Partyflock

Forumonderwerp · 734659
1 volger · 23459x bekeken
Betreft: evenement: Sonne Mond Sterne, vrijdag 12 augustus 2005 om 18:00
Waarschuw beheerder
De datum is eindelijk bekend gemaakt. Blijkt het tegelijk te zijn met Nature One. De keuze was al snel gemaakt. Sonne Mond & Sterne 2005 natuurlijk!!! :d
PuRa ViDa, MaE! en ik zouden vorig jaar al gaan. Maar door omstandigheden niet gelukt.
Maar ik heb er nu zoveel veel over gelezen, en hoe meer ik lees, hoe vetter ik t ga vinden. TNX partyreporters. Nu hebben jullie ervoor gezorgt dat het nog heel lang gaat duren voor het zomer is.:D

Maar is het handig om ergens anders in een huisje te gaan zitten of gewoon lkkr op de camping???

SMS 2004 verslag van Pascalle aka Envy me
[img]http://www.sonnemondsterne.de/galleries/43/pics/05.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als jij een feest leuk vind dan weet je dat andere mensen uit holland dat ook vinden..het zal ook geweldig zijn geweest

Dan krijg je automatisch dat die dat doorvertellen, omdat je zoiets graag kwijt wilt aan anderen. Vind het beetje egoistisch dat je dan niet wilt dat anderen er ook van mee gaan genieten. Snap wel dat je denkt dat het feest zelf minder wordt als iedereen uit holland het ineens gaan hypen, maar vind dat je voor jezelf na moet gaan of dat niet komt omdat jij het graag 'exclusief' wilt houden voor jezelf of dat het echt door die hollandse massa komt? En btw, denk niet dat er echt en masse mensen heen zullen gaan uit nederland. En ook: lang niet altijd betekent dat dat een feest minder wordt?

Maar goed, ieder zn eigen mening (F)

Ik ben zeker van plan hier heen te gaan, minimal is toch meer mijn ding dan hardtechno. En mooie omgeving aan plaatjes te zien is ook mooi meegenomen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het wel met Uneek eens :) en daarnaast, SMS is een aardig stukkie reizen, dus denk dat alleen daarom al minder Nederlanders erheen gaan.
Waarschuw beheerder
Alleen de echte liefhebbers zullen idd de moeite nemen om de reis te ondernemen.

Denk dus dat t niet ten koste van de sfeer zal komen als er wat meer NL'ers komen.Aangezien deze net zo van de muziek houden als jou en er net zo'n groot feestje van willen maken. :)
Waarschuw beheerder
Het klopt natuurlijk dat de echte liefhebbers de reis zullen ondernemen, en dat gun ik de liefhebbers natuurlijk ook. Wat me echter al jaren opvalt is dat er al vele jaren mensen naar het feest gaan om "erbij" te zijn en veel minder van de muziek en de sfeer genieten. Ik heb het hier dus niet over het hiervoor aangehaalde SMS, maar bijvoorbeeld de grotere feesten in Nederland zoals Dancevalley, Sensation, Trance Energy, Impulz.

Echter een uitzondering hierop vind ik persoonlijk de Loveparade. Het is fantastisch om zoveel mensen bij elkaar te kunnen krijgen op 1 middag/avond. Na de parade kan ik dan lekker mijn eigen weg gaan naar de intiemere feesten/clubs
Waarschuw beheerder
ga je toch weer verder kijken.
Kijk ben hier nu 2 keer geweest en ga toch echt weer op zoek naar andere alternatieven zijn er genoeg :D.
Er zijn nog 100den feesten waar ik nog heen wil en mijn leven is maar zo kort :S
Dus laat iedereen heen gaan waar hij heen wil.
Er zijn puristen feesten genoeg waar nog niet half nederland achter is.
Waarschuw beheerder
Maar goed, nog steeds mijn vraag...: Wat heeft SMS meer dan N1? meer minimal?
Waarschuw beheerder
bekijk de foto's van het terein want daar zit me een heel groot verschil.
Het type publiek is totaal anders de sfeer vele malen relaxter dan op n1.
Maar denk ook wel meer minimal dan bij n1.
Een supergroot meer waar je in kan chillen bootjes huren etc.
Een partyboot, voetblatournooi en vele andere activiteiten.
Minder massaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel mensen lopen er gemiddeld op zo'n dag/nacht rond?
Waarschuw beheerder
Een supergroot meer waar je in kan chillen bootjes huren etc.
Een partyboot, voetblatournooi en vele andere activiteiten.
Minder massaal.

