Partyflock

Forumonderwerp · 731453
4 volgers · 118203x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zie dat er steeds meer dames erotischer gekleed gaan op feesten ( waar ik als man zijnde natuurlijk een voorstander van ben ;) ) maar ook dat er meer en vaker erotische feesten verschijnen.

Wat is jouw mening hierover? Ben je wel eens naar zo'n feest geweest of ben je het van plan? Zonee, waarom niet? Zoja, waarom?

Ikzelf ben er nog nooit geweest, maar als ik sommige foto's zie dan wordt ik toch wel erg geprikkeld om er eens een kijkje te gaan nemen ;) Hier enkele voorbeeldjes van een Mexican Fiesta Party :d

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84588.jpg[/IMG]
Wat een ongelooflijk lekker lichaam by the way ;)

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84592.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG] :p
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84701.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84705.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84720.jpg[/IMG]

Meer foto's kan je zien op http://www.climaxshot.com/interclimax/mexican/mexican9.htm

Waarschuw beheerder
En dat terwijl alkmaar zo dichtbij is haha

Haha ja erg heh :$ ben er zelfs nog nooit geweest :o

Komende weekenden zitten we echt vol.. a.s weekend naar Limburg, daarna weer een verjaardag van mn oma in Zeeland en daarna naar Sensation White :p ennuhh daarna ben ik weer jarig en Pleasure Island komt er nog tussendoor waarschijnlijk... dus wordt een leuke zomer :9
zijn verder ook al dingen aan het regelen voor de vakantie... ie ik moet nog prikkies hebben :|

Maar goed, heb het 3de outfitje besteld, ben er helemaal verliefd op (L) en vind em ook niet zo bloot, maar vind em superleuk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 juni 2009 om 16:32:
ie ik moet nog prikkies hebben

OOhw lekker. Ik had vorig jaar mega pijn daarna. Jezus ik kon serieus wel janken de dagen erna.
Ik ben niet kleinzerig maar heb echt een week last gehad.
Waarschijnlijk was hij niet helemaal goed gezet.

Wanneer vertrekken jullie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haaaai meiden :bye:

France was echt leuk, lekker weer gehad en zooo genoten, erg mooi daar, veel oorlogsmonumenten bezocht en cultuur gesnoven, erg indrukwekkend :o laatste dag samen picknick gedaan bovenaan een klifkust, in de zon, op een kleedje met stokbroodjes, allemaal soorten kaasjes en wijn.....aan de kust, grote klif omhoog was echt eern plateautjes van zo'n 6 vierkante meter, uitzicht over alles, klavertje vier gevonden....perfectie :lief:

Straks gaan we de pup halen :cheer: komende weekenden even rustig :) komend weekend druk met de pup :9 en aan iedereen showen :lol: weekend erop verjaardag en babyshower...weekend daarop is het alweer Sensation, weekend daarop Dancevalley :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Mar...festivals...pik gewoon een dancetour of een ander gratis festival mee? Er zijn er veel dit jaar :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 17 juni 2009 om 10:05:
perfectie

Maar Maart heeft je nog niet gevraagd :-)
Volgend jaar is de grote dag toch :roflol: :lief:

Top dat jullie t leuk hebben gehad..

Bij mooi weer gaan wij naar ML.
Niet naar DV dus...
Verder maar even kijken...
Gratis festivals, waar?

Gaan we nog daten aan het einde vd maand shaar?

Have fun met de pup!! (hoe gaan jullie hem noemen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hey jet ik zie dat je mee bent gaan bieden op http://stores.shop.ebay.nl/Sexy-kleding-voor-jou maar medium is voor jou echt te groot!!
Ik zal kijken of ik nog een kleinere heb maar daar bericht ik je nog even over!
Waarschuw beheerder
donateur
heheheheh nee niet gevraagd, moeten eerst maar eens flink gaan sparen 8) wordt een lange termijn kwestie vrees ik met ons uitgavenpatroon en wensen 8)

Maar ja :9

De pup heet Bink :9

Ga met maart effe datums kijken, jullie hadden 27ste doorgegeven toch? Heb alleen een feestje overdag denk ik, moeten effe kijken b)

Gratis festivals....waar? In het hele land :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk maar ff de 27e. Wij kunnen alleen overdag omdat we geen oppas hebben.
Anders ff een ander weekend plannen :d

Ik zie echt maar weinig festivals hier in de omgeving :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaaa kijken wel effe, ehhhh 27ste is op zondag toch? Hebben een babyshower, maar jullie waren eerst, dus jullie zijn in principe welkom, kijk maar effe en laat maar weten dan kan ik doorgeven of ik naar dat feestje ga of niet

