Partyflock

Forumonderwerp · 733777
1 volger · 1471x bekeken

Waarschuw beheerder
ik niet vind ze eng. en krijg er letterlijk nachtmerries van:(
Waarschuw beheerder
donateur
lust ze niet :no:

Waarschuw beheerder
ik krijg er figuurlijk natte dromen van
Waarschuw beheerder
spinne zijn lief :) :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Suikerspin :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik ben beetje bang voor grote spinnen.... alleen die zie je toch nooit ;)

Huisspinnen mogen van mij gerust altijd blijven zitten waar ze zitten (y) Wel gezellig................. 8)

Waarschuw beheerder
haha nou bij mij moeten ze echt weg.. raak gewoon in paniek als ik ze zie..
iemand nog ideeen om me over me trauma heen te helpen?

Waarschuw beheerder
Ik houd van spinnen, heb zelfs een spinnenweb op mijn schouder getattoeeerd.

Waarschuw beheerder
donateur

Dat programma van Rolf Wouters... Kon je toen die tijd altijd 1000 gulden verdienen :9 Zet hij je in een bak vol spinnen B)
Waarschuw beheerder
donateur

dat programma met irene moors ;)
Waarschuw beheerder
donateur

altijd deo en een aansteker op zak hebben (y)

Waarschuw beheerder
haha bedankt hoor. :D
Waarschuw beheerder
Normale en kleine spinnen ben ik niet meer bang voor.

Maar sinds ik in Rotterdam-Zuid woon hebben we wel eens van die zwarte behaarde tropische mega-spinnen (van een cm. of 5) in huis. :vaag: Dan durf ik echt niets meer te doen!
Waarschuw beheerder
donateur
met deo en aansteker kom je best ver (y)

Waarschuw beheerder
ik durf nie eens van een afstandje te kijken naar ze.. krijg t benauwd.. en ga gillen:(

Waarschuw beheerder
Leen onze hond, die weet er wel raad mee.

Waarschuw beheerder
haha ja mijn katten ook:P
maar iig bedankt hoor:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Spinnen zijn ok!

Waarschuw beheerder
Ik niet

Waarschuw beheerder
ik heb er zelf 4
mexicaanse rood knieen
leuke beestjes hoor

Waarschuw beheerder
Yep ik heb er ook 1 gehad willem heette hij ,ook een mex. rood knie-tje :D

Waarschuw beheerder
zijn lief he

Waarschuw beheerder
donateur
kleine spinnetjes gaat nog wel maar wij hebben van die huisspinnen en die zijn dus echt wel fucking huge en zwart :s... Nee anti deze spinnen... daar loop ik dus echt van weg :jaja: :bloos:
Waarschuw beheerder
sommige mensen vinden het zelfs leuk om spinnenwebben op hun kleding te hebben :vaag:

Waarschuw beheerder
Spinnen? :nee: Ben fuckin' bang voor ze!
Waarschuw beheerder
Enige plek waar ik ze liever niet heb is op me kamer. Spinnen zoeken namelijk altijd donkere en vochtige plekjes op, 3 x raden waar ze heen gaan als je met je muil wagen wijd open ligt te pitten :)

Voor de rest maakt het me niet zo veel uit.
Maak ze overigens wel altijd dood als ik ze tegen kom (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Spinnen hoef ik niks van te hebben :s

Maar een vriend van mij had eent tarantula en dat was wel leuk om naar te kijken, hoe ze bewegen, en eten, dat was wel gers!
Maar ik moet er echt geeneen in mn huis.
Waarschuw beheerder
ik 10 jaar gelede met me lieve spinnetjes :D

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PgAFA!YRwSN!NcAm4HYmK6VSpvSurOai7bnUAecx5BZQE!lUu7no3Zy4xtHNRQDOOgaKuP3RQ8EK2H!T3Q7BRxVeH74mxrrM/spin1.jpg?dc=4675475297239120515[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PgDdAugRMSQOkuzch9b6I62sYELOIGOrP70W2NNTTKr5Sb!RZvUUzHjFgp6T2NNv7hVkZitGUPD*f962Za1d6!MMk8dBwatG/spin3.jpg?dc=4675475297244910767[/img]
Waarschuw beheerder
Kleine spinnen vind ik eng...maar vogelspinnen daarintegen dus helemaal niet....

Waarschuw beheerder
ik haat spinnen! :[

Waarschuw beheerder
Spinnen zijn super! Ik heb zelf ook een...en ooknog een slang.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQB5HCkX3IP4LMxFEcbNueYCxDuMAkw0BjU4QyFSvPn7tnWk15tHTBqYj2qq10kEoM8UfJWoFxm0Ph*4zHaWhkh4xZNDHkOeLGykyjh80gAikiS7oL60EQ/PICT0349_ingezoomd.JPG?dc=4675508419592824467[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SADjAkcVkv8Iq0D8klcbt4rvtGwiFUWJTNZxqvSsL*UpY4lsxfoCtEOdddTbrQmFJb*ohkzGVaF3UEINnk1lPcYKjJrXh6hyCd3Or!6P!tQzAAAAynJbAg/Mijn%20slang6.JPG?dc=4675499211165432693[/img]

Waarschuw beheerder
Ik vind vogelspinnen wel megacool :D:D
Heb er ooit zelf wel eens 1 op me hand gehad B)

Maar met een hooiwagen spin hoef je echt niet bij me in de buurt te komen :| Dan gil ik het echt uit !!

