Partyflock

Forumonderwerp · 731453
4 volgers · 119269x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zie dat er steeds meer dames erotischer gekleed gaan op feesten ( waar ik als man zijnde natuurlijk een voorstander van ben ;) ) maar ook dat er meer en vaker erotische feesten verschijnen.

Wat is jouw mening hierover? Ben je wel eens naar zo'n feest geweest of ben je het van plan? Zonee, waarom niet? Zoja, waarom?

Ikzelf ben er nog nooit geweest, maar als ik sommige foto's zie dan wordt ik toch wel erg geprikkeld om er eens een kijkje te gaan nemen ;) Hier enkele voorbeeldjes van een Mexican Fiesta Party :d

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84588.jpg[/IMG]
Wat een ongelooflijk lekker lichaam by the way ;)

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84592.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG] :p
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84701.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84705.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84720.jpg[/IMG]

Meer foto's kan je zien op http://www.climaxshot.com/interclimax/mexican/mexican9.htm
Waarschuw beheerder
2 Crazy KnuffolMutz

Zow, jij durft anders ook wel met je kleding, ook behoorlijk schaars, maar wel leuk hoor.

Je moet er ook wel een type voor zijn denk ik......het zou echt niet bij me passen.
Hoewel ik rokjes en laarzen altijd wel errug sexy vind :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 15 december 2005 om 12:58:
Tja, beter kan 't altijd, dat "probleem" heeft toch iedere vrouw???

Precies ;) Zijn we vrouw voor vrees ik ;)
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 15 december 2005 om 13:02:
Je moet er ook wel een type voor zijn denk ik......het zou echt niet bij me passen.
Hoewel ik rokjes en laarzen altijd wel errug sexy vind

Waarom zou dat niet bij je passen dan? :o

Ik begon ook gewoon met rokje en laarzen :9

Tijdlang catsuit fetisj gehad :9

Nu ben ik in de ban van corsetjes :9
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 12:49:
Nou kom snel maar eens een keertje langs dan ! Je bent altijd welkom hoor

Ga ik zeker doen :D
en het "pushed" lekker alles op, daar hou ik wel van

Me too :9
Heb van de week wel een ander outfitje bedacht, met jarratels en een superleuke hotpants

Wauw :9 Vind jarretels zoooooo mooi, maar het staat me niet, moet je lange benen voor hebben vind ik :jaja:
Waarschuw beheerder
Nu ben ik in de ban van corsetjes

Staat je ook leuk die rode (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Thnx :D Ben ik helemaal verliefd op idd :D

Waarschuw beheerder
dat corsetje is idd gaaf zeg! als ik binnekort me geld heb, ga ik ook weer es wat leuks bestellen :)

en ik ga voor een "erotsche" piercing :p ;) :D haha
Waarschuw beheerder
"erotsche" piercing

lykt me zeer pijnlijk :(

Waarschuw beheerder
mwoah.. met wat verdoving, moet er vast wel door heen te komen zijn 8) goed op de tandjes bijten he? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op donderdag 15 december 2005 om 10:37:
Maar jij komt ook toob? krijg je n nieuwjaarskusje van me

Ingrid, dat :kusje: krijg je
ik ben er ook

Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op donderdag 15 december 2005 om 10:37:
Weet totaal niet wat ik moet verwachten

zoals stampertje zei, heel veel gezelligheid, lekker muziek en leuke (geile) mensen
zal wel op je letten
<-- net als op Awake :9

Waarschuw beheerder
Wow :kwijl: die foto's hier bovenaan :D

Ik ben wel ooit op dark raver birthday bash geweest en daar waren ook pikante dames aanwezig die bij het feest hoorden, vond het wel leuk natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van xantrex op donderdag 15 december 2005 om 22:10:
<-- net als op Awake

whahaha, dan krijgen we terug van die beschamende foto's zoals die van jou profielpic :o

heb al wel n leuke outfit voor awake :yes:

Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 15 december 2005 om 13:13:

Zulke dingen vind ik prachtig, heb er ook een paar, maar de ene staat, en de andere niet, heb beetje te kleine borsten daarvoor denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 15 december 2005 om 13:02:
Zow, jij durft anders ook wel met je kleding, ook behoorlijk schaars, maar wel leuk hoor.

