Partyflock

Forumonderwerp · 733373
2634x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik kon niks vinden in de zoekfunctie. Als ie dubbel is mag ie dicht.

Oke even een paar vraagjes:

Heeft iemand van jullie wel eens een relatie gehad met een ex? Dus dat t eerst uit was en dat je na een tijd uit elkaar te zijn geweest toch weer bij elkaar bent gekomen?
Hoe voelde je je in de tijd dat het uitwas? Miste je hem? Wou je hem terug?
Hoelang waren jullie uit elkaar?
Wat ging er mis toen t uitging? Waarom dacht je dat het weer goed zou gaan als jullie weer bij elkaar kwamen?
Hebben jullie bepaalde afspraken gemaakt toen jullie weer samen kwamen? Welke?

zucht, k heb nog honderden vragen, maar k hou t hier maar ff bij.
Jullie hebben wel n beetje in de gaten denk ik wat mij op dit moment het meest bezighoud
Waarschuw beheerder
donateur
Terug bij me ex? :O

NEVER!!!! :no:

Waarschuw beheerder
ex=ex duidelijk
Waarschuw beheerder
donateur
oook al ga ik gewoon als vrienden met mijn ex om ik zou nooit geen relatie meer met em willen het is niet voor niets mijn ex!

Waarschuw beheerder
donateur
voor geen goud ga ik terug naar mijn ex :no: *kotssmiley*
Waarschuw beheerder
Terug bij je ex is het domste wat je kan doen het gaat niet voor niets uit!

Ik mag toch nog wel steeds je ramen lappen????;p

Waarschuw beheerder
:no: nooit terug gegaan bij een ex... en zal ik ook nooit doen, tis niej voor niets uitgegaan...!!!

Je komt echt wel weer iemand tegen waar het wel 100% mee klikt ben daar maar niej bang voor :)

Waarschuw beheerder
geen haar op me hoofd die er aan denkt om naar me ex terug te gaan :s
een ex is een ex :S

Waarschuw beheerder
donateur
huidige mannetje :yes:

ex :no:

(K)

Waarschuw beheerder
Ja jammer genoeg wel!! Maar NEVER NOOIT MEER! Het gaat niet voor niets uit,laat het dan beter ook zo..!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nee dank je feestelijk!!:D

Waarschuw beheerder
ben met 1 ex van me drie keer terug samen geweest (de keren dat het daartussen een week is uitgeweest niet meegerekend :p )
en nee, dat is niet goed gekomen.
het probleem was dat ik voor hem meer voelde dan gewoon vriendschap, maar niet genoeg om een relatie met hem te beginnen. en hij zag in mij de ware.
als we gewone vrienden waren, zagen we elkaar elke dag en hadden we nooit ruzie. waren we een koppel, dan zagen we elkaar even veel en hadden we constant ruzie

maar ik kan me wel voorstellen dat mensen terug iets beginnen met hun ex en dat het daarna wel blijft duren omdat
- ze de eerste keer te vroeg iets met elkaar begonnen waren omdat de ene toen bv. veel volwassener was dan de andere
- 1 van de 2 zich toen veel te hard liet beinvloeden door vrienden of familie
- 1 van de 2 er toen niet klaar voor was om z'n vrijheid op te geven
- mensen dikwijls pas beseffen wat ze hadden als het er niet meer is

er kunnen verschillende redenen zijn waardoor het de eerste keer niet goed ging en de tweede keer wel. dat is in elke situatie anders. ik begrijp heel goed dat je geen zin hebt om twee keer gekwetst te worden, zeker niet door dezelfde. maar als je het niet probeert zal je het nooit weten en dan zal je het jezelf altijd blijven afvragen of je het toch niet beter had geprobeerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ah bestaat dit topic ook nog :D

nouja, ik heb nu dus geen contact meer met hem. Het is een lieve goeie jongen. Ik heb absoluut geen reden om kwaad op hem te zijn. Hij heeft me altijd goed behandeld. Maar ja t werkte niet tussen ons.

Het is nu ruim een jaar uit. Ik heb hem heel erg gemist het eerste half jaar zonder hem. maar ik ben nu echt over hem heen. Ik geef nog veel om hem. Dat wel. Maar meer als broer. Niet meer verliefd. Ik zou graag nog gewoon vriendschappelijk contact met hem willen. Maar dat vind hij te confronterend, te moeilijk.

In elk geval onwijs bedankt voor alle reacties!
Waarschuw beheerder
little dreamer snapt het :)

Het kan zonder problemen de tweede keer wle goed gaan, als de "reden" waardoor het niet goed ging maar weg is, dus ook helemaal uitgesproken, de gevoelens voor elkaar nog aanwezig zijn en je allebei het risico van mogelijk dezelfde pijn durft te nemen.

Vooral de redenen waardoor het uit zou kunnen gaan en welke situaties wel degelijk kunnen veranderen zijn erg herkenbaar ..

Waarschuw beheerder
hehe, ja je ziet het, je bent niet de enige die daar al eens van wakker heeft gelegen :-)

spijtig dat het niks geworden is tussen jullie. maar ik ben blij dat je er nu over heen bent.

k zou graag nog gewoon vriendschappelijk contact met hem willen. Maar dat vind hij te confronterend, te moeilijk

dat heb je vaak met exen :-( spijtig, maar het is wel te begrijpen eh

>bartman: veel ervaring opgedaan O:)
laatste aanpassing