Partyflock

Forumonderwerp · 731453
4 volgers · 117623x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik zie dat er steeds meer dames erotischer gekleed gaan op feesten ( waar ik als man zijnde natuurlijk een voorstander van ben ;) ) maar ook dat er meer en vaker erotische feesten verschijnen.

Wat is jouw mening hierover? Ben je wel eens naar zo'n feest geweest of ben je het van plan? Zonee, waarom niet? Zoja, waarom?

Ikzelf ben er nog nooit geweest, maar als ik sommige foto's zie dan wordt ik toch wel erg geprikkeld om er eens een kijkje te gaan nemen ;) Hier enkele voorbeeldjes van een Mexican Fiesta Party :d

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84588.jpg[/IMG]
Wat een ongelooflijk lekker lichaam by the way ;)

[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84592.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84593.jpg[/IMG] :p
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84701.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84705.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.la.hpics.net/pictureserver/pic-84720.jpg[/IMG]

Meer foto's kan je zien op http://www.climaxshot.com/interclimax/mexican/mexican9.htm
Waarschuw beheerder
donateur
las het al op je HIV's :(

beterschap :o

Mail je vanaaf wat data's door

Waarschuw beheerder
las het al op je HIV's

Heey heb jij ook Hiv's :O? Of heb ik je al in mn vriendenlijst staan 8-)?
Voeg me eens toe :honger: jetlegs

:p
:d

OOHw my god, ben ziek ziek ziek..

Ahhh gossie :aai: Wat heb je/jullie :O?

Beterschap (F)!! en laat Maus de dames maar verzorgen :p

Tis ook nie echt mooi

Nouw ik vind het wel cool allemaal b). Het ligt er gewoon aan op welke manier je het draagt en wat bij je lijf past :yes:
Ik vind die corsetten waarbij die uitgezakte tietjes uithangen echt vreselijk bijv. :x

Nou kweetnie, kzie hem eigenlijk wel lopen met zo'n rok Staat toch cool?
Beter dan zo'n veel te strakke leren broek

Ligt eraan of de broek te strak is :p Nou kweenie, je moet er een type voor zijn en het moet je staan :D
Denk toch dat bij Maart een leren broek beter staat :p

Modepolitie :lol:

Ze heette Daniëlle en ze kwam uit Rotjeknor
Ben dr alleen kwijtgeraakt

Wehehehehe jaaa ik zag je wel :9 maar goed, heb wel raardere dingen gezien daar :lol:
Anders zoek je der op Hiv's:d haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: geen zin zeg, ben alweer aan het aftellen naar het weekend :bloos: maybe weer keertje stappen, maar wil eigenlijk ook andere dingen doen hmmm :/

Mar....ben al een week 53,5 schoon aan de haak b) nog 1,5 :9 te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 25 februari 2009 om 08:50:
ben alweer aan het aftellen naar het weekend

Haha jij ook al? :d (y)
Over 2 uur is de week al weer doormidden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mjaaa gelukkig wel, donderdag cursus (laat opstaan, vroeg weg) vrijdag relaxte dag, alleen vandaag laat thuis denk pas 7uur :[

Waarschuw beheerder
Jaaa weekend is al dichtbij :cheer: vandaag maar lekker 4 uurtjes werken en e-mailen :d relaxxxt b)!

Pff ben ook naar het weekend aan het verlangen .. krijg steeds minder zin om te werken als het zonnetje lekker buiten schijnt (niet dat het erg warm is, maar ja :p)

Mar....ben al een week 53,5 schoon aan de haak nog 1,5 te gaan

good for you :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 25 februari 2009 om 08:50:
Mar....ben al een week 53,5 schoon aan de haak nog 1,5 te gaan

Dan ben je lichter dan mij :o Ik woog 2 weken terug 55 kg op de sportschool (met kleding aan dus).
Maar omdat mn vet percentage "maar" 17 % is mag ik eigenlijk niet meer afvallen. Dus geen cardio voor moi :cheer: maar kracht training :o :o
maar met het ziek zijn van nu, zal het wel weer een paar kilo schelen..

weekend, ja is het alweer zo ver? Brrrrr het maakt mij niet uit weekend of geen weekend ik duik mn nest weer in :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oooh maar jullie wegen helemaal niet zoveel joh :) goed gewicht toch?

