ik ben ze ook altijd kwijt, vooral als ik weg ben dus moet ik weer een nieuwe kopen, of ik neem ze per ongeluk mee van iemand anders tijdens het uitgaan
ik heb laatst alle aanstekers die het niet meer deden weggedaan en nu heb ik er nog bijna 40 over!
ik heb er altijd 2 bij.. en ik ben ze ieder weekend weer kwijt.. kom ik bij een maatje van me thuis... liggen daar gewoon 11 van mijn aanstekers..inclusief een zippo...toen ben ik maar gestopt met roken.. aanstekers zijn nog populairder om te jatten dan fietsen man.. en aan een fiets heb je veel meer
Aan een fiets ben ik niet verslaaft. Weet niet hoe dat me jou zit Volgens mij heb je toch echt vuur nodig om te roken. Laat dat nou wel een verslaving zijn van mij
(permanent verbannen)
hmm miss as juh heeeeeel hard tegen de muur aan lopt dat juh kets vuu krijgt whahahah
Heb jij een vuursteentje voor me? Ik geloof niet dat mijn hoofd als vuursteen gebruikt wil worden. Ken het mis hebben. Ben ook maar blond
(permanent verbannen)
ja daar heb juh oowk wel weer gelijk in
haha maar et is een bekend pro kep er oowk altijd last van soms denk wel is bij me self heb ik uhm soms opgegeten ofso
eigenlijk zouden ze met aanstekers hetzelfde moeten doen als met ballonnen.. je koopt 10 aanstekers en zet je nr erop. en degene die belt die t verst weg woont is de winnaar..
donateur
Mijn pinguin is bang daarom heeft ie zn pootjes voor zun oge
Mag btw mijn aanstekers wel hebbe ben toch gestopt met roke
Ben een die hard roker. Had me ooit in die goeie ouwe gulden tijd voorgenomen om te stoppen als de pakjes 10 gulden waren. Naja, ik rook Camel dus ik zit er al overheen.
Zou het knap vinden als je dat eind binnen 15 min ken rijden/vliegen enz. Heb trouwens geen straaljager landbaan in mn achtertuin hoor. Die hebben we net vorrige week weg gedaan. Mn mams wou een vijver
Tof van je. Wil je dan een kopje koffie of liever een sterke borrel. Weet eigenlijk niet of dat BOB-pen ook geld voor de heli, of doen ze dan aan BERT-en
Hahaha dat ken ik. Tis hier echt een complete landingsbaan. Moeten oppassen volgens mij dat er straks geen vliegtuig in de tuin land. Woon naast schiphol
Ik vind het wel gezellie hoor. Doe het zelf ook op mn eigen kamer. Leuk rood plakband enz. En een super grote kerstboom van wel 40 cm