Qua rashonden ben ik helemaal weg van de Rhodesian Ridgeback.
Ik heb echter mijn hart verkocht aan de buitenlandse straathonden. Echt geweldige mixen kom je tegen. Ik heb sinds een jaar Pluto uit Spanje in huis. Een ridgeback-look a like
Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan de Engelse bulldog...sinds januari ben ik zelf in het bezit van een prachtige bullendame...en ik zou nooit meer anders willen!!
Golden Retriever, heb er zelf 1 gehad 16 jaar oud geworden..
beetje onduidelijk foto maar dit is de benelux kampioen tjesch samen met mijn kereltjuh
donateur
heyhey
ja wij hebben er zelf ook een schatten van een beesten zijn het..
echt wel
al haalde die in ze pubertijd vaak he bloed onder me nagels weg
donateur
ja dat is wel zo, maar ik vind het echt een lief beest..ze vragen ook wel veel aandacht van je..
laatste aanpassing
jaah idd hahaha heerlijk juist elke avond lekker op bed kroelen tis m'n allesie
aparte kleur heeft die van jou!! mooi hoor.. mijn heeft da ook.. mengelmoes van bosruin en wolfsgrauw.. willen ze ook een nieuwe kleur in de rasstandaard van maken trouwens!
!Wen! Volgens mij moet je ff bij help kijken.
Je foto's doen t nooit...
Zet je het IP-adres wel tussen [img*] en [/img*] (zonder sterretjes)????????
Ik had al es op je profiel gekeken en al die foto's doen t niet, alle foto's die je op een topic zet, doen t ook niet, dus volgens mij doe je iets ni goed
de boerboel is echt waanzinnig, maar mijn ridgeback is echt wel de liefste hond ter wereld! en ook erg mooi of course..
laatste aanpassing
een herder of een collie..
Een Mechelse herder is de mooiste hond!!! Maar ik ken ook een hele lieve Bull terier dies wel btje klein maar wel heeel lief !!
Mijn lievelings ras is Rotweiller
Heb er zelf 1 even een foto maken
Oke gedaan erg fotogeniek issie niet hoor
"Rocky, waar is RAMBO dan?!"
Normaal..
Zucht..
En weet iemand hoe zo'n hond heet:
Hij komt bij mij tot me heupen..