Ik weeg nu 49 b) hoeft van mij ook niet minder of meer te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Zo daar kom ik aan met mijn 69 kilo haha maar ben ook wel ff wat langer natuurlijk, heb ook 62 gewogen en dat werd eng mager... Heb vroeger altijd rond de 80 gewogen en dat was ook niets, wil ik zeker niet meer naar terug
Ik sport helemaal niet en dat merk ik nu wel aan mijn benen en billen, is niet zo strak maarja, ik vind sporten maar niets, ben van nature lui ;-) ;-)

Het weekend lekker niets gepland en ben ook niet van plan om iets te gaan doen, zondag lekker een daggie weg met nick, weer eens lekker met z'n tweeen al dat werken schiet ook niet op, doe je niets meer samen......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 14:28:
Dan ben je lichter dan mij Ik woog 2 weken terug 55 kg op de sportschool (met kleding aan dus).
Maar omdat mn vet percentage "maar" 17 % is mag ik eigenlijk niet meer afvallen. Dus geen cardio voor moi maar kracht training
maar met het ziek zijn van nu, zal het wel weer een paar kilo schelen..

jij was laatst toch ook 53 dacht ik :lol: ik wil 52 maar ja weet niet of dat haalbaar is, moet wel gaan bewegen eigenlijk :/ :lol:
eet gewoon normaal hoor, niet snoepen en gevarieerd en ietsje minder (mag ook wel want ik eet als een dijkwerker :lol: )

Maar goed, tis prima zo eigenlijk moet alleen effe bruin kleurtje kweken nog dan ben ik klaar voor mijn bikini :lol:

woog vroegah ooit 62 8) ai :lol:

Nog 1 dag werken mensen :respect: dan weer 3 dagen vrij heeeeeeerlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op donderdag 26 februari 2009 om 17:46:
Maar goed, tis prima zo eigenlijk moet alleen effe bruin kleurtje kweken nog dan ben ik klaar voor mijn bikini

Op naar royal splash???
Ik ben er 2 x geweest nu en vond het erg leuk feestje!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 17:55:
Op naar royal splash???
Ik ben er 2 x geweest nu en vond het erg leuk feestje!

Nee op naar Curacao :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Beterrrrr!
En voor een feestje thuis blijven of verplaatsen? Now way!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa Little sins & Royal Splash...Kan niet wachten...

:cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Kaarten voor Royal SPlash zijn net besteld :p :9

Jezus wat een geld eigenlijk he :| 84,50 voor 2 kaartjes :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 februari 2009 om 09:57:
Kaarten voor Royal SPlash zijn net besteld

Nu al??? :d

Is dat snel uitverkocht??
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer is dat eigenlijk? Rond koniginnedag weer?

Ga liever weer naar Amsterdam denk ik, hoewel wil het wel een keertje meemaken, maar Maarten heeft dat weekend nachtdiensten dus dat wordt toch niets :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja nu al, beter vroeg dat te laat. Geen idee of het snel uitverkocht is eigenlijk.
We willen er toch heen, dus dan maar vast kaarten kopen he :p
Het was vorig jaar wel een groot succes weer en ik zie ook dat veel "nieuwe" mensen gaan.
En mensen die al eerder zijn geweest, gaan zeker weer :yes:
(hoor ik zo om me heen dan he)

Als je het mij vraagt is Royal Splash tot nu toe iedere keer weer het feest van het jaar :cheer:

(oke ML was ook erg gaaf)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Op naar royal splash???

