Partyflock
 
Forumonderwerp · 732876
Artiest {SHOWLIST artist 18478, 98570, 51941}
He, wat vinden jullie van deze line-up..??

Zany Paul Elstak Luna, 11 Maart 2005 Hardfriday Leiden
laatste aanpassing
Yeah, dacht dat we dat allemaal al wisten?

NIET DUS!
Het is inderdaad wel een beter lokatie als hifi


Haha, wat ben jij ook voor n mieren neuker heh?! :P Vind In Casa sowsieso KUT!! En Hifi vind ik voor zoiets kleins lang zo slecht nog niej hoor :S
 
Is ook niet slecht...... totdat het vol zit dan wel. Vorige keer US was ook niet echt chill:|
nou jah, kwee niej... Ze beginnen t daar bij In Casa iig wel te snappen eindelijk. Maar toch, ik blijf er bij dat t n ballentent is :)
 
Dat kan ik niet ontkennen :yes:
weet ik... :)
Tja! Kregen we hier nou maar iets moois! Beetje groot!

Een dikke party in de Groenoordhallen ofzo:D Hardcore To The Bone bv, en dat ie dan dit x niet wordt afgelast:D

Dat zou wel lache zijn..
Een dikke party in de Groenoordhallen ofzo Hardcore To The Bone bv, en dat ie dan dit x niet wordt afgelast


Ehmmmz een hardcore feest in n zwarte wijk??? Heel goed plan :/
 
Vorige keer ging ging Hardcore To The bone ook al nie door vanwege de ligging :/
gek heh??? :S
 
nee, maar wel jammer :yes:
Jah agh, misschien ook wel niej, zo gaat de gemeente van Leiden misschien eens nadenken over een ECHTE uitgaansplek :)
Een hardcore feest in een zwarte wijk is juist geniaal!

Er komen allemaal gabbers op af, dus gevaarlijk zal het niet zijn voor ons:D.. Had mij echt wel leuk geleken daarzo!

Een nieuwe locatie bouwen zou helemaal geniaal zijn..
 
Ik denk wel dat ik naar een feest ga om te feesten. En de kans op rellen is in zo'n wijk erg groot en na een feest rellen?! liever niet :/
En daarvoor moet er dan toch politie staan! Maar het is afgelast doordat politie een prive feestje zou hebben, was de roddel bij mij op school:/
Wordt ongetwijfeld druk...
Er komen allemaal gabbers op af, dus gevaarlijk zal het niet zijn voor ons.. Had mij echt wel leuk geleken daarzo!


das echt problemen opzoeken. t Lijkt me wel vett in de Groenoordhallen, maar jah, ik maak me nou eenmaal niej graag illusies
ze krege gewoon geen vergunning,
dat feestje van de politie had er nix mee te make
tja als ik me echt verveel... kom ik misschien ff een kijkje nemen
maar dat geluid in In Casa :no:
En daarvoor moet er dan toch politie staan! Maar het is afgelast doordat politie een prive feestje zou hebben, was de roddel bij mij op school


Het is niet voor niets een roddel...
Twas toch een goede roddel?:D

En waarom maken ze al een hele flyer voor het feest, dj's geregeld, maar nog geen vergunning..? Das toch het eerste waar je aan zou moeten denken bij het organiseren van een hardcore feest?:S
laatste aanpassing
Omdat heel vaak feesten al gepland zijn voordat de vergunning binnen is, of dat t al helemaal cker is. (remember Hardcore 4 Life enz enz)

Maarre ff ontopic, ik hoor net dat ik van de partij ben :yes: (y)
laatste aanpassing
 
:P
ik ga ook!!!! :D:D:D
we gaan het wel weer ff gezellig maken he ;)
ik heb er echt zin in..:D
nou zie jullie daar :)
doegg (K)(K)mij
En de kans op rellen is in zo'n wijk erg groot en na een feest rellen?!


Hoe kom je daar nou bij ? DE mensen in die wijk liggen nog alleemaal te slapen hoor als dat feestje afgelopen zou zijn.....
dit topic gaat niet over dat gezeik met die groenoordhallen van toen, remember? laat die shit lekker gaan...
Tor, gaan we doen:p
Net alsof de Groenoordhallen midden in de ghetto staan :S
Is gewoon een normale wijk.
wat scheelt het :9
Tja, gaan we dan toch door?

Net alsof we in Nederland ook maar ergens een "ghetto" wijk hebben?
wat scheelt het


:respect:

neej hoor geintje, tis hoogstens een btje verloederd ;)
 
Opzich zin in vrijdag :)
Oh ja !! Ook even leuk om te vermelden. Gaan vrijdag 11-03-2005 ook nog even VIP-kaarten weggeven voor
In Qontrol · 2012
 
Dat zou mooi zijn :)
Gaan vrijdag 11-03-2005 ook nog even VIP-kaarten weggeven voor


wie , wat, waar ?

zou zeker leuk zijn :D
Zooow, nou wordt t opeens ZEER AANGENAAM interessant :)
Was sowieso al van de partij, maar jah met VIP kaarten kan de avond niej meer stuk ;)
Kheb altijd wel zin in een gratis Feesie :jaja:
 
Jee...kan wel haha
laatste aanpassing
 
So das balen want het gaat weer vet worde morgen :yes:
Heb er zin in :bounce:
Tja.. Leiden is helaas gewoon beperkt in goede locaties. Maar In Casa vind ik iig de minst slechte. Tegenwoordig is zaterdag trouwens tussen 11 en 12 gratis entree ( voor de liefhebbers )
P.s. VVV Heeft ook nog kaarten.!!
 
Harde vrijdag :)
welke Luna die draait er helemaal niet :/
 
Serieus? :vaag:
Staat Luna bij de lineup van het feest???
Neej, niej echt... :/