waarschuw beheerder
Ik ben alweer zin te krijgen in bier enz....

hahahaha ik heb gister alweer lichtelijk barbaars gezopen gheghe....en dat hou ik nog een weekje vol denk ik;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die pics xantrex...JEZUS wat een heerlijk ernstige foto's 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:28:
*kuch* ik zal geen bezwaarlijk materiaal plaatsen :P

Uitstekend. Dat houd dus in...geen één foto online... PRIMA!!! :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:28:
Staan online hoor, klik maar

zooo dan eens kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:33:
JEZUS wat een heerlijk ernstige foto's

O:)

die jij heb gemaakt staan er ook gewoon tussen :$
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
jezus wat een festival.. net mn bed uitgerold..maar ik denk dat ik weer terug ga.. mn hoofd loopt letterlijk een halve seconde 8er.. tis een vreemd gevoel..

SMS was HET beste feest ooit!!! wat een muziek, locatie, sfeer, mensen, weer, drank, drugs, eten en wat een gezelligheid!! het was een rennen vliegen duiken vallen opstaan er weer doorgaan festival!! 52.5 uur nonstop zonder slaap!! keta wandelingen over de camping op donderdag middag.. handkusjes en een glas vodka van ellen allien op zaterdagochtend! met housemeister achter de draaitafels een hulplijntje inschakelen! kippevel over mn hele lichaam bij de prodigy! Mee schreeuwen bij zoot woman! verbaasd door de ongelofelijke opbouw van Koze! op zondag ochtend blauw aangeslagen, klappertandend en zwaar hallucinerend de tent in rollen! na 2 uurtjes er weer uit en weer dooor gaan!! handdoek over het hoofd, fles wijn in mn broekzak en weer een hulplijntje inschakelen! GVD housen als een mongool tot ik er bij neer viel (letterlijk)!! en bij deze iedereen bedankt.. de groep uit arnhem.. de mensen uit de techno kitty bus.. m'n 2 duitse adoptie kindertjes.. de mensen die zaterdag nog ongelofelijk scherpe grappen konden produceren.. de DJs die niet op tijd begonnen of stopten..!! JEZUS!!..
Wat een gvd vet festival!!

Waarschuw beheerder
xantrex..

hahaha toen was ik zo allejezus abnormaal waus...gewoon foto´s van mezelf lopen maken omdat de flits zo lekker was 8)....:p

ene desron.....had jij niet gvd beloofd om de erge foto´s van tom gewoon online te knallen?;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Housen als een mongool, dat was het zeker!!
Wodka, Mond & Sterne was onbeschrijvelijk..Komende dagen weer de normale samenleving proberen te volgen, wat een fucking vies feest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:41:
ene desron.....had jij niet gvd beloofd om de erge foto´s van tom gewoon online te knallen?;)

Kan ik mij niet voorstellen.... en ik gedraag mij ernstig op dit moment. ;)

Maar eeehh nadat Tom een selectie heeft gemaakt uit de erge zal hij je die vast wel toe willen sturen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar heb IK weinig aan...
maar gewoon uit naam voor alle mensen die tom hier op PF soms te erg op de foto heeft gezet....vond ik dat het moest gebeuren O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 14:11:
daar heb IK weinig aan...
maar gewoon uit naam voor alle mensen die tom hier op PF soms te erg op de foto heeft gezet....vond ik dat het moest gebeuren O:)

hehe mja dat is geen raar id. Maar Tom heeft ook wat plaatjes van mij achter de hand waarvan ik liever niet zie dat ze online komen. Foto's van je laten maken als je in bezopen toestand bent is gewoonweg een slecht id. ;)

Dus eeehh gelijkspel.... Ik niet te erg van hem hij niet te erg van mij. Wist wel dat hij die foto's van mij maakte met een reden ;) :D
Waarschuw beheerder
Weet iemand toevallig hoe de plaat heet waar Sven Vaeth mee opende?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:06:
We wouden ook nog naar Lowlands gaan namelijk

fuck lowlands!! reunie met zn allen is tog veel gezellig dan beetje tussen de alto's waggelen!