Ga liever weer naar Amsterdam denk ik, hoewel wil het wel een keertje meemaken,

Preciessss :yes:. Royal Splash lijkt me echt ontzettend gaaf!!

Maar ik vind het gewoon zoo zonde om Koninginnedag in A'dam te missen (L).. is super gezellig en dit jaar gaan we echt wel met meer vrienden enzo :d
Gewoon lekker :coke: en :xtc: door Amsterdam banjeren :lol:. En zeker nooit meer uitgaan de avond van te voren.. zoo wat liepen we toen verrot in Amsterdam zeg.

Bovendien is Crazyland ook al in april, dus gaan we toch lekker daar heen :p

Maar goed: als eenn leuke bikini Mar :cheer:?
Waarschuw beheerder
donateur
heb hem in m'n agenda gezet, maar eerst effe overleggen, lijkt me toch wel keertje leuk, anders toch maar door A'dam banjeren inderdaad :9 al ga ik niet meer met een grote groep (n) dat was echt terror en dan wordt ik echt een rotwijf die helemaal d'r eigen gang gaat tot ongenoegen van de rest :lol:

Wheheheh b)

maar goed b) op zich Splash ben ik net 3 weken terug van vakantie en lekker bruin b) hmmmmmm, ga maart sms-en :lol:

k zie wel b)

Waarschuw beheerder
donateur
OOhw ik haat druktes zoals in Amsterdam. Utrecht etc met koninginnedag...
Echt ik wordt erg zo chaggie van :o Niks voor mij.

Ik doe een monokini aan (zwart of wit) of een kleurige streepjes bikini van benneton.. Zie wel :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zucht ik wou dat ik zo'n monokini aankon mij staat dat echt niet :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Je had er laatst toch 1 besteld??? staat ie niet dan?

GVD hebben de buren weer die muziek keihard aan.
Gister ook al :o Na 2 uur heb ik showtek voluit aan gezet.
Binnen 10 minuten was het stil :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Royal splash vind ik al 2 jaar het leukste feest op rij!
Oké zo'n bikini is minder maar vorig jaar leuk iets van sexxybrazil aan gehad en dat was prima, soort rokje maar dan net niet echt, ach gewoon leuk....
Ga ik toch ff reclame maken maar....in de outlet in Maarssen hangen heel veel setjes van sexxybrazil en in de nieuwe webshop ook veel bikini's! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat ik 21 maart eens een dagje mams plan in Bilthoven.
Rosalie ff een uurtje bij haar laat zodat ik ff in Maarssen bij de outlet store kan kijken.
Die sexy brazil setjes vind ik idd ook erg leuk. Maar weet niet of het bij me past.
Lizet had 2 jaar terug een oranje aan, dat stond zo gaaf :yes:
Heb je daar ook monokini's?

Deze vind ik ook zo mooi
http://www.clubwear.nl/clubwear/set-met-hotpantsbroekje/768/hotpants-set/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 februari 2009 om 07:48:
Lizet had 2 jaar terug een oranje aan, dat stond zo gaaf

jaaa die was echt vet inderdaad :o

Wow vrij vandaag half 5 wakker, heb het gered tot half 8, onder de zonnebank gekropen en m'n nek verdraaid :lol: kan serieus mijn hoofd niet meer kantelen nu (geen ja knikken) :lol:

Ik heb al een suuuuuuper gave monokini gezien ga ik toch effe passen, maar Maart denkt niet dat ie vrij kan nemen, hij wilde op zich wel, maar wilde koninginnedag in A'dam niet missen, beetje zelfde dilemma dus, waarom is dat feestje niet gewoon op een andere dag :[

nog plannen voor dit weekend mensen? Wij vanavond misschien stappen, even kijken hoe en wat, morgen denk ik lekker naar scheveningen, wordt mooi weer :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Van lizet was ook sexxybrazil en er hangen van dat merk alleen al zo'n 100 artikelen denk ik in alle kleuren en soorten, ook enkele monokini's en dat merk pas jij echt wel, valt allemaal al en en s/m dus gewoon gaan en passen!!! Dan pas kun je alles goed zien.