Hoewel ik rokjes en laarzen altijd wel errug sexy vind

Hehe dankjewel :p :d Maar ik "durf" idd wel een beetje met kleding en dat soort dingen , alhoewel er op een erotisch feest echt wel veel meer meiden er nog veel bloter bijlope dan ik hoor 8-)
Maar een rokje met laarzen is altijd erg leuk natuurlijk (y)!

Tijdlang catsuit fetisj gehad

Catsuiten zijn ook top :respecT: En staan ook mooi vind ik :d!
En corsetjes natuurlijk ook :lief: Alhoewel het wel allebei moet staan :)

Wauw Vind jarretels zoooooo mooi, maar het staat me niet, moet je lange benen voor hebben vind ik

Nouw alsof jij zulke korte benen hebt :o Vind ik wel meevallen hoor :d!
Ik heb ook geen lange benen, maar lekker belangrijk, ik draag wat ik leuk vind :yes:

Uitspraak van actief op donderdag 15 december 2005 om 13:49:
en ik ga voor een "erotsche" piercing haha

Die heb je tog al :p? In je tepel:O?
Of wil je er nu ergens anders nog 1 8-)?

Igg niks voor mij een erotische piercing :no: Ik viel al flauw bij mijn navelpiercing zetten :$ en heb wel genoeg aan 3 piercings :p

Uitspraak van xantrex op donderdag 15 december 2005 om 22:10:
Ingrid, dat krijg je
ik ben er ook

Ahhh dan wil ik ook een :knuffel: hoor ! :D
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op vrijdag 16 december 2005 om 00:14:
Zulke dingen vind ik prachtig, heb er ook een paar, maar de ene staat, en de andere niet, heb beetje te kleine borsten daarvoor denk ik.

Ja das jammer als je dan zo'n corset hebt waar een bh ingevormd zit heh :(? Heb het zelfde probleem hoor :aai: Maar je kunt wel zo'n corset nemen wat je aan de achterkant strak kan trekken, dan staat het wel mooi :d

Nouw in ieder geval ben ik nog steeds aan het proberen of ik naar de newyearsvibe kan gaan :O Ik moet er heen !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 22:55:
Ik ben wel ooit op dark raver birthday bash geweest en daar waren ook pikante dames aanwezig die bij het feest hoorden, vond het wel leuk natuurlijk

dat is verreweg van een erotisch feest ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 12:08:
Die heb je tog al :p? In je tepel :o?
Of wil je er nu ergens anders nog 1 8)?

Igg niks voor mij een erotische piercing :no: Ik viel al flauw bij mijn navelpiercing zetten :$ en heb wel genoeg aan 3 piercings

Haha ja tepel heb ik al (en 2e komt ook nog wel een keer 8)) maar das niet egt een intiem/erotische piercing. Ik wil een cristina piercing. Ben ook niet zo van de intiem piercings maar vind deze egt super gaaf! (L) Het is wel een intiem piercing, maar tog ook niet vind ik! :p

Ow haha, ik heb egt een uber goeie piercer. Navel was al zo lang geleden bij mij haha. Je tragus laten piercen, das ff op je tanden bijten!!

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225 cacheid=0005022c000ccc366e8b1e161a01249f60]http://www.toms-piercing.at/people/intim/Christina_stehend_gross.jpg[/img]
dit is em.. de bovenste. vraag me alleen niej waarom het een christina piercing heet, want vind het niks met cristina aquilera te maken hebben ofzo :vaag:

vind alleen dit staaje niej zo mooi, moet wel een normale in :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel lekker kaal ;) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wauw :D vind het wel (y)

Eigenlijk :kwijl:

Maar ik zou niet durven :nee: Bij mn tong, navel en tepelpiering ben ik bijna flauw gevallen (met tong trouwens helemaal) En ik heb er zoooooooooooooo lang last van gehad :/

Maja, misschien als ik het opeens in mn bol krijg ;)
Uitspraak van :cheer: nachtpoppetje :cheer: op vrijdag 16 december 2005 om 00:14:

Is maar net wat voor één je aan hebt :jaja: Heb ook helemaal geen dikke tieten...i wish :D Die rode op mn profiel vind ik perfect zitten :jaja: Maar die zwarte (die ik van de week geplaatst heb) die zit stukken minder :-|
Maar goed, wil ém persé aan :[ al moet ik em helemaal verstellen :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 12:08:
Ahhh dan wil ik ook een hoor

dag mag
lange? kort? intiem?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 16 december 2005 om 18:36:
Maar ik zou niet durven Bij mn tong, navel en tepelpiering ben ik bijna flauw gevallen (met tong trouwens helemaal)