dat klinkt mij dus echt goed in de oren! Ik weet in ieder geval wel dat ik dit jaar hier heen ga. En nu maar hopen dat de week toch de verkeerde is martini bacardi ;)
Waarschuw beheerder
Moet zeggen vond t massale van N1 (40.000man op de camping alleen al) toch wel heel gaaf. alleen moest je op t feest zelf bepaalde tenten wel overslaan omdat t gewoon mn muziek niet was.
Als SMS een en al super muziek is (dag en nacht??) ga ik daar heen....
Waarschuw beheerder
Er is idd GEEN HARDCORE :yes:
En dit is een HUGE voordeel over n1
Waarschuw beheerder
hehe dat dan weer wel..:-) Kan die terror-herrie van s'nachts nog goed herrinneren.. tering wat n takke herrie op die camping.

(maar is er al iets bekend over n dergelijke line-up , prijs enzo?. Zit hier ook n camping enzo bij zoals op N1?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jezus kijk is ff op hun site dan hoef je ook niet zoveel te vragen.

http://www.sonnemondsterne.de
Hier vind je echt alle info die je zoekt

Hier nog een verslagje van een andere site
In het weekend van 6,7,8 augustus vond het festival Sonnemondsterne, op de fantastische lokatie bij een stuwmeer in Saalburg, weer plaats. De line-up bestond ook dit jaar weer uit een grote diversiteit van verschillende artiesten uit de techno/house/electro hoek.
Muziekstijlen zoals trance/hardstyle/progressive waren eigenlijk niet vertegenwoordigd op dit festival. Grote namen als, the Chemical Brothers, Sven Vath, Carl Cox, Richie&Ricardo en nog vele anderen waren hier wel te bewonderen

Vrijdagmiddag rond een uurtje of 5 kwamen we aan op de camping, die tegen het festivalterrein aanlag. Nadat we tent opgezet hadden, gingen we de camping even verkennen en kwamen we al snel wat bekenden tegen.
Rond 22.00 was het tijd om naar het festivalterrein te gaan, en van de acts te gaan genieten.

De hoogtepunten van de vrijdag waren voor mij,

Codex&Flexor die een supervette show weggaven, met een dosis humor en vette tracks. Al hun nummers zaten vol met scheurende geluiden, waar de zaal ontzettend van uit hun dak ging.

Het volgende optreden dat een fijne indruk achterliet, was Dinky die zoals gezegd een live optreden verzorgde. Het was ontzettend swingen geblazen, bij deze mooie dame die oorspronkelijk uit Chile komt. Het is toch opmerkelijk te noemen, dat er de laatste tijd zoveel talent uit dit Zuid-Amerikaans land komt. Het publiek ging goed uit zijn dak, en het was ook erg gezellig met de vele Nederlanders die ook op dit optreden waren afgekomen. Natuurlijk kwam haar hit “Acid in my Fridge” ook nog voorbij. De sfeer was toen uitmuntend in de Groove tent.

Koze draaide ook weer fijne platen, al was het mixtechnisch niet altijd even vlekkeloos. De sfeer was dan wel weer perfect in de Kompakt tent, en hij had het zelf ook erg naar zijn zin. Dat was wel te merken aan hoe hij stond te springen achter zijn decks. Dit belooft nog wat voor de Kompakt Label Night op 25 september in Groningen.

Het absolute hoogtepunt van de vrijdagnacht was voor mij toch de dj-set van Richie Hawtin en Ricardo Villalobos. Ze mochten aantreden toen het net weer licht begon te worden, en ze hadden 4 uur de tijd om hun kunsten te vertonen. En hoe……Deze set was zo diep, er kwamen de mooiste platen voorbij en het sfeertje bij de mainstage was geweldig. Dit waren allemaal elementen die het voor mij de set van het weekend maakten. Ricardo, die ook jarig was, maakte natuurlijk wel een paar foutjes maar deze werden dan ook snel weer gecorrigeerd door koning Hawtin.
Toen ze klaar waren kregen een luid applaus van het super enthousiaste publiek, wat mij echt kippevel bezorgde. En er waren meer die hier last van hadden.