Mijn pa vertelde ooit eens dat hij de tuin aan het "opruimen" was en er opeens een grote kruisspin op zijn neus zat :|
Aaaaaaaaah het idee alleen al!!!

Waarschuw beheerder
Hahah boeiend,de meeste spinnen doen niet eens wat...Ze zijn altijd banger voor een mens dan jij voor die spin.
Waarschuw beheerder
donateur
Gek genoeg vind ik die grote minder eng dat al die kleine rotdingen.... ik haat ze :bloos: en vind ze eng :bloos:... Die grote harige zien er wel schattig uit :9
Oke ik weet dat ze banger zijn voor de mens maar euhm.... daar denk ik niet aan op het moment dat zo'n ding voor neus zit 8)

Waarschuw beheerder
als je er bang voor bent ga je ze toch gewoon uit de weg:P alleen vind het wel onzin dat iedereen ze dan ook meteen dood moet maken. Ik maak jou ookniet dood als ik bang voor jou ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dat doe ik niet hahaha, ik roep mn pa ofzo :9 en sta ik daar: niet doodmaken.... niet doodmaken!!!!!! :@

:bloos:

Waarschuw beheerder
Hahaha ik zie je er ookwel voor aan ja
Waarschuw beheerder
donateur
:O is dat nu al zo duidelijk :|

:9

ben een dierenvriend ja :lief: maar spinnen bezorgen me vette kippevel en renneigingen :bloos:

Waarschuw beheerder
precies ja...daar hebben vrouwen wel vaker last van hè :P
Waarschuw beheerder
donateur
what do you mean??? O:)

Waarschuw beheerder
Dat vrouwen bang zijn voor de zogenaamde "enge" beestjes

Waarschuw beheerder
spinnen zijn TOP :yes: vind ze helemaal te gek sinds kleins af aan al :) nog even wachten en zodra ik uit huis ben kan ik beginnen met verzamelen en kweken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wist je dat je elk jaar 2 spinnen op eet in je slaap?

:[

Waarschuw beheerder
me vriend heeft 2 voglspinnen in 2 mega grote terrariums eerst durfde ik niet meer op zn kamer maarja na n maandje liepen ze gewoon over de deken terwijl ik tv keek(en onder de deken lag he)
heel langzaam aan ze wennen hielp bij mij, gewoon in je eigen tempo eerst een tijd achter glas kijken daarna met het terrarium open enz.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
en dan in een pannetje gooien en opeten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bah spinne zijn vies me broer had een vogelspin en als je dan snachts onder kwam zat die tege de ruit aan....brrrrrrr

Waarschuw beheerder
vertel mij dan eens wat er vies is aan spinnen, ze zijn droog, ze hebben minder haar als jij en ik...ze wassen zich zowiezo vaker op 1 dag en je zult er geen vuil op aantreffen.
Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft een mex.roodknie gehad, maar die moest ie wegdoen, omdat ie allergisch was voor de haartjes op de kont. Als hij dan die haartjes liet dwarrelen kreeg mn vent opgezette pijnlijke handen!!

Was wel jammer dat ie weg moest, maar ja, zo wast ook ni wat!!!

Waarschuw beheerder
jah die haartjes zijn wel een beetje minder hahahaha, maar dan was hij zeker ookwel erg allergisch ofniet.

Waarschuw beheerder
Spinnen zijn super! Ik heb zelf ook een...en ooknog een slang.

slang? het is meer een slangetje he :9

een maat van mij heb 2 boa's van 2,5 meter :bloos: dat zijn pas slangen ;)
Waarschuw beheerder
heb er 4 en ook nog een schorpioen,dit is een middelmaatje [img cacheid=00008ca800040845face5fbc1a0095b00d]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LDKQRPCL[/img]

Waarschuw beheerder
schattig :lief:

Waarschuw beheerder
Het is een kleine slang...ook goed:D Boa's zijn ook mooi...maar daar heb ik helaas de ruimte niet voor.

Waarschuw beheerder
die haren marieke, zijn brandharen. ieder mens krijgt er opgezette pijnlijke handen van als de spin gaat borstelen ;)
das de bedoeling ook. goed verdedigings middel:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind spinnen eng :S vooral die zwarte met die dikke poten die je normaal rond de zomer altijd ziet, die monsters die zo hard kunnen rennen ( en kunnen gillen :| )
Waarschuw beheerder
Ik houd van spinnen, heb zelfs een spinnenweb op mijn schouder getattoeeerd.

en weet je daar de betekenis ook van?:yes:
Waarschuw beheerder
ik zal binnenkort eens ff een heftig fotootje neerknallen :yes:

Waarschuw beheerder
Dit is ook een foto van de spin die ik heb, ze staan bekend als agressief dus hij staat in de dreighouding...

