Partyflock

Forumonderwerp · 731583
921x bekeken
Waarschuw beheerder
Je hebt een relatie maar je bent gek op een ander.

Je wordt er zo gek van dat je diegene WILT NEMEN!

Wat doe je?

Maar je wilt je relatie niet verbreken en
die lust blijft maar vreten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neuken is voor mij gewoon lust.

Dat was het voor mij ook, tot dat ik ECHTE liefde voelde!

Denk eraan dat als je ingaat op je lustgevoelens dat die meteen verdwenen zijn nadat je eraan toegegeven hebt.

Precies! :yes:

Waarschuw beheerder
lust zoveel :|

Waarschuw beheerder
lust lasagna

Waarschuw beheerder
lust ik ook

Waarschuw beheerder
en boerekool

Waarschuw beheerder
lust ik ook

Waarschuw beheerder
lust geen spruiten met een karbonade

Waarschuw beheerder
Goed gezegd bridget (Y) Ben ik er helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
lust geen spruiten met een karbonade

lust geen gestoofde peertjes met draadjesvlees

Waarschuw beheerder
Gestoofde peertjes :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Als je in het begin van een relatie zit kan je er beter mee stoppen, duurt je relatie alweer een tijdje is het vrij normaal maar je moet het wel van je af kunnen zetten.

Dus dat je een lekker wijf voorbij ziet lopen waarvan je denkt "hmmm ;)" maar daarna aan iets anders denken.

Kan je dat niet dan kan je beter alsnog je relatie beeindigen...

Waarschuw beheerder
Dat is rundvlees...
Waarschuw beheerder
de enigste manier om van een verlangen af te komen is er aan toe te geven maar wat heb je en wat krijg je er voor
trug

Waarschuw beheerder
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant

Hou dat maar in gedachten :yes:
Waarschuw beheerder
Iemand er wel eens bij na gedacht om het gewoon eerlijk tegen zijn of haar partner te zeggen over die lustgevoelens naar een ander toe?! Misschien geeft hij of zij je die vrijheid dan wel! En zo niet, dan kunnen jullie beide de relatie eens flink onder de loep nemen, kijken of er iets aan gedaan kan worden waardoor die lustgevoelens naar een ander toe verdwijnen en jullie relatie weer zo goed wordt dat er geen ander tussen kan komen te staan. Die bruine maakt dan wel een punt, maar zodra je moet gaan liegen in een relatie kun je er beter helemaal mee kappen!

Helemaal mee eens! Openheid is het belangrijkste, als dat niet kan in een relatie, hoeft het voor mij niet meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand er wel eens bij na gedacht om het gewoon eerlijk tegen zijn of haar partner te zeggen over die lustgevoelens naar een ander toe?! Misschien geeft hij of zij je die vrijheid dan wel!

Misschien omdat ik mezelf niet daar aan toe WIL geven, dus die vrijheid nogal beledigend zou vinden??