Ah sharon een verrekte nek, dat doet zoooo zeer, goed warm houden en maarten zachtjes laten masseren het helpt! En anders is het in ieder geval lekker hihi

Vanavond een verjaardag, zijn vrienden van nick, ik ken ze eigenlijk niet echt dus....avondje volhouden maar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
owjeej dat vind ik altijd zo vervelend, verjaardagen en dan ook weinig mensen kennen, ik haat dat, dat zijn ook de avonden dat ik te dronken ga :lol:

Ik wil ook keertje shoppen bij je, hmmmm...gaan binnekort keertje naar Alkmaar kunnen we het mee pakken b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 28 februari 2009 om 08:33:
Wow vrij vandaag half 5 wakker,

Ik was ook al rond die tijd wakker :gaap: Kon niet slapen.

waarom is dat feestje niet gewoon op een andere dag

Neee Splash is prima zo op koninginnenacht.. Wat moeten wij anders doen. Ik haat druktes :lol:

nog plannen voor dit weekend mensen?

Morgen naar de kinderboerderij :roflol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 februari 2009 om 09:44:
Van lizet was ook sexxybrazil en er hangen van dat merk alleen al zo'n 100 artikelen denk ik in alle kleuren en soorten, ook enkele monokini's en dat merk pas jij echt wel, valt allemaal al en en s/m dus gewoon gaan en passen!!! Dan pas kun je alles goed zien.

Ik ga het in overweging nemen om 21 maart langs te komen :p :9
Heb je toevallig witte broeken voor heren? Jezus die zijn moeilijk te vinden zeg.
Maus moet er 1 voor LS :-)

Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 28 februari 2009 om 10:00:
te dronken

Ik ben nooit dronken o:) Ik haat dat :lol: :p :9

Waarschuw beheerder
donateur
OOhw ook gaaf

[img width=385 height=500 cacheid=0000d60b0001b95e71d247201a0272c5f8]http://lib.store.yahoo.net/lib/wickedtemptations/sb-sh636a7.jpg[/img]

en dit kralen ding is ookal zo leuk

[img width=385 height=500 cacheid=0000d60c0001b95fa0ce3e631a0272c5f8]http://lib.store.yahoo.net/lib/wickedtemptations/r2-5129a1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 februari 2009 om 13:57:

Wow gaaf :d :p (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Crazy King op zondag 1 maart 2009 om 14:31:
Wow gaaf

Zeker, als zal ik hem zelf niet zo dragen..

Eerst ff langs de Park Kliniek dan :lol:

Waarschuw beheerder

Ah nee, daar durf ik zelfs nog niet mee te gaan lopen hoor 8-) :X
Ja misschien met plakkers :).. maar zo topless eronder.. hmm kweenie, vind dat je dan teveel laat zien (jaaa dat bestaat zelfs voor mij :lol:)

Deze vind ik ook zo mooi
http://www.clubwear.nl/clubwear/set-met-hotpantsbroekje/768/hotpants-set/

Die is wel echt :kwijl: :9 :O!! Sexxxxxxy!

Neee Splash is prima zo op koninginnenacht.. Wat moeten wij anders doen. Ik haat druktes

Ik vind het wel erg jammer dat het op koninginnenacht is :(.. juist Kdag overdag is zo leuk (L)
Net zoals Booming sexy op 1 januar is (N) echt een domper.. en doe ik noooit meer...

Volgend jaar ga ik zeker lekker feesten met oudejaarsavond :yes:

Maar ja , wij zien het wel. Eerst ff kijken welke vrienden er zin hebben om naar Adam te gaan.. Ga liever ook niet met zo'n grote groep, want dan is de 1 weer te dronken, de ander wilt zitten, de ander moet naar de wc... voordat je dan 50 meter verder bent, duurt het ook een halfuur 8-)

Maaar jaaa...