[img width=507 height=480 height=480 cacheid=00134d730016f0c6c1d751141a009610ce]http://www.madarpok.hu/images/species/Pterinochilus%20spec.%20Usambara%2002.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:( ze zeggen wel eens dat het dier op de baas lijkt, dat hoop ik in dit geval maar niet voor je :P

brrr wat een griezel :P
Waarschuw beheerder
wat voor 1 is het er?

Waarschuw beheerder
vind ze niet eng..de meesten dan..moet niet van die groten hebben :S

Waarschuw beheerder
maar die grote (versie vogelspin ) zie je teminste lopen... die monsters ( versie dikke zwarte huisspin) vind ik veel enger
Waarschuw beheerder
prescher,kan je die schorpioen van jou gewoon op je hand laten lopen????hoef ik niet te doen
Waarschuw beheerder
spinnen :no: vreselijk
ben er niet bang voor.. maar haat ze gewoon
Waarschuw beheerder
:no: Haat spinnen :/
ben er echt als de dood voor :s

Waarschuw beheerder
Dit is ook een foto van de spin die ik heb, ze staan bekend als agressief dus hij staat in de dreighouding...

bekend als agressief, dus hij staat in de dreighouding. dat zou betekenen dat alle agressievere soorten spinnen altijd in de dreighouding staan ;) hahaha...ook vrij kalme spinnen staan willen nog wel in de dreighouding gaan staan hoor...als ze dat doen hebben ze er namelijk een reden voor ;) beetje domme opmerking van je :S

das net zown opmerking als: dit zoogdier heet een zebra, dus die loopt altijd over het zebrapad...:Sdoooowwwww
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
KuttekopNL, ik vind het geen domme opmerking het is maar van welke kant je het bekijkt hè...en de eerdere foto die ik geplaatst had staat die spin ookniet in dreighouding. En die spin die ik heb doet dit al bij een kleine prikkeling en nu ga je mij niet vertellen dat een grammostola ofzo dat dan ookdoet. En je hebt zelf niet eens een spin...mischien iemand die je kent. Maar je leert er nog wel meer van hè...zoek maar op: Pterinochilus Spinifer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
jesus, ga ff lopen miereneuken ofzo
Waarschuw beheerder
miereneuken is weer een heel andere hobby van presser:P:P

Waarschuw beheerder
ik voel me niet echt aangesproken mark...ik denk eerder dat die dione bij kuttekopNL moet weze.

Waarschuw beheerder
donateur
we hebben genoeg van zulke dieren :yes:

vogelspin, schorpioenen, gekko's slangen noem maar op :P hehe

Waarschuw beheerder
prescher ik heb inderdaad geen vogelspinnen, dit omdat mijn mams dat niet op prijs stelt, anders had ik hier allang verzameling gehad. maar t grappige is. dat ik helemaal weg ben van spinnen en me er erg in verdiept heb, heb zelf terrariumboeken en boeken over spinnen...dus ja ik weet er erg veel van, maar nee heb ze zelf nog niet...duurt niet lang meer dan komt dat wel.jammer is dat ik soms meer weet van spinnen dan sommige mensen die zelf spinnen hebben.. dus nie oordeluh jij.
jij zegt net dat die spin dat doet bij kleine prikkeling, ja dat mag wel zo zijn, maar hij doet t wel met reden, als er geen reden is staat ie ook niet omhoog met de pootjus hoor. dus die opmerking van jou komt er gewoon dom uit. en grammostola kan ook in dreighouding gaan staan. dan moet ie er reden voor hebben. maar dies minder prikkelbaar dan de agressievere soorten ja, das logisch. maar als jij nou terug kijkt op die opmerking van je, slaat die opmerking nergens op...tis gewoon een domme opmerking ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind spinnen nuttige beestjes, ik heb liever een spin in huis, dan die vliegende insekten! ;-)

Waarschuw beheerder
Bah zeg ik scroll hier door dat topic en eerlijk waar nekhaar staat me recht omhoog, en overal kriebels nu.

