Partyflock

Forumonderwerp · 733437
1 volger · 14099x bekeken

Waarschuw beheerder
wat een geweldig bruute telefoon!!!!

Waarschuw beheerder
aaah zo moet t dus:)

bedankt dione (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb een hi 25 abonnement, weet iemand ook wanneer de nieuwe maand begint bij KPN?
Waarschuw beheerder
donateur
wat dacht je van elke eerste van de maand;)
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien ook op de datum dat je je abo hebt afgesloten...voor mij dus iedere keer de 16e ....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Is er een goeie manier om te zien hoe ver je zit met je abbo. Want je gespreksduur klopt niet helemaal. Als je bijvoorbeeld belt naar iemand en je krijgt voicemail en je belt bijvoorbeeld 10 seconden en hangt weer op wordt dat wel als 1 belminuut gerekent.

iemand?
Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad met Hi wordt alles onder de minuut afgerond naar 1 minuut, alles boven de minuut gaat dacht ik wel per 10 seconden...

dus met andere woorden niet te kort bellen:9

Misschien ook op de datum dat je je abo hebt afgesloten...voor mij dus iedere keer de 16e ....

dacht het nie, me vriendin kreeg gisteren ook haar eerste rekening, was half februari begonnen, ze moest gelijk abbo betalen voor ongeveer 1.5 maand. dus het zal denk ik wel vanaf de eerste van de maand lopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, blijkbaar een verschil tussen de providers ;)

Ik heb wel (circa) elke 16 een rekening, en dan gaan
ook mijn nieuwe bel uren in....

Vodafone btw.
Waarschuw beheerder
Is er iemand die even voor mij kan kijken bij de MMS berichten en dan bij instellingen...

Bij instellingen server wordt bij gprs instellingen gevraagd naar APN

Weet iemand wat ik hier moet invullen want als ik een MMS bericht probeer te versturen krijg ik de melding: APN instelling Fout.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil hem morgen halen, is er iemand die echt zweert dat ik het niet moet doen? Welke telefoon moet ik dan nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
[quote]Ik wil hem morgen halen, is er iemand die echt zweert dat ik het niet moet doen? Welke telefoon moet ik dan nemen?[quote]

tis een leuke telefoon, alleen het eropzetten van nieuwe spellen is niet echt heel makkelijk...

maar verder leuke eigenschappen die telefoon(y)
Waarschuw beheerder
Ik heb em ook sinds ongeveer 2 weken... Ben er trots op :( Super ding ;)
Maar ff n vraagje:
Hoe kun je erachter komen hoeveel belminuten enzo je nog over hebt..
Waarschuw beheerder
Lisanne,

Bij oproepenlijst en dan gespreksduur kan je bij totaal uitgaand zien hoelang je al gebeld hebt. Je moet hem dan wel iedere maand op nul zetten. Je telefoon geeft niet aan hoeveel belminuten je nog overhebt omdat hij natuurlijk niet weet welke abonnementsvorm je hebt. :-)

Zou je voor mij even bij je MMS instelling willen kijken?
Waarschuw beheerder
Jaa dat had ik al gedacht maar ik dacht dat et misschien ook wel anders kon.. naja.. dan blijf ik et zo doen.

Ik zou niet weten wat je bedoeld met APN voor de GPRS.... Daar heb ik niet egt veel verstand van :9
Waarschuw beheerder
donateur
Hoelang gaat de accu gemiddeld mee? 5-6-7 dagen vind ik wel goed genoeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck it!

Ik heb hem nu al! :P

Koopavond in leiden, wat moet je anders doen op een donderdag avond?
Waarschuw beheerder
donateur
Gas met die zooi, welke provider heb je?
Waarschuw beheerder
donateur
Vodafone :/