Wij houden het gewoon ff rustig met feestjes :d ff sparen voor de vakantie en nu echt minder gaan shoppen :$

Iedereen verder een leuk weekend gehad :cheer:? wij een lekker rustig weekend! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 17:13:
Zeker, als zal ik hem zelf niet zo dragen..

Gewoon doen, schijt hebben aan alles en iedereen :devil:(y)

Je kunt het hebben :9
Waarschuw beheerder
donateur
Zooo zaterdag naar Marcanti geweest, viel beetje tegen, vreemd publiek en heb de hele avond maagijn gehad :rot: 4uur naar huis gegaan, 5 uur thuis, en toen toch maar terug naar de Organza gegaan whahahaha, denk we gaan al nooit meer stappen...dan kunnen we het beter goed doen ook b) Organza was echt gaaf, rustig maar die muziek daar....ohhhh zo genieten, ken geen andere tent waar ze zulke muziek draaien...LOOOVVEEE it :lief:

En denk dat we naar Splash gaan Mar :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 17:13:
zal ik hem zelf niet zo dragen..

Met een top er onder vind ik er niks aan :lol: Kan je net zo goed geen glinsterkettinggeval er over dragen :p
Nee juist alleen zo'n ding is geil en mooi :p Maar tis wel iets voor een extreem feest idd :) (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 2 maart 2009 om 11:20:
Je kunt het hebben :9

Oh jaaaa, ik weet het eigenlijk wel zeker tony :9 haha

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 12:01:
En denk dat we naar Splash gaan Mar :cheer:

jaaaaa leuk als jullie komen!

Splash is echt super leuk! alle editie`s meegemaakt en wil het
wederom echt niet missen. Voorheen altijd Den Haag stad in met koninginnenach'
maar dat mis ik al jaren niet meer, de menigte en al dat heen en weer
geslenter met je biertje in je handen (n) boooriiing
Amsterdam koninginne dag overdag heb ik nog nooit meegemaakt! :$ erg he?

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 09:55:
Net zoals Booming sexy op 1 januar is (N) echt een domper.. en doe ik noooit meer...

Niet leuk jetje? heb me best vermaakt eigenlijk 8) ok, `n geweldig feest is anders ja
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee juist alleen zo'n ding is geil en mooi

Nou ik vind het geen porum. Zeker niet met silliconen en littekens.
Kun je net zo goed topless gaan lopen met een paar kettingen..

Maar met tepelplakkers issie wel leuk :) ja dat scheelt toch :lol:

en toen toch maar terug naar de Organza gegaan whahahaha, denk we gaan al nooit meer stappen..

Oooooh daar moeten wij ook echt een keertje heen gaan :cheeR: in wat voor kleding loopt men daar eigenlijk :O?

Marcanti lijkt me een beetje een trendy en "te netjes". Wel leuk en gezellig.. maar niet echt om helemaal los te gaan of om gek te doen.
Wat een zeikerd ben ik eigenlijk ook heh 8-)

Splash is echt super leuk! alle editie`s meegemaakt en wil het
wederom echt niet missen.

Hebben jullie ook in het water gestaan :D? en hoe zorg je dat je niet uitgleid over die gladde zwembadvloer :O?
Dat zou echt wat voor mij zijn.. ik ga overal op mn bek :lol:

Niet leuk jetje? heb me best vermaakt eigenlijk

Neee :( bah n:( Ik voelde me toch zooo klote .. en geen sfeer.. Nee echt 1 van de minste feestjes..
Wel vermaakt op sommige dingen .. maar zeker niet voor herhaling vatbaar :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 12:57:
Oooooh daar moeten wij ook echt een keertje heen gaan in wat voor kleding loopt men daar eigenlijk ?

