1 volger · 2149x bekeken
Normale en kleine spinnen ben ik niet meer bang voor.
Maar sinds ik in Rotterdam-Zuid woon hebben we wel eens van die zwarte behaarde tropische mega-spinnen (van een cm. of 5) in huis.
Dan durf ik echt niets meer te doen!
Maar sinds ik in Rotterdam-Zuid woon hebben we wel eens van die zwarte behaarde tropische mega-spinnen (van een cm. of 5) in huis.
Enige plek waar ik ze liever niet heb is op me kamer. Spinnen zoeken namelijk altijd donkere en vochtige plekjes op, 3 x raden waar ze heen gaan als je met je muil wagen wijd open ligt te pitten 
Voor de rest maakt het me niet zo veel uit.
Maak ze overigens wel altijd dood als ik ze tegen kom
Voor de rest maakt het me niet zo veel uit.
Maak ze overigens wel altijd dood als ik ze tegen kom
Kleine spinnen vind ik eng...maar vogelspinnen daarintegen dus helemaal niet....
Ik vind vogelspinnen wel megacool 

Heb er ooit zelf wel eens 1 op me hand gehad
Maar met een hooiwagen spin hoef je echt niet bij me in de buurt te komen
Dan gil ik het echt uit !!
Mijn pa vertelde ooit eens dat hij de tuin aan het "opruimen" was en er opeens een grote kruisspin op zijn neus zat
Aaaaaaaaah het idee alleen al!!!
Heb er ooit zelf wel eens 1 op me hand gehad
Maar met een hooiwagen spin hoef je echt niet bij me in de buurt te komen
Mijn pa vertelde ooit eens dat hij de tuin aan het "opruimen" was en er opeens een grote kruisspin op zijn neus zat
Aaaaaaaaah het idee alleen al!!!
me vriend heeft 2 voglspinnen in 2 mega grote terrariums eerst durfde ik niet meer op zn kamer maarja na n maandje liepen ze gewoon over de deken terwijl ik tv keek(en onder de deken lag he)
heel langzaam aan ze wennen hielp bij mij, gewoon in je eigen tempo eerst een tijd achter glas kijken daarna met het terrarium open enz.
heel langzaam aan ze wennen hielp bij mij, gewoon in je eigen tempo eerst een tijd achter glas kijken daarna met het terrarium open enz.
laatste aanpassing
ben er echt als de dood voor
Dit is ook een foto van de spin die ik heb, ze staan bekend als agressief dus hij staat in de dreighouding...
bekend als agressief, dus hij staat in de dreighouding. dat zou betekenen dat alle agressievere soorten spinnen altijd in de dreighouding staan
das net zown opmerking als: dit zoogdier heet een zebra, dus die loopt altijd over het zebrapad...:Sdoooowwwww
laatste aanpassing
KuttekopNL, ik vind het geen domme opmerking het is maar van welke kant je het bekijkt hè...en de eerdere foto die ik geplaatst had staat die spin ookniet in dreighouding. En die spin die ik heb doet dit al bij een kleine prikkeling en nu ga je mij niet vertellen dat een grammostola ofzo dat dan ookdoet. En je hebt zelf niet eens een spin...mischien iemand die je kent. Maar je leert er nog wel meer van hè...zoek maar op: Pterinochilus Spinifer
prescher ik heb inderdaad geen vogelspinnen, dit omdat mijn mams dat niet op prijs stelt, anders had ik hier allang verzameling gehad. maar t grappige is. dat ik helemaal weg ben van spinnen en me er erg in verdiept heb, heb zelf terrariumboeken en boeken over spinnen...dus ja ik weet er erg veel van, maar nee heb ze zelf nog niet...duurt niet lang meer dan komt dat wel.jammer is dat ik soms meer weet van spinnen dan sommige mensen die zelf spinnen hebben.. dus nie oordeluh jij.