Het zat zo:
Wilde in eerste instantie telfort. Ging niet door omdat die er gewoon niet was op dat moment. Paar winkels in geweest dus. Bij The Phonehouse zou ik €450,- borg moeten betalen, omdat ik geen Nederlands paspoort heb en dat zou ik op pas NA het contract terugkrijgen (2 jaar). In de winkel was er alleen vodafone en KPN. Bij beide moest ik dus die borg betalen. Meneer achter de balie belde zelfs om dit te controleren, en ja, het was echt zo. Ik dacht natuurlijk TIEVEN aangezien me broer en zus (ook zonder ned. paspoort) gewoon zo hun telefoon meekregen. Toen besloot ik maar naar Belcompany te gaan en kijken wat zij zouden zeggen. Daar kon ik alleen kiezen uit T-Mobile of Vodafone. T-Mobile kon niet, omdat dat 24uur zou duren en daar had ik ook geen zin in. Dan maar Vodafone. Alles ging goed daar. Ik had het ook over het borg en zei (Belcompany) zei dat het er wel was, maar ik hoefde dat niet te doen. (Waarom weet ik ook niet) Ook zeiden ze dat je je borg al na 1 jaar terugkrijgt, ook al zegt de winkel 10jaar. Ik begon gewoon met die meneer te praten, vet coole gozer, zegt ie dat ik helemaal geen Telfort moest nemen, omdat die kut bereik hebben. Dat wilde ik natuurlijk niet. Uiteindelijk is het dus Vodafone 150 geworden met zo'n €5,- sms-bundel. Waarbij ik eerste 3 maanden 100 of 150 belminuten gratis krijg en nog iets.

Leuk verhaaltje he! ;)

Waarschuw beheerder
VRAAGJE!!!! :

Hebben jullie ook dat als je een videoclip maakt tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Dat je het geluid supergaar hoort. Je hoort de bass bijvoorbeeld keihard doordreunen. Echt geen mooi geluid zeg maar. krakerig en veelste hard!????
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal ik vanavond ff testen. :D
Waarschuw beheerder
VRAAGJE!!!! :

Hebben jullie ook dat als je een videoclip maakt tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Dat je het geluid supergaar hoort. Je hoort de bass bijvoorbeeld keihard doordreunen. Echt geen mooi geluid zeg maar. krakerig en veelste hard!????

Klopt geluid is echt kut...pas in de HMH geweest en de bas neemt tie gewoon niet op...jammer nokia's doen het beter
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, van de camera moet je ook geen digitale kwaliteit verwachten :S Het is maar een telefoon hoor :/

T-Mobile, dan weet ik de instellingen niet ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb nou al een hele tijd lopen kloten met die java games op me Samsung, maar het wil maar niet lukken om ze erop te krijgen..

Ik heb alles precies volgens de handleiding gedaan, maar het wil niet lukken.. Ik maak een verbinding.. ik krijg in mijn netwerkverbindingen een <niet-geverifeerde gebruiker> icoontje te zien, ip-adressen van client en server zijn verschillend..

Op het moment dat ik druk op Seriele download, dan krijg ik die clown te zien, maar gaat het balkje niet lopen en gaat me tel na een tijdje resetten..

Iemand een idee??
Waarschuw beheerder
donateur
Alvast mijn excuses voor niet alles gelezen te hebben!

Weet iemand waarom het geluid ineens zacht wordt als je op een feest een filmpje maakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat dat gewoon gaar is, daarom :/

Iedereen heeft dat.....Ik ook :/
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat die telefoon 't niet aan ken zo'n hard geluid.. Zit een soort van limiter in ;)

Waarschuw beheerder
ik zag dat iemand em kon laten trillen en bellen tegelijk. Ik kan dat alleen met geluidjes die er al standaard inzitte. ik wil et met me eigen deuntjes :p iemand?
Waarschuw beheerder
Jaa dat vroeg ik me ook al af.. Je kan dus nu kiezen voor melodie, trillen of eerst trillen en dan melodie.. Maar kan dat dan niet tegelijk?

En nog n vraagje.. Hoe lang gaat jullie batterij mee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff... geluid opnemen met dat ding is echt kut ja. Jammer, nam normaal altijd als ik een lekker nummer hoorde op een feest het effe op, zodat ik later dat nummer kon opzoeken, maar dat gaat echt niet, geluid is echt MEGA brak...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, moet ik maar mee leven dan.

Nog een vraag, zit nu ook op de Samsung Fun Club site naar screensavers te kijken. Daar zeggen ze dat me WAP push instellingen zijn ingeschakeld. Ze zeggen dat dat hier te vinden is:

Afhankelijk van het type telefoon dat je gebruikt, kun je de WAP berichtinstellingen in de volgende menu's vinden:
Funbox --> Internetdiensten --> Bericht ophalen

of

Amusement --> WAP-browser --> Bericht ophalen
Stel dit in op 'Altijd'.