Getverderie echt creepy

Waarschuw beheerder
prescher ik heb inderdaad geen vogelspinnen, dit omdat mijn mams dat niet op prijs stelt, anders had ik hier allang verzameling gehad. maar t grappige is. dat ik helemaal weg ben van spinnen en me er erg in verdiept heb, heb zelf terrariumboeken en boeken over spinnen...dus ja ik weet er erg veel van, maar nee heb ze zelf nog niet...duurt niet lang meer dan komt dat wel.jammer is dat ik soms meer weet van spinnen dan sommige mensen die zelf spinnen hebben.. dus nie oordeluh jij.
jij zegt net dat die spin dat doet bij kleine prikkeling, ja dat mag wel zo zijn, maar hij doet t wel met reden, als er geen reden is staat ie ook niet omhoog met de pootjus hoor. dus die opmerking van jou komt er gewoon dom uit. en grammostola kan ook in dreighouding gaan staan. dan moet ie er reden voor hebben. maar dies minder prikkelbaar dan de agressievere soorten ja, das logisch. maar als jij nou terug kijkt op die opmerking van je, slaat die opmerking nergens op...tis gewoon een domme opmerking;)

Die boeken heb ik zelf ookwel...maar ik vind het fijn dat er mensen zijn die het beter weten. En ik vind het geen domme opmerking...dat stuk wat hierboven staat...dat is dom. En nou oprotte want je hebt volgens mij niet eens ervaring met die beesten.
Waarschuw beheerder
presscher ik heb u vraag gesteld.

Waarschuw beheerder
ohwja sorry...had ik niet gelezen. Die schorpioen die had ik samen met nog 1 doorverkocht aan school. Het is een keizerschorpioen (pandinus imperator). Die zijn niet echt agressief dus die kan iedereen op z'n hand laten lopen, dus jij ook.

Waarschuw beheerder
doe dierenverzorging werk er op school mee en hou me bijna al hele leven bezig met die beesten ;) dus lul us op met je ervaring. iemand die zulke opmerkingen maakt als jou, daar betwijfel ik t bij of zij wel genoeg weten ;) doe niet alsof je weet dat ik geen ervaring heb of wat, want daar weet jij geen flikker van :yes:
Waarschuw beheerder
hahahaha,vliegen elkaar 2 in de ( brand ) haren :P die ik heb hoef je echt niet op je hand te laten lopen :no:
Waarschuw beheerder
he kuttekop,je hebt ook ratjes zie ik,leuk joh :yes: ik ook.

Waarschuw beheerder
jah zijn gezellige beestjuhs, hoeveel hebje er? en wat voor soorten?
Waarschuw beheerder
soort weet ik niet,stuur je wel ff wat.

Waarschuw beheerder
doe dierenverzorging werk er op school mee en hou me bijna al hele leven bezig met die beesten dus lul us op met je ervaring. iemand die zulke opmerkingen maakt als jou, daar betwijfel ik t bij of zij wel genoeg weten doe niet alsof je weet dat ik geen ervaring heb of wat, want daar weet jij geen flikker van

Ik heb deze hobby al erg lang, en ik doe dezelfde opleiding en school als jij, wij werken op onze school pas in de 3de met spinnen, en dat is landelijk. Dus je moet niet zo stom doen. Ik doe verder niet onvriendelijk toch? Volgens mij voel jij je een beetje aangevallen ofzo...maarja...het gaat dus allemaal omdat ik zei:

Nou een fout in de zin. Wou je er nog over doorzeiken? Ga je gang...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
landelijk? wij werken anders in 1e al met die beesten maar goed...

nee voel me niet aangevallen ik zeg je alleen maar hoe t zit en dat je niet over mij moet gaan oordelen.ik denk eerder dat jij geen kritiek kunt hebben... en dat jij al zo lang met spinnen bezig bent en er op school ook mee werkt, dan valt die domme opmerking me vies van je tegen.

:yes:

Waarschuw beheerder
jij maakt alleen maar domme opmerkingen vind ik eigelijk. Word er een beetje chagerijnig van...daaaaag!
Waarschuw beheerder
ik heb al jaren spinnen op m,n nachtkastje staan :P

Waarschuw beheerder
ik denk dat jij gewoon met je mond vol tanden staat en daarom niet normaal reactie kunt geven ;)

Waarschuw beheerder
jemig joh...dit maak je ookniet elke dag mee. Oke, Oke...jij bent de beste ik geef het toe!!!(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahahahah, jij bent wel komisch :P ben de beste niet :P
Waarschuw beheerder
spinnen zijn handig
Waarschuw beheerder
White-tail spider bites can cause burning pain followed by swelling and itchiness. In some cases, blistering or local ulceration have been reported – conditions known medically as necrotising arachnidism.

kutdingen zitten gewoon in huis hier.. in je schoenen, bed, kleding, maakt nie uit. Tyfus dingen :[

[img width=649 height=473 cacheid=00134e090016fb7be1297e461a00970347]http://www.avru.unimelb.edu.au/avruweb/Wtspider.jpg[/img]

willen jullie nog naar australie of vakantie..? :P

Waarschuw beheerder
Ja, ikke heb nou geen zin meer in zulk dom gezeik hoor. Dom kinderachtig gedoe. (N):[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk dat jullie liefde voor dieren groter is dan jullie liefde voor mensen :P klein brachypelma albipilosum spinnetje vervelt zeer regelmatig momenteel,zeer klein gekocht.
Waarschuw beheerder
ik hou niet van spinnen, bah enge beesten
Waarschuw beheerder
ik heb er echt helemaal niks van,totaal geen angst.