Ehhh in van alles, sommigen gewoon broek en top, sommigen in lak, echt van alles :lol: maar geen spijkerbroeken, ik heb meestal een jurkje aan o.i.d. :9

Maar die muziek daar....wauw zal straks effe een link plaatsen, wordt helemaal happy daarvan :respect:

Splash heb ik een gave monokini voor gezien maar Maart vind dat zoooo lelijk :lol: k zie wel b)

Doe toch een jurkje eroverheen dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 13:19:
Maar die muziek daar....wauw zal straks effe een link plaatsen, wordt helemaal happy daarvan :respect:

hop plaats die link shaar, je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt :jaja:

ik zou je nixkini aan doen :P niet zeuren.. gewoon doen b) hehe
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe ik zie wel b) ga wel in het water plonsen iig dus ik neem een duikbril en flippers mee b)

Maar goed, Maart moet eerst horen of hij vrij kan krijgen (heeft 29ste nachtdienst)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 09:55:
Ah nee, daar durf ik zelfs nog niet mee te gaan lopen hoor
Ja misschien met plakkers .. maar zo topless eronder.. hmm kweenie, vind dat je dan teveel laat zien (jaaa dat bestaat zelfs voor mij )

ALs ik dikke vette neptieten had, had ik zoiets aan gedaan naar BITCH of KOTB :yes:
ECH WEL, pronken met die ballen :roflol:

Uitspraak van Tony Fontana op maandag 2 maart 2009 om 11:20:
Gewoon doen, schijt hebben aan alles en iedereen

Hahaha nee pas als ik oooooit nepperds heb :p :9

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 12:01:
En denk dat we naar Splash gaan Mar

COOL Yeaaah doen doen doen doen :p

Uitspraak van actief op maandag 2 maart 2009 om 12:29:
heb me best vermaakt eigenlijk ok, `n geweldig feest is anders ja

Heb me ook zeer goed vermaakt. Met Rosalie was het zo perfect. Oud en nieuw samen en op nieuwjaarsdag gaan paps en mams stappen :p :9

Marcanti lijkt me een beetje een trendy en "te netjes".

Me luf Marcanti. Heerlijk dat sfeertje daar :yes:

Hebben jullie ook in het water gestaan ? en hoe zorg je dat je niet uitgleid over die gladde zwembadvloer ?
Dat zou echt wat voor mij zijn.. ik ga overal op mn bek

Ik ga mooi het water niet in. Maus wel :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 13:19:
Doe toch een jurkje eroverheen dan

Neee joh gewoon in zwem kleding...

:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=333 height=500 cacheid=00106410002d48e2d343deab1a02731ef1]http://94.100.115.105/496900001-496950000/496946401-496946500/496946414_5_GVQh.jpeg[/img]

deze heb ik besteld (links) maar dan in blauw/roze i.p.v. zwart/geel

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:08:
Neee joh gewoon in zwem kleding...

ja oke maar iedereen loopt toch wel aan het begin met iets eroverheen? Enniewee ik ga echt wel het water in hoor, bommetjes maken :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 18:15:

Cool zag m van de week ook.... (op MP toch??) erg gaaf.
Zag er ook 1 met tijgerprint...Daar zat een heel mooi glansje over.
ook zag ik een stoere army monokini daar :lief:

Uitspraak van ~Curl~ op maandag 2 maart 2009 om 18:15:
ja oke maar iedereen loopt toch wel aan het begin met iets eroverheen? Enniewee ik ga echt wel het water in hoor, bommetjes maken

Heb ik vorig jaar ook niet eens gedaan hoor.
Ik heb het altijd koud, dus water is niks voor mij.
Beetje blauw zien de hele nacht...
Damn jullie moeten gaan hoor :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jaaahaaaa :lol: ik wil ook gaan b) Koninginnedag wil ik eigenlijk ook, maar goed, we gaan waarschijnlijk weer met een groep en we (of eigenlijk ik) lig al niet zo lekker meer bij sommigen (omdat ik zo heerlijk eerlijk ben) en als mensen zeuren wordt ik zooooo chaggo dan kat ik iedereen af en ga ik m'n eigen zin doen 8)