Zaterdag overdag was het erg gezellig bij het meer, met de grote groep die ook dit weekend aanwezig waren. En voor vele was slapen ook geen optie, omdat het zo ontzettend warm was.
Na een fantastisch lopend buffet in de vip/pers ruimte konden we er weer tegenaan zaterdagnacht.

Op de zaterdag was er duidelijk wat zachter geprogrammeerd dan als op de vrijdag. Er was ook wat meer ruimte voor de wat meer experimentele act’s.
De optredens die er op zaterdag uitsprongen waren voor mij,

International Pony, die een live optreden gaf in de grootste tent van het festival. Deze act, waar ook Koze deel van uit maakt, was vooral doordrenkt met een grote dosis humor. De muziek was ook wel vet, maar de grappige tussenstukjes waren gewoon geweldig. Ze kregen de zaal ontzetten goed mee, vooral toen ze de hele zaal een kudde indianen lieten na doen. Erg grappig. Zo’n act zou in Nederland direct met een hoop boe geroep bestookt zijn, maar in Duitsland kan dit allemaal.

De beste dj was deze avond voor mij Matthew Herbert, hij had qua draaistijl wel wat weg van Richie Hawtin. Langzaam gepitchte platen met diepe en volle kicks erin. Hij kreeg de hele tent ook op zijn kop. Ook hier waren weer een hoop Nederlanders te vinden.

Er waren nog zoveel andere leuke dj’s en act’s die op dit festival aanwezig waren. Ellen Alien, Anthony Rother en Tobi Neumann lieten ook een goede indruk achter.
En ik heb niet echt tragisch slechte dingen gehoord. Het hele plaatje klopte gewoon, de lokatie, de line-up, het publiek en de after met Tobi Neumann.

Dit was zeker het leukste festival van het jaar tot nu toe. En volgend jaar wordt deze ook zeker niet overgeslagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk hier hebben we wat an... thnks he Rupert ( :gaap: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier gaat ff voor gespaard worden..vanuit NMGN moet het tog goed te doen zijn...nou nog mensen vinden die met me mee willen of waar ik bij aan kan sluiten...

hoop jullie te zien op SMS2005
Waarschuw beheerder
bart: zoals gezegd al eerder gaat er waarschijnlijk vanuit partynight een busreis heen..'k ga zelf ook vanuit nijmegen of vanuit eindhoven maar denk wel dat ie nijmegen aan zal doen (of anders via venlo das ook niet ver van nijmegen)

Sluit dus maar aan , maar goed het duurt nog ff..;)
Waarschuw beheerder
Voor busreizen:

Wij gaan waarschijnlijk ook een reis organiseren.
Ik zal hier nog nader over berichten in deze topic
Waarschuw beheerder
Als ik ga,ga ik toch liever met eigen vervoer.

Lekekr donderdag op die camping aankomen en dan lekekr blijven d=staan tot maandag of dinsdag :p
Waarschuw beheerder
busreis is eigenlijk wel zo handig, want de terugwegcotroles zijn niet voor de poes.
Met eigen auto kun je idd maar beter wachten tot de maandag of dinsdag.
Waarschuw beheerder
Ben ook wel van plan om er dan een alng weekend voor uit te trekken.. :)
Waarschuw beheerder
En de heenreis controles vallen wel mee of wat?
Waarschuw beheerder
19 Februari eindelijk naar de GAS...Awakenings!!! zegt:
bts, we gaan naar sms
heb al gekeken hoe we moeten rijden
het is 681 km, veel minder als ik dacht
Emile´ this world zegt:
anders hadden jarno en ik met z'n 2en gegaan

aldus Mr. Baas

Dit scheeld gelukkig weer heel wat overhalen :jaja: nog 7 maandjes te gaan

En wij gaan ook met eigen vervoer. Jarno heeft dus nog een half jaartje om z'n auto in te rijden:devil:
Wij blijven daar gewoon 5 tot 6 dagen
Dan zijn we er lkkr op tijd. Geen gehaast. beetje relaxen en na SMS natuurlijk 1 of 2 dagen langer daar blijven om lkkr relaxed bij te komen. Dat moet toch lukken met Kowalski op de achtergrond :D

