ik wil me niet te veel met de antwoorden gaan bemoeien, maar deze spreekt voorzich natuurlijk.
voor het antwoord gaan we heel ver terug de tijd in. zo rond het jaar 1000 werd er het vet en de ham van de varken een soort pudding gemaakt, wat daarna in gebakken werd in de oven. het vet van de varken ook wel boter genoemd werd dus flink gemixt met de ham. daar onstond brood uit. de boter ham combinatie. nou is er na die tijd veel veranderd de varkens werden duurder en de tarwe's werden flink in prijs verlaagd. er werd dus veel gemixt. zoveel dat de tarwe en meel overheersde. zo doende is de ham en de boter vervaagd en moeten wij er niet meer aan denken om een boterham van boter en ham... dat is hetzelfde als een plak ham besmeren met boter en dat op eten. niet lekker nee.
maargoed hoop dat het goedgekeurd is door het antwoord commissie en anders heb ik niks gezegd.
Tjonge jonge, dit is absoluut het meest doordachte antwoord van 2005! Nu al!
Maximale !
Ja, ik vind hem ook geweldig
Overwegen wij (als leden van de antwoorden-commissie) nu of hij een nieuw lid mag worden?
Wel tegen betaling uiteraard
Jaaaaaa hier komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw Jullie denken gelijk weer aan het woordje dat begint met de S en eindigt op EX, maar DAT IS NIET ZO
Misschien willen we vanavond wel een onwijs lekker etentje..... Dat dan verzorgt moet worden door een bepaald iemand
En ik geloof dat Chica ook niet zo van de hand- en spandiensten is!
vraag maar raak?
waar kan ik het winnende lot kopen?
Misschien willen we vanavond wel een onwijs lekker etentje..... Dat dan verzorgt moet worden door een bepaald iemand
Maar dat kost toch net zozeer geld??
En ik geloof dat Chica ook niet zo van de hand- en spandiensten is!
Waar baseer je dat op Dok?
Maar dat kost toch net zozeer geld??
Als ie niet creatief is wel ja Maar we willen het er natuurlijk niet aan af eten, toch?!