maar dr zit totaal NIKS achter .. meneer vindt het zo af en toe gewoon leuk om in een boom te hange
en als mense het weer op een andere manier opvatte .. hun probleem .. tis gewoon un gafe foto
kijk maar uit met zo'n foto want er zijn hier altijd mensen die dat niet waarderen.
het gaat niet om waarderen maar een hoop mensen schijnen niet te weten wat de gevaren hier van zijn
valt wel mee hoor kul.
je kan je dan om zoveel dingen druk gaan make wat hij wel en niet kan doen .
ik heb er nog nooit problemen mee gehad dus laat ik hem liever zn gang gaan.
dat riep ik ook altijd totdat ie dus klem zat en lag te gillen en te kwijllen dat ie nie meer los kon laten dat we de dierenambulance der bij hebben laten komen en hun de dierenarts want niemand kon wat ja zijn kaken breken maar dat gaat niet op zo'n moment dat zou heel wreed zijn dus hebben ze hem uit zijn lijden verlost als je dat dus mee maakt ga je anders denken ik heb ze 10 jaar gefokt de am.stafs en ik heb het in totaal 2x mee gemaakt en schijnt veel vaker voor te komen dan men denkt want ik heb toen sectie laten verichten omdat me reu pas 2 was toen het gebeurde en op utrecht in de kliniek hebben ze me dus uit gelegt dat het wel degelijk kon daarom ben ik er nu zo voorzichtig mee.
daarom zeg ik ook hoeft niet maar kan wel gebeuren als je dat maar wel weet
en het is geen aanval maar een stukje wat ik je mee wil geven als ze mij ooit daarvoor hadden gewaarschuwd had dit nooit hoeven te gebeuren snap je en me een hoop verdriet bespaard
echt zielag
ik zal dr wel op lette .. gelukkag is het bij hem nu wat minder dat bome hange
ja daar mag je blij om zijn kijk afleren doen ze het nooit maar net wat ik al eerder zei doet ie dat maak niet uit maar ga hem niet aanmoedigen maar negeer hem dan verbied je het hem niet maar je moedigd het hem ook niet aan snap je
k ga mn hond niet terug roepe als hij het naar zn zin heeft met een boom ..
gelukkag is het bij hem nu wat minder dat bome hange
is een dog geen staf.
totaal verschillende honden
haha ja klopt ..
hallo peetje mijn stafs zijn der nie meer ik heb ze 10 jaar gefokt!!!!
ik ben der mee gekapt waarom juist ja mensen vernaggelen het ras ze doen dingen zonder na te denken.
mijn bordeaudoggen hangen ook in bomen als ze vrolijk zijn mijn reu loopt met boomstammen te gooien
maar ik zeg bord. dog is totaal andere hond als staf. terrier.
dat is wel.
die honden worden kapot gefokt.
broodfokkers.
en zo zijn er nog veel meer rassen.
je mag maar max. 3 x fokken met een hond.
maar broodfokkers kijken nergens naar.
foei
beetje een mix.
ja daar moet echt wat aan gebeuren
Mijn presa canario is natuurlijk de mooiste !!!
en zo word ie al hij later groot is!!
dat riep ik ook altijd totdat ie dus klem zat en lag te gillen en te kwijllen dat ie nie meer los kon laten dat we de dierenambulance der bij hebben laten komen en hun de dierenarts want niemand kon wat ja zijn kaken breken maar dat gaat niet op zo'n moment dat zou heel wreed zijn dus hebben ze hem uit zijn lijden verlost
een staf en pitt hebben een schaar gebit en dat heeft de rottweiler niet dat is een groot verschil
een boerboel vind ik ook een prachthond. maar je moet wel goed weten hoe ze zijn. waar komt je pup vandaan??
een rottweiler heeft juist wel een schaargebit!
en die kaakklem geloof ik ook niet aan
is enorm veel wilskracht en spierkracht. en als een spier verkrampt laat die niet los, maar dan spreken we over een spierkramp en geen kaakklem.