Watje :[

Maja, misschien als ik het opeens in mn bol krijg

Wat is daar voor nodig :woop: ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazy King op vrijdag 16 december 2005 om 18:28:
Ik vind het wel lekker kaal

:/

Wauw vind het wel

Eigenlijk

Maar ik zou niet durven Bij mn tong, navel en tepelpiering ben ik bijna flauw gevallen (met tong trouwens helemaal) En ik heb er zoooooooooooooo lang last van gehad

Maja, misschien als ik het opeens in mn bol krijg

ja hijs vet he!!! :d
en idd wel beetje :k hahaha ;)

Na ik durf het wel.. blijft altijd beetje eng, maar overleef het wel :jaja: O:) verdoving doet wonderen haha :D
wow, nee ik had dat niej bij tong navel en tepel.. is altijd wel eng maja..
ik blij altijd weer nieuwe piercing willen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Verdoving? Doen ze dat dan? :o Hahahaha dan ga ik meteen 8)

Waarschuw beheerder
haha ja mijn piercer wel :d

met een zalfje.. laat je uur 1,5 uur inwerken.. werkt egt superrrrrrrrrrr!!!

met me tepel voelde ik HELEMAAL NIKS! :D
Waarschuw beheerder
donateur
:-|

Nah ik heb alles zonder verdoving gedaan...ook geen ijs om je huid wat 'dood' te maken.

Dus rats gewoon die naald door je tepel :o

Ik dacht dat ik dood ging :x

Waar zit jouw piercer :9

Waarschuw beheerder
ik heb me tong, tragus en tepel met verdvong gedaan.. echt ideaal! ik doe de piercing niet voor de kick, maar omdat ik het mooi vind :D

wow! au au au!!!

mijn piercer heeft geen zaak, maar gewoon thuis. hij heeft z'n bijkeuken omgebouwd. hij doet het ook als bij verdienst.. dus vraagt ook niet de hoofdprijs. je kan altijd langs komen voor wissel.. en vraagt er niks voor (Y)

en wat ik het aller relaxte vind is dat als je daar komt, hij de hele middag/avond voor jou vrijhoud om een piercing te zitten. als je voor een piercing komt, kun je er vrijwel van uitgaan dat je er ruim 1,5 uur zit. je komt binnen, krijgt wat te drinken, rookt een peuk etc.. ondertussen kun je wat plaatjes kijken, wat tv kijken, wat lullen terwijl hij de spullen klaar zet.. dan zet ie je piercing rustig en kun je erna nog ff van de schrik bij komen met nog wat drinken. Echt super!

Hij zit in roelofarends veen! Boerendorp valkbij leiden! Haha zal je waarschijnlijk niet kenne? Misschien ken je Hoogmade?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 18:20:
Hij zit in roelofarends veen! Boerendorp valkbij leiden! Haha zal je waarschijnlijk niet kenne? Misschien ken je Hoogmade?

Ken ik wel ;)
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 18:20:
ik doe de piercing niet voor de kick, maar omdat ik het mooi vind

Snap ook nie dat er mensen zijn die er een kick van krijgen...ik vind die pijn juist vreselijk, maar vind percings super mooi :D

Ik zal es nadenken :D anders pb ik wel ;)

Waarschuw beheerder
haha ok dan.. meeste kennen het niet vandaar ;)

nee idd.. ik doe het er ook niej voor.. maar je hebt mensen die het voor die 2sec pijn doen he!

ja is goed.. ik hoor het wel.. ga donderdag aaf ff langs voor alle info (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 18:12:
met me tepel voelde ik HELEMAAL NIKS!

nou ik had bij allebei me tepels echt gruwelijke pijn!
Vooral rechts die wou niet gelijk vanwegen me ingetrokken tepel (waar ik nu geen last meer van heb )
Wil nu nog 2 clit.piercings :yes: ;)

Waarschuw beheerder
ja zonder verdoving had het waarschijnlijk ook heel erg veel pijn gedaan :S:S

oei, nou top dattie nu mooi zit :D

wow 2 haha! toemaar.. ik ga voor dat plaatje dat ik een paar opmerkingen terug heb gepost

Waarschuw beheerder
Uitspraak van xantrex op vrijdag 16 december 2005 om 22:49:
dag mag
lange? kort? intiem?