Maar goed, zouden met z'n 2 gaan dat leek me ook wel erg gaaf, Maart en ik kunnen zoooo heerlijk elkaar vermaken en gek doen 8)

Maar wilde Splash ook wel een keertje meemaken b) dus nou ja, jullie gaan ook dus dan wil ik wel :9 Moet ik alleen niet dikker worden :bloos: maar ben wel lekker bruin dan van Curacao b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 18:06:
Hahaha nee pas als ik oooooit nepperds heb :p :9

www.ikzoekeensponsorvoornepperds.nl (y)

Waarschuw beheerder

Wattttt waar heb je die vandaan :O??? Hebben ze die ook in het roze?

Dat vind ik echt 1 van de gaafste monokini's die ik ooit gezien heb :honger:!

Maar ik wil em niet als iemand anders em ook heeft :lol:

Cool zag m van de week ook.... (op MP toch??) erg gaaf.

Wat is MP :$? Ik wil hete weten :d!

ook zag ik een stoere army monokini daar

Ooooh jaaa dat vind ik ook zo gaaf! Ga ik zeker nog een keertje kopen :yes: Ook leuk voor een festival ofzo :)

ik zou je nixkini aan doen niet zeuren.. gewoon doen hehe

Wahahhaa :lol:

ALs ik dikke vette neptieten had, had ik zoiets aan gedaan naar BITCH of KOTB
ECH WEL, pronken met die ballen

Nouw ik zal je wat zeggen:p Ik vind jou tieten mooier dan van die ronde ballen :lol:
Maar ok, sommige silliconen zijn wel mooi :)(maar niet veel)

je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt

Ja ben ook wel nieuwsgierig naar die tent :). Zijn jullie wel eens in Organza geweest, Maus/Mar :)?

Maar goed, zouden met z'n 2 gaan dat leek me ook wel erg gaaf, Maart en ik kunnen zoooo heerlijk elkaar vermaken en gek doen

Das natuurlijk ook wel lief (L) en leuk :D Maar vind het toch gezelliger met een groep vrienden..

Maar goed, voor ons ff kijken of we naar Splash gaan.. we hebben ook al Crazyland natuurlijk in april en daar gaan we zeeeker naartoe :cheer:

Wel balen dat Splash zo ver rijden is :nocheer:

Nouw ik ga maar eens aan het werk 8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wow Free festival is al op 7 juni :o

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 maart 2009 om 09:20:
Das natuurlijk ook wel lief en leuk Maar vind het toch gezelliger met een groep vrienden..

Vind het met z'n 2 vaak leuker, wij hebben echt domme humor en kunnen uuuuuuuren lang ouwehoeren en gek doen en dan weer serieus doen b)

Vriendin zei laatst....Jullie praten echt veel met elkaar, zijn alleen maar aan het beppen b)
Wel balen dat Splash zo ver rijden is

Mjaaaa da's wel klote idd, maar goed we komen vast wel thuis b) Scharrel wel een leuk stelletje op b)

Waarschuw beheerder
Wat is MP :$? Ik wil hete weten :d!

ik denk dat ze daar Marktplaats mee bedoelt :P :lol:

Ja ben ook wel nieuwsgierig naar die tent :). Zijn jullie wel eens in Organza geweest, Maus/Mar :)?

ja 1x eerder, voelde me toen bij binnenkomst net een lekker nieuw vers stukje vlees die in de etalage werd
neergezet hahaha :roflol: foute tent maar wel lachuh hoor, gezellige mensjes gesproken toen.

Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 3 maart 2009 om 09:49:
Vriendin zei laatst....Jullie praten echt veel met elkaar, zijn alleen maar aan het beppen b)

das alleen maar goed shaar b) ;-) héérlijk toch

oh ben naar huisss, eerst ff patatjes halen voor bij de kip vanavond :9 byess
laatste aanpassing