Waarschuw beheerder
haha, nee die opmerkingen van jou zijn zo dom dat ik zelfs eerst dacht dat je 13 zou zijn ;)
Waarschuw beheerder
ik ben toch wel lief,kuttekop???????

Waarschuw beheerder
kuttekopNL je BENT een zielig wijf, ga andere mensen op een ander forum lopen vervelen met je domme gezeik. Je zit nu al 3 dagen over 1 opmerking van mij te janken. Volgens mij ben jij gewoon zo dom ofzo...ik weet het niet. Maar normaal doen kun je in elk geval niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:S beetje zielig, eerst dom liggen doen in alle stafford en hondenrassen topics met je JA Boxers, NEE staffords en nu hier al liggen zeiken (N)!
Waarschuw beheerder
nou,hou beide toch eens op,zijn beide dierenliefhebber en bezig met dezelfde opleiding. verzoen jullie toch want deze ellende hebben we niks aan. lees liever post van mij over brachypelma albopilosum en geef reactie (y)
Waarschuw beheerder
dacht altijd dat vrouwen niks moesten hebben van spinnen maar dit is schijnbaar toch een topic wat vrouwen aantrekt (y)

Waarschuw beheerder
Ja maar die kuttekopNL loopt gewoon alleen maar te zeiken. Ik weetniet...kijk eens wat ze allemaal schrijft en vertel mij eens wat je daarvan denkt....
Waarschuw beheerder
ik laat me daar verder niet over uit,ze heeft dezelfde leuke ratjes als mij wat niet wil zeggen dat ik jou benadeel hoor,wat vind je van brachypelma albipilosum??????

Waarschuw beheerder
Vind ik een erg mooie spin. Vooral als ze nog jong en compact zijn. Dan zitten ze namelijk helemaal onder de gouden krulletjes. Ken je ook Avicularia Versicolor? Dat zijn mooie beesten joh!!! Hier een foto:

[img width=600 height=457 cacheid=00134e240016fccf044442bf1a00972a55]http://atshq.org/pix/SCHUMM/tick10.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
dat zijn toch ook hele agressieve???????? geloof dat ze ze in den haag ook wel eens hebben voor een aardig kapitaal :yes:

Waarschuw beheerder
Jah ze zijn redelijk duur ja...maar ze zijn niet heel erg agressief. Ze zijn erg snel en ze kunnen ook springen!

Waarschuw beheerder
Nee vind ze zeker niet eng :yes:
Vind ze wel mooi om ze te zien
Maar hoef het ook niet als huisdier
Waarschuw beheerder
ik verwar hem met boehmei,kan je ook aan dat soort leuke spinnetjes komen prescher???????

Waarschuw beheerder
Er aan komen is volgens mij wel beetje moeilijk bij deze...eerst zou ik zo eentje krijgen...maar kheb nu dus die Pterinochilus...Maar moetje anders ff op http://www.hch.nl/vogelspinnen.htm kijken. Avicularia Versicolor zit er misschien niet bij maar wel heel veel andere soorten. En anders moetje op een beurs kijken ofzo.

Waarschuw beheerder
ik niet.. bah:s

Waarschuw beheerder
Spinnen zijn geen beesten om Bang voor te zijn.
Waarschuw beheerder
vind ik ook prescher,maar de agressieve pak ik niet. ben trouwens al een x gebeten door een vogelspin van me,wespesteek doet meer zeer.

Waarschuw beheerder
Ik ben 2x door een adder gebeten. Ik doe als vrijwillegerswerk reptielentellingen en ik fotografeer ze ook. En tjah...het is 2x mis gegaan met hanteren. En door een vogelspin word ik hopelijk niet gebeten...maar miss dat het ooit gebeurt...niet door me eigen hoopik. Maar ik ben voorzichtig genoeg met die/.
Waarschuw beheerder
pijnfactor valt reuze mee :yes:

Waarschuw beheerder
jah...ik ken iemand die weleens door een spin is gebeten...Lasiodora Difficilis. Die had eigelijk ook weinig last.
Waarschuw beheerder
ik door brachypelma vagans dus,vh fotootje die ik gepost heb.

Waarschuw beheerder
welk fotootje?
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00008ca800040845face5fbc1a00981fd1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=LDKQRPCL[/img] deze

Waarschuw beheerder
(Y) mooi beessie! Die ik heb kan ik niet zo op me hand houden...kheb. Kheb weleens een grammostola op me hand gehad maar meer ookniet eigelijk...maar die brachypelma's zijn allemaal ook Cites B toch...

