Jaaaaaaaah 
Gelukkig lag er bij ons ook sneeuw, heerlijk om glijdend en glibberend naar je werk te gaan
Geen brokken veroorzaakt alleen ik was een dolletje bij ons op het parkeerterrein van het werk aan het maken toen het bijna misging
Had namelijk een paaltje over het hoofd gezien maar kon nog net op tijd tot stilstand komen!!
Gelukkig lag er bij ons ook sneeuw, heerlijk om glijdend en glibberend naar je werk te gaan
Geen brokken veroorzaakt alleen ik was een dolletje bij ons op het parkeerterrein van het werk aan het maken toen het bijna misging
Hoop dat de mensen die nu zo blij zijn met de sneeuw zo ontiegelijk hard op een bek gaan 1 dezer dagen. kijken of ze dan nog zo blij zijn met die tyfusbende
Niet te vrolijk hoor...
Ik hoop dat U Tok Error straks door een 5 jarige kotertje een ontzettende sneeuwbal in z'n gezicht gooit krijgt!!
Doe ik die steen er wel in
laatste aanpassing

ha lekker er ligt sneeuw. straks even achter mijn flatje sneeuwballen gooien, whaaa
meer foto's jaaaa
Ik hoop dat U Tok Error straks door een 5 jarige kotertje een ontzettende sneeuwbal in z'n gezicht gooit krijgt!!
Pas jij helemaal maar op dat je niet uitglijd, want die takkies van je breken geheid! haha
aaa u tok error is toch gezelli? denk aan alle kids die dat nog nooit mee hebben gemaakt..
Denk aan al die mensen die weer overlijden door een ernstig autoongeluk. Denk aan die oma's en opa's die hun been breken door de gladde wegen.
laatste aanpassing
in hardenberg blijft het lekker liggen en het sneeuwt ook lekker door