Moet je lekker zelf weten :p zolang je niet helemaal onder bezweet bent :[
;p

Iedereen nog een leuk weekend hier gehad ?? ik was helaas een beetje ziekjes :/ en me ventje ook :( snif..
Gelukkig gaat het nu wel wat beter , want ik wil er toch een geile kerst van maken dit jaar :9

:P

Enneee ja, piercings zijn mooi :kwijl: Erotische piercings ook wel, als je er een type voor bent en je het zelf leuk vind :d
Maar ik zou het zelf nooit doen, laat me poes zoals ie is O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 12:43:
Iedereen nog een leuk weekend hier gehad ?? ik was helaas een beetje ziekjes en me ventje ook snif..
Gelukkig gaat het nu wel wat beter , want ik wil er toch een geile kerst van maken dit jaar

Lekker geil weekend in hotel gehad...:9 gratis :9

Waarschuw beheerder
Ja wij (nou ja , Pepijn :p) had ook geboekt, alleen even later toch maar niet geweest :(
Moest ook vrijdagavond en zaterdag werken, dus was sowieso niet echt te doen voor me en ziek zijn in een , gratis, hotel is ook niet alles..
Maar volgende keer beter :D

Was het wel een mooi hotel en leuke kamer :D? Hebben jullie helemaal niks betaald :O?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker mooi hotel erg mooie kamer....vet relaxed kingsize bed met vering :9

hahahaha

En nee, we hebben nix betaald ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 19 december 2005 om 18:27:
anders pb ik wel

Er zijn ook topics over piercings laten zetten dames ;)

Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:01:
ik ga voor dat plaatje dat ik een paar opmerkingen terug heb gepost

Oooowww dus dat ging over die piercing? 8)

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 20 december 2005 om 13:28:
kingsize bed

Crazy King Size? :p

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 20 december 2005 om 13:28:
En nee, we hebben nix betaald

Ooooo wat gierig :p:p Nee hoor, is hun eigen schuld ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 december 2005 om 23:01:
ik ga voor dat plaatje dat ik een paar opmerkingen terug heb gepost

Zag er zeker mooi uit! Jij hebt m daar verticaal en ik wil dr 2 boven elkaar horizontaal ,onder een groter staafje als boven (wel boven me clitores allebei)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:38:
me clitores

clitores ?? was dat (6)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Crazy King op dinsdag 20 december 2005 om 14:07:
Er zijn ook topics over piercings laten zetten dames

boeie.. tis een forum.. als je graag strikt wil dat er over erotische feesten word gepraat dan moet er ook niej over "hoe was je weekeind" geluld worden..

Enneee ja, piercings zijn mooi Erotische piercings ook wel, als je er een type voor bent en je het zelf leuk vind

ik ben helemaal gek van piercings.. kan er geen genoeg van hebben.. heb het nooit zo op erotische piercings gehad, maar ben helemaal verliefd op deze (L) duurt niej lang voordat ie er zit :9

Uitspraak van Crazy King op dinsdag 20 december 2005 om 14:07:
Oooowww dus dat ging over die piercing?

uhu :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 15:38:
Zag er zeker mooi uit! Jij hebt m daar verticaal en ik wil dr 2 boven elkaar horizontaal ,onder een groter staafje als boven (wel boven me clitores allebei)

ow zo bedoel je!! wel apart :o :p

mijn weekeind was niej boeiend.. naar nightmare gratis geweest. moest promotie werk voor partyraiser doen.. wat een kk feest was het :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 20 december 2005 om 17:35:
boeie.. tis een forum..

Ik vind het gechat over erotische piercings (of winkelen) best, zolang er geen waarschuwingen komen van medewerkers dat ze het anders gaan sluiten hier ;) all right? Wat is het trouwens precies wat je in een klit-piercing aantrekt? Dat het overgevoelig wordt of iets? Of gewoon als erotische versiering? Dus puur voor het uiterlijk ervan zeg maar. Ben ik dan toch wel weer benieuwd naar ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zolang je niet helemaal onder bezweet bent

ben nooit bezweet :X O:)

Iedereen nog een leuk weekend hier gehad ??