Waarschuw beheerder
vond ze doodeng..
tot ik op school ze moest hanteren, een brachypelma smithi.
jaah toen vond ik ze wel kewl.. heb de hele les met dat beesie op me gezicht gezeten :)
jammer genoeg geen digitale fotos van.. binnenkort toch maar even in gaan scannen :P

Waarschuw beheerder
Jij ook nog wakker :o :)

Spinnen zijn cooooool b)

Waarschuw beheerder
jaaah ben wakkeer ;) maar ken niet bij me PB komen :(:( beete naatje weer...

maare.. kleine spinnen zijn niet kewl hoor.. dan is het bij mij echt... :: MAMMIEEEEEEEEEEEEEE :P

Waarschuw beheerder
Grootste spin ter wereld tarantula (kan ff niet op de naam vd soort komen) van 30cm :o
Dan roep ik toch ook wel mammie ;)
Die hun haar is zelfs giftig en dat kunnen ze van hun lichaam wrijven zodat het in het rond vliegt :o
Freaky beasts

Waarschuw beheerder
jaah die brachypelma smithi valt dan welmee jah :P

[img width=500 height=337 cacheid=00048981000b6c79f01b137c1a00985264]http://www.dannesdjur.com/bilder/brachypelma_smithi_1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
maar goed op me gezicht was ie toch best wel groot :P

Waarschuw beheerder
Tja zo'n spin op je hoofd, je moet het maar meemaken ;)

[plotse ingeving]
Jaaah ik weet het weer denkek. *pling*
De goliath :yes:
Moet je maares opzoeken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahah doet me denken aan die achtbaan :P

Waarschuw beheerder
[img width=398 height=346 width=398 height=346]http://www.flatface.net/~corsuilan/images/Goliath_Spider.jpg[/img]

[img width=640 height=480 width=640 height=480 cacheid=00134ed50003638a588887db1a009852d6]http://markmlucas.com/images/invertabrates/goliath%205.jpg[/img]

[img width=352 height=240 cacheid=00017f340003638b81806c521a009852d6]http://www.darkstudios.com/c2c/goliath9.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neeuhj lijkt niet echt op elkaar.
die achtbaan vin dik wel leuk.. maar die spin kom ik liever niet tegen..

Waarschuw beheerder
Nee, heb je die giftanden al es bekeken :o
Maar waarom werkt je pb eig niet? :/

Waarschuw beheerder
theraphosa leblondi is de naam ;) :)
superbeest :yes: helemaal geweldig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeker weten. In Zuid Amerika eten ze die zelfs! Gaan ze eerst uitgraven...want ze zitten diep in de grond...en dan branden ze die haren er af en vreten die indianen daaro 'm op. Wel als ie dood is natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
het ergste vind ik dat ze in die landen speciaal gedood worden om ingelijst te worden voor toeristen >( stelletje mongolen daar!!! laatst al voor de derde keer reportage gezien op national geograpic, ging voornamelijk over de leblondi...zeer mooie reportage wel :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb zo,n spin een x gezien in een shop in vlaardingen maar was toen nog niet zo met spinnen bezig,acheraf gezien had ik graag zo,n beest in m,n bezit gehad :yes:

Waarschuw beheerder
ja filmpje kende ik. :D

Waarschuw beheerder
maar een theraposa is niet zo moeilijk te verkrijgen...spiderlingetjes heb je op de beurs voor 10 euro...alleen dan moetje ze wel vanaf spiderling opkweken...en een ruim terrarium uiteindelijk voor hun graafbehoeftes

Waarschuw beheerder
heb niet echt een voorliefde wat spinnen aangaat :no:

maar liever in een bak met 100 spinnen :yes:

dan met 1 vogel :dood:

Waarschuw beheerder
had eens ergens gelezen ofzo, dat de leblondi ongeveer rond de 1000 zou kosten, maar had ze al gevonden voor 210 euro enzo...stom gelul dus...
dus zodra ik samenwoon geef ik gewoon verhuisfeestje en vraag gewoon geld, inzameling voor de leblondi:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja,maar een spiderling is toch zeker veel goedkoper dan???

Waarschuw beheerder
ja das wel zo, maar ik zie t allemaal wel. ga in juni naar beurs in utrecht geloof ik, als ik mazzel heb woon ik dan samen en dan zal ik ff kieken wat me aanspreekt (bijna alles wel haha) en dan gooi ik mijn beurs open :)
Waarschuw beheerder
waar halen jullie de data en de adressen van de desbetreffende beurzen vandaan????? hiero in delft had je toen ook een winkeltje waar altijd van die flyers lagen maar die is ter ziele gegaan

Waarschuw beheerder
http://www.ter.nl/vhm_eventsnl/

hier :) kijk ik ook altijd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:| spinnen zijn eng :jaja:
Waarschuw beheerder
welnee,niks engs aan meissie,ik vergeet zelfs soms om het terrarium dicht te doen als ik ze heb gevoerd :P

Waarschuw beheerder
Kijk dat vergeet ik nou nooit;)