Waarschuw beheerder
fuck lowlands!! reunie met zn allen is tog veel gezellig dan beetje tussen de alto's waggelen!

dat wou ik gvd zeggen ja:D
met goed weer doen we BBQ drbij..
iedereen 10tje lappen.......voor vlees en blikken bier...beginnen we gewoon rond 6 a 7 uur..DOPE!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TECHNO SUCKS ;) op dinsdag 16 augustus 2005 om 14:28:
Weet iemand toevallig hoe de plaat heet waar Sven Vaeth mee opende?

Geloof dat het Hugg & Pepp - Snabeln was :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 14:34:
dat wou ik gvd zeggen ja
met goed weer doen we BBQ drbij..

Dat zijn pas goede ideeen, veel btr dan rondlopen op lowlands. Lekker bieren en foto's + filmpjes bekijken... wordt ckr vet :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 16 augustus 2005 om 14:30:

Ja tuurlijk heb ik meer zin in een reunie!!

Maar we hebben iemand beloofd mee te gaan en die heeft zelfs met wat moeite vrijkaarten geregeld. Dus dat ken ik niet zo makkelijk afzeggen. Ff kijken wat er valt te regelen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me echt serieus af of ik de feesten in NL nog wel zo leuk ga vinden :/

SMS heeft van mij uiteraard de waardering 'geweldig' gekregen, wat zou betekenen dat de andere feesten een veel lagere waardering moet krijgen, aangezien de waardering 'meer dan hemels' niet bestaat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:06:
Ik vraag me echt serieus af of ik de feesten in NL nog wel zo leuk ga vinden

dat had ik na Nature One 2004 ook
dan is 't een tijdje "dit is toch geen N1"

maar dan ga je je toch wel vermaken

en je kan wel alles naar beneden waarderen
maar als je 't op dat moment geweldig/hemels had
waarom dan naar beneden waarderen

alleen omdat dit beter was?

Waarschuw beheerder
SMS heeft van mij uiteraard de waardering 'geweldig' gekregen, wat zou betekenen dat de andere feesten een veel lagere waardering moet krijgen, aangezien de waardering 'meer dan hemels' niet bestaat

ik moet junk hierin gelijk geven..
desalnietemin weet ik zeker dat ik me elk weekend in nederland wel ergens geweldig kan vermaken...

maar dr hoort gewoon een becijfering boven bij voor het archief8)....gewoon iets wat hoogstens 2 a 3 x in je leven kan voorkomen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:11:
hoogstens 2 a 3 x in je leven kan voorkomen...

:/
dan heb ik dat al gehad met 2x nature one en 1x SMS
Waarschuw beheerder
donateur
Tobias >> Je moet het niet al te letterlijk nemen wat ik zeg, maar op dit moment voel ik het gewoon zo! Ben vaker naar een gruwelijk Duits meerdaags festival geweest en daarna was het in het begin ook weer ff wennen om in NL te feesten, maar uiteraard vermaak ik me ook hier! Maar dit was gewoon een onbeschrijflijk mooi feest, zoiets kan hier gewoon echt niet! Daarom zal ik volgend jaar ook niet veel meer naar Nederlandse festivals gaan, beter pak ik zoveel mogelijk Duitse festivals mee..

Dit jaar Ruhr In Love, Blauer See en nu dus SMS meegemaakt en ze waren allemaal zoveel beter dan de Nederlandse feesten (naar mijn mening), het is net of je op vakantie bent.. de sfeer vind ik beter, het gaat veel meer los, mensen lopen niet te zeiken, het boeit niet hoe je eruit ziet, er wordt gewoon kei- en keihard gefeest (zoals het hoort)!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:11:
maar dr hoort gewoon een becijfering boven bij voor het archief8)....gewoon iets wat hoogstens 2 a 3 x in je leven kan voorkomen...

Precies!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:23:
Je moet het niet al te letterlijk nemen wat ik zeg

doe ik gelukkig ook niet

maar op dit moment voel ik het gewoon

goed gevoel he

alleen klote gevoel is dat er daarna bijna geen beter feest kan komen

Daarom zal ik volgend jaar ook niet veel meer naar Nederlandse festivals gaan, beter pak ik zoveel mogelijk Duitse festivals mee

ik iig N1 en SMS