Partyflock
 
Forumonderwerp · 733346
1138x bekeken
 
Waarschuw beheerder
geek dingen voor de webcam leuk of niet
 
Waarschuw beheerder
donateur
ja dat bedoel ik!!!!!je ding laten zien!!
Waarschuw beheerder
donateur
uuuh denk het niet en jij ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik ben niet zover te krijgen ennuh heb geen cam!!
 
Waarschuw beheerder
nou nou..
Waarschuw beheerder
donateur
hha :) ik zou het ook niet doen hoor :P
 
Waarschuw beheerder
ik ook niet vind dat zo triest he heb hem ook in me lijst staan alleen dat heb ik nou nog nooit gezien
 
Waarschuw beheerder
donateur
goed zo ze lachen je alleen maar uit!!!!(y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
hij doet het echt hoor!!!!!!!gewoon een zielig mannetje die zich verveeld en niks beters te doen heeft!!!
 
Waarschuw beheerder
ik zie eigelijk nooit meer dan dat zijn haar wild zit .............maar ddoe meestal ook lullig tegen hem......vind tie niet zo leuk
 
Waarschuw beheerder
beetje wanhopig om gelijk je snikkel te tonen...
 
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon zo blijven doen hihihih!!!mischien dat hij nu wel een lesje heeft geleerd hij reageert niet meer dus is hem niet goed bevallen denk ik om zon topic te openen!!
 
Waarschuw beheerder
maar op de foto ziet hij er ook heel anders uit dan op de cam...maar goed kan die jongen ook nix aan doen
 
Waarschuw beheerder
donateur
het is en blijf een stakker
Waarschuw beheerder
hahaha, supergrppig forum dit-slaat allemaal totaal nergens op-KEEP IT STUPID PEOPLE
 
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeeeeey

wat een gekke dingen hier en k hoef nie eens de webcam dr voor aan te zette....

geweldig!
























not !!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
jaaa tuurlijk!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
iemand webcammen ?? hahahah
 
Waarschuw beheerder
donateur
jajajajj maak er maar geintjes over hihihiih
Waarschuw beheerder
donateur
hey vet topic dit :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
vind je????wat vind je er VET aan dan???
Waarschuw beheerder
ach ja als iedereen zich zelf gewoon blijft is er niets aan de hand en tuurlijk iedereen kickt daarop maarja
 
Waarschuw beheerder
[img]http://forumspam.articblue.nl/user_related/stfu/images/0403.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb zoiets vaags, dat spant de kroon!! Na het installeren van msn 7.0(beta)..ALs ik nu wil camme met iemand sta ik op zn kop!!! vreemd vreemd...Iemand een idee hoe dit kan?

(K)
Waarschuw beheerder
je camera recht zetten ????
Waarschuw beheerder
Dat doet ie al..