Was na ILT 2004 ook onwijs goed bevallen. Toen zaten we ook nog 1 dag langer in het hotel. Had eigelijk nog wel één dag bijgekund.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kun je dan op die 'camping' nog langer blijven of boek je daar iets van een hotelletje? Of het is het meer als soort 'after' ofzo..ben wel benieuwd want ben ook van plan lang weekend te van maken
Waarschuw beheerder
De camping is op van donderdag t/m dinsdag open.(dit was vorig jaar het geval)

http://www.sonnemondsterne.de/club.php
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar zoiezo! vorig jaar N1 geweest, er goed bevallen maar toch miste ik de keuze tussen verschillende soorten techno... je had de main techno tent... de cocoon en en tresor bunker... opzich genoeg maar een electro tent had zkr niet misstaan (alleen in die redbull tent was af en toe electro...) en ook de sfeer was niet altijd top... te veel hardcore... en nog veel meer slechte hardcore... erg veel agressieve zwaar aan de speed zittende gasten... werd 30 min na binnenkomst al op mn bek geslagen en dat drukte de pret toch wel een beetje... maar verder... 3 dagen feesten in duitsland met over het algemeen goede muziek is te vet voor woorden!!

dit jaar wordt het toch SMS omdat ik liever alleen maar techno georienteerde muziek heb.. (dus ook codec&flexor/chemical brothers reken ik daaronder) en geen hardcore wil... en al helemaal geen hardstyle!!!
Waarschuw beheerder
Het kan kloppen dat de datum niet juist is, voordat ik dit feest had toegevoegd was er nog een klein beetje onduidelijkheid bij mij. Navraag op verschillende Duitse sites en bij SMS bezoekers van PF dachten de meeste mensen echter dat het op deze datum was. Sorry, Sorry ik heb het eerst nog aan veel mensen nagevraagd.
Waarschuw beheerder
Jah hoorde ik van John Stagliano...

Ik vergeef je, als je feesten als SMS toevoegd aan de agenda van PF verdien je toch wel een beetje :respect:

Het is trouwens ook nog niet zeker of de datum verkeerd is, maar je kunt enigszins wel aannemen dat het een week later is.. lijkt me stug dat het samen met N1 valt..
Waarschuw beheerder
Zou goed kunnen dat het een week later is vorig jaar viel N1 ook een week eerder dan SMS
Waarschuw beheerder
Nah het lijkt me toch vrij imbiciel dat N1 en SMS tegelijk vallen.. bedoel dezelfee DJ's.. behoorlijk hetzelde publiek.. en ook nog in het hetzelfde land.. :|

Dat MAG NIET :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou goed kunnen dat het een week later is vorig jaar viel N1 ook een week eerder dan SMS

yep,maar dit weekend was wel t weekend van SMS.
N1 viel in het laatste weekend van juli en SMS in t 1ste van aug...
Hoop toch wel dat t dit jaar weer zo is.
Staat N1 niet verkeerd :p
Waarschuw beheerder
Daar zit op zich ook wat in. SMS viel idd in het weekend dat nu ook in de agenda staat.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen 2 jaar al willen gaan naar SMS maar is er toen niet van gekomen.
Wel naar N1 geweest de laatste 3 jaar
en is toch altijd zo'n geweldig feest. Ik had me voorgenomen
dit jaar naar allebei te gaan. En dat ga ik doen ook..
Ookal valt het samen..:p wat ik niet hoop en denk trouwens..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
SonneMondSterne is kut, kom maar allemaal lekker niet ;P

Hoe minder nederlanders, hoe leuker het blijft :)

edit: nog 201 dagen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen jaar voor het eerst geweest en toen wist ik meteen dat ik er dit jaar weer naartoe zou gaan! SMS is de boodschap! En lekker niet op die fucking camping! :)

ps: die datum moet gewoon kloppen hoor! Mijn hoteleigenaar zei dat het volgend jaar op 5, 6 en 7 augustus zou zijn, dit stond ook in de plaatselijke krant vermeld!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
N1 = 5, 6 aug