jij zegt net dat die spin dat doet bij kleine prikkeling, ja dat mag wel zo zijn, maar hij doet t wel met reden, als er geen reden is staat ie ook niet omhoog met de pootjus hoor. dus die opmerking van jou komt er gewoon dom uit. en grammostola kan ook in dreighouding gaan staan. dan moet ie er reden voor hebben. maar dies minder prikkelbaar dan de agressievere soorten ja, das logisch. maar als jij nou terug kijkt op die opmerking van je, slaat die opmerking nergens op...tis gewoon een domme opmerking
jij zegt net dat die spin dat doet bij kleine prikkeling, ja dat mag wel zo zijn, maar hij doet t wel met reden, als er geen reden is staat ie ook niet omhoog met de pootjus hoor. dus die opmerking van jou komt er gewoon dom uit. en grammostola kan ook in dreighouding gaan staan. dan moet ie er reden voor hebben. maar dies minder prikkelbaar dan de agressievere soorten ja, das logisch. maar als jij nou terug kijkt op die opmerking van je, slaat die opmerking nergens op...tis gewoon een domme opmerking
laatste aanpassing
prescher ik heb inderdaad geen vogelspinnen, dit omdat mijn mams dat niet op prijs stelt, anders had ik hier allang verzameling gehad. maar t grappige is. dat ik helemaal weg ben van spinnen en me er erg in verdiept heb, heb zelf terrariumboeken en boeken over spinnen...dus ja ik weet er erg veel van, maar nee heb ze zelf nog niet...duurt niet lang meer dan komt dat wel.jammer is dat ik soms meer weet van spinnen dan sommige mensen die zelf spinnen hebben.. dus nie oordeluh jij.
Die boeken heb ik zelf ookwel...maar ik vind het fijn dat er mensen zijn die het beter weten. En ik vind het geen domme opmerking...dat stuk wat hierboven staat...dat is dom. En nou oprotte want je hebt volgens mij niet eens ervaring met die beesten.
doe dierenverzorging werk er op school mee en hou me bijna al hele leven bezig met die beesten
dus lul us op met je ervaring. iemand die zulke opmerkingen maakt als jou, daar betwijfel ik t bij of zij wel genoeg weten
doe niet alsof je weet dat ik geen ervaring heb of wat, want daar weet jij geen flikker van 
doe dierenverzorging werk er op school mee en hou me bijna al hele leven bezig met die beesten dus lul us op met je ervaring. iemand die zulke opmerkingen maakt als jou, daar betwijfel ik t bij of zij wel genoeg weten doe niet alsof je weet dat ik geen ervaring heb of wat, want daar weet jij geen flikker van
Ik heb deze hobby al erg lang, en ik doe dezelfde opleiding en school als jij, wij werken op onze school pas in de 3de met spinnen, en dat is landelijk. Dus je moet niet zo stom doen. Ik doe verder niet onvriendelijk toch? Volgens mij voel jij je een beetje aangevallen ofzo...maarja...het gaat dus allemaal omdat ik zei:
Dit is ook een foto van de spin die ik heb, ze staan bekend als agressief dus hij staat in de dreighouding...
Nou een fout in de zin. Wou je er nog over doorzeiken? Ga je gang...
laatste aanpassing
landelijk? wij werken anders in 1e al met die beesten maar goed...
nee voel me niet aangevallen ik zeg je alleen maar hoe t zit en dat je niet over mij moet gaan oordelen.ik denk eerder dat jij geen kritiek kunt hebben... en dat jij al zo lang met spinnen bezig bent en er op school ook mee werkt, dan valt die domme opmerking me vies van je tegen.