Oke bink is thuis :D helemaal van slag, overgegeven en in huis gepoept en geplast :lol: arme ziel, poezen hebben kennis gemaakt...gezinnetje is compeet b)

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk maar ff joh, het is ook niet erg het een weekend te verzetten.. Een babyshower heb je ook niet elk weekend :-)

AAAchhhh gezellig zo met hond, kots en poep..Geniet ervan :lol: (net kinderen haha)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey jet ik zie dat je mee bent gaan bieden op http://stores.shop.ebay.nl/Sexy-kleding-voor-jou maar medium is voor jou echt te groot!!
Ik zal kijken of ik nog een kleinere heb maar daar bericht ik je nog even over!

Ja klopt, alleen ik kwam er alleen pas later achter dat het een maatje M was :( jammer, is wel een leuk jurkje :)
Mocht je het niet hebben dan moet je gewoon het bod verwijderen hoor, weet niet hoe je dat moet doen :$
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 juni 2009 om 11:06:
weet niet hoe je dat moet doen :$

Blond :aai: ??

:[

Waarschuw beheerder
Waarom ben ik nou weer meteen blond? discriminatie :p! ik zie nergens staan op Ebay hoe je het bod kan verwijderen hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan dus ook niet, als je biedt dan is het eigenlijk onomkeerbaar...
maar ik zal ff kijken of ik nog een small heb liggen, dinsdag ga ik naar het andere magazijn...

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ik wilde gelijk neer zetten..

Blondje op ebay kan je geen bod verwijderen...

(ach ik ben zelf ook blond, en je weet wie het zegt)
Waarschuw beheerder
ene ero feest is leuker dan de andere.....maar de relaxedheid is wel 1 vd beste kenmerken vind ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Yeaaah wij hebben ML kaarten :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 juni 2009 om 17:47:
Yeaaah wij hebben ML kaarten

Het is $#%^&^%^& nu alweer uitverkocht :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niks voor mij, heb geen zin de hele avond met een harde plasser rond te wandelen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zaterdag 20 juni 2009 om 22:09:
Het is $#%^&^%^& nu alweer uitverkocht

Jaaa wij waren net op tijd :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 juni 2009 om 07:18:
Jaaa wij waren net op tijd

goed zo zie ik jullie ook weer eens :D
Royal Splash voor t laatst :)

Waarschuw beheerder
Mn foto's van mn fotoshoot zijn binnen :cheer: staan in mn album :p

Oehhhh nog bijna.. en dan naar Sensation White (L)! Gisteren mn outfitje ontvangen, weet alleen nog niet of ie leuk staat.. beetje rare stof.. fluweelachtig wit..
Maar anders ga ik wel op zoek naar iets anders :)

Jullie nog plannen voor het weekend mensen :)?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt toch het wit/zilveren van kinky4all gekocht? Hoort van dezelfde stof te zijn als waar jij het broek setje van hebt van roma, je hebt die ook in de fotoshoot aangehad zie ik
Leuke foto's hoor!!!

Weekend, ff niets, laatste weekend gewerkt op Indian en zondag modeshows dus tja toen moesten wij natuurlijk nog ff weekend hebben ..... ;-)

Hopelijk zaterdag middag lekker naar het strand en een beetje op het terras zitten heerlijk de zomer zon, ff geen feestjes voor mij!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weekend...Ehmmm babysitten op de hond :lol: zondag heb ik een babyshower feestje verder geen plannen :nee:

3 juli Sensation, 11 Juli Dance Valley :cheer:

1 juli zijn we 2 jaar met elkaar :lief: heb echt zooooo'n leuk cadeautje in mn hoofd :9

Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag naar Maus zijn sportdag van zijn werk & zondag Rosalie haar haartjes aten knippen en eten bij schoonouders..

Nog een maandje en dan zitten we 3 weken in Portugal.

HEERLIJK!

Waarschuw beheerder
Je hebt toch het wit/zilveren van kinky4all gekocht? Hoort van dezelfde stof te zijn als waar jij het broek setje van hebt van roma, je hebt die ook in de fotoshoot aangehad zie ik
Leuke foto's hoor!!!

Ooooh issie van Roma :D? Thanks dat wist ik niet :p Hihi jij weet ook alle merken uit je hoofd O:) :p

Maaaruh,.. is echt niet dezelde stof :| Dit outfitje lijkt veel zelfgemaakter en het wit is een beetje fluweelachtig zegmaar..

