Partyflock

Forumonderwerp · 733756
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ff een vraagje: ik word de laatste tijd steeds door een irritant figuur gebeld met privé nummer en dan gooien ze de telefoon erop, is het misschien op 1 of andere manier mogelijk om er achter te komen welk telefoonnummer dat is? zo ja hoe? wordt er namelijk schijtziek van
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan komen ze hem opzoeken en pakken ze zijn telefoon af.
Waarschuw beheerder
donateur
je kan ook je provider benaderen om die vraag te stellen .. hun kunnen wel wat doen .. alleen vertellen ze je niet WIE het heeft gedaan ... alleen krijgt die gene dan een waarschuwing ... houdt die gene zich daar niet aan ... is hij/zij telefoon kwijt ...

dat heb ik een tijdje geleden al geprobeerd en die man zei toen dat ze alleen kunnen zien wie ik gebeld heb en niet andersom

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is dat nergens te vinden :S
Waarschuw beheerder
Daar kom je toch niet achter als er geen nummer op je display staat maar als ze verkeerd zijn verbonden (kan altijd) dan staat het wel netjes om dat te zeggen en niet de hoorn erop te flikkeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Daarom neem ik ook geen privé-nummers op :) Dit gebeurde mij een tijd terug namelijk ook heel vaak. Me vriendinnen weten dit en die bellen ook nooit privé, en verder zal het me om eerlijks te zijn een worst wezen...

Waarschuw beheerder
Ik heb ook de neiging om niet op te nemen als iemand met een privé nummer belt.

Waarschuw beheerder
donateur
wordt bijna nooit prive gebeld.. maar als het al zo is neem ik gewoon op..
Waarschuw beheerder
ik belde vroeger zelf ook altijd zonder weergave nr, maar nu al tijden niet meer, vind het zelf ook irritant als iemand met een prive nr belt.

Waarschuw beheerder
als ist n prive nummer gewoon opnemen als hij/zij slap begint te lullen zeg je** sterf ** :D
Waarschuw beheerder
donateur
misschien je foon 's nachts ff met *21 doorschakelen naar een sexlijn, dan hoort je stalker meteen bij het bellen "dit nummer kost ongeveer xxx eurocent per minuut" :D eens kijken of ie het dan nog zo leuk vindt :)
Waarschuw beheerder
donateur
hey chemikill dat is een goeie, maar hoe werkt dat dan precies? *21 en dan het sexlijn nummer ofzo?? :D

Waarschuw beheerder
alleen betaal jij de doorschakeling van 1 euro per minuut dus als diegene lekker blijft hangen dan ben jij de lul
Waarschuw beheerder
donateur
dan doe we dat ook maar niet

Waarschuw beheerder
weet je hoe lekker wendy .n lekkere geile sex lijn midden in de nacht oeoeoe :P
Waarschuw beheerder
donateur
nou ramon ik slaap liever s'nachts als ik werken moet de dag erna