nee voel me niet aangevallen ik zeg je alleen maar hoe t zit en dat je niet over mij moet gaan oordelen.ik denk eerder dat jij geen kritiek kunt hebben... en dat jij al zo lang met spinnen bezig bent en er op school ook mee werkt, dan valt die domme opmerking me vies van je tegen.
White-tail spider bites can cause burning pain followed by swelling and itchiness. In some cases, blistering or local ulceration have been reported – conditions known medically as necrotising arachnidism.
kutdingen zitten gewoon in huis hier.. in je schoenen, bed, kleding, maakt nie uit. Tyfus dingen
willen jullie nog naar australie of vakantie..?
Er aan komen is volgens mij wel beetje moeilijk bij deze...eerst zou ik zo eentje krijgen...maar kheb nu dus die Pterinochilus...Maar moetje anders ff op http://www.hch.nl/vogelspinnen.htm kijken. Avicularia Versicolor zit er misschien niet bij maar wel heel veel andere soorten. En anders moetje op een beurs kijken ofzo.
Ik ben 2x door een adder gebeten. Ik doe als vrijwillegerswerk reptielentellingen en ik fotografeer ze ook. En tjah...het is 2x mis gegaan met hanteren. En door een vogelspin word ik hopelijk niet gebeten...maar miss dat het ooit gebeurt...niet door me eigen hoopik. Maar ik ben voorzichtig genoeg met die/.
leuk linkje van marie die een muis eet ( staat onderaan ) http://www.vogelspin.nl/vogelspin.php?page=downl
donateur
ik ben echt als de dood voor spinnen
heb er nachtmerries van
en soms
word ik snachts wakker met het idee dat er een spin op me loopt maar dan kijk ik en dan zit ie er niet dat heb ik egt vaak
of dan loopt er een spin in mn huis wil ik hem opzuigen valt ie naar meneden van het plafon
net als laats ik wou naar de wc ik naar de wc ben ik klaar dus wil doortrekken zit er een dikke vette spin op die knop ik gille .... of dat er een spin in je klere zit en als je het aantrekt dat ie eruit loopt egt zo eng BAH BAH BAH...
heb er nachtmerries van
en soms
word ik snachts wakker met het idee dat er een spin op me loopt maar dan kijk ik en dan zit ie er niet dat heb ik egt vaak
of dan loopt er een spin in mn huis wil ik hem opzuigen valt ie naar meneden van het plafon
net als laats ik wou naar de wc ik naar de wc ben ik klaar dus wil doortrekken zit er een dikke vette spin op die knop ik gille .... of dat er een spin in je klere zit en als je het aantrekt dat ie eruit loopt egt zo eng BAH BAH BAH...
laatste aanpassing
als ze geen 8 poten hebben vind ik ze niet eng!

![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PgAFA!YRwSN!NcAm4HYmK6VSpvSurOai7bnUAecx5BZQE!lUu7no3Zy4xtHNRQDOOgaKuP3RQ8EK2H!T3Q7BRxVeH74mxrrM/spin1.jpg?dc=4675475297239120515[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0PgAFA!YRwSN!NcAm4HYmK6VSpvSurOai7bnUAecx5BZQE!lUu7no3Zy4xtHNRQDOOgaKuP3RQ8EK2H!T3Q7BRxVeH74mxrrM/spin1.jpg?dc=4675475297239120515)
![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PgDdAugRMSQOkuzch9b6I62sYELOIGOrP70W2NNTTKr5Sb!RZvUUzHjFgp6T2NNv7hVkZitGUPD*f962Za1d6!MMk8dBwatG/spin3.jpg?dc=4675475297244910767[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0PgDdAugRMSQOkuzch9b6I62sYELOIGOrP70W2NNTTKr5Sb!RZvUUzHjFgp6T2NNv7hVkZitGUPD*f962Za1d6!MMk8dBwatG/spin3.jpg?dc=4675475297244910767)

![..][\/][iekos..](/images/user/150466_385207.jpg)

![[img width=398 height=346 width=398 height=346]http://www.flatface.net/~corsuilan/images/Goliath_Spider.jpg[/img]](http://www.flatface.net/~corsuilan/images/Goliath_Spider.jpg)

![°o.O |[K]|[A]|[R]|[L]|[I]|[J]|[N]| O.o°](/images/user/13190_2356611.jpg)