:yes:
Innershitty was shitty at all 8)
heerlijk zelfs :D

Waarschuw beheerder
damn, sluiten ze nu ook een topic omdat men zich er niej aan houd? :| nouja.. ik zal zoveel ontopic blijven ;)

Tsja, ik weet niej.. ten eerste ben ik gewoon gek van piercings.. ik zoek altijd wel wat nieuws :) ten tweede doe ik het uiteraard omdat ik het mooi vind..

ik ben nooit egt weg geweest van intiem piercings (mede omdat ik het tog een beetje zonde vind bij mezelf), maar wat ik al eerder zei: het is een intiem piercing, maar tog ook niet. hij zit wel bij je muts, maar tog ook niet egt ergens vol doorheen. dat vind ik juist wat hebben :d en je ziet em gelukkig nog niet zo vaak :)

en ja of die piercing extra gevoel geeft weet ik eigenlijk niet, want hij gaat niet door je klit heen. gewoon in je huidje. maar wie weet he O:) haha

maar je kan het idd als erotische versiering zien :jaja: vind een kleine tattoo op je lies ook best :9
Waarschuw beheerder
Innershitty was shitty at all
heerlijk zelfs

Huh, was het nu wel of nie leuk?!

Ben ook geweest, voor de helft van 't geld op het laatste moment. Ging wel en was best leuk. Goede Techno (y)

Ennuh, ik had GEEN erotische kleding aan, haha, geen feest om zo gekleed te gaan.............
Zouden eerst naar UWXP.........daar had het wel gekund natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op woensdag 21 december 2005 om 11:42:
Huh, was het nu wel of nie leuk?!

Tobias bedoelde vast "Innercity WASN'T shitty at all" ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crazy King op woensdag 21 december 2005 om 16:45:
Tobias bedoelde vast "Innercity WASN'T shitty at all"

dat bedoel ik

ws echt wel lekker 8)

Waarschuw beheerder
Nou Innershitty lijkt me dus echt niet leuk :no: Maar gelukkig dat je het toch naar je zin hebt gehad Toob :p
Nog wat geile foto's laten maken :9?

Waarschuw beheerder
Happpyyy Birthday to Tobias :D!!!

:cheer: G :cheer: e :cheer: f :cheer: e :cheer: l :cheer: i :cheer: c :cheer: i :cheer: t :cheer: e :cheer: e :cheer: t :cheer: d :cheer:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd (F)

Waarschuw beheerder
hahaha partyflock was net aant trippen :d

kijk dan wat er stond:

Elo

Berichten · 2147483647

en dit:

2314885530818453536 30 januari 1987 04:38

2314885530818453536 2 februari 2027 07:15

2314885530818453536 30 januari 1987 04:39

2314885530818453536 30 januari 1987 10:29

2314885530818453536 30 januari 1987 10:59

2314885530818453536 23 maart 2029 00:33

2314885530818453536 30 januari 1987 10:37

2314885530818453536 30 maart 1987 15:13

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kom ook "weleens" op een erotisch feestje en tja eenmaal geweest wil je niet anders meer ;)

Piercings bij dames zijn idd ober:kwijl: sta af en toe weer voor verassingen waar ze ze nu allemaal weer in hebben weten te zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:11:
Nog wat geile foto's laten maken ?

kijk maar op de site

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:50:
Happpyyy Birthday to Tobias

Uitspraak van actief op donderdag 22 december 2005 om 15:59:
gefeliciteerd

Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op donderdag 22 december 2005 om 17:47:
af en toe weer voor verassingen waar ze ze nu allemaal weer in hebben weten te zetten...

sommige zijn erg :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik kom ook "weleens" op een erotisch feestje en tja eenmaal geweest wil je niet anders meer

echt waar joh :O? heb je anders nog noooit gezien :(

:p

Uitspraak van xantrex op donderdag 22 december 2005 om 21:51:
kijk maar op de site

Neee , gewoon plaatsen :yes: !

Uitspraak van xantrex op donderdag 22 december 2005 om 21:51:
thanks

You're welcome :lief:

Piercings bij dames zijn idd ober sta af en toe weer voor verassingen waar ze ze nu allemaal weer in hebben weten te zetten...

Haha :d! Ja daar weet jij vast wel raad mee heh :9?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 22:06:
heb je anders nog noooit gezien

mij zeker ook niet :/

Waarschuw beheerder
Jaaweell jou wel hoor :aai: !

Heey wat doe je op je verjaardag online trouwens :O? ga taart eten jij :9 !