Waarschuw beheerder
dat kan ik nog niet vergeten:( maar dat moet later ook nie, want mijn vriend heeft gezegd dat als ie er eentje tegenkomt die los is en ik ben er niet bij dat ie m dan dood slaat :S maar ik denk dat ie langzamerhand wel aan de hobby went en t ook wel leuk gaat vinden:yes:

Waarschuw beheerder
ik vind ze niet eng maar ik hoef er geen als huisdier

Waarschuw beheerder
Mijn moeder trapt 'm gewoon plat. Haha wacht maar tot ik een keer met een theraposa thuiskom :P
Waarschuw beheerder
Spinnen zijn echt eng :jaja:
Waarschuw beheerder
inga is absoluut niet eng :P ik moest zelfs een x m,n schorpioen onder het bankstel vandaan toveren omdat ik vergeten was het terrarium dich te doen,was alleen pas vogende dag dat ik hem vond want werd s,avonds een beetje moe vh zoeken en ben rustig gaan slapen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gek op spinnen en reptielen, ik vind t de meest fascinerende dieren die er zijn!:yes:
Waarschuw beheerder
leuk hondje heeft u ook,lijkt op m,n oude oppashond otis alleen die is bruin ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel....hij is alleen nie van mij maar van mn broer:D

Maar tis leuk om te horen want tis een kanjer!;)
Waarschuw beheerder
heeft u ook spinnen???
Waarschuw beheerder
ik ben echt als de dood voor spinnen
heb er nachtmerries van
en soms
word ik snachts wakker met het idee dat er een spin op me loopt maar dan kijk ik en dan zit ie er niet dat heb ik egt vaak
of dan loopt er een spin in mn huis wil ik hem opzuigen valt ie naar meneden van het plafon
net als laats ik wou naar de wc ik naar de wc ben ik klaar dus wil doortrekken zit er een dikke vette spin op die knop ik gille .... of dat er een spin in je klere zit en als je het aantrekt dat ie eruit loopt egt zo eng BAH BAH BAH...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heeft u ook spinnen???

U???:P ben maar 21 hoor;)

En nee heb wel heeeeeel veel slangen soorten gehad en hagedissen maar geen spinnen;)

Waarschuw beheerder
donateur
Lachen hoe groot??

Waarschuw beheerder
donateur
Zo das pittig!!

Dan groeien ze niet meer zo veel:)

Zijn t groene leguanen?

Waarschuw beheerder
fout, tof is het goeie antwoord
Waarschuw beheerder
staat ie dan met een dikke blow in z,n bek maar bang voor een spinnetje :vaag:

Waarschuw beheerder
mja wil nie veel zegguh, maar zou laatst spin van vriend van me uit terrarium halen, zat er nog zown giga sprinkhaan bij die nog leefde, en daar hou ik dus niet van he. beest sprong ook nog op me hand gatverdammeeeee....geef mijn spinnies later wel te vreten met behulp van pincet:yes::P

Waarschuw beheerder
haha lekker belangrijk...een sprinkhaantje
Waarschuw beheerder
ga ze nu ff paar krekels voeren.

Waarschuw beheerder
insecten heb ik t nie op :no:
Waarschuw beheerder
ik wel,is ook makkelijk te verkrijgen als voedsel
Waarschuw beheerder
de brachypelma albopilosum waarvan ik er ook 1 in m,n bezit heb,nu nog heel klein [img width=640 height=480 cacheid=0008593800171f89a1fb9ab01a009a4e9b]http://www.vogelspinnen.info/images/vogelspinnen/balbopilosum/balbopilosum_main.jpg[/img] ook wel de krulhaarvogelspin genaamd

Waarschuw beheerder
superrr beest:yes:
Waarschuw beheerder
deze soort hoeft niet perse solitair gehouden te worden,vertoont nl geen kanabalistische trekjes.

Waarschuw beheerder
wij hebben thuis ook n vogelspin, maar k vin m nie leuk :no:
is me moeders beessie :)

Waarschuw beheerder
hoeft niet per sé nee...maar ik ken iemand die er 2 had en toen was de ander wel opgegeten...zelfde geslacht.

Waarschuw beheerder
wou mijn moeder maar een vogelspin:(

Waarschuw beheerder
Ik heb de mijne overgehaald...
moet jou ook lukken...zegje gewoon dat je er al een hebt ofzo...

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat het gaat lukken, als ik zeg dat ik er al eentje heb zegt ze dat ze me eruit zet:s
Waarschuw beheerder
hahahaha,ben blij dat ik niet van dat soort problemen heb :P

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
broekies :P

Waarschuw beheerder
nou ga binnenkort samenwonen dus dan zal t geen probleem meer zijn...1 van de groootteeee redenen dat ik uit huis wil is voor de spinnen:P
Waarschuw beheerder
vind je vriend er van????