Maar het is wel een leuk pakje :d Alleen die stof van dat outfitje van o.a mn fotoshoot is echt veeel mooier :9
Mja misschien doe ik die alsnog aan, kan ook :lol:

1 juli zijn we 2 jaar met elkaar heb echt zooooo'n leuk cadeautje in mn hoofd

Haha 2 jaar pas :p? lijkt echt alsof jullie veel langer hebben joh :d geinig :d

Wij waren 6 juni 5 en halfjaar met elkaar :p. Wij winnen dus nananana :p ;( hahaha grapje hoor :d

Ga morgen stappen met vriendinnen en zondag mn oma's verjaardag vieren in Zeeland :). Jullie hebben dus ook een leuk weekend voor de boeg allemaal (Y) have fun iedereen :D!

Waarschuw beheerder
donateur
tja dat is het nadeel van de chinese namaak, ze gebruiken wel de originele foto van bv Roma maar leveren iets heel anders, hoeft niet perse minder te zijn maar het is niet wat ze beloven.....

Boehoe het is helemaal geen mooi weer, ik had mij verheugd op een zonnige dag, lekker naar het strand in de chillmodus!
Waarschuw beheerder
donateur
jaaa weer valt tegen zeg

Woooooow heb vannacht weer eens langer dan 5uur geslapen, hond was stil :lol:

Nu laatste loodjes op het werk, tis druk joh niet normaal :rot:

have fun allemaal dit weekend

@ Mar...ben jaloers joh....oohhh lekker vakantie :lief:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 juni 2009 om 12:19:
Haha 2 jaar pas ? lijkt echt alsof jullie veel langer hebben joh geinig

Jaaaa lijkt ook veel langer, zijn zooo happy samen :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crazy King op woensdag 15 december 2004 om 19:21:
Wat een ongelooflijk lekker lichaam by the way

dat wijf heeft 4 weken niet gefreten man bah

Waarschuw beheerder
dat wijf heeft 4 weken niet gefreten man bah

Nouw dan zal ze wel bij Michael in de hemel zitten ;p

Iedereen een fijn weekend gehad :D? ik ben er een beetje gaar van :gaap:

Zaterdag naar Sensation :cheer: liep daarnet langs de ArenA en kreeg toen al kippenvel (L) heb er echt zoo'n zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
Grrr ik wil ook naar sensation en naar DV

Zucht o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoor dat heel veel mensen kaartjes gaan verkopen voor Sensation omdat het zo'n 25/30 graden wordt die dagen, kan me voorstellen dat het dan bloedheet wordt in de Arena.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 18:46:
kan me voorstellen dat het dan bloedheet wordt in de Arena.....

Ik heb het met Sensation meestal helemaal nie warm, daar is zoveel luchtverplaatsing in die mega-ruimte, ik denk eigenlijk dat dat juist wel mee zal vallen daar. In een discotheek met een plafond op 3 a 4 m hoogte wordt het juist veeeeeel sneller benauwd. In de Arena kan de warmte snel opstijgen naar tientallen meters hoogte. Maar we zullen het wel merken. Ik kijk er nie tegenop :) Wordt gewoon topfeest ) B)

Waarschuw beheerder
Hey Pepijn, Sensation komend weekend huh b) kicke!

Naja, onze planning hier was alleen mysteryland maar het begint nu wel erg te jeuken
met het heerlijk mooie weer, tenmininte als het zo aanblijft natuurlijk..

Misschien toch Dance Valley :O ff kijken of we een beetje betaaldbare kaartjes kunnen vinden, het
kost al om al allemaal zoveel (n) en met de vakantie voor de boeg is dat niet handig..

Uitspraak van actief op dinsdag 23 juni 2009 om 14:35:
goed zo zie ik jullie ook weer eens
Royal Splash voor t laatst

Hey Roy! yep, presento @ ML :D

Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 26 juni 2009 om 14:29:
Jaaaa lijkt ook veel langer, zijn zooo happy samen

Ja zeg, het lijkt eerlijk gezegd al langer... time flies when you`re having lotsssss of fun :lol: ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
OOhw ik hoop zo dat we die kaarten kunnen kopen voor DV :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, gezellig :cheer:

Vrijdag Sensation, morgen shoppen :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Sensation ook nice!!

Ik zag al allemaal leuke witte kleding in de winkels.
Bij cool cat een super leuk wit truitje in de etalage gezien...

Maar ja wij gaan niet :roflol:

OOOH die DV kaarten moeten uit Ierland komen, omdat die mensen niet meer naar NL komen.
PFFF ik hoop zo dat het goed gaat!
We hebben er 4 gekocht. We gaan er nog 2 verkopen :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jieieihoeoeoeoeo gezellig :cheer: de voorspellingen zijn wel wat saai, bewolking en 18 graden met af en toe zon, wel droog, maar ja....je weet het nooit in Nederland...