SMS = 12, 13, 14 aug
Waarschuw beheerder
N1 = 5, 6 aug

SMS = 12, 13, 14 aug

Dat zou even jammer zijn.. :(
Waarschuw beheerder
dit jaar moet ik van de partij zijn!
Waarschuw beheerder
N1 = 5, 6 aug

SMS = 12, 13, 14 aug

Dat zou even jammer zijn.. :(

Uit de agenda van Liebing blijkt dat ie dus op 12-8-05 op SMS staat...
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is dat wel een foutje van die agenda....ben er toch bijna heilig van overtuigd dat het 5, 6 en 7 is, anders moet ik verdomme mijn vakantie weer gaan verplaatsen.....grrrr
Waarschuw beheerder
Ja ik wil het nu ook wel weten. M'n baas zeurt de oren van me hoofd wanneer ik nou is van plan ben vakantie te nemen.....
Waarschuw beheerder
N1 = 5, 6 aug

SMS = 12, 13, 14 aug

BOOM-Selection Heeft gelijk

shit en 13 Aug is ook Street Parade Zurich

Dat word puzzelen
Waarschuw beheerder
N1 = 5, 6 aug

SMS = 12, 13, 14 aug

BOOM-Selection heeft gelijk.

Shit Steetparade zurich is ook 13 Aug.

Dat word puzzelen
Waarschuw beheerder
Heb je een bron Global??
Wil het nu wel is met eigen ogen zien. Dan weet ik tenminste wanneer ik vakantie moet nemen...

Heb zelf ook even een mailtje gestuurd naar de organisator van SMS in mijn beste Duits :D. Hoop dat ik snel antwoord krijg en meer duidelijkheid...............
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste SMS Flockers! Zoals jullie zien is de datum nog onder voorbehoud in afwachting op de bevestiging van de organisatie van SMS. De mails naar de organisatie zijn verstuurd, maar ikzelf heb nog geen antwoord gekregen en ook mijn Duitse contacten hebben nog niets gehoord. Momenteel heerst er een complete "stilte" van het organisatie front. dus het blijft nog even wachten voor ons op zekerheid
Waarschuw beheerder
Sorry Emile geen officiele (Bron)

Maar kom op duitse sites en forums wel erg vaak 12, 13, 14 aug vaak tegen.En als uit de agenda van Liebing 12-8 blijkt.
Ja dan wordt het toch wel alsmaar duidelijker.

We wachten maar af op officieel persbericht.

Maar ik zelf ga nu uit van 12, 13, 14 aug.
Waarschuw beheerder
SMS is 12,13 en 14 aug.

Ik had een mailtje gestuurd naar de organisatie van SMS.

Van Uitgebreide message headers zien emile_van_eijk@planet.nl
Verstuurd op dinsdag, januari 18, 2005 8:46 am
Aan mohm@sonnemondsterne.de
Cc
Bcc
Onderwerp Fwd: SMS 2005

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van emile_van_eijk@planet.nl
Datum Mon, 17 Jan 2005 23:13:40 +0100
Aan mohm@sonnemondsterne.de
Onderwerp SMS 2005

Hello,

Can you tell me when sms 2005 is?? Some people are telling us that it's 5,6 and 7th of august and others 12,13 and 14th of august.

Greetz Emile

Emile van Eijk
Lepelaar 11
3641TL Mijdrecht
Holland

Daarop kreeg ik het volgende antwoord....

Van Uitgebreide message headers zien Markus Ohm | Visionauten <mohm@visionauten.com>
Verstuurd op dinsdag, januari 18, 2005 9:42 am
Aan emile_van_eijk@planet.nl
Cc
Bcc
Onderwerp AW: SMS 2005

12, 13, 14th of august is the right date.

Greetz,
Markus

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is mooi!!

Zie net ook dat DV een meerdaags festival organiseert in het weekend van 5,6,7 augustus
Waarschuw beheerder
donateur
nou, dan wordt 't SMS en Nature One