Betreft: | evenement: Heroes of Techno, zaterdag 5 maart 2005 om 22:00 |
Ik dans echt veel lekkerder op alcohol dan als ik wat op heb
hmmmzz begrijp wat je bedoelt maar ga hier toch net even niet in mee
ik onthou alles als ik gewoon alleen beetje drink en de foto's zien er stukken beter uit8)
alleen met drank worden om een uur of 5 mn beentjes moe.....beste voor mij als ike cht volluit wil gaan tot 7 uur of half 8 is om een ur of 4 een halfje en dan om 6 uur nog een halfje......das het beste.......en ben daar ook niet verrrot van zeg maar.....
denk dat het dat toch maar word op awake8)
alleen met drank worden om een uur of 5 mn beentjes moe
Pussy Whaha, grapje hoor Ik ben diehard Alleen maar de hele avond.. Maar niet teveel, anders ga ik irritant worden
Vrijdag drink ik iig helemaal niks, misschien 1 glaasje champagne ofzo
WTF, kennen we een x saampjes dronken (aangeschoten ) ) worden, doe je niet eens mee En als je nuchter op Awakenings gaat, krijgen we dezelde taferelen als op de afgelopen editie in de Now&Wow met Amok (= niet goed )
Zaterdag vol gas los!
Owhee als je in mijn autootje gaat kotsen
WTF, kennen we een x saampjes dronken (aangeschoten ) ) worden, doe je niet eens mee En als je nuchter op Awakenings gaat, krijgen we dezelde taferelen als op de afgelopen editie in de Now&Wow met Amok (= niet goed )
Mja...Het is lastig om vanaf Nieuwegein met het ov terug in Hsum te komen.. Maar wie weet rijdt juud!? En ik heb geleerd van vorige awake, ben helemaal om, trek die harde shit vast wel.. (als het maar gezellig is) Zal me proberen om net zo gezellig te zijn als op een reguliere n&w avond!
Tsja? Komt vast wel goed!
Owhee als je in mijn autootje gaat kotsen
Mij ooit zien kotsen van drank?