ik ook niet vind dat zo triest he heb hem ook in me lijst staan alleen dat heb ik nou nog nooit gezien
donateur
goed zo ze lachen je alleen maar uit!!!!
donateur
hij doet het echt hoor!!!!!!!gewoon een zielig mannetje die zich verveeld en niks beters te doen heeft!!!
ik zie eigelijk nooit meer dan dat zijn haar wild zit .............maar ddoe meestal ook lullig tegen hem......vind tie niet zo leuk
beetje wanhopig om gelijk je snikkel te tonen...
donateur
gewoon zo blijven doen hihihih!!!mischien dat hij nu wel een lesje heeft geleerd hij reageert niet meer dus is hem niet goed bevallen denk ik om zon topic te openen!!
maar op de foto ziet hij er ook heel anders uit dan op de cam...maar goed kan die jongen ook nix aan doen
Ik heb zoiets vaags, dat spant de kroon!! Na het installeren van msn 7.0(beta)..ALs ik nu wil camme met iemand sta ik op zn kop!!! vreemd vreemd...Iemand een idee hoe dit kan?