Waarschuw beheerder
Vrijdag Sensation

Huh :O? krijg nou wat gaan jullie op vrijdag :O?

hoezo niet op zaterdag :D? was me nog niet eens eerder opgevallen joh :roflol: sjorry 8-)

Wat doe jij aan Sjaar :D?

Ik heb alleen dat outfitje, maar weet niet of ik em aan doe.. heb nog wel veel leuke dingen in de kast hangen. Anders ga ik nog een leuk wit rokje kopen, heb namelijk nog wel een leuk corsetje.. en hele hoge witte puntlaarzen :9

Hehe ja en als Dance Valley zo mooi weer wordt, dan heb ik er ook wel zin in Maus en Marijn:D! Dus ik hoop voor jullie dat het lekkere weer blijft :)... verleden jaar was het echt kut weer tijdens DV heh :nosmile:?

Wel leuk dat jullie naar Mysteryland gaan :d lijkt mij ook zoo leuk :D! Maar ja , wij gaan lekker naar Pleasure Island en naar Decibel (L)
:d

Waarschuw beheerder
donateur
Ach we zien wel wat voor weer het wordt. Uiteindelijk betalen we misschien 20 euro per kaartje. Dus als het de hele dag regent is het dat we veel kwijt waren aan de kaartjes. En vorig jaar heb ik regenlaarzen aangeschaft, dus die komen dan eens goed van pas :lol: (al hoop ik op zon, wel iets minder warm dan vandaag!!)

Waarschuw beheerder
Zo! ik heb ff een leuk filmpje van onze partygirl Rosalie gemaakt afgelopen weekend :D :D :D
18 maandjes oud en nu al zoveel dancing skillllzzzz :respect: :lol: (like mom & dad) whehhe :p
Heb me écht rot gelachen... ze vindt `t nieuwe pop nr van Pitbull écht helemaal geweldig :lol:

check itttt out!
http://www.youtube.com/watch?v=CpQ1nzvfFd0

Alvast héél veel plezier met Sensation white, cu guys @ dance valley ;-)
Hopen dat het niet zo veel regent als afgelopen jaar inderdaad... drama was dat, verpest het sfeertje toch een beetje..
de Multigroove stage lijkt me trouwens wel :9 :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
SJaar hoe was sensation..?

Waarschuw beheerder
Nou, ik lees zojuist dat de muziek gisteren op de 1e edtie van sensation white bagger was, slaapverwekkend :gaap:
Gelukkig niets gemist dus, als ik me ergens wel aan kan irriteren is slaapverwekkende muziek..
Ben lang geleden naar sensation white geweest en toen was het al zwaarrrr boring.
maar wat vonden jullie ervan ??? de 1 is de ander niet natuurlijk..

Maargoed, heb weer super veel zin om te knallen op Dance Valley!! :9
*duimen* (y) dat het weer eens een x mee gaat zitten :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 4 juli 2009 om 19:14:
ik lees

dat las ik ook(Y)
Uitspraak van actief op zaterdag 4 juli 2009 om 19:14:
Maargoed, heb weer super veel zin om te knallen op Dance Valley!!
*duimen* dat het weer eens een x mee gaat zitten

:cheer: woehoeee,...ik heb ook onwijs veel zin!!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 10:46:
Ik ga uit van regen op DV, dan kan het alleen maar meevallen!

laten we hopen op een droog dagje:D

ps: erotische feest..:yes:
als het maar met de juiste persoon is 8)(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juli 2009 om 19:25:
woehoeee,...ik heb ook onwijs veel zin!!!

:jaja: :jaja: zin in overvloed :9 mn eerst festival deze zomer! :O

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juli 2009 om 19:25:
laten we hopen op een droog dagje

non-stop aan het duimen hier, moet goed komen dus :D :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 4 juli 2009 om 19:33:
mn eerst festival deze zomer!

same here mister,...same here;)
Uitspraak van actief op zaterdag 4 juli 2009 om 19:33:
non-stop aan het duimen hier, moet goed komen dus

nja,..en anders dan toch maar beetje in de modder dansjes doen(Y)
vermaken doe ik me toch wel :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks de bagger muziek op sensation white altijd, wil ik er toch eens heen :yes:

ZUcht DV nog een weekje :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 juli 2009 om 19:56:
ZUcht DV nog een weekje

:cheer: houden we het vol????? nog een weekje wachten??
ik ga vast aftellen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Whoeheoeoeoeo Sensation was gaaf, wel minder indrukwekkend en spectaculair en vanaf 3uur was de muziek een ramp, Mister White (special guest) was echt een grote aanfluiting