Waarschuw beheerder
nou hij vind t allemaal wel best en leuk voor mij. maar hij wil er niet eentje tegenkomen buiten het terrarium als ik er niet bij ben...dan stampt ie m plat zegt ie:/
Waarschuw beheerder
t,is toch geen watje zekers????
Waarschuw beheerder
echt hoere kut beesten zeg
Waarschuw beheerder
zijn hoeren kutbeesten????? :vaag:

Waarschuw beheerder
hoerekutbeesten...hoog iq zeker:/

ach watje wil ik ook weer nie zeggen, maar ik denk dat ie er langzamerhand wel aan went en ze helemaal niet erg meer vind.
Waarschuw beheerder
houdt hem maar goed onder de duim hoor meis ;)

Waarschuw beheerder
echt hoere kut beesten zeg

Je bent bang voor het onbekende.
:jaja::jaja::jaja::jaja:

Waarschuw beheerder
Lol ik ken 'n boom van 'n kerel van 2m03 die wegloopt van huisspinen!

Waarschuw beheerder
met dat zal die wel onder de duim moeten:P want het is een hobby wat ik al bijna mijn hele leven wil:P en ga dat niet laten tegenhouden door een vriendje:P
Waarschuw beheerder
goed zo meis,ben trots op je (y) eindelijk eens een meid die niet loopt te meuten om een spinnetje

Waarschuw beheerder
moet jij ook zeker niet doen KuttekopNL!:P

Waarschuw beheerder
nee vind spinnen helemaal top...al die zeikerds dat ze eng en vies en harig zijn altijd, bah. maar ja als iets onbekend is voor je kun je snel oordelen natuurlijk...stom maar ja...
spinnen 4 ever ;) (L)
Waarschuw beheerder
p,cies ja (y) ik vind ze ook totaal niet eng,vind een mug veel vervelender zeg maar.

Waarschuw beheerder
Ik vind naaktslakken goor. Ik ben er niet bang voor...maar als er beesten zijn die echt goor zijn...dan zijn het naaktslakken.

Waarschuw beheerder
ik vind bijna alle insecten goor:P vooral oorwurmen heb ik een hekel aan, die enge beesten met die rare tangetjes aan de kont
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou...insecten vind ik nog niet goor ofzo...hoewel oorwormen inderdaad vage beesten zijn. Ik ben vroeger een keertje geknepen door zo'n beest!

Waarschuw beheerder
ja mijn moeder ook, in de onderkant van haar voet:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
watjes zijn jullie :P
Waarschuw beheerder
als ze geen 8 poten hebben vind ik ze niet eng!
Waarschuw beheerder
trek je er dan 1tje uit???

Waarschuw beheerder
Mijn spin mist een poot. Een poot was beschadigd een hele poos terug al gebeurd. Maarja...hij doet het verder nog goed. Maar dan is mijn spin dus minder eng?;)
Waarschuw beheerder
maar die komt vanzelf weer terug na het vervellen prescher.

Waarschuw beheerder
uittrekken? das dierenmishandeling:P

gehandicapte spin

Waarschuw beheerder
Jah haha...jah ik wist dat dat na vervellen terug zou komen...maar volgens mij pas na 3 of 4 vervellingen helemaal toch?
Waarschuw beheerder
dat weet ik eerlijk gezegd niet,is het een jonge spin??

Waarschuw beheerder
Nee een volwassen spin gewoon.
Waarschuw beheerder
doe mij ma un suikerspin
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een vogelspin als huisdier hegad (L)
Heerlijke beesten, vooral die lekkere harige poten (L)

en ze dan lekker over je arm heen laten lopen :P
Waarschuw beheerder
das jammer presscher want die vervellen minder vaak,weten jullie trouwens dat een vogelspin wel 30 jaar oud kan worden????? een vrouwelijke dan

Waarschuw beheerder
liever een slang:D
Waarschuw beheerder
nee,want die eten ratten en die vind ik juist zo leuk,neem dan een grote hagedis die gewoon ook muizen eet of een schorpioen waarvan ik er ook 1tje heb.

Waarschuw beheerder
de soort die ik heb word 15 jaar hooguit...hij is nu denkik 2 of 3.

Waarschuw beheerder
Ik ga vd zomer naar Indonesie..
Word al helemaal para als ik aan die beesten denk :(
Waarschuw beheerder
spinnen?? whaah ze alles wat kriebeld is niet leuk, vind ze niet echt eng maar sommige spinnen zien er gewoon goor uit, nee heb het er niet zo op, kleintjes ok, maar die hele grote mag je van mij wel houden :ja:

Waarschuw beheerder
eng en vies :jaja:

Waarschuw beheerder
Die beesten wassen zich vaker op een dag dan wij;) dus vies zijn ze niet hoor.
Waarschuw beheerder
spinnen zijn juist opruimers :yes:

Waarschuw beheerder
meesten dieren zijn schoner dan wij mensen:yes: wassen zich inderdaad tien keer vaker op een dag dan een mens:)
spinnen zijn gewoon top, zijn niet vies, ze hebben mooiere haren dan welk mens dan ook:)

Waarschuw beheerder
Blauwe haren, paarsen haren, metallic haha