Deze heb ik allebei niet. :S Weet er hier iemand hoe dat zit?
Waarschuw beheerder
donateur
laat maar, het zit onder het "berichten menu" -> 5.4
Waarschuw beheerder
Hey k heb een vraagje
Als ik een videoclip met bluetooth op me telefoon heb gezet en ikw il hem afspelen zegt ie
"inhoud word niet ondersteund"
iemand een idee hoe k dit kan oplossen?
Waarschuw beheerder
donateur
moet je het filmpje omzetten in *.3gp bestand

zoek maar op google voor een converter.
Waarschuw beheerder
Hey mede D-500 bezitters.

Ik lees hier alleen maar positieve verhalen en die had ik tot gister ook. Ik werd gebeld en ik schuif dus mn schermpje omhoog. Toen bleef het scherm 'hangen'. Daardoor kreeg ik twee achtergronden door elkaar met hele lichte en felle kleuren. Ik heb m ff uitgezet en toen deed hij t weer goed. Alleen het is me nu al bijna 10x gebeurd. ZWAAR KLOTE :(

Heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)? Zo ja, graag ff reageren.
Waarschuw beheerder
donateur
Nope.. Ken 't probleem niet (heb em zelf niet hoor, maar werk in de primafoon). Weet wel dat de E800 heel veel software fouten heeft..

Ik zou terug gaan waar je 'em gekocht heb, wordt gewoon opgestuurd voor software update :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet, maar wil ff kwijt dat ik de accu vind zuigen!

wat een klote ding. en ook dat je niet kan scrollen door menu's en muziek luisteren tegelijk zuigt ook!

en kwaliteit bij geluid opnemen zuigt NOG harder!

maar voor de rest: (y)

Waarschuw beheerder
ik vind het een geweldig ding!
enige jammere is het geluid opnemen indd

Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen??
Ik heb ook de D500, maar mijn knopje naar boven werkt niet meer (staat std voor MP3 speler..)

Hij doet dus helemaal niks meer :/:'(
PLZ help:P
Waarschuw beheerder
donateur
ben em een paar weken geleden kwijt geraakt godverdegodver
Artiest {SHOWLIST artist 50700, 21069}
Waarschuw beheerder
Ik heb nou al een hele tijd lopen kloten met die java games op me Samsung, maar het wil maar niet lukken om ze erop te krijgen..

Ik heb alles precies volgens de handleiding gedaan, maar het wil niet lukken.. Ik maak een verbinding.. ik krijg in mijn netwerkverbindingen een <niet-geverifeerde gebruiker> icoontje te zien, ip-adressen van client en server zijn verschillend..

Op het moment dat ik druk op Seriele download, dan krijg ik die clown te zien, maar gaat het balkje niet lopen en gaat me tel na een tijdje resetten..

Iemand een idee??

Jah karige bende dat!! bij mij wil het ook niet lukken :( ... met nokia ging dat altijd heel makkelijk maar die samsung is echt lastig ... als iemand het wel lukt laat even weten !!
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij helpen??
Ik heb ook de D500, maar mijn knopje naar boven werkt niet meer (staat std voor MP3 speler..)

Hij doet dus helemaal niks meer
PLZ help

Moet je terug gaan waar je 'em gekocht heb... Waarschijnlijk software fout..
Waarschuw beheerder
Iemand die een goed werkende converter weet te vinden , gratis natuurlijk ;)

Ik dacht er een te hebben maar die verneukt mn filmpjes alleen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Quicktime ergens vandaan plukken of een aardige vriend(in) vragen of die dat hebben.
Waarschuw beheerder
Quicktime player heb ik , maar ik zie niet waar ik daarin een conversie kan maken naar bijv. Mpeg
Waarschuw beheerder
donateur
Bij bestand/file... export en dan kiezen als wat voor soort... je wil dan .MOV *of iets anders*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan heb ik denk ik de budget versie want die optie heb ik niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
FF deze weer omhoog gooien, want het schijnt nogal een lastige telefoon te zijn :D :D
Waarschuw beheerder
Is inderdaad een lastige telefoon. Heb m opgestuurd vanwege bovengenoemd probleem. Ze hebben een software upgrade gedaan en hij doet het gelukkig weer. Alleen raar dat al mijn bestanden (afbeeldingen,video's etc.) er nog op staan behalve